Jump to content
FAS Goran

vladadj31

Members
  • Content Count

    21
  • Joined

  • Last visited

About vladadj31

  • Rank
    Il Nuovo

Profile Information

  • Location
    Kaludjerica, Beograd

Previous Fields

  • Garage
    Fiat 500l 1.3 MJTD

Recent Profile Visitors

1263 profile views
  1. 165300 km dizel 1.3 2013to godište nacionale - u garanciji prve godine zamenjen grejač na motoru - akumulator zamenio ove godine (znači u 6toj godini) -od ovih 165300 km jedno 150 000 km po Bgd - potrošnja: minimalno: BG- LO i nazad, 3.5l/100 prosečna potrošnja 4.9l -crevo i prskalica za 5ta vrata zamenjeni 2017te jer sam ja ostavio vodu u sistemu i otišao na planinu -pukao ptk kaiš nakon velikog servisa - servis prihvatio grešku i zamenu o svom trošku jedino što me nervira je škripa iz točkova - i to kada nije na kočnici. To se javlja od 50 000 km periodično i servis je to rešavao i dalje rešava "razrađivanjem" viljuški.. ali ta škripa baš iritira. i "hromirani" delovi menjača koji pokazuju šare, isto to i na zadnjim vratima i oko stop svetala. uvek sam menjao i filter goriva na svakom mini servisu, uvek sipao Selenia ulje, i ni gram nisam dosipao nikada. Sve u svemu, prezadovoljan i razmišljam o istom takvom uz staro za novo...
  2. Da, tako je. Za 200 000 km, sa potrošnjom od 5 litara na 100 km, na gorivo ode isti takav auto. znači, suma sumarum oko 30 000 evra. Sa održavanjem i preko toga. Jeste službeni auto, i mahom je ovo prešao u poslovne svrhe osim nekoliko izleta po Srbiji i Crnoj Gori. Koristim ga i privatno, sa istim punjenjem. Ali pošto radim skoro svaki dan, privatni deo čini možda 10% potrošnje. Sve u svemu, možda je vreme za elektromobil... Zamislite tek benzinac, koji verovatno u gradu troši oko 7litara...
  3. dok se sprema redizajn, ja došao do 110 000 km. statistika je beležena u firmi za koju radim. 23.04.2017. литара укупно 5.549,74 километара укупно 110900 просечна потрошња 4,9689 махом град са неколико излета по србији пумпа омв и нис купљен 3.9.2013.
  4. slažem se... haha... šalu na stranu, jeste mali problem. Ali ništa manje to nije izraženije nego kod ostalih modela koji imaju vrećastu zadnjicu. Bio sam na planini, i pored mene su prolazili isti takvi Megani, astre... s tim da 500l ima veću površinu na lumbalnom delu.... Da li je neko probao da reši problem postavljanjem zastavica gumenih na zadnje točkove? sećate se zastave 101... gotovo sve su imale te zaštitne zastavice....
  5. Evo još malo podataka o potrošnji. Došlo je do povećanja potrošnje za 15tak%, što zbog hladnog vremena, što zbog uslova vožnje (prosečna brzina oko 28km/h, dok je u septembru bila oko 30km/h), ali sve u svemu, još uvek ispod 5l na 100 km....
  6. Pa ne krči, nego kad ubacujem, kao da ima jedan dodatni zub koji jedva savladam... sviko sam se sada pa držim menjač pri otpuštanju kvačila i nemam problema....
  7. presvlake su prelepe... a zna li neko da li je ok zatvoriti ovako sedišta (ako su uopšte zatvorena - temerindža?), zbog vazdušnih jastuka?
  8. Hehe, do Kalne - moj kraj. Poslovno ili turistički? moj zavičaj... prekjuče video jedan u sred pariza, crveni, oleee... prvi FIAT koji sam tamo video.. a sve ukupno video sam 500l, 2 x 500, i jedan doblo.... za sedam dana.... a onda juče u novinama pročitam da ih je kroz luku bar prošlo 100 000.... oleeee!
  9. Ne slažem se sa ovim... u isti takav auto, koji imaš ti, u moj, sedeo je i vozio čovek koji u svom voznom parku ima toyotu verso i opel astru... i bio je prezadovoljan, a još kad je provozao krug, oduševio se... sad razmišlja da kupi jedan... verovatno je to subjektivni osećaj, ali mislim da nijednog trenutka nisi pogrešio, čak i sa tih 18000, jer redovan servis za druge automobile dostiže i 40, 60000 dinara... pa ti vidi... druga je stvar što mi kao narod generalno nemamo para... potrošnjom ćeš biti prezadovoljan, možeš pogledati moj post o autu.....
  10. Možeš li mi reći da li su presvlake original, i ako jesu, da nas uputiš na prodavca? Hvala unapred!
  11. Evo, kao što sam i obećao, nastavljam sa objavljivanjem potrošnje.... Ovih 6100km su pređeni uglavnom po Beogradu, van Beograda je imao put do Požege (450km) i do Kalne (Stara Planina, 650km). Do Požege je po bordu trošio 3.7l na 100km.... Do Kalne (autoputem do Niša) je pokazivao 4.2l na 100km.... a ovog meseca i zimske gume došle na red... Naravno, auto koristim većinom poslovno, a firma dotira gorivo ... Blagi porast potrošnje bi pripisao hladnijem vremenu u ovih nekoliko zimskih dana...
  12. dobro došao u klub! Čestitam na izboru, a uzgred da napomenem da je fenomenalna boja! (vidi se i zašto )
  13. Tako se i meni čini, pa ja nema šanse da ubrzam na onaj način na koji to radi tempomat.... Zato sam u nedoumici bio kako i gde, na koji način, koristiti tempomat... kontam da je dobro povremeno ga ubrzavati tako, čisto da se malo razgiba...
  14. juče sam išao autoputem preko Begaljičkog brda.... pa rešio da probam tempomat uzbrdo na 110km/h i, jedino što mogu da kažem, posle tog iskustva je da sam prezadovoljan. Pa on leti... ni jednog trenutka nije dovodio u pitanje održavanje brzine - doduše ukupno dve osobe u kabini.. Nisam smeo da ubrzavam uzbrdo, bar ovog puta... , naravno, mislim na ubrzavanje tempomatom.

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...