Jump to content
FAS Goran

duca7

Members
  • Content Count

    17
  • Joined

  • Last visited


Reputation Activity

  1. Hvala
    duca7 got a reaction from Nebek in Fiat 500L - zadnja prskalica stakla   
    Kolege ako neko bude imao slican problem da mu javim kako moze uspesno da resi , nabavio sam spojnicu iz prodavnice za akvaristiku ali je ona jako kratka i posto je na pregibu prilikom otvaranja i zatvaranja vrata gepeka spadalo je, uspeo sam da resim sa plastikicom od lizalice koja je kao napravljena za nas problem, posto je crevo krto uz pomoc kuvala zagrejati vodu i ubaciti 2 cm da omekne i potom uglaviti plastiku ponoviti postupak sa druge strane...
    rezultat
     

  2. Like
    duca7 got a reaction from Decak Iz Vode in Fiat Punto i to Grande 1.9 Mjet 2008   
    Od poslednjeg javljanja grande je dobio nove prednje textar kocnice sa kojim sam apsolutno zadovoljan i novu kocionu tecnost.
    Nov akomulator exide premium.
    mali peh je bio nesto je prozujalo na razvodu pa majstor nije mogao da pronadje izmenjao ceo pk razvod i spaner zupcastok tako da dva puta veliki servis u godini dana . Ko sirotinja
    Egr je pravio problem pa je ugasen softverski.
    Posetili smo Crnu  Goru.
    Zamenjen semening na menjacu i kuciste lezaja desne poluosovine nasao sam citavo.
    Prosle nedelje zamenjene obe viljuske da ga utegnemo pred zimu . 
    Letos je odradjeno kompletno poliranje i voskiranje  , tako da je zasijao .
    Na redu su prednji amortizeri i mali servis ... dosta toga je uradjeno ove godine ali svaki put mi izmami osmeh kad ga ugledam
     
       
     
       
     
  3. Like
    duca7 reacted to 037 in Pneumatici...letnji, zimski, iskustva   
    Sveo bih izbor na »Barum Polaris 5« kao jeftinu opciju i »Kleber Krisalp HP3« i »BF Gudrič Dži-fors Vinter 2 Go« (ove dve su identične, šta nađeš jeftinije) kao srednje varijante. 
     
    Na IPG-u je cenovna razlika između njih oko 700 dinara i lično tada ne bih razmišljao, uzeo bih »Krisalp HP3« (a i inače sam naklonjeniji njoj). 
     
    Ponekad se i »Falken Eurovinter HS01« može naći po ceni »Polarisa 5«, »HS01« je manje za sneg a nešto je bolja na kiši i po suvom, možda malo ujednačenija, testiranija... relativno su slične, »HS01« je donekle već u godinama inače je dugo bila jeftini best-baj. 
     
    Edit: stvarno solidne cene kod Tehnomanije. »Dunlop Vinter Respons 2« konkuriše srednjem cenovnom razredu.
  4. Like
    duca7 reacted to MS PK in Pneumatici...letnji, zimski, iskustva   
    Ja bih isao na Barum jer bi trebalo ( po starijim modelima) da je odlicna guma a u ovom tvom slucaju i po dobroj ceni

    Послато са SM-A307FN помоћу Тапатока

  5. Like
    duca7 reacted to neshaoct in Fiat Punto i to Grande 1.9 Mjet 2008   
    K'o ogledalo
  6. Like
    duca7 got a reaction from neshaoct in Fiat Punto i to Grande 1.9 Mjet 2008   
    Od poslednjeg javljanja grande je dobio nove prednje textar kocnice sa kojim sam apsolutno zadovoljan i novu kocionu tecnost.
    Nov akomulator exide premium.
    mali peh je bio nesto je prozujalo na razvodu pa majstor nije mogao da pronadje izmenjao ceo pk razvod i spaner zupcastok tako da dva puta veliki servis u godini dana . Ko sirotinja
    Egr je pravio problem pa je ugasen softverski.
    Posetili smo Crnu  Goru.
    Zamenjen semening na menjacu i kuciste lezaja desne poluosovine nasao sam citavo.
    Prosle nedelje zamenjene obe viljuske da ga utegnemo pred zimu . 
    Letos je odradjeno kompletno poliranje i voskiranje  , tako da je zasijao .
    Na redu su prednji amortizeri i mali servis ... dosta toga je uradjeno ove godine ali svaki put mi izmami osmeh kad ga ugledam
     
