Jump to content

Vlajo93

Members
  • Content count

    19
  • Joined

  • Last visited

About Vlajo93

  • Rank
    Il Nuovo

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Beograd, Zenica

Previous Fields

  • Garage
    Fiat Croma 2

Recent Profile Visitors

659 profile views
  1. Takt motora na leru

    Ivane, iskreno kao sto vjerovatno i sam znas, moze biti hiljadu stvari. Ali ja cu ti reci sopstveno iskustvo pa ti pokusaj naci neku slicnost ako je ima, pa makar i ovako na "slijepo". Meni se znalo dogadjati da mi motor prilikom rada u leru ( ne kada ga tek upalim vec poslije neke duze voznje) kada stanem i hocu da parkiram, podrhtava kao i da kazaljka obrtomjera oscilira. To podrhtavanje je bilo takvo da se sijelo auto treskalo ( zamisli da te neko u jednaklim intervalima ljulja ali tako da te na pola sekunde dobro zatrese i naglo zaustavi i tako vise desetina puta). Problem je prestajao istog momenta kada bih dodao gas i drzao ga iznad 1500 obrtaja. Duzim vremenskim posmatranjem i ispitivanjem sam dosao do zakljucka da je problem bio DPF i njegova velika zaprljanost. A to sam vec rijesavao na nacin koji sam vise puta opisivao u nekim ranijim postovima ( aditivima i produvavanjem na auto-putu). Da li je to kod tebe slucaj ne znam, ali kao sto sam ti vec gore napisao, pokusaj da nadjes slicnost.
  2. Vrati se na 58 stranicu i procitaj sta sam napisao.... Imam ih na svojoj Cromi. Imao sam ih na proslom autu..... Uvijek stavljam komplete kao sto sam napisao..... Pozdrav!
  3. Prije nekih godinu dana i vec sada predjenih skoro 25000 km, sam naprijed i nazad stavio na svoju cromu komplete (plocice i diskovi) firme JURID.... Uspio sam nabaviti original komplete, a kako sam vec imao na bivsem autu Skoda Octavia iskustva sa njima, rijesio sam da probam kako ce biti i na Cromi. Mogu vam reci da sam u biti jako zadovoljan ponasanjem i trajnosti kompleta. Naravno ima i mana, ali nisu velike niti zabrinjavajuce.... Elem pokusat cu u kratkim crtama navesti i prednosti i mane, kako bi neko ko mozda razmislja o njima mogao steci makar okvirnu predstavu kakve su. Moram ipak prije svega naglasiti da sam porodican covjek koji ne jurca bezglavo, vec vozi normalno i u granicama zakonskih tolerancija, ne ugrozavajuci nikoga pa ni sebe samim time. Prednosti U trenutku kupovine su bile znatno manja cijena nego nekih drugih zvucnijih i vecih imena ( TRW, ATE i sl.), sto me je malo zabrinjavalo, ali rekoh samom sebi "imao si ih vec i odlicno su se pokazale, pa probaj ponovo na vecem i tezem autu". Diskovi imaju tzv. NONOX zastitu na sebi cijelim trajanjem diskova, odnosno, zastitu protiv stvaranja rdje koja se moze primjetiti na mnogim drugim diskovima koje nemaju tu zastitu u smjesi. Stavio sam ih pred put u Grcku, tako da su imale vremena da se uklope i nalegnu jedne na druge ( plocice na diskove). Sami diskovi nisu ni jednom pokazali tragove rdje ili vizuelno slicnih anomalija. Stepen istrosenosti poslije skoro 25000 km je u razumnim okvirima (ne znam koliko je to u milimetrima nisam mjerio). Imam