Jump to content
FAS Goran

sencci

Members
  • Content Count

    20
  • Joined

  • Last visited

About sencci

  • Rank
    Il Nuovo

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    sarajevo

Previous Fields

  • Garage
    Fiat Punto Mk1 1.6 SX 90; Ford Focus Mk2 1.8 TDCi
  1. Interesuje me sta mislite o ovom dizel motoru (1.6 multijet 66KW/90KS), prednosti i mane, pouzdanost, performanse, ekonomičnost... Poređenje sa drugim verzijama motora, je li dobra opcija ili birati nešto drugo za uloženo-dobiveno? Konkretno, zagrijao sam se za ovaj model sa pomenutim motorom u njemu: https://www.olx.ba/artikal/30821135/fiat-bravo-2008-god-1-6-diesel-66-kw-kao-nov/
  2. Nece ni da zavergla... Ali išao sam u medjuvremenu na reparaciju anlasera, bilo do cetkica i automata, i sada je sve ok
  3. Da li bi pokazala dijagnostika ako je to? Ja prije mislim da je do anlasera, ali ko ce ga znati dok ne naletim na pravog elektricara.
  4. Imam slican problem kao mnogi koji su pisali na ovoj temi. Znaci, probem sa paljenjem se desava iznenada. Tj. u zadnjih par mjeseci desilo mi se da nece da upali par puta, a izmedju toga pali iz prve bez ikakvih problema. Samo sto je kod mene neobicno to da mi se problem sa paljenjem javlja samo u slučaju kada ne sacekam da se kontrolne lampice pogase prije paljenja. Znaci, dam kontakt kljucem i kada ne sacekam par sekundi da bude odradjeno gasenje lampica desi se da nece da upali iako se u medjuvremenu lampice pogase, tj. ne ostaje ni jedna da jevlja gresku. Nakon toga nekada upali iz 2-3 pokusaja, a nekada se desavalo da nece nikako, vec nakon par sati kada pokusam ponovo upali kao da nista nije bilo. Znam da zvuci cudno i nelogicno kakve ima veze sa tim lampicama, ali u 100% slucajeva kod mene se praoblem sa paljenjem javlja nakon "prebrzog" pokusaja paljenja i traje neko vrijeme dok se kao nešto ne stabilizuje i tada pali bez problea do slijedeće prilike.. Samo nebih zelio da se slijedeća prilika desi na putu i slično, možda je ovo upozorenje da je nesto pri kraju.. Jeli neko imao sličan simptom kao ja?
  5. Koliko vidim letve baš znaju biti boljka GP. Ja sam je takodjer morao mijenjati dok sam ga vozio još na starijem puntu (95')..
  6. Citirao sam rijeci vlasnika sta god znacilo.. Ako je išta dobro u svemu to je da nas je vlasnik nasmijao. Cudna kombinacija i dijagnoza tako da ovdje nekome fali letva kako god okreneš a ja cu cekati ipak drugi primjerak prije nego rješavati misteriju letve..
  7. Evo pitao vlasnika kaže radi se o tome da servo radi u gradskom modu, a ne radi u vangradskom!? Cijena popravka (za koju bi spustio cijenu automobila) kaže bila bi oko 250e.. Možda je svakako bolje čekati bolji primjerak, mada je prodavac ako ništa pošten jer nije prešutio da je sve u super stanju i ok kako obično kažu...
  8. VW, Audi, BMW, Skoda na prvom mjestu, a u zadnje vrijeme najezda "Francuza"... . Fiat i recimo Ford su na žalost podcijenjeni, iako testovi i svi pokazatelji pouzdanosti govore suprotno, mentalitet... a još teže je ako tražiš model isključivo sa 4 vrata u B segmentu..