       
     
       
     
  7. Like
    duca7 got a reaction from neshaoct in Fiat Punto i to Grande 1.9 Mjet 2008   
    Grande je jos malo pri kraju sredjivanja od kupovine do sad
    1. Uradjen veliki i mali servis i ako je zupcasti kais bio u jako dobrom stanju, zamenjen antifriz i semening
     


    2. Samostalno zamenjeni zadnji diskovi i plocice 
     

     
    3. Obradovan Punto sa novim Kimi Rajkonen  gumama
     

     
    4.Sredjeno kuciste poluosovine, zamenjeno ulje u menjacu, centriran trap i sredjeno crevo zadnje prskalice 
    5.Lepo vreme i visak vremena i krenulo farbanje klesta 
     
      
     
    To be continued .....(prednje kocnice, zamena kocionog ulja i poliranje )
  8. Like
    duca7 reacted to ISV_01 in Pneumatici...letnji, zimski, iskustva   
    Hankok je odlična guma, Kleber isto. Za tu razliku u ceni lično se ne bih dvoumio. 
  9. Like
    duca7 reacted to darkman14 in P: Alu-felne 15” 4x98   
    Plivajući šrafovi 200 din komad, Vračar tuning iz Inđije. Ja kupio pre 2 meseca stigli za 2 dana
  10. Like
    duca7 reacted to bojan.uskokovic in Fiat Grande Punto 1.3 MJet - rad motora i potrošnja   
    Pozdrav za ljude na forumu.
    Samo želim da podelim iskustvo u vezi otežanog okretanja radilice.
    Posle mesec ipo dana, koliko je trajala famozna intervencija na mom evu, od strane majstora koji popravlja sve vrste automobila već 20 godina i neće da prihvati i prizna da ovaj model ne zna da radi, naročito oko motornih sklopova.
    Molim Vas kada radite veliki servis na ovim 1.3 mjt motorima idite samo kod majstora koji rade i POZNAJU te motore, u protivnom imaćete problem kao i ja, kada izvadim dizne i okrenem radilicu, a ono počne da zateže toliko da ne može da se okrene radilica.  PRITOM MOTOR IMA SAMO ODREDJENO GOŠENJE ALI IDE I NEĆE ODMAH DA ZARIBA ILI DA RAZBIJE ULJNU PUMPU
    Moram da Vam kažem da sam na kraju sam sa drugarom koji ima dizalicu skinuo karter i deklo sa uljnom pumpom i obzirom da ni on ni ja nismo mehaničari, posvetivši maksimalnu pažnju kad koči radilica, a kad prestaje kočenje uspeli smo da uočimo gde su to majstori grešili u postavljanju dekla sa uljnom pumpom i otklonili problem.
    Problem je u tome što nisu znali po fabričkim standardima da namontiraju deklo sa uljnom pumpom i četvrtkom.
    Sada se moja radilica vrti kao kad je u fabrici spakovana.
    Motor ima par prikrivenih tajni koje morate da znate da ga ne spakujete kako ne treba.
    koga god interesuje nešto rado bih mu pomogao iz stečenog iskustva koje je nastalo kao proizvod muke sa priučenim majstorima.
    Pozdrav za sve koji su imali muku sa majstorima kao i ja.
    Čast za stručnjake koji znaju svoj posao.
  11. Like
    duca7 reacted to virke in Fiat Grande Punto - saveti, iskustva pre kupovine   
    Mozda nekom bude korisna informacija:
    Zamena glavcine (lezaj) zadnjeg tocka sa rukama izadje 6225 rd. Glavcina SKF VKBA 6552 sa abs senzorom 4425 rsd.
    Zamenjena i leva i desna u razmaku od 20ak dana Kako mi rekose to im je mana. Zadnji cesto stradaju dok su prednji ok. Ista glavcnina ide i na Corsu D.
    https://cloud.mail.ru/public/FZdD/Sgug2u5Lm
  12. Like
    duca7 reacted to miran1991 in Fiat Punto Evo 1.3 multijet   
    Pozdrav ljudi, 
    od pre mesec dana sam vlasnik Punto Eva 1.3. multijet 2011 god, 64ks.
    Ono sto me je najvise privuklo kod njega, pored motora i male potrosnje je sam izgled, kako karoserijski tako i enterijerski. 
    Od dodatne opreme poseduje tempomat, start&stop sistem,panorama krov i siber, ambijentalno osvetljenje, naslon za ruku... Jedina zamerka sto se tice opreme je sto klima nije digitalna,ali sta je tu je. 
    Od kako sam ga kupio uradio sam mali servis. 
    Ono sto sam primetio je to da je verovatno otisao termostat. Retko kad postigne standardnu radnu temperaturu, a kada upalim grejanje temperatura pocinje da pada. Da li moze da bude nesto drugo osim termostata. 
    Nadam se da sam uspeo da lepo docaram za prvi put. 
    Ocekujem komentare
    P. S slike su sa polovnih automobila jer i dalje nisam slikao ja da ga slikam kako valja. 
     
