Jump to content
FAS Goran

ГоранР

Members
  • Content Count

    51
  • Joined

  • Last visited

About ГоранР

  • Rank
    Regolari

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Београд

Previous Fields

  • Garage
    Fiat 500L 1.4 16v Trekking + BRC LPG

Recent Profile Visitors

1747 profile views
  1. Ima vode, a i moj prvi dolazak u servis po reklamaciji je bio vezan za "ozračivanje" sistema. To bi bila prva dodatna intervencija i nije dala rezultat. Verujem da su svaki naredni dolazak posebno obraćali pažnju na to.
  2. Pozdrav. Ostao sam dužan za epilog priče. U servisu su neznatno korigovali cenu za veliki servis. Proveravao sam kod drugih i dobio ponudu (doduše nije ovlašćeni servis ali je veliki, ozbiljan i rade samo Fiat grupaciju) koja je za dve hiljade niža od "korigovane" cene u koju su uračunati i redovni popusti preko lojaliti kartice i odbijeno 11,5 hiljada plaćenih za termostat i antifriz. Tražio sam da mi vrate novac, napisao reklamaciju, prihvaćeno je i novac mi je juče legao na račun. E sad, šta ću dalje? Za sada neću ništa dirati, zima je pri kraju a nema nikakvih problema sa temperaturom dok ne uključim ventilator, a i to kao što sam opisao gore, da se ne ponavljam sad. U kasno proleće mi dolazi redovan servis, tada ću odraditi i veliki pa ćemo videti ima li kakvih promena. Svima se zahvaljujem na angažmanu. Pozdrav, GoranR
  3. Pozdrav. Rađen je na 83000 a sada je na 128000. Relativno je mala kilometraža između ali što reče neko ko zna kojeg su kvaliteta ti zamenski delovi. Servis je rađen u drugom takođe ovlašćenom servisu. Fakat je da mi jeste rekao da mu je vreme za novi veliki servis kada mi je "dijagnostifikovan" problem sa termostatom. Nisam primetio ništa niti imam bilo kakve druge indikacije. E sad, može li da ima veze - nemam pojma. Jedino sa čime bih teoretski mogao da povežem je ona situacija da kada je problem u toku (temperatura je ispod radne) dodavanje gasa pri polasku sa semafora rezultira dodatnim spuštanjem temperature (mada ni to ne baš uvek). Videću hoće li korigovati cenu, ova je previsoka kako ja to vidim računajući uložen novac, gnjavažu, izgubljeno vreme i popuste koje bih ionako dobio. Pozdrav, GoranR
  4. Evo sad sam se čuo sa čovekom (Ne znam kako bih ga nazvao, on nije majstor - prima vozila na servis. Možda dispečer?) iz servisa koji kaže da se raspitao i da mu je preneto da bi mogla da bude pumpa za vodu. Predlaže da se odradi veliki servis za koji mi je signalizirao u mom prvom dolasku po ovom problemu da bi trebao da se odradi u nekoj bliskoj perspektivi. U okviru toga bi se pokrila i ta mogućnost pumpe za vodu. Na ime bezpotrebno menjanih termostata, antifriza, maltretmana kroz dolaske i nerviranje nudi popust pa bi cena bila oko 30000din. Napominjem da je reč o ovlašćenom servisu (mada to u ovom slučaju nije mnogo značilo) u kome ionako imam popuste na ruke i delove zbog toga što sam kupio nov auto u njihovoj auto kući. Meni to ne deluje ništa posebno, naprotiv, pošto ionako ugrađuju zamenske delove a i inicijalno sam zamenu termostata i antifriza platio 11500din. Ima li iko saznanja može li pumpa za vodu ili bilo šta u vezi sa njom uticati na ovo što je izneto gore i šta mislite o ponuđenoj ceni? Pozdrav, GoranR
  5. Nije, taj "miris" se pojavio značajno pre nego što se manifestovao problem i javljao se kada se uključi klima a manje prilikom uključenja grejanja. Zvao sam juče servis da ponovo reklamiram reklamaciju od reklamacije i da vidim koje su mi opcije za dalje. Kaže danas će ponovo da se raspita da li se ikome događalo nešto slično, ne zna ni on šta mu je činiti... Javiće mi danas. Pozdrav, GoranR
