Jump to content
FAS Goran

duleNS

Members
  • Content Count

    5
  • Joined

  • Last visited

About duleNS

  • Rank
    Il Nuovo

Recent Profile Visitors

720 profile views
  1. Danas urađen drugi redovan servis na 500L 1,4 na 24000km u Stojanovu, ulje, filteri, Selenia, ruke 11.500 din okruglo sa PDV-om; Registracija Green auto NS, polisa, zeleni karton, tehnički 24.000 din; Sad bi trebalo da produžim servisni ugovor, za Maximum Care +3 godine do 75000km 365 eura; Ovo je veoma skup sport... Kakve su cene redovnog servisa kod Vas?
  2. Imam već 2 godine na 500L ugrađen alarm Meta System 50926872 alarm, montiran pri kupovini u Stojanov-u. Od početka mi ne radi zvučna indikacija ativacije/deaktivacije alarma, majstori nisu znali da podese. Molio sam na oba redovna servisa da mi to setuju - kažu "ne može". Ako je tačno što kaže član Etibor, problem je u CanBus-vezi. Međutim, kako vidim u šemi veze (slika u prilogu) CanBus se veže fabričkim konektorom direktno. Mislim da se zvučna indikacija aktivira u setup-u softverski sa programatora, ali nisam siguran. Da li neko zna kako se ovo radi i gde to mogu uraditi. Majstori u Stojanovu za 2 godine nisu još naučili? Interesuje me i da li postoji neki ključić za sigurnosnu deaktivaciju alarma, ja ga nisam dobio? Pozdrav i hvala!
  3. Posle pređenih tačno 3493km sa Fiatom 500L (1.4 benzin) izračunao sam ukupnu prosečnu potrošnju (prazan-prazan rezervoar). Pretežno gradska vožnja, potrošio ukupno 286,66 litara - PROSEČNA POTROŠNJA = 8,21 l/100km !!! Istovremeno board kompjuter pokazuje kumulativnu prosečnu potrošnju 7,5 l/100km za identičnu kilometražu (Trip A nisam resetovao) ??? Mogu samo da konstatujem da je izračunavanje kumulativne potrošnje board kompjutera pogrešno oko 10% i to na štetu kupaca, a u korist proizvođača Fiat. Da li je proizvođač ovo namerno uradio ne znam, ali za sebe mogu reći da sam expert za merenje protoka tečnih i gasovitih fluida (ultrasonic, vortex itd) i da je sa stanovišta fizike merenja nemoguće da merilo protoka u okviru deklarisane merne nesigurnosti pokazuje kontinualno manji protok za 10% U svakom slučaju još jedno razočaranje i napomena budućim kupcima i ponosnim vlasnicima da Fiat 500L pogrešno izračunava kumulativnu prosečnu potrošnju. Ako neko ima evidenciju može ovu činjenicu konstatovati na svom ljubimcu. Fiat 500L 1.4
  4. Žorž slažem se. Optimalna promena stepena prenosa (Shift Up) se traži na oko 2000rpm, zbog potrošnje, tako da ova rezonancija baš iritira. E sad ostaje da sačekamo da auto pređe 4-5k km pa da vidimo da li će rezonancija prestati kao kod tebe. Ako neko bude mehaničkom intervencijom rešio ovaj problem molim neka javi.
  5. 1.4 500L prešao 1000km. Definitivno se čuje blaga rezonancija oko 2000 rpm. Može se čuti isključivo kada je muzika potpuno isključena. Auto je generalno izuzetno tih, pa se ova rezonancija oseti, zvuk je kao zvuk zupčanika, ukazuje da dolazi iz menjača? Najlakše je čuti u 3. stepenu prenosa, dodavanjem gasa na približno 2000 rpm. Ono što nisam potpuno siguran (proveriću), je da se ova rezonancija čuje samo kada je motor hladan. Kubura nisam siguran da je ovo problem malog broja obrtaja, naprotiv, dešava se nezavisno od stepena prenosa na približno 2000 rpm. U 3. stepenu prenosa na 2000rpm ne bi smelo biti nikakvog karakterističnog zvuka? Da li imate nekih informacija vezanih za ovaj problem?

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...