-
Content Count
4769 -
Joined
-
Last visited
-
Days Won
19
Reputation Activity
-
vagenovac got a reaction from Ivan-Topola in Bmw F34 Gran Turismo
To sta posle je teska prica kad dodjes do nekog stvarno dobrog auta, nije da nema bolje, ali recimo za 10% bolje ti trebas dati minimum duplo vise para.
-
vagenovac got a reaction from nemanja84bg in Lepi i zanimljivi primerci iz oglasa
Cena jeste besna, meni ne smeta toliko jtd, mada bih za tu cifru ocekivao ristajl 20v bolje ocuvan (enterijer je malo ofucan ovoj za ove pare)
-
-
vagenovac got a reaction from ChobbyNS in Fiat Coupe
Retko konstruktivan i koristan post
Ne zanima te da pomognes, niti sta ce uzeti, samo da nije bavarac, jer su oni kod kupaca koji zele kupea poznati kao kompromis koji unistava snove.
Mozda to govoris iz svog nezadovoljstva passatom, ali eto tvoj passat karavan od 100ks nije kompromis koji unistava snove, vec izvor zadovoljstva, a sa tudjim novcanikom treba da se vozi mustang od 4000 kubika
Sent from my SM-A556B using Tapatalk
-
vagenovac got a reaction from Reacher Gilt in Fiat Coupe
Retko konstruktivan i koristan post
Ne zanima te da pomognes, niti sta ce uzeti, samo da nije bavarac, jer su oni kod kupaca koji zele kupea poznati kao kompromis koji unistava snove.
Mozda to govoris iz svog nezadovoljstva passatom, ali eto tvoj passat karavan od 100ks nije kompromis koji unistava snove, vec izvor zadovoljstva, a sa tudjim novcanikom treba da se vozi mustang od 4000 kubika
Sent from my SM-A556B using Tapatalk
-
vagenovac got a reaction from Reacher Gilt in Fiat Coupe
@boban HD sta trazis kod auta, fiat coupe i mustang ne idu u istu recenicu, drasticno suprotni automobili, jedan je auto manje kubikaze sa prednjim pogonom, drugi je auto vece kubikaze sa zadnjim pogonom. Budzet mislim da je takodje razlicit.
Predlazem ti da odredis prvo budzet za kupovinu, onda recimo karoseriju, pogon, zeljeno ubrzanje itd.
Da ne gubis vreme na nesto sto mozes u startu eliminisati, bilo zbog neuklapanja u budzet, pogon, performanse itd.
A onda mozda vidis i nesto sto se uklapa u zeljene parametre sto dotle nisi ni gledao.
-
vagenovac got a reaction from PremieRacing in Avantime
Bio bi odlican da ima jedno 100.000km vise bez servisne pa da "znamo da je sve promenjeno", a ovako mucak, iskusni preprodavci kazu da je ~160kkm provereno prave kilometraze najgora opcija za kupovinu
-
vagenovac got a reaction from dellas in Golf 2 > e46
Kako kod ovih odrzavanih auta ne dodje nikad sve na zamenu odjednom kako nas plase preprodavci, evo 320kkm.
-
vagenovac got a reaction from Bingodalton in Avantime
Bio bi odlican da ima jedno 100.000km vise bez servisne pa da "znamo da je sve promenjeno", a ovako mucak, iskusni preprodavci kazu da je ~160kkm provereno prave kilometraze najgora opcija za kupovinu
-
-
-
vagenovac got a reaction from nemanja84bg in Yugo 1.1 EFI
Znam ja, bukvalno na osnovu LIČNOG NAHOĐENJA...
-
vagenovac got a reaction from Dash in Lepi i zanimljivi primerci iz oglasa
Slabo ima entuzijasta, pa i na auto forumu smo u manjini, a ne u "belom svetu"
-
vagenovac got a reaction from YUgisa in Yugo 1.1 EFI
Znam ja, bukvalno na osnovu LIČNOG NAHOĐENJA...
-
vagenovac got a reaction from italiano in Slike automobila bez posebnog razloga...
