Jump to content
FAS Goran

061zc

Members
  • Content Count

    4
  • Joined

  • Last visited

About 061zc

  • Rank
    Il Nuovo

Profile Information

  • Location
    Juzni Banat

Recent Profile Visitors

730 profile views
  1. Malopre sam zvao jedan od ovlašćenih servisa vezano za utvrđivanje izvora "šerpastog klepetanja" prilikom prvog pokretanja na temperaturama ispod +4C. Naravno ugovaranje pregleda ne ide tako lako, pogotovo što auto mora da im se ostavi tokom noći a vlasnik treba ujutro da se pojavi. Ako se želi da to bude u petak na subotu, to je malo teže izvodivo jer im FIAT ne pruža podršku subotom, itd... Odslušao sam sve to i nije mi jasno da nakon par godina eksploatacije ne žele da prihvate evidentan problem niti znaju objašnjenje. Takođe mi je čudno da nas ima toliko sa sličnim problemom i da niko, ni u jednom servisu, nije dosada utvrdio o čemu se radi.
  2. I ja sam se danas pozabavio sređivanjem creva za zadnje staklo. Sve je onako kako je etibor objasnio i hvala mu još jednom na tome. Međutim, obratite pažnju da ima jedna mala gumica čijim je pravilnim položajem omogućen pravilan spoj dva creva. U slučaju mog 500l, ta gumica se nalazila svučena. Napominjem da pre spajanja dva creva dobro osmotrite položaj gumice. Poželjna je upotreba neke lampe jer je spoj zavučen.
  3. Od poslednjeg uključivanja u diskusiju po ovom pitanju prešao sam oko 20000 km i nažalost ova pojava i dalje egzistira. Ona je sve češća a dešava se sada i na zagrejanom motoru. Ako se obrati pažnja ovo može da se čuje i u 3.brzini na oko 2500 RPM. Razgovarao sam sa jednim iskusnim mehaničarom i on mi čovek spominje neku klapnu benzinskih para koju navodno opisuje Fiatovo tehničko uputstvo (za servisere). Pošto to nisam lično video, ograđujem se, ali je evidentno da ova pojava postoji i da niko nema konkretno tehničko objašnjenje za istu. Kakva su vaša iskustva bila u međuvremenu?
  4. Pozdrav ljudi. Pojavu koju opisujete dešava se i na mom automobilu i to u sledećoj situaciji: Hladan motor, prvo ubacivanje u 4.stepen prenosa tokom vožnje. Čuje su zujanje nalik nailasku na perforirani, izgrebani asfalt ili hrapavu belu liniju. Dodavanjem gasa pojava nestaje. Pošto se ujutro krećem istom rutom na posao, pojava se dešava bukvalno na identičnoj poziciji. Kada sam tu pojavu opisao ovlašćenom serviseru u Pančevu nije pokazao preveliko razumevanje... Evidentno je da nešto postoji. Ove pojave nema kada je motor zagrejan.

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...