Jump to content
FAS Goran

VCAM

Members
  • Content Count

    20
  • Joined

  • Last visited

About VCAM

  • Rank
    Il Nuovo

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    LAZAREVAC

Recent Profile Visitors

1760 profile views
  1. I ja sam imao loše iskustvo sa akumulatorom. Naime, u mom slučaju je trajao 3 i po godine ali mi je garancija 4 godine. I oni su preispitivali garanciju i ustanovili su da je za akumulator 2 godine garancija. Naravno, kupoio sa Bosch akumulator 56Ah. Cena u Delamax-u oko 8200 dinara. Otkup starog akumulatora od 50Ah je bio 710 dinara.
  2. Meni su danas, 04.06.2016. u AK Kompresoru rekli da je za istovetan opis (lupkanje) potrebno zameniti šolje amortizera. Svaka čast, sve si rekao tačno.
  3. Bio danas, 04.06.2016. u AK Kompresoru. Redovan servis sa plinom izašao 15870 dinara (12370+3500). Prijavio bravu petih vrata i škripu u upravljačkom mehanizmu. Zaključili da treba menjati bravu i šolje amortizera. Pošto je u garanciji, kao slikali auto i treba da prijave FAS-u. Za nekoliko dana će mi javiti.
  4. Za povecanje naknade za odrzavanje racuna saznao sam kada su me lopovi iz banke porukom obavestili o ratama za naredna 3 meseca, pa sam zato otisao tamo. Onda sam, radi reda pitao o stanju na mom racuna i konstatovali su da dugujem 38 dinara. Na moje neskriveno iznenadjenje, saopstili su mi da je poskupela nadoknada za odrzavanje racuna.... inace, prilikom potpisivanja za kredit trazili su mi da potpisem zaloznu izjavu, tj. ako ne izmirim kredit, banka uzima auto. Utvrdio sam kasnije da to nije po ugovoru i insistirao sam da se ta zalozna izjava pocepa, sto su ucinili. Tada radnica, sada upravnica ili jos gore direktorka, ne znam sta je, pravdala se da sa svim papirima koje stampa za kredit, stampana je automatski I ta zalozna izjava.
  5. Povecali lopovi iz Credit Agricole banke uslugu odrzavanja racuna sa 190 na 230 dinara i nisu me obavestili o promeni. Inace taj tekuci racun sam morao da otvorim zbog subvencionisanog kredita za 500 L. Ako ima jos takvih, javite se, pisite, da ih naucimo pameti zbog bezobrazluka.
  6. Poštovani, obaveštenje za sve kupce 500L -a u MSD Trade, krajem prošle godine, koji su dobili vaučere za I i II besplatni servis, mogu da ih iskoriste gde žele u ovlašćenom servisu. Iako to i piše na vaučerima, pa nije neka novost, ovo je informacija za kupce koji su u dilemi da li važe vaučeri, jer MSD Trade nije više Fiat-ov ovlašćeni diler. Ko nije dobio obaveštenje, neka zna da FAS preuzima odgovornost za vaučere. Samo se njima javite par dana pred servis i zakažete u ovlašćenom servisu po vašem izboru. Lično sam obavio I servis u AK Kompresor-u. Zadovoljan sam uslugom. Prilično su profesionalni.
  7. VCAM