  6. To i jeste najgore, sve su indikacije za termostat a meni je treći u kolima. Ovaj je originalni! Jedino ako mi ne skidaju i montiraju jedan te isti... Ne znam više šta da mislim, počinjem da paranoišem, ko bi se sa time igrao... ovlašćeni je servis... Zvaću danas da reklamiram četvrti put pa ću da vidim koje su mi opcije. Pozdrav, GoranR
  7. A evo i drugog snimka. Tu je baš drastično, spuštam se niz Košutnjak sa kočenjem motorom. Ostalo isto - postignuta puna radna temperatura motora sa grejanjem i ventilatorom na maksimumu. Od 0:00 do 0:30 temperatura u redu a onda počinje da pada temperatura i srozava ga najniže na otprilike 1:30. Dalje nije imalo smisla da snimam... Evo linka: Snimao sam i danas želeći da ilustrujem svežim snimkom i sa "sibirskih" -2 ali je video predigačak pa nisam uspeo da ga postavim na YouTube. A predugačak je jer temperatura nije mogla da se stabilizuje na radnu 19 minuta! Početni uslovi isti kao u snimku iznad. Dobar deo vožnje je u leru, kolona nizbrdo pa radi samo kočnica povremeno. Za to vreme teperatura je pala na dve trećine vrednosti radne temperature. Simptomatično sa prvim snimkom je i to da sa dodavanjem gasa kazaljka ubrzano dodatno pada, ovde mi se to desilo dva puta i to do pola vrednosti radne temperature. Pozdrav, GoranR
  8. Pozdrav. Auto sam kupio nov, decembar 2013. Ta stvar se nije dešavala nikad, kada dođe do radne temperature - zakovao je- zimi, leti, grejanje, klima, bez obzira na brzine ventilatora, kočenje motorom - nema micanja. Pre dve i po godine bila je slična stvar, gubio temperaturu. Odem u servis, dijagnostifikovan termostat, zamenjen - sve u redu do pre tri meseca. Isti simptomi kao pre, opet dijagnostifikovan termostat, zamenjen... Isčeprkao sam dva videa koja sam snimio kao ilustraciju priče u servisu. Dakle, krećem sa parkinga u 15:40, kilometraža .....10, spoljna temperatura nije sibirska, vozim NBG - Bul. N. Tesle - Brankov most, semafori i usporeno pogotovu na mostu. Da se ne smarate sve od 0:05 do 1:27 snimka vozim po uredno radnoj temperaturi. Tada stojim na semaforu (vidi se po obrtomeru) i počinje pomalo. Do 2:14 polako spušta i tada krećem sa semafora. Kako sam krenuo (dodao gas) padanje se ubrzalo. Do 4:16 dolazi do blizu radne ali opet malo spusti. Na 5:27 je opet blizu radne pa opet spusti. Tek na 6:45 snimka uspeva da postigne radnu, posle okruglo 10min. vožnje. Prekinem snimanje, gotovo je, ali se posle nekih 30tak sekundi ponovo napravila manja varijacija. Evo linka: https://youtu.be/XsNBXYBfiNg Pozdrav, GoranR
  9. Kako da postavim MP4 video ovde? Ili u šta da konvertujem?
  10. Prvo, svima hvala na angažmanu i odgovorima. Drugo, probaću da pojednostavim priču radi lakšeg razumevanja. Dakle potpuno hladan motor, potenciomer grejanja na max. toplo ali ventilator isključen, ne uduvava ništa. Motor dostiže radnu temperaturu - kazaljka zakovana na sredini. Tek tada uključujem ventilator na max. Radi, greje iz sve snage i posle tridesetak sekundi do minut počinje igranka. Klima nije ni uključivana (manuelna je), gore je pomenuta samo u kontekstu neprijatnog mirisa. Posle desetak minuta vožnje sve se stabilizuje i posle toga nikakvi pokušaji max duvanja grejanja, kočenja motorom nizbrdo, klime... ne mogu da poremete radnu temperaturu. Treće, probaću da ponovo snimim i postavim snimak ovde. Zvao sam i plinadžiju, kaže to ne bi smelo da ima bilo kakve veze sa plinom... Sumljiv mi je taj mali hladnjak, mada ako je on direktno povezan sa sistemom ne bi trebalo da utiče, termostat ne da vodi iz motora da se meša sa vodom iz sistema osim u količini koja mu treba da motor bude na radnoj temperaturi. Ne znam... Pozdrav, GoranR