osjecaj da se manje trose od nekih drugih koje sam imao priliku voziti u proslosti. Plocice se ravnomjerno i umjereno trose, ostavljajuci malo "prljavstine" na felgama. Mislim da su mi Ate plocice na Octaviji mnogo vise prljale felge, a slicna iskustva su mi i sa TRW. Ove Jurid za 2/3 manje prljaju. Kocenje je uvijek ravnomjerno bez bilo kakvih anomalija. U Makedoniji sam na zalost usljed radova na autoputu imao par puta dobro "naleci" na kocnicu, gdje sam bio izuzetno prijatno iznenadjen nacinom na koji su se ponasali diskovi i plocice. Kocile su bas onako jako kako sam i stiskao kocnicu, bez bilo kakve potrebe da pojacam pritisak na papucicu kocnice ili da koji metar ranije pocinjem sa kocenjem. Poslije vise desetina naglih kocenja za ovo vrijeme, nisu se diskovi pokrivili niti plocice " napukle". Razlike u kocenju po kisi i po suvom (mislim na normalan stil voznje i kocenja) apsolutno nema. Mane Jurid svakako nije klasa ATE i slicnih proizvodjaca, ali nije ni mnogo iza njih sto se mene i mog iskustva sa Juridom, tice. Osjeti se razlika u kvalitetu izmedju Ate, TRw i Jurid-a. Ovde govorim o krajnje subjektivnom osjecaju. Imam utisak da sam sa Ate diskovima i plocicama za nijansu bolje kocio. TRW mi je bio i ovakav i onakav u smislu suhog i mokrog kolovoza.. Ovde opet napominjem da usporedbu pravim izmedju dva vozila koja se ne mogu bas porediti, ali avaj..... Felge su mi se vise prljale kod Ate-a u odnosu na Jurid. Kod Jurida u jako toplom dijelu dana zna ponekada ali zaista rijetko da zacvile plocice i to jako kratak vremenski interval. Kod ATE-a mi se tako nesto nikada nije dogodilo,dok kod TRW-a sam imao isti slucaj kao sa Juridom. Cviljenje je uglavnom kada se javi bivalo u trenutcima kada jako lagano stisnem papucicu, u smislu da pocinjem jako lagano i opusteno da kocim. Stepen trosnosti diskova onako odokativno je isti kod TRW-a i Jurida, dok je kod ATE-a taj stepen bio za nijansu manji. Suma sumarum na kraju. Jurid diskovi i plocice u poredjenjnu sa vec gore pomenutim drugim proizvodjacima mozda nisu u istoj klasi, ali svakako ne zaostaju ni mnogo za njima. Moram da priznam da u poredjenju cijena-kvalitet su za vozace mog tipa (umjereni u svakom smislu) best buy. Za pristojne novce dobit cete vise nego dobar kvalitet diskova i polocica. Jako sam zadovoljan nacinom na koji koce i stepenom istrosenosti. Zna nekada da iziritira taj "cijuk" u sekundi, ali cijucu i to mnogo duze i neki drugi od drugih proizvodjaca. Da li bi se nesto promijenilo mijenjanjem plocica drugog proizvodjaca na Jurid diskove, ne znam. Uvijek sam i uvijek cu stavljati original komplete istog proizvodjaca ( ne tvrdim da je ovo najbolja odluka ali ja tako radim). Da li bih opet kupio komplet Jurid i stavio na neko buduce svoje vozilo? U koliko zadrze ili poboljsaju kvalitet proizvoda, DA svakako. Smatram, opet ponavljam, da je uzimajuci sve u obzir cijenu, kvalitet, trajnost, ponasanje, ovo u ovom trenutku ZA MENE ,Jurid best buy. U koliko ima neko nekih pitanja slobodno mi postavite.
  4. Partikularni filter (DPF)

