Jump to content
FAS Goran

LemonStar

Members
  • Content Count

    10
  • Joined

  • Last visited

About LemonStar

  • Rank
    Il Nuovo
  • Birthday 11/27/1982

Contact Methods

  • ICQ
    322333684
  • Skype
    rmilun

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Budva
  • Interests
    Fantastika, brodovi, motori, video igre.

Previous Fields

  • Garage
    Moto Guzzi 1200 Norge, Lancia Ypsilon 2006 Platinum 1,4b 70kw

Recent Profile Visitors

953 profile views
  1. A malo mi teze ide kazu stara je (2006 god) oni kao rade samo novije modele i u garanciji i slicno. Citat Polovni dio nikako da nadjem u CG, a kad sam prolazio pored Cacka vidio sam Fiat autootpad ali sam bio sa gospodjom, da stanem da preturam tamo to bi bilo to od mog zivota U svakom slucaju Lancia moja voljena prakticno neupotrebljiva, mirise benzin i gori lambda sondu novu cim ju stavim zbog toga. Potrazicu nedje valjda. Hvala na odgovoru, zivio.
  2. Drustvo to mi je cudo u alarmu. Standardni Fiatov atmosferac 16v 1.4b Lancia Ypsilon. Dje da kupim i je li komplikacija to ugraditi? Stalno mi u alarmu i onda mi nesto zatvori i mirise kabina na benzin.
  3. Neki auto otpad u Srbiji koji ima Lancie, mozda?
  4. Zdravo ekipo. U Crnoj Gori na auto otpadu NEMA ove plastike, kod ovlascenog distributera ne mogu da porucim jer su praznici, registracija mi je istekla a ne mogu da registrujem auto sa ovim hororom. Ne znam kako se to desilo, kako se slomilo, palo je sve bilo na motor i ostetilo mi kablove, bio sam u servisu zbog toga, privremeno mi stavili aluminijumsku foliju, koja se naravno odlijepila. Kako da nabavim ovaj "cover", sto li je, uvodnik vazduha, drzac filtera, ne znam mu ni ime. Polovno ili novo, relativno brzo? U CG moze da se vozi samo Renault (nikad problema sa djelovima kad sam ga vozio), VW, BMW i Mercedes. Za sve ostalo djelova nema. Znam da ovo izgleda katastrofa neuredno, ne zamjerite, nemam ja volje za bavljenje kolima osim ovako kad zaglavim da ih ne mogu koristiti. Znam da je ovo uvreda za svakog sa tehnickom "naobrazbom"
  5. Ne diraj dizne, sredi termostat, provozaj nekih 200km i vidi potrosnju. Meni je na 1,4b gradska voznja 10l laganini voznje bez upiranja gasa. Ko kaze da trosi manje, laze. Istina na otvorenom oko 6l, ali ja sam penzioner stilom voznje.
  6. Na stranu prica o Fiatu, ovi izgleda znaju da je Lancia zavrsila karijeru za stvarno, nece opstati Ypsilon, cini mi se. Treca stranica teksta. I malo se rugaju, njemacka posla
  7. A mozda ce napraviti sto i BMW, koji je zadrzao Mini i napravio brend od njega. Tako ce Lancia Ypsilon nastaviti da zivi u okviru Fiata, a sam brend Lancia cekati neka bolja vremena... Ne vjerujem da ce ih skroz ugasiti, Ypsilon je popuparan i dobro se prodaje u Italiji... Tj NADAM SE da nece ugasiti Lanciu
  8. Isao ja sad ovih par dana po autoplacevima oko Cetinja da vidim novi Bravo da kupim... U vrlo su losem stanju, a ako su (djelimicno) pristojniji precijenjeni su. Nemoguca misija kupiiti Bravo 2008-2010 godiste a da se ne gadjaju ciframa ili da nije kanta ofucana presla milion kilometara. Pise na satu 95k, a papucice komplet olizane do metala, volan potpuno ofucan, suvozacko sjediste skroz ofucano, vozacko (vidi se) novo promijenjeno, farba sva ispiketana od naprijed, i branici, kao da je neprekidno vozio iza kamiona sa pijeskom... Koliko god da traze za takvo auto skupo je, a traze previse... Ne moze se to ovamo u CG kupiti a da lici na nesto...
  9. Ne treba ni Punta eliminisati iz price jer je najljepsi od gore nabrojanih automobila, Clio je duplo ruzniji. Zasto dizajn ne uzimati u obzir, pa nismo roboti. Drugar sta god ti se svidi izgledom, funkcionalnoscu i voznim osobinama, a da je u dobrom stanju i da imas servis za njega u blizini, i nisi pogrijesio.
  10. Za Renault se raspitaj na njihovom forumu i kod ljudi koji voze dci, na Fiat forumu ima puno predrasuda i nepoznavanja dci motora pa mislim da ne pitas na dobrom mjestu ako hoces nepristrasan odgovor. Fordovi su preruzni, ali kvalitetni, a ostalo sve manje vise isto, ova teoretisanja koja konstrukcija i proizvodjac su bolji ne znaci puno kad kupujes polovnjaka koji je presao ~200+k km, a na satu naravno cuvenih 120k. Tada je na prvom mjestu trenutno stanje motora (i automobila generalno), cijena i dostupnost (novih i polovnih) djelova i kvalitetnih servisera U BLIZINI. Veliki pozdrav za sve teoreticare nadmocnosti i bitnosti jedne nad drugom tehnologijom kod automobila (tehnoloskih i vremenskih) vrsnjaka sa jednakom kilometrazom i istog cjenovnog ranga, uz ignorisanje najvaznijeg, TRENUTNOG STANJA AUTOMOBILA. Ako je pametan ignorisace vase tdhcimjdt teorije i gledati opste stanje automobila, dizajn i uopsteno licne preference. Ja licno volim Fiate, lijepi su.

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...