     



  13. Like
    duca7 reacted to Danilo1 in Fiat Bravo Sport 1.9 novi zmaj   
    trebalo je cela tabla da ide ali ne moze, mozda bi odgovarala tabla od Giuliette npr.. Probacu da ubacim tablu u Grande Punta (body komp im je isti (Delphi) dok je kod Brava i Delte i Giuliette - Marelli)

    Zadovoljan sam kako je ispalo, jedva cekam da padne mrak pa da vidim onda kako ce izgledati
     
    @andreja.micovic sto se tice kazaljki, ipak su mi lepse od Brava..

  14. Like
    duca7 reacted to Danilo1 in Fiat Bravo Sport 1.9 novi zmaj   
    ubacena tabla iz Mita tj prepakovane folije
     

  15. Like
    duca7 reacted to radomir.g in .::Grande Sporting Multijet::.   
    Nakon 4 godine uspesno sam nasao Evo Abarth spojler gepeka.. I to kod nas 
    Covek ga je dobio na autu iz uvoza tako da obzirom da njemu to ni najmanje nije bilo bitno odradjena je zamena za moj sport. Razlika u duzini je 5 cm. 

     
    Napred je legao obican gumeni lip cisto da dobije malo agresivnosti. 

     
    Mat folija na stubovima me nervirala od prvog dana, tako da je morala biti odstranjena i mislim sto se izgleda tice zaista je nepotrebna na crnom autu (ok naravno namena joj je da ne ostavlja otiske prstiju prilikom zatvaranja vrata). 

     
    Plan je bio da se nesto odradi sa retrovizorima cisto malo da razbije crninu. Crvena je kao u racing fazonu ali mi nekako prenapadna pa je odluka pala na Sott Elemento 6 HiGloss Carbon. Zaista vrhunska folija, ali obzirom da sam ovaj oblinama komplikovan retrovizor odlucio lepiti sam, naravno nije zavrsilo uspesno. Kako vreme odmice sve vise mislim da cu se odluciti za hidrografiku, cisto da ne mislim hoce se folija podici od pranja ili od sunca. 

     
    Sledece sto je u planu je nabavka Evo Sport profilisanog volana i tipske multimedije. Za volan vec znam da ce biti zaista teska prica za nabavku. 