Da ne citiram sad bice nepregledno ali slazem se i sa @OMP i @YUgisa .
Meni najveci sok bio u mustangu 4.0 2008, ono ne ide nikud, samo se dernja i to ruzno, posle vidim ima tipa 215ks i ide 7s do stotke, pritom tako umire preko 100 na sat, dal aerodinamika ili losi prenosi, ali mislim da je maks brzina negde oko 200kmh, zamisli placas porez na luksuz na tu kantu.
4000 HILJADE KUBIKA EJ, katastrofa.
-
vagenovac got a reaction from YUgisa in Yugo 1.1 EFI
Pre 10ak godina kad sam vozio grande punta sport, bilo je komentara da ne moze da prodje sa 17 felnama fabrickim, kaze nije fabrika ne moze, otvorim fabricku knjizicu gde se vidi navedena dimenzija guma felni 17 inca i onda kao moze, znaci prosao sam ali na prvu loptu je bilo ne moze jer su pomislili na svoju ruku da nije fabrika bez ikakvih dokaza cinjenica itd.
-
vagenovac got a reaction from nemanja84bg in Yugo 1.1 EFI
Znaces dogodine
Послато са SM-A528B помоћу Тапатока
-
-
vagenovac got a reaction from dekirs in Večita dilema, koji auto kupiti?
Mozda je tako, mada se meni cini da ljudi mahom i taj mali servis vrlo nerado plate, pa onda prilikom dalje prodaje pokusavaju da prezentuju kao da prenose ko zna kakvu vrednost dalje, mozes misliti uradjen mali servis, wow, skrivena vrednost, odmah auto skuplji 100e
-
vagenovac got a reaction from YUgisa in Yugo 1.1 EFI
Znaces dogodine
Послато са SM-A528B помоћу Тапатока
-
vagenovac got a reaction from moron in Večita dilema, koji auto kupiti?
BMW nekako najvise bode oci, ali toga ima kod svih brendova, ako je neko vozio ranije recimo 1.2-1.5 motor od 60-100ks, pa onda uzme 2-3 puta jaci motor vece zapremine i cudi se sto je skuplji servis
Meni je manje vise ista cena servisa bila i za fiata i za bmwa (i za alfu) jer sam imao 1.9 motor gde sam stavljao bolje ulje i filtere, tako da mi nije bio neki sok, tj. ulje sam koristio identicno, kao i filtera, jer sam i tamo koristio antibakterijski filter klime itd.
Sto se tice varijabilnog servisa, ne znam za ostale brendove, ali znam na bmwu kako racuna otprilike, uzima u obzir hladne startove i potrosnju goriva, sad ne secam se tacnih cifri ali secam se logike rada, npr svaki hladan start skine 100km od servisa, a drugi faktor mu je potrosnja goriva (apsolutna), to varira od motora do motora, ali recimo da se servis radi nakon 3000l potrosenog goriva, te ako vozis vise po gradu ili zustrije (brze otkucava kilometraza do servisa).
-
vagenovac got a reaction from Zan Batist in koncept Dijalog (Thesis)
FPT je jedini pravi original za kvacila i slicno - Fiat PowerTrain.
p.s. vidim da si vec nasao
-
vagenovac got a reaction from igor0511 in Večita dilema, koji auto kupiti?
BMW nekako najvise bode oci, ali toga ima kod svih brendova, ako je neko vozio ranije recimo 1.2-1.5 motor od 60-100ks, pa onda uzme 2-3 puta jaci motor vece zapremine i cudi se sto je skuplji servis
Meni je manje vise ista cena servisa bila i za fiata i za bmwa (i za alfu) jer sam imao 1.9 motor gde sam stavljao bolje ulje i filtere, tako da mi nije bio neki sok, tj. ulje sam koristio identicno, kao i filtera, jer sam i tamo koristio antibakterijski filter klime itd.
Sto se tice varijabilnog servisa, ne znam za ostale brendove, ali znam na bmwu kako racuna otprilike, uzima u