Jump to content
FAS Goran

radza991

Members
  • Content Count

    40
  • Joined

  • Last visited

About radza991

  • Rank
    Il Nuovo
  • Birthday 10/12/1991

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Beograd

Previous Fields

  • Garage
    Fiat Stilo, 1.9 jtd, 85kw

Recent Profile Visitors

1074 profile views
  1. Ljudi, od kog proizvodjaca da jurim sajle rucne? Da li je Boban sajle najbolje resenje?
  2. Blizi se mali servis, pa da se posavetujem malo... do sada sam od filtera stavljao samo UFI, a ulje samo Motul. Skoro sam nesto citao, pa me zanima da li neko ima iskustva sa Sofima filterima? Sofima pripada UFI grupaciji, pa kapiram da nebi trebalo biti drasticne razlike u kvalitetu... UFI/Motul kombinacija je neprikosnovena, ali aj da malo smanjim cenu tog servisa mada nije iskljuceno da ce i ovog puta popiti tu kombinaciju
  3. Nisam isao na centriranje trapa, reko prvo da cujem neko misljenje ovde. Majstor (opste nadleznosti, dakle mehanicar) je pogledao, rekao da je trap u dosta dobrom stanju, nema lufta itd., pa je dao misljenje da je preskocila letva volana. Iskreno, voleo bih da je u pitanju nesto sto se resava stelovanjem trapa, prosto kosta 2.000 dinara i resava se za 15 min :-)
  4. Pa kada namotam pun levi volan ne stoji potpuno zakrenut kao kad namotam pun desni. Zato i ja mislim da je preskocio neki zub i nemam pun zaokret na tu stranu. To mi je palo na pamet kao jedini nacin da proverim. Nije to nesto puno, ali se primeti razlika u krajnjem desnom i krajnjem levom polozaju volana.
  5. Pa valjda bi se culo nesto kasnije, neko lupanje, krckanje... uostalom, valjda mi nebi zakrenuo volan da je opruga, sta znam...
  6. ljudi, citajuci temu nisam naisao na ono sto me zanima. Naime, silazim sa visokog ivicnjaka, namotan pun desni. U trenutku cujem da je nesto lupilo, ali ne kao udarac, vec sam stekao utisak da je nesto puklo. Sidjem sa ivicnjaka, nastavim voznju, ne cuje se nista, ne lupa nista, sve je kako treba osim volana koji je okrenut blago u desno. Kada ga ispravim skroz, auto ode u levo. Trap je proveren, majstor kaze da je u dosta dobrom stanju sve na trapu. Njegovo misljenje je da je letva volana "preskocila" i da je lek za to druga letva. Zanima me da li postoji nacin da sa sigurnoscu utvrdim da li je moja letva preskocila i da li postoji varijanta popravke, a ne zamene iste?
  7. slazem se, ne kazem ja da sam skidao ponovo, nego da bih umeo da ponovim to ako nekome treba pomoc.. jednom sam ga skidao i mislio se u sebi kako necu nikad vise koja je zajebancija oko toga, ali sam rad da posavetujem ako kome treba
  8. jbg, nisam slikao, pa mi je sad malo problematicno da ti detaljnije opisem... ali svakako u pitanju je metalni deo, kada se skine motoric roletne, tacno vidis taj deo kroz koji prolaze sajle i u koji ulazi zupcanik motorica.. maslinasto zelene boje je kod mene, to se secam
  9. komplet sve... kada sam vratio motoric, zavesu sam zatvorio mehanicki i odradio onaj proces usvajanja polozaja. rade i zavesa i stakleni deo. Uglavnom, kada se cuje to krcanje znaci da sajle ne nalezu lepo na zupcanik motorica i procedura je da se skida nebo, motoric zavese i taj delic kroz koji prolaze sajle cija je uloga da ih priljubi na zupcanik motorica. A panorama prestaje sa radom jer se pogubi, ne zna pocetni i krajnji polozaj. kapiram da bih mogao da ponovim proceduru ako neko ima problem tog tipa, iako sam rekao da nikad vise necu skidati nebo
  10. jbg, pravo da ti kazem ne znam, isao sam direktno kod njega jer ga poznajem dosta dugo... uostalom kazem, ako nekome treba moze i mene da kontaktira, pa da vidimo za cenu i da se ne ceka... sve u svemu, ja sam prezadovoljan.
  11. Meni to deluje gospodsko resenje a i imam poverenja u Dzonija, decko rastura tu elektroniku, dijagnostiku, cipovanje... e to je sledece
  12. ako je u pitanju brisanje crash memorije, mislim da je rekao oko 30-40 evra, to nije meni radio, ali smo pricali pa mi ta cifra ostala u glavi, a ovo sa OCS 30 evra.. skidanje centrale, rasturanje, skidanje cipa sa nje, programiranje i vracanje svega na mesto. i naravno, dijagnostika da se vidi sta je napravljeno i ima li gresaka
  13. i naravno, to se ne radi preko dijagnostickog kabla, skida se racunar, cip sa ploce, programira se, pa se to sve vraca...
  14. sto kazes, daj boze da niko ni ne proveri u praksi kako to funkcionise. Opet kazem, crko OCS- nece se otvoriti uopste, novi softver - ne poznaje OCS, nego ispaljuje iako nema nikoga na sedistu i bez obzira na tezinu toga koji sedi ispaljuje ceo jastuk. resenje sa otpornicima mi deluje nesigurnije od ovoga sa programiranjem. Pored toga, program sa kojeg je ucitan softver je bio komplet na italijanskom, sto mi dodatno uliva neku nadu da je to neko resenje osmisljeno od strane nekog njihovog ovlascenog servisa, ako ne i od same fabrike za potrebe ovlascenih servisa. Ne mora da znaci, ali opet, imam poverenja u ta programiranja, cuda ljudi prave sa time
  15. Jasno sve, sad ce jastuk izletati u punom kapacitetu, bez korekcije u odnosu na tezinu onoga ko sedi na sedistu. Ali s obzirom da do sada nebi uopste izleteo, kapiram da je ovo bolja varijanta nista to ne utice na funkciju airbag-a, samo nema senzora koji ce korigovati kojom ce se silinom ispaliti. to je isto resenje na Stilu koji fabricki nema OCS. Jbg, taj onda ima fabricku gresku lomljenja nosa pri sudaru

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...