  11. Pozdrav forumašima. Problem izgleda ovako. Potpuno hladan motor, točkić grejanja uključen na max ali nije ventilator. Vožnjom se polako podiže temperatura i dostiže radnu (kazaljka temperature vertikalna na polovini ukupne skale). Uključujem ventilator na treću ili četvrtu brzinu i posle tridesetak sekundi temperatura počinje da pada, pa se vrati na radnu temperaturu. I to tako od dva do četiri puta tokom vožnje. Padovi su od četvrtine do polovine radne temperature (četvrtina ukupne skale) bez obzira na način vožnje u trenucima padova. Posle oko osam minuta vožnje variacije prestaju i nikakvim grejanjem ili kočenjem motorom se temperatura ne pomiče sa radne. Ako ne uključim ventilator da izduvava topao vazduh problem se ne događa. U servisu kažu termostat i zamene ga. Opet isto. Ponovo zakažem, dođem, kažu da možda sistem nije dobro ozračen (pošto su sa termostatom menjali i antifriz), ponovo ga ozrače - opet isto. Snimim telefonom da dokumentujem, ponovo zakažem, dođem, stave drugi termostat - isto. Već izgubio živce tražim da mi ugrade originalni termostat (ovi su bili zamenski), čekam mesec i po dana da stigne iz Italije i ugrade ga. Jutros pun nade... međutim - opet isto. Stičem utisak da možda i nije problem u termostatu... Napominjem da se prilikom uključenja ventilatora u kabini blago oseti nekakav "industrijski" miris (recimo pomešan miris ulja i prašine na vrućem motoru) ali kada se uključi i klima taj miris je značajno intenzivniji. Posle desetak minuta vožnje se to polako gubi. Smrad iz klime tog tipa sam osetio još ranije, krajem leta i tada su u sevisu prali deo gde bi se možda zadržavala voda (mada to nije organski smrad pokvarene vode već industrijski) i to nije dalo rezultat. Nisam insistirao leto je bilo pri kraju ali je smrad ostao. Ima li neko slična iskustva? Može li sistem klime i grejanja da utče na temperaturu motora? Šta sem termostata uopšte i može da utiče? Svako mišljenje je dobrodošlo. Pozdra, GoranR
  12. Hvala Aco na odgovoru. Posle tog bučnog zviždanja mi je i umro akumulator, ne znam da li je to u kakvoj vezi (doduše imao je tačno tri godine kao i prethodni kada je umro). I sada se povremeno (retko) javi zvižduk ali ne onako glasno. Mislio sam da je problem u alternatoru ali su ga proverili u servisu kada je zamenjen akumulator i kažu da je u redu. U kakvoj vezi bi bio nosač motora sa time? Pozdrav, GoranR
  13. Pozdrav forumašima. Auto je iz decembra 2013. godine, benzin 1.4, prešao 85000km. Problem bi bio što se prilikom spuštanja nizbrdo i kočenja motorom u II brzini pri otprilike 3300 obrtaja počinje čuti zujanje iz menjača ili motora koje sa povećanjem obrtaja postaje sve glasnije. Zvuk bi bio možda najsličniji zujanju turbine mada nije tako visokofrekventan. Probao sam sa III brzinom i istim testom ali se osim očekivane pojačane buke motora sa povećanjem broja obrtaja ništa dodatno nije čulo. Za I brzinu nisan našao dovoljan nagib da mogu da kočenjem motorom nateram na 3500 obrtaja. Menjač inače radi normalno pro običnoj vožnji. Ima li ko kakvih sličnih iskustava? GoranR
  14. Pozdrav forumašima. Došlo mi je vreme za redovan servis pa vagam opcije i dilemu mi prave cenovne ponude za motorna ulja. Konkretno Kastrol i Šel jeftiniji, Selenija skuplja. Do sada sam sipao Seleniju pa mi je ostalo skoro litar ulja koje sam kupio za dolivanje. Pitam se da li bi bio problem da ga koristim za dolivanje ako sada na servisu sipam Kastrol ili Šel? Ulje iz servisa (trebalo bi) kao i ovo moje su po Fiatovoj klasifikaciji 9.55535-S2. Motor benzin 1,4. Pozdrav, Goran

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...