  9. @lifti Hvala na detaljnom odgovoru i naravno vremenu odvojenom za njega. Po meni najvažnija stvar je ispravnost automobila jer šta će kome krš ako ima dobru opremu, ali isto tako kao što ti kažeš ako možeš birati zašto ne izabrati auto sam boljom opremom tj izvući sa cijenom opremom i stanjem automobila najbolje što se može. Sve će zavisiti od ponude. I opet da se vratim na dilemu benzin-dizel. Vjerovatno je najbolja kupovina 1.3mjt (ako je u dobrom stanju). S druge strane benzinci su u principu sa manje predjenih kilometara i bolje očuvani, da kažem manji je rizik.. Tako da (ako ne naleti očuvan 1.3mjt) možda i dalje nije loše razmisliti npr. o 1.4 (8v)? Dali je u svakom slučaju 1.4(8v) ili 1.2 (8v) bolja opcija od konkurencije benzinaca (polo/fabia 1.2i, ibiza 1.4i, fiesta/fusion 1.4i i sl., clio, corsa..) doduše, u slučaju benzinca fiesta je zanimljiva moram priznati. bar zbog 16v?
  10. Obišao sam ovaj plac. Limarija mu je u jako lošem stanju, ne znam ko je i kako uspio da ga ovako iskucka, a bojim se i za sve ostalo u kakvom je stanju.. Inače kod nas na žalost jako mala je ponuda GP. Ima jedan oglas GP1.3mjt ovaj http://www.olx.ba/artikal/20313931/fiat-grande-punto-1-3-multijet-dizel/ Kontaktirao sam damu koja prodaje i kaže da bi još spustila cijenu jer ima neki kvar na servu koji je navodno lako otklniti, a nisam je detaljnije pitao niti obišao auto ?! E sad, ne znam o čemu bi se moglo raditi. Jeli ima neka poznata boljka inače na servu kod GP?
  11. Ok. A jeli kada se sve uzme 1.3 mjt bolji po performansama u odnosu na njih.?
  12. Hvala na odgovoru. Kao sto rekoh, nije mu potreban auto za auto trke, ali birajuci izmedju motora 1.2 i 1.4 covjek ocekuje da ovaj drugi bude malo agilniji od 1.2 jer nije zgoreg imati visak snage i bolja medjuubrzanja. Eh sad ne znam jeli u realnosti to tako i jeli birajuci izmedju ta dva bolje izabrati 1.4 tj osjeti li se ta razlika i jeli 1.4 zbog vece zapremine pod manjim opterecenjem i bolja kupovina?
  13. Pozdrav svima. Otac planira kupovinu automobila iz kategorije: fiesta, fusion, polo, fabia, clio, c3 i slicno.. Godiste negdje od 2007 do 2009. Kao prijasnji vozač fiata (sada vozim focusa) preporučujem mu kupovinu fieste/fusiona ili grande punta! Ako izbor padne na grande punto, interesuje me koji mi motor preporucujete? Cuo sam da benzinac 1.2 nije bas najbolje rjesenje ako je istina da mu u nekim situacijama van grada (preticanje i slicno) zafali malo vise snage, a da dizel 1.3 mjt dosta hvale kod omjera snage, potrosnje, odrzavanja ali posto otac vise preferira benzin, interesuje me konkretno kakvo je vase misljenje o benzincu 1.4 (77KS) ? Kakav se pokazao u odnosu na 1.2, kakva je pouzdanost i odrzavanje, jeli dovoljno jaci da bi bio neki optimum (ne treba mu auto za auto trke) i kakva je potrosnja? Radi se konkretno o ovom primjerku http://www.olx.ba/artikal/20974606/fiat-punto-1-4-benzin/
  14. Prodajem ga radi kupovine veceg auta, kao sto vec znate. Inace, dobro ocuvan, pazen-mazen.. Bez ulaganja, tj. uradjeno odrzavan, zamijenjeno u skorije vrijeme je slijedece: - Ulje Selenia kao i filteri redovno mijenjam godisnje.. Zamjenjeni prije 4000km - Antikorozivna zastita kompletnog poda uradjena pred zimu prosle godine - Diskovi / plocice prosle godine - Akumulator, prosle godine - novi set zupcastog - novi set kvacila - zamijenjeni amortizeri - gume 2x Sava M+S 2012.g. / 2x Uniroyal Rainexpert 2011.g. Unutrasnjost bez ogrebotina. Limarija nema ostecenja, nikada nije udaran tj. boja je fabricka! Od opreme: - Airbag 2x - Sevo - ABS - El. podizaci - 2 kljuca (kod-kljuc crveni + obicni) - instrument tabla sa obrtomjerom i pokazivacem temperature motora / sat digitalni Cijena: 2600 KM (nije fixna) Oglas: http://www.pik.ba/artikal/9555243/fiat-punto-90sx/

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...