Pokvario mi se termostat, puštao je odmah na hladnjak itd. pa sam ga promjenio. Nakon puno traženja po radnjama gdje su mi svi nudili kompletan termostat sa "lulom" ali sa dvije cijevi, jedna ko u mene a jedna manja i ima prirubnicu elipsastog oblika (više kao romb) te dvije rupe za pričvršćenje, dok je kod mene obična "lula" koja ima samo jednu cijev (promjera 35mm) i na samoj krivini jednu manju diznu koja je za povrat rashladne tečnosti u rezervoar iste (urezani navoji), a prirubnica je trougla sa tri rupe , te je kao takvu nisam uspio pronaći. Na kraju sam skinuo lulu i vidio da se samo sam umetak može zamjeniti pa sam našao jedan ali nije za 80-84 stpenaC već za 87 stepeni i vidi se da drži malo veću temperaturu. Interesuje me da li to može vremenom štetiti motoru (pogotovu ljeti) i ako neko ima iskustva sa tim termostatima da li kod mene (iako stoji 1,6 i tako je registrovan) pod haubom ustvari stoji motor 1,8 jer mi je danas jedan prodavač pokazao sliku moje lule-termostata na svom računaru ali za motor 1,8 koji, usput budi rečeno, je za temperaturu 83 stepena. Nemam sliku motora ali on je sa dvije bregaste osovine i kada sam mjenjao zupčasti i španer odgovarali su za 1,6. Međutim, slike od motora 1,6 koje imam u servisnim uputstvima (Porter i Haynes) ne odgovaraju mom motoru. Samo još znam da sam jednom davno vidio motor u drugom Tipu 1,8 i sjećam se povelike usisne grane ili tako nečega iznad motora a i izgledao je prilično veći (pun motorni prostor, ni čačkalica da stane), pa ako neko zna da mi kaže. Hvala !