     
    Toliko za sada 
     
     
  16. Like
    duca7 reacted to yoxa in Chip Tuning (čipovanje)   
    Zavrseno vracanje fabricke mape, ponovno gasenje DPFa i EGRa. Ceh = 150 evra (3x50e)... jbg
     
    Povrh svega, bio je ugasen i DTC odnosno bilo kakva prijava greske se ne bi ni desila, jer racunar nije bio u stanju da prepozna gresku u radu.
    To je sada ponovo aktivno, tako da imam 100% softverski ispravan auto, a najbolje od svega je to sto nemam ni jednu gresku.
     
    Delta vise ne dimi, ili ako i dimi, ne dimi toliko katastrofalno da se primeti u retrovizoru.
    Ovo nisam stigao da proverim na parkingu u leru, jer sam dosao kuci u 16.55h i bilo je frka-panika da se popnem u stan, da ne zavrsim u 'apsu.
    Sutra javljam rezultat tog "testa".
     
    Sto se tice same voznje, Delta vise ne cupa kao ranije i ne potpisuje pomahnitalo u svakoj brzini, nego moram malo da je teram u obrtaje kako bi vukla jace, sto je valjda i normalno imaju u vidu to da ima malu turbinu za niske, a veliku za visoke obrtaje (zapravo malu+veliku za visoke, ali znate na sta mislim).
    Svakako ce mi trebati privikavanje posle godinu dana onakve voznje.

    Linearnija je isporuka snage i nema vise povlacenja sa 2000 obrtaja u svakoj brzini, nego moram malo i da saltam
    Takodje, izgubio sam onaj osecaj bacakanja prilikom ubrzavanja zbog torque-steeringa, pa je komplet iskustvo znacajno prijatnije nego ranije, plus zahteva i malo vise angazovanja od strane vozaca sto je svakako plus i "lajk" sa moje strane.  
    Bonus je sto mi kvacilo vise ne klizi u cetvrtoj, ali da mu je zivot skracen to sigurno jeste.
     
    Sto se brzine tice, subjektivni osecaj je da je jednako brza kao i ranije, pa pretpostvljam da je KS i dalje tu(+/-), samo uz manje NM.
    Po ovom vremenu (sneg/susnezica/vlazni putevi) sam iz mesta do 100km/h na sat stigao za 9.5 sekundi sa sve ASRom i proklizavanjem/doziranjem gasa, pa racunam da je to manje-vise tih 7.9s fabricki propisanih u idealnim uslovima.
    Sve i da nije, nije neka steta (ne idem na trke i auto mi sluzi da ga vozim svaki dan); a objektivno stanje svakako necu znati dok je ne budem stavio na valjke sto ce da bude kasnije ove godine, kada se situacija stabilizuje.
    Svakako cu nastojati da vratim sve u stanje ispravnosti i sto je blize moguce tim 190ks, ako ih i vise nema.
     
    Iskreno, cimanje mi je ovo uskladjivanje odlazak kod majstora i policijskog casa, tako da cu malo da stanem sa daljim proverama privremeno sada kada sam resio ovaj veliki problem. 
     
    U svakom slucaju, velika preporuka za Nikolu Alfirevića iz Veternika i NovaSpeed.
     
    P.S.
    Na temu za chip tuning i povecanje performansi, ja postujem downtuning.  
    Ima nas raznih...
     
  17. Like
    duca7 reacted to alaala in 2007. Lancia Thesis limited edition   
    Pozdrav drugari,
     
    Posle Lancia delte predstavljene ranije
    Bilo je malo eksperimentisanja sa drugim brendovima, ali vratih se Lanciji i to Thesis
     
    Model je 2007 godiste, takozvani Limited edition 2007, mada zvaničan naziv je Limited centenario elegante. Ono što ga razdvaja od 'obicnih' thesisa jeste boja karoserije grigio Rossini kao i boja kože enterijera. Tako je felne 17incha ranjene samo za ovu seriju. Centenario sportova je crni Thesis sa crvenim enterijerom i onim prelepim 18incha felnama, koje sam nabavio za letnji set;)
     