    Tomtom navigacija

    Poštovani, da li neko nešto zna o mogućnosti, softverske, nadogradnje navigacije TOM TOM na radio-CD u 500L-u.
  8. Poštovani, molim Vas da mi odgovorite da li se i koliko plaća carina za proizvod (naslon za ruku na vratima auta) koji mi je rođak kupio u Americi i iznosi oko 20 dolara. Da li je pametnije da čekam njegov dolazak u Srbiju ili da "zažmurim" i čekam isporuku? Unapred zahvalan na odgovoru. Pozdrav
  9. Dragi forumaši, savetujem vam DDOR kasko. Trenutno je najpovoljnije. Za nacionale + I paket iznosi oko 32 i nešto hiljada. Pozdrav
  10. Hvala i tebi na razumevanju. Ispao je i diler korektan, ponudom 2 besplatna servisa. Time bi trebalo staviti tačku na sve priče.
  11. Sh@rance, Bojane Dimitrijeviću, detalji se odnose na razloge i način kako je diler prolongirao rokove za isporuku naših automobila. Mi smo se najpre složili sa početnim obećanjem o isporuci vozila, u trajanju od 30 dana. Onda su nam rekli da se "piše" mesec dana, a realan rok je 2 meseca. Ja sam se (da govorim u svoje ime) sa tim složio, jer, iskreno, nije mi smetalo što sam stari auto ugovorio za deo učešća od 30%. Dogovor je bio da po preuzimanju novog automobila, predam sopstveni. Diler je još u drugoj polovini septembra od Credit Agricole banke, po dobijanju broja motora i broja šasije automobila od FAS-a, dobio novac u iznosu od 70% vrednosti (Fiat Nacionale+I paket+boja) automobila. E sad, umesto da taj novac uplati FAS-u, diler novac koristi u druge, njemu znane (hmmm, i nama znane) poslove. I tako se to sve prolongira, uz moje informisanje kod dilera, gde oni "još nemaju informacije",....Onda dolazi i početak novembra i, gle čuda, diler mi, lično, saopštava da je pre dva dana, tačnije zadnjeg dana oktobra, blokiran. Ta blokada računa i dalje traje, sa sada većim iznosom duga. Nakon blokade računa, mi kupci (nas petoro) zbijamo redove, dogovaramo se, i ugovaramo sastanak sa dilerom. Diler nam se na sastanku pravdao neočekivanom blokadom računa. Naravno, time nastaje i problem sa plaćanjem i isporukom naših vozila. Na kraju smo se složili (ostavljeni smo pred svršen čin, jer sve ukazuje da nema novca) sa dilerom da siguran rok isporuke, po njegovom obećanju, bude 15.12.2013. Srećom, poslednja tri kupca "dobijaju" dugo očekivane automobile 16.12.2013. Da još samo napomenem da sam do isporuke vozila već izmirio 3 rate kredita. U periodu nakon isteka trajanja registracije starog automobila, diler mi je dao zamenski auto, koji sam koristio oko 2 nedelje i tu nisam imao problema. Između mene i dilera, računajući vlasnika i radnika nije bilo ružnih i teških reči optužbe. Samo se ljutim da diler nije smeo moj novac, koji mi je kreditom odobrila banka, i isplatila dileru, koristi u druge svrhe i bez tačnog objašnjenja pravda kašnjenje. U svakom slučaju, da nije bilo pritisaka sa strane emisije Potrošački savetnik, Milovana Jarčevića- predstavnika FAS-a za odnose sa kupcima, banke Credit Agricole, ovog našeg foruma, ne bismo postigli cilj. U ime kašnjenja ( ja bih rekao, u najmanju ruku, strepnje i nerviranja), diler je dao vaučere koji se odnose na dva naredna besplatna servisa kupcima. FAS će produžiti garanciju našim automobilima dve godine. U to ime im se zahvaljujem. U svakom slučaju, ja želim da uživam u vožnji svog automobila, zbog čega sva ova priča i postoji i da što pre zaboravim ružne trenutke. Naravno, želim i uspeh FAS-u u proizvodnji i prodaji automobila, kao i dileru da se izvuče iz problema i da nastavi sa poslovima.
  12. Nakon što su svim kupcima iz Lazarevca isporučeni automobili, od strane MSD Trade, u nedelju, 22.12.2013. snimljena je emisija Potrošački savetnik. Navedeno je zadovoljstvo, nas kupaca, ali i upozorenje drugim kupcima da vode računa pri kupovini novih vozila. Onakve stvari, koje su se nama dešavale, ne smeju da se ponove. Diler je dao 2 naredna servisa besplatno, a Fiat 2 godine garancije više. Pozdrav svima sa foruma koji su nam da lipodršku.
  13. Zahvaljujem Kuburi, Šeširdžiji i drugim ljudima (i ženama, naravno) na lepim željama. Ipak ćemo mi biti oprezni sa našim dilerom. Kao što sam rekao, obećao je da će zvati (obećala gazdarica, pred Milovanom Jarčevićem, predstavniku FAS-a i nama) i ponuditi "nešto" što bi kompenzovalo prekomerno čekanje, tj naše strepnje i nerviranje zbog neispunjavanja dilerovih obaveza. Međutim, do toga nije došlo. Mislim da mu se ne može verovati. Da ne prejudiciram, sačekaćemo još sutra a onda ćemo biti prinuđeni da otkrijemo neke detalje.
  14. Poštovani forumaši, da vas obavestim da su nam konačno isporučeni (ostalo nas je troje od ukupno petoro) naši 500L i punto ljubimci (2+1) od strane MSD Trade-a iz Obrenovca. Bilo je zaista napeto do danas, ali ipak treba reći da se diler potrudio da ublaži propuste. Sutra će nas kontaktirati gazda, Vesić, i ponudiće nam, pretpostavljamo neke poklone, koji bi eventualno kompenzovali kašnjenje u isporuci naših automobila. Pozdrav svima.
  15. Obećao nam (ima nas troje) MSD Trade dan isporuke 500L. Samo pohvalno o dileru do tada a i posle ako zadovolji očekivanja.

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...