    Siciliano, i tebi i ostalim clanovima koji su procitali i koji citaju moj post se unaprijed izvinjavam jer ocigledno u namijeri da ne budem preopsiran sam zaboravio napomenuti sljedece. Na Fiat Croma o kojoj sam govorio, ne postoji poseban simbol, o zacepljenju dpf-a kao na ostalim aotomobilima ( konkretnmo znam za Fiat Bravo 2010 godiste. Brat mi to vozi privatno.) Simbol je trougao za uzvicnikom oko kojeg se obavija strelica sa desna na lijevo. Identican je signal kada ti pokaze da imas navodni problem sa asistencijom pri kocenju ( sto se dogadja kada predugo vozis u leru recimo niz brdo a konstatno kocis u jako kratkim prekidima). Ovo se dogadja jer tada kompjuter u nastojanju da sacuva sistem sa jedne strane, a sa druge strane da se odglupi( zavisi od tipa vozila i konkretnog programiranog sistema) prepusta potpunu kontrolu vozacu u postupku kocenja, zadrzavajuci jedino abs kao opciju.
  5. Partikularni filter (DPF)

    Siciliano, sto se tice Crome od 120 ks, a da se radi o modelu od 2008-2011 godine, tu ti mogu reci da svaki automobil mora imati svijetlosnu signalizaciju kada pocne regeneracija DPF-a. Takodje, pored svijetlosne i vizuelne signalizacije ( u vidu malo veceg dimljenja iz auspuha), primjetan je osjetno nemirniji i nestalniji rad motora. Taj nemirniji i nestalniji rad motora se manifestuje tako sto u jednom trenutku imas osjecaj da ce se motor ugasiti, a vec sekundu kasnije isti ti obratji i zvuk motora ide do 1000 obrtaja. U koliko ne postoji mogucnost da se ode negdje na otvoren put gdje ce se voziti odrijedjeno vrijeme dok se signalana lampica ne ugasi ( tada je proces regeneracije zavrsen), onda bi trebalo stati negdje sa strane i simulirati voznju u leru na 3000 obrtaja, dok lampica ne ugasi. Ne sekiraj se nece ti se nista dogoditi motoru, a kamoli da ce puknuti blok motora ili slicne stvari.... U koliko se prekine jednom ili dva puta regeneracija tako sto se auto iskljuci jer si stigao na odrijedjeno mjesto, takodje se nista nece dogoditi.... Tek kada na tabli dobijes upozorenje da je potrebno promijeniti ulje u motoru, a ti znas da nije vrijeme redovnom servisu ili slicno, tek tog trenutka je doslo do kontaminacije ulja u karteru usljed slivanja odrijedjene kolicine nafte ( koja opet nije cista nafta iz rezervoara, no da ne duzim.... ). Obicno se to javlja ( upozorenje o promijeni ulja) tek tamo poslije 4-5 prekida regeneracije, ili nekada ali rijetko i kasnije. Sve ovo ti pisem, jer i sam posjedujem verziju sa 120 ks, i dpf mi je znao ranije zadavati malo glavobolje. Bogu hvala, vise ne zadaje jer sam ga skidao i cistio, tako da sam vec duze vrijeme relativno miran. Regeneracija DPF-a koji se cisti putem ubrizgavanja nafte ispred saca dpf-a, se ostvaruje kada se u izduvnoj grani odnosno u samom sacu dpf-a stvori temperatura izmedju 600 i 800 stepeni celzija. Takodje ti savjetujem, s vremena na vrijeme, kupi neki od aditiva za ciscenje dpf-a, ako ga vec ne skidas i ne cistis. Malo je skuplja varijanta, ali vjeruj mi zaista pomaze. Ja uglavnom koristim ili Liqui Moli ili Marley, bez ikakve namjere da ih reklamiram ili izdvajam od drugih. na trzistu ima mali milion drugih proizvodjaca koji su sigurno kvalitetni, ako ne mozda i kvalitetniji ( ovo ostavljam ucenjacima da studiraju i donose zakljucke. Moj je krajnje subjektivan.). Pozdravljam te! Totti, samo zelim da potvrdim tvoje zapazanje, iz licnog primjera. Dogadja se na Fiat Croma-i iz 2010 i 2011 godine da se proces regeneracije javi vec koji minut poslije paljenja motora, a koji jos nije zagrijan na radnu temperaturu. U tom slucaju govorimo o regeneraciji koju motor radi sto bi se narodski reklo minut do dvanaest, odnosno kada pokusava da nesagorijele cestice doslovno izbaci iz dpf-a, vecinski, a manjinski na ulazu u dpf pokusa da ih upali, jer nije uspio postici potrebnu i pozeljnu temperaturu u izduvnoj grani. Ovaj proces je rijedak ali nije da ne postoji. Pozdravljam te!
  6. Fiat Nuova Croma MJet - troši puno

