Jump to content
FAS Goran

crnobradi

Members
  • Content Count

    13
  • Joined

  • Last visited

  1. Pozdrav, drugari Ujutru kada idem na posao i dok je auto hladan nece da upali iz prve. Znaci okrenem kljuc, cuje se pupma da radi, kada ona prestane dajem kontak i auto kao da pali jedan cilindar, radi 2 sekunde i ugasi se. Ponavljam proceduru ali sada kao da pali dva cilindra i opet se ugasi i tako do cetrvtog. Peti put vec pali sve, ali nekako neravnomerno, malo se gusi kasljuca ja mu dam malu pomoc u vidi gasa i on to nekako pregura i upali auto. Ode na oko 1300-1400 obrtaja i sve dok ga ne spusti na 1000 obrtaja auto se cudno ponasa. Posle toga je sve ok. Radi kako treba i na bezinu i na plinu(sekven.) Popodne kada se vracam sa posla, do skora je palio bez problema, a sada vec nekoliko dana upali iz drugog puta,znaci ne kao ujutru iz 5-6, i relativno mirnije radi. Veliki servis radjen pre 10000km kada su i zamenjene svecice, a dizne su ciscene pre 3000km. Zanimljivo je i to da dok dizne nisu ociscene auto je tesko palio samo kada se vracam sa posla i kada je bilo bas toplo, tj. spoljna temperatura bila visoka(doduse i sada je spoljna temperatura visoka i ujutru i popodne). Drugari na sta sumljate?
  2. Pravo da kazem meni sa snimka ne zvuci ni jedno ni drugo. Danas sam bio do majstora, i kaze bendiks, morace alnaser na remont. Sta mislite koliko je opasno voziti sa tim jos neko vreme?
  3. Meni se to isto desavalo pretprosle zime, kada je za kratko vreme napadalo bas mnogo snega. I sve dok je trajala zima cula se skripa kada upalim auto. I kada je doslo prolece i temperatura skocila iznad nule nista, nema cviljenja. E sada mi se to isto javilo, nekada zaskripi, a nekada ne. Kolega sa posla kaze da mi je otisao bendiks. Da li je to moguce? PS. To mi je rekao i prosli put, ali ja vec godinu ipo dana vozim bez problema, valjda nije sada upravu.
  4. Moguce da su cevi u pitanju, posto su gumice menjanje svaki put kada i mali hladnjak (barem su oni tako rekli). Napomenu cu im to sledeci put ako opet bude curilo.
  5. Drugari jel' ovo neka moda menjanja malog hladnjaka ili je neki virus zakacio i mene! Mucim se sa malim hladnjakom vec mesec dana i ne znam sta da radim i kako da se izlecim. Upitanju je Fiat Brava. Elem 8 novembra mi je zamenjen mali hladnjak u jednom uglednom i jako dobrom servisu. Nisam primetio neke rezultate, posto sam i dalje gubio vodu i imao poplavu u kabini, resio sam da reklamiram popravku. Servis me je primio preko reda, i rekao da curi na spoju. Zadihtovali, napravili poplavu u kabini, vratili sve na svoje mesto, izvinili se i vratili mi kola. Poplavu sam eliminisao, dolio paraflu do maksimuma, i pratio rezultate. Nije proslo ni tri dana, ja sam opet imao vise antifriza u kabini nego u bocici za antifriz. Opet zvao servis, vlasnik se izvinjavao (ne moze da veruje da ponovo curi), ali zeli da dodje po kola, da otkloni kvar i da uredno vrati kola. Naravno nisam pristao i ja sam ih uredno dovezao kod njih i rekao da cu i ja doci po njih. Nov hladnjak koji su stavili je cureo, pa su ga zamenili sa novim. Poplava eliminisana, doliven antifriz i drugari nece te verovati,ali meni hladnjak ponovo curi. Opet zvao servis, vlasnik ne veruje sta se desava, salje dva iskusna majstora da provere na licu mesta, i shvataju da stvarno curi. Uzimaju kola, ponovo stavljaju novi hladnjak i vracaju mi kola u ispravnom stanju. Trenutno ih testiram. Imam dva pitanja za Vas drugari: 1. Sta sada da radim ako mi ponovo bude curelo, da li ima smisla ponovo ici u servis? 2. Da li je moguce da u kabinu ulazi paraflu od negde drugde, i da se uopste i ne radi o malom hladnjaku vec o necem drugom. P.S. Ne zelim da dovodim u kredibilitet servis, posto smatram da su jako profesionalni i dobri. Mnogi su ih hvalili i na ovom forumu, i ja licno imam dobra iskustva. I ne zelim da me proglase personom non grata i da mi zabrane da dovozim auto kod njih. Drugari pomagajte...
