Jump to content
FAS Goran

Milos911

Members
  • Content Count

    117
  • Joined

  • Last visited


Reputation Activity

  1. Like
    Milos911 got a reaction from neshaoct in Fiat Punto mk.2a - skidanje zadnjih tapacira i delova enterijera   
    Tapacire sam skidao jer mi je nesto mesecima skriputalo pozadi i potpuno me izludjivalo, pa reko da slikam i podelim kako i sta
    Potrebno:
    -kljuc (jos bolje gedora) 17 (treba vam i 10 za ovu plastiku pozadi ako skidate) .
    -srafciger krstasti
    -srafciger ravni
    - neki tanji sundjer (+ ako hocete bas dobru izolaciju neki izolacioni materijal, recimo azmafon)
    -usisivac (opciono)
     
    1. Otvorite prozor.
    2. Odvojite keder do tapacira (samo ga povucete na gore). Ispadace neki beli prah, usisajte ga da vam ne bi upao u sedista kao meni.
    3. Ovo je moglo i pod 1, podignite sedeci deo i odsrafite sraf koji drzi pojas. Gumeni cep na njemu jednostavno svucete.
     
      4. Skinite plastiku koja pokriva prag, drzi je jedan sraf kod suvozacevih nogu i jedan pozadi kod onog klizaca za pojas. Skidate je tako sto zavucete ruke onde kod klizaca za pojas, pa prstima nategnete na gore i ona ce ispasti iz zabica koje je drze. 
     

     
    5. Sad krece pipavi deo - zabice
     

     
    Mozete da krenete kako hocete, meni je najlakse bilo da prvo skinem ove dve oko pojasa dole (isto morate skinuti  deo kedera koji pokriva vrata). Kad se skinu njih dve skida se ova jedna srednja, i onda moze da se jos malo odvoji tapacir da se vide ove dve do ovog   sundjera sto sam lepio). Za njih srafciger odozgo zavuci i izvaditi ih(ravni srafciger naravno).  Za ove donje zavuci ruku ispod sedeceg dela i povuci.
    Izvuci tapacir je malo pipavo ako ne skidate sedista, najbolje je podici sedeci deo do pola a ovaj drugi spustiti do pola, i onda polako tamo - ovamo i izaci ce.
     
     
     
    6. Ako ih skidate zbog toga sto skripucu kao meni, zalepite sundjer za ove delove sto su uokvireni crvenom bojom.
    7.  Kad vracate polako jednu po jednu dovedete na rupu i ne gurate dok niste sigurni da cete ostale moci da nacentrirate..  
     
    Mislim da rezervne zabice imaju da se kupe u auto delovima (samo ponesete uzorak). Preporuka je da ovo radite po toplom vremenu, jer plastika omeksa i verovatno je lakse raditi sa njom. Napukao mi je jedan tapacir danas jer  je zabica krvnicki drzala, sreca pa se ne primecuje...
    Ne znam koliko zvucna izolacija moze da pomogne ako se stavi ovde, al ja cu na prolece da  uzmem azmafon da probam. Ako neko ima ideju cime je/ga lepiti na limariju, neka kaze
     
    Posto je jos nesto skriputalo, skinuo sam i nosac police, evo slike i zaokruzenih srafova.
     

     
    Sitni brojevi pa se malo zagledajte, 1 je zabica koju sam naknadno izvadio sto i vama preporucujem, znaci poskidate sve ostalo, svucete na dole plastiku sa nje pa je tek onda cupate, 2 je isto zabica, 3 ne znam zasto sam obelezio kad se vidi da su srafovi , ostalo su srafovi.
    Nista u ovom delu nije skriputalo, samo tapacir i stop svetla. Savet, ne stezite ih konjski kao ja(stopove), nego lepo onom plastikom iz rezervnog tocka koliko moze rukom i to je to... 
     
     
  2. Like
    Milos911 got a reaction from NeleSK in Moj puntiša (Fiat Punto 1.2 16v elx)   
    Pazarih punta iz naslova sad u petak, i prvi utisci su da sam i vise nego zadovoljan. Pre njega sam imao golfa 2 (haha), rupu bez dna koja me je mali milion puta ostavila pored puta...
    Punto mi sad po svim kriterijumima dodje kao spejs satl u poredjenju sa golfom, udobniji, bolje lezi na putu, bolje ide... Puntiša
    Evo par slicica (sveze opran, bas za forum, al nazalost slike i nisu ispale nesto bas bas ):
     
      
    Od stvari koje treba da se rade (na duze staze), farbanje haube, sredjivanje jedne vece ogrebotine na desnim vratima i gepeku (desnim zakacen prilikom parkiranja, na trecim radio kljuc ili ekser..)... Ostalo su sitnice o cemu ce biti vise u sledecim postovima...
     
    Presao 120.000 (realnih), uvoz iz italije cini mi se 2005-te, ljudi koje poznajem uvezli, covek od koga sam ga uzeo ga vozio od 2006-te i odrzavao ga u odlicnom stanju. Motorni u odlicnom stanju, limarija takodje (osim pomenutih stvari i par peckica od rizle), svi servisi redovno radjeni, jedino neplanirano zamenjena bobina prosle godine... Nikad lupan...
     
    Nema plin, verovatno ce da ga ima od sledece nedelje... Temu planiram da koristim kao dnevnik, pisacu sta sam radio i koliko me je kostalo, kao i sta je u planu da se radi.
     
    Inace punto placen 2100e, 6 novih guma (2 zimske, 2 univerzalne i 2 nemam pojma ), registrovan do 26 aprila, prevod kostao 10500din.

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...