    Prosto mi je nevjerovatno koliko su ljudi..... Da se ne izrazavam bezobrazno. Skini Dpf, ugasi EGR, i ostale stvari koje citam me prosto izludjuju. Odjednom su svi majstori. Koliko sam mogao procitati za mnoge clanove ovdje, oni su porodicni ljudi i imaju djecu! Kljucna rijec djecu! Djecu sa buducnosti u kojoj ce udisati sve samo ne kiseonik. Buducnost u kojoj ce umjesto vode piti teske metale i oboljevati od xyz bolesti..... Zasto??? Pa skinuo si dpf, ugasio si egr, i sve one stvari koje je neko napravio kako bi POKUSAO da uradi nesto za buducnost nase djece.... Da li je uspio, vrijeme ce pokazat, ali je barem pokusao. Da li je lazirao testove ovakvim ili onakvim softverima, to je iznad svakog od nas, ali skidanje dpf-a, egr-a i slicnih naprava je iskljucivo i jedino samo nasa nemarnost i neobavjestenost! Psihologija ovdasnjih vozaca je krajnje drska i bezobrazna. Ako nemas para da odrzavas automobil, nemoj ga voziti. Uzmi bicikl, biti ces koristan i sebi i okolini, i djeci ces TI kao POJEDINAC uciniti najbolje moguce dijelo. U krajnjoj liniji kada te dijete bude pitalo, zasto ovo ili ono, biti ces u svjesti miran, jer ces znati da si sve pokusao. Edi, prije nego sto poslusas bilo koga od nas ovdje u smislu blokiranja egr-a, skidanja dpf-a i slicnih zahvata, pogledaj oko sebe. Zivis u HR, clanici EU! I ako jos uvijek ne funkcionise sve po pitanju EU regulativa u svakom selu Hrvatske, pitanje je trenutka kada ce to i tamo morati da se postuje. U Srbiji, BiH, MN,KS,MK jos uvijek mozes registrovati auto bez da se ikada pojavis na tehnickom pregledu ili cak i u MUP-u. U HR znam da je to gotovo nemogucno. Tu je osnovna razlika. Nije pitanje gdje je ko bolji, vec gdje je sta moguce, pa odatle su i rijesenja razlicita. Meni je Croma takodje imala problema i sa EGR-om i sa DPF-om, i rijesio sam to strpljivim ciscenjem, i za sada nemam vise problema. Postoji toliko renomiranih firmi cija je reputacija zastrasujuca u svijetu automobilizma, koje se bave aditivima i specijalnim hemikalijama za rijesavanje svih auto problema, samo treba citati i probati sa time. Na starom automobilu sam EGR rijesio tako sto sam kupio nov, kada je stari vec bio gotov. Blokiranjem EGR-a, izmedju ostalog rijesavas prljanje usisne grane koju mozes ocistiti uvijek, ali svo to smece umijesto da ode na dosagorijevanje, ono odlazi direktno ka DPF-u i u zrak koji udisemo. Par stotina kuna, dinara, dolara ili evra koje bi mozda navodno ustedeo, je MOZDA par godina manje za vasu i nasu djecu, unuke, odnosno buducnost svih onih kojima ostavljamo ovaj nas Apsurdistan ( Balkan). Nije mi bila namjera da bilo koga uvrijedim ili omalovazim bilo kojim dijelom ovoga posta, vec samo da pokusam da uticem na savjest svih vas koji razmisljate prije svega o novcaniku, a ne o buducnosti svoje djece i svojih unuka. Iskreno se jako izvinjavam za odstupanje od zadate teme!
  7. Fiat Nova Croma - problem sa servom

    Ako nije tajna koliko kosta taj kabal? Bogu hvala jos uvijek nemam taj problem, i iskreno se nadam da necu ni imati, ali da znam okvirno cijenu. Hvala unaprijed.
  8. Zatamnjena stakla

    Cekajte da prodju izbori...... Trebace napuniti kasu tajkuna-finansijera.....
  9. Fiat Nuova Croma MJet - troši puno