    Motor 2.4 mjtd sa 185 konja je prvi EURO4 mjut, inače identičan sa 2.4 mjtd od 200 konja u 159 ili cromi. Sve pase, od Dizni do turbine. Sem nosaca motora koje je nove muka naći a polovne već dosta lakše.
    Ono što je možda najveći problem ovog modela uvek bio jeste automatski menjač. Aisin 55-50 po meni ima fabrički grešku, odnosno greška je što je proizvodjac naveo da je menjač  sealed for Life, tacnije da mu me treba zamena ulja i filtera. Od toga proističe da hidro blok strada prvi, potom i čaura i wandler i to je to ceo menjač je mrtav. Ja samo stavi drugi iz thesis 2009 sa 130k pa ćemo da vidimo dokle će:) Redovno menjanje ulja bi treba da predupredi stradanje menjača.
     
    Generalno auto je nešto sasvim posebno. Kao što se može videti na slikama:) treba uvek još nešto srediti ali to je ceh retkog i nesvakidašnjeg kao što je Thesis.
     



     
     
  18. Like
    duca7 reacted to Saša82 in Grande Punto - ne radi pranje šoferke   
    Nadjeno u Auto Italiji u Temrinskoj ulici i spojka i crevo.  Sada radi.
  19. Like
    duca7 reacted to Lufti in Fiat Grande Punto - krckanje plastike u kabini ispod šoferke   
    Obican sraf za drvo se ukoso usrafi (pogledaj slike) pomocu zglobnog nastavka za krckalicu tako da se prakticno i ne primecuje da je ista naknadno radjeno...

    Sent from my SM-A805F using Tapatalk


  20. Like
    duca7 got a reaction from Zhorz in Fiat 500L - zadnja prskalica stakla   
    Kolege ako neko bude imao slican problem da mu javim kako moze uspesno da resi , nabavio sam spojnicu iz prodavnice za akvaristiku ali je ona jako kratka i posto je na pregibu prilikom otvaranja i zatvaranja vrata gepeka spadalo je, uspeo sam da resim sa plastikicom od lizalice koja je kao napravljena za nas problem, posto je crevo krto uz pomoc kuvala zagrejati vodu i ubaciti 2 cm da omekne i potom uglaviti plastiku ponoviti postupak sa druge strane...
    rezultat
     

  21. Like
    duca7 got a reaction from ISV_01 in Fiat 500L - zadnja prskalica stakla   
    Kolege ako neko bude imao slican problem da mu javim kako moze uspesno da resi , nabavio sam spojnicu iz prodavnice za akvaristiku ali je ona jako kratka i posto je na pregibu prilikom otvaranja i zatvaranja vrata gepeka spadalo je, uspeo sam da resim sa plastikicom od lizalice koja je kao napravljena za nas problem, posto je crevo krto uz pomoc kuvala zagrejati vodu i ubaciti 2 cm da omekne i potom uglaviti plastiku ponoviti postupak sa druge strane...
    rezultat
     

  22. Hvala
    duca7 reacted to Goran Zemun in Fiat Grande Punto 1.3 MJet 66kw - rešavanje defekta ležaja desne poluosovine   
    Imamo lezaj na stanju ali treba proveriti kuciste koje obicno strada. 
  23. Hvala
    duca7 reacted to ISV_01 in Fiat 500L - zadnja prskalica stakla   
    Imas u prodavnicama za akvaristiku ili u radnjama za navodnjavanje male spojke za creva (6 i 4mm, slike u prilogu) pa vidi samo koja pase na crevo.

    Sent from NOMU S10 PRO using Tapatalk


  24. Like
    duca7 reacted to Dr. Tuborg in Fiat Punto i to Grande 1.9 Mjet 2008   
    Super naftarica.
     
    Ima potencijal tako da samo rokaj.
  25. Haha
    duca7 reacted to Flex in Fiat Punto i to Grande 1.9 Mjet 2008   
    Nek je sa srecom.
    P. S. Na nov nov nov mozes da zaboravis, na forumu je samo jedan takav.

     

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...