Jump to content
FAS Goran

zlig0r

Members
  • Content Count

    7
  • Joined

  • Last visited

About zlig0r

  • Rank
    Il Nuovo
  • Birthday 06/18/1986

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Novi Sad

Previous Fields

  • Garage
    Fiat Stilo 1.9 JTD karavan
  1. i ja imam problem. stilo jtd karavan, 2003. pre par meseci su mi na oba kljuca prestala da rade daljinske kontrole, pa otkljucavam/zakljucavam mehanicki kljucem. moj stilo nema rupu za mehanicko otk/zak na gepeku. problem nastaje pre par dana, kada aposlutno pri SVAKOM paljenju kola, on automatski otvori gepek. onda ja izadjem, zalupim gepek i krenem u voznju. dnevno zbog posla i 20x sedam u kola, tako da mozete zamisliti kolicinu nerviranja. probao sam da raskacim aku na 10min, nije pomoglo. ako Ind boot u meniju stavim na ON, ne otvara mi gepek pri paljenju, ali onda mi ne rade tasteri ni za gepek, ni za staklo gepeka. ako je ind. boot na OFF, oba tastera na gepeku rade, i mogu da ga otvorim, ali onda otvara sam pri paljenu...dijagnostika ne pronalazi nikakav problem... da li neko ima neku ideju?
  2. imam jedan problem. naime, kad sam kupio stila, nisu radile prskalice. motoricj se nije chuo, pa smo probali da ochistimo kontakte i na kraju shvatili da je ripio bash motoricj. kupio novi motoricj, namontirali ga, i vratimo creva isto kao shto su bila na starom. medjutim, kad povuchem ruchicu prema sebi - pali prednje brisache a technost curi nazad. kad gurnem od sebe, radi zadnji a technost prska prednju! uzmemo i rotiramo creva, probamo kod majstora - sve radi kako treba. medjutim sutradan - povuchem prema sebi, prska nazad. gurnem od sebe opet prska nazad! :/ brisachi rade normalno ali u obe varijante prska nazad. od deset pokushaja da drzim povuchenu ruchicu ka sebi, jedared on baci jedan mlaz na prednju i nastavi da curi na zadnju pipu. potpuni trip. ima li ko ideju shta da pokusham?!?
  3. juche popodne smo konachno majstor i ja stavljali ove nove gore pomenute shusplehove! ljudi, koja je to muka! od svih rupa, mislim da su svega 4 bile na pravom mestu. pa negde prekratka plastika, negde predugachka...vuci, guraj, bushi, mincaj...posle sat vremena jedva mi to nekako nategnuli da sve bude kako treba...em shto su kalup napravili kao da su radili nogama, em je plastika mnooooooogo tvrdja i krtija...ove koje sam ja kupio su made in EU (Warszawa),ali zaboravih ime firme... Summa summarum, ako kupujete prvo vijajte polovne i za 15min su montirane...
  4. uzeo pre jedno 2 nedelje u shapcu na onom otpadu pre mosta. 50e su sva 3 i nova i polovna. novih uvek ima, polovnih kako kad. ja uzeo nova jer u datom trenutku mu je falio desni polovni. posle mi majstor reche da je bolje uzeti polovne, jer em imaju zvichnu izolaciju, em se lakshe montiraju Sent from my LG-P760 using Tapatalk 2
  5. Uzeo sam pre 2 nedelje stila, i generalno sam zadovoljan, no... Svako jutro kad ga palim prvi put, kad je skroz hladan, chim okrenem kljuch zapishti i ispishe "Low Oil Pressure - Stop Engine", zatim obavi ostali checking - i ispishe Chack OK. Posle prvog paljenja, u toku dana vishe nikad ne ispishe istu greshku. shta da pogledam? mali servis treba da radim za 3500km...
  6. znam da se taj trougao pali kad se predje speed limit...
  7. pozdrav drugari, ja sam igor iz NS-a, od nedelje ponosan vlasnik Stila 1.9 JTD karavana!

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...