    Edi, to jeste zaista malo veca potrosnja nego sto bi trebalo biti, pogotovo za Varazdin.... Iskreno niko od nas ti ne moze sa sigurnoscu reci sta je u pitanju dok ne odes na dijagnostiku, ali nesto mi se u glavi vrzma stari problem koji sam imao na starom autu Skoda Oktavija.... Ocistio sam joj bio protokomjer, klapnu gasa, EGR ventil i zamijenio filter zraka i potrosnja se vratila na tada tvornicki deklariranu. Na mojoj Cromi sam imao slican problem, koji sam takodje uspio rijestti na isti nacin kao i na oktaviji..... Mada moze biti i do kvaliteta goriva! Brat na Fiat Bravo novoj, je imao isti problem, pa je rijesio promjenom goriva koje je sipao, odnosno pumpe na kojoj je sipao! U krajnjoj liniji uvijek mozes sipati neki aditiv za ciscenje protoka goriva, pa vidjeti poslije njega. Moja Croma 120 ks, u Beogradu iskljucivo gradske voznje, po pokazivacu na tabli, trosi u prosjeku oko 7,4-7,8 l/km. Javi sta si rijesio i kako si rijesio! Pozdrav!
  10. Da li ikako mozes skuziti odakle dolazi taj zvuk? Da li iz topova ( otvora za izduvavanje zraka) ili iz mozda motornog dijela? Odlicno pitanje ti je Ivan postavio! Ne znam da li si imao prilike da skidas filter zraka kabine ili ti polen filter kako to ovde nazivaju? Ako ga otvoris vidjeces kompletan motorni dio za zrak kabine. Mozda ti je tu nesto zapalo, mada cisto sumnjam, ali provjeri. Za to ti treba ravno 2 minuta. Sto se tice tvog pitanja " A kako to mogu skuziti ? mislis da mozda ostane u nekom poluotvorenom polozaaju pa zvizdi protok zraka ? " ; Na prvo pitanje ne znam odgovor, osim laicki razmisljajuci, da se skida dio gdje je ta klapna.... Sa drugim pitanjem mislim da si sam sebi dao odgovor....
  11. Edi, vec duze vrijeme vozim Cromu 2010. godiste, 88 kw, trenutno na satu 166000 km, a kupljena sa pravih 106 000. U odnosu na prethodni automobil ( skoda Oktavija) odrzavanje je osjetno skuplje, pa tako dijelovi za mali servis ( filteri i ulje- Filtron Poljska filteri i Selenia 5w30 ulje ) za Cromu, izadju malo manje od 700 kuna. Kada sam kupovao Cromu sredinom 2013. godine, pravio sam poredjenje izmedju jaceg 150 ks i slabijeg 120 ks, po pitanju velikog servisa i cijene su bile tada a nije osjetno manja razlika ni sada, na strani slabijeg. Primjera, za Cromu od 150 ks veliki servis samo dijelovi su bili negdje oko 35000 dinara, odnosno negdje oko 2100 kuna, dok je za slabiju varijantu cijena bila negdje oko 23000 dinara odnosno negdje oko 1400 kuna. Trapovi su im barem po pricama i iskustvima kako mehanicara tako i nas koji imamo Crome, dobro uradjeni, i sa njima ne bi trebalo biti nikakvih problema. Mnogi su na starijim verzijama kukali na zadnje upornice, ali iskreno, ja sa trapom pa tako i sa njima nisam imao problema. Dobro provjeri kao sto su ti vec sugerirali ranije gore, zamajac odnosno mjenjacku sustav, turbo