  6. Ne mora da znaci da su ti plocice za zamenu. Meni je zimus, kada je pao prvi sneg pocela da zmirka lampica, a onda kada sam dobro zagazio u sneg pocela da gori non stop. Posle par dana kada se vreme malo promenilo, nestalo snega i malo se povecala temperatura lampica se ugasila sama od sebe. Posle se povremeno javljala na kisno vreme! A da napomenem da sam plocice bio zamenio pre 8 meseci i sa istim nisam presao ni 10000km. Elem sta se desilo, parce zice koja predstavlja pokazivac istrusenosti kocnica se malo ostetilo i zajedno sa vodom davala kontakt i palila lampicu u kabini. Naravno plocice su bile OK!
  7. Posle prespavane noci, sve se vratilo na normalu! Bice da je voda ovlazila kontakt i napravila haos.
  8. Sad kad bolje pogledam kazaljka za benzin se nije ni pomerila a presao sam 100 km. Ljudi pa sta se ovo desava? p.s. vozim na gas
  9. Pozdrav Drugari! Prilikom danasnjeg slaloma kroz Beogradske ulice, koje su se ustvari pretvorile u reke, gde je bujica nosila velike kontejnere (ne brinite uspeo sam da skrenem pre kante u ulicu), desila mi se malo cudna stvar! Taman kada sam pomislio da mogu uspesno da predjem kroz bare, jezerca pa i reke, primetio sam da moja kazaljka za brzinu ne radi ili bolje receno radi po svom, luduje. Cas se popne na 60, pa se spusti na nulu, pa ode na 90 pa opet 60, pa nula....Posle duzeg pracenja i zagledanja da li ce proraditi shvatio sam da ne rade ni predjeni kilometri, tj. stojim u mestu, a krecem se nekom brzinom! Pitanje sta sada da li je to voda usla negde i pokvasila kablove i zeznula nesto ili je to neki veci kvar. Ah da s vremena na vreme brzina proradi i pocnu da se okrecu i kilometri a ondak sve spadne!
  10. Znaci da zakljucimo ovu temu. Fiat Brava sa plasticnom granom nema zamenljivi filter za gorivo, i takodje ap sport ne zna sta prodaje, ili mozda i zna, tj. vazi slogan "rekao mi prodavac da moze da se ubudzi". Hvala drugari na iscrpnim odgovorima! Pozdrav
  11. Skidali su plasticni spojler kod zadnjeg desnog tocka, propratili cevi iz rezervoara do motora, ali filtera nema!
  12. Drugari imam jedno, mozda pomalo glupo pitanje. Da li Fiat Brava 16v, 1581cm3, 76kW, '99godiste, IMA filter goriva? Auto sam kupio pre nesto vise od godinu dana i pri prvom malom servisu mi nisu zamenuli filter goriva, dok pri drugom su ga uredno naplatili. Posto je stiglo i vreme za treci servis, od AP sporta sam porucio delove, i poslali su mi izmedju ostalog i filter goriva. Posto sam prvi put licno prisustvovao zameni delova malog servisa, majstor nije znao gde da stavi filter goriva, pa mi je rekao da automobil ne poseduje filter goriva. Moje pitanje glasi ko me laze, majstor ili ap sport, ili je samo nastao mali nesporazum.
  13. Drugari, prodjoh ovu celu teme, ali ne nadjoh dobre majstore za Fiat automobile u Pancevu! Pa cu postaviti pitanje jos jedanput, Da li ima preporuka za dobre majstore u Pancevu( Ja znam za jednog onako i za jednog katastrofalnog,nazalost imao sam BOLNO iskustvo)!

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...