punjac ( koji zna jako oslabiti izmedju ostalog i zbog veceg stepena zapusenosti DPF-a, vremenom). EGR i klapna gasa su kod svih dizelasa standardna boljka u koliko se ne odrzava-cisti redovno. DPF usljed gradske voznje zna da zadaje glavobolje ( pogotovo ako nikada ranije nisi imao auto sa DPF-om) ali se to relativno lako rijesava izlaskom na auto-cestu i regeneracijom u toku voznje. Ja iskreno za ovih nesto vise od dvije godine nisam imao nikakvih priblema sa svojom Cromom, i jako sam zadovoljan automobilom. Sto se tice kilometraze na autu, e, tu je vec malo zeznuto ako nemas ludu srecu kao sto sam imao ja pa sam znao ciji i kakacv primjerak uzimam. Sto se tice prostora za obitelj tu ama bas nikakvih problema neces imati. Prostora ima vise nego mozes zamisliti. Doduse uporedjujuci sa oktavijom jedino gdje sam bio malo razocaran za Cromom je gepek, ali to je vec subjektivan osjecaj. Oktavija definitivno ima znatno veci gepek, ali je u unutarnjoj komfornosti Croma u osjetnoj prednosti. Ono sto sam primjetio na mnogim Cromama kako kod nas u SFRJ (od Triglava do Gevgelije) tako i zapadnoj europi, je problem sa socivima na farovima. Ona trebaju fabricki biti malo mutnija, nego recimo na novoj Oktaviji, ali mnoge crome imaju bas izrazito mutna soviva sto je posljedica losih i nedogovarajucim sijalica, pa se to itekako zna osjetiti u mraku. Potrosnja goriva, je vec nesto gdje ima razlike u ove dvije verzije crome, mada je i to veoma relativna i individualna stvar. Jaca Croma fabricki deklarirano trosi skoro litar vise od slabije verzije, ali to je samo fabricki i kada je automobil nov. Realnost je malo drugacija po tom pitanju. Ta potrosnja zna biti i osjetno veca u korist jace verzije, sto po mom misljenju opet naglasavam, JAKO zavisi od stila voznje, terena po kome se vozi kao i od mjesta u kome se vozi ( nije ista guzva u saobracaju u Varazdinu i u Zagrebu). Sve u svemu nemoj da te neko uplasi sa ovakvim ili onakvim komentarima po pitanju kvarova ili cega vec vezanog za Cromu; razna iskustva sa razlicitim primjercima Croma i razlicito odrzavanim. Mislim, posto si vec naglasio da si porodican covjeki imas klince, da ce ti i slabija verzija od 120 ks ili 88kw biti sasvim zadovoljavajuca. Meni i mojoj obitelji je itekako dovoljno, kao i mom stilu voznje. Mislim da 30 ks nije vrijedno veceg novcanog izvajanja u odrzavanju, kao i u potencijalnim probemima. No, to je opet subjektivna stvar. 110 kw ili 150 ks jeste bolja ali moze biti i znatno skuplja opcija na kraju u svakom smislu. U svakom slucaju 10-tore oci otvori za svaki polovan automobil kada ga kupujes, trapove pregledaj dobro, dijagnostikom provjeri auto kompjuter, na dizalici pogledaj da li je skidan DPF, prekrsti se Boga pomeni i neka te u zdravlju sluzi bas taj koga budes izabrao. Pozdrav Zagorju :-)
  12. Zatamnjena stakla

    U Nedelju 08.11.2015. u 1200h na parkingu ispred Hotela Crown Plaza (bivsi Intercontinental) u Beogradu, je zakazan skup u prisustvu medija, kako TV, tako i novinskih ekipa, vezan za ranije pomenuti i sve prisutni problem oko zatamnjivanja stakala i ostalih prepravki na vozilima i njihove cijene. Svako ponasanje koje nije civilizovano i pristojno nece biti tolerisano. Takodje, svi tzv. provokatori ce automatski biti udaljeni sa skupa. Cilj skupa je ljudima u vlasti preneti poruku da to sto pokusavaju da urade nije dobro ni za drzavu ni za narod, odnosno vozace, i ponuditi im razumno i logicno rijesenje, sa kojim bi svi bili zadovoljni, a zakonska odredba izglasana jos ranije ispostovana. Molim vas da ovo razglasite i da se odazovete u sto vecem broju. Kao i prosli put dobrodosli ste vi i vasi najmiliji, kao i osobe koje ste vi poveli. Dobrodosli su svi ljudi dobre i iskrene volje i zelje da se dobra i plemenita ideja sprovede u dijelo i da uspije. Hvala svim clanovima FLCS na razumijevanju i podrsci!
  13. Zatamnjena stakla

    Niko od nas i vecine vas, nije protiv zakonskog uredjenja bilo kog segmnenta vezanog za bezbjednost u saobracaju koji je zasnovan na raznoraznim iskustvima sto vozaca, sto institucija koje se time bave, kako u svijetu tako i kod nas. Ljudi su zatamnjivali stakla iz njima poznatih razloga, bilo da su zdravstveni ili pak oni drugi tzv. tuning. Osudjivati nekoga ili pak ismejavati nekoga, zbog zbog toga sto je uradio ovo ili ono sa svojim autom je krajnje bezveze i malogradjanski. Cilj skupa nije prostest, vec dogovor oko protesta. Cilj skupa nije protest protiv zakonskog uredjenja neke oblasti vezanog za ZOBS, vec cijena toga, i doslednost u primeni istoga. U svakoj uredjenoj drzavi u trenutku donosenja-izglasavanja zakona, isti taj prijedlog zakona je "izvagan i odmjeren" vise hiljada puta, i dobro iskoordinisan sa svim pratecim institucijama potrebnim za uspijesno sprovodjenje zakona. To u Srbiji nije nikada bio slucaj, pa nije ni sada. Cilj skupa je ukazati na ne dosljednost i javasluk u donosenju i primjeni istih. Da li ce policija ili bilo ko drugi rastjerati bilo koga, mislim da nije tema skupa, a ni ovoga sto sam prenio kako bih podrzao dobru ideju. Da li neko ima ovakav ili onakav automobil, takodje nije tema skupa. Tastatura ili ne tastatura buntovnici, takodje nije tema skupa. Dodjite ukoliko zelite, a ukoliko ne zelite i to je vas izbor. Sjediti kod kuce i vikati cuti dobro je, bilo je i gore, nas je i dovelo do ovde gdje smo sada. Izvinjavam se na offu i zahvaljujem na razumijevanju moderatorima sajta, kao i svima vama clanovima ovoga sajta.
  14. Zatamnjena stakla

    U Nedelju 01.11.2015. u 21h, ispred hotela Crown Plaza ( bivsi Intercontinental u Beogradu) je zakazan skup svih onih koji su protiv ovog suludog zakona (vezanih za auto folije za stakla, auto osvjetljenje i slicno) i samovolje onih koji sebe nazivaju elitom. Cilj skupa je prije svega dogovor oko daljih akcija, odnosno organizovanja jednog veceg protesta u Beogradu, kojim ce se jasno staviti do znanja Vladi, da je dosta samovolje i nameta na ionako osiromasenu naciju. Molim vas da rasirite ovu vijest i ako ste u mogucnosti da i sami dodjete i podrzite skup. Apsolutno nije vazno da li imate folije na staklima, led u svijetlima, xenone i slicno. Vazno je reci DOSTA vise samovolji i bahatosti pojedinaca iz vlasti i nameta (u ovom slucaju konkretno vezano za automobile). Zar nije dovoljno sto sve vrijeme imamo jedno od losijih goriva u Evropi, a jedno od najskupljih. Sto se zakoni o bezbjednosti u saobracaju izglasavaju i obaraju kako im se cefne. Nemojte vise cutati! Podrzite skup i dodjite da jos jednom budemo zajedno kada je tesko! Dodjite sa vasim automobilima, porodicama, prijateljima i sl. Hvala i veliki pozdrav svima!
  15. Fiat Nuova Croma MJet 150 - trokira (čuka)

    Mario, u buducnosti kada budes cistio EGR ventil, obavezno i klapni gasa posveti tracak vremena i ocisti i nju, jer i jedna i druga stvar mogu biti problematicne. Ja to radim jednom u 6 mjeseci ( posto imam prijatelja koji je mehanicar, i uz pivu se zezamo sa tim i nista me ne kosta). INA gorivo nije nista razlicito od goriva u BIH i Srbiji, tako da u tvom slucaju jednom godisnje vrsi provjeru i eventualno ciscenje te dvije stvari i nece biti frke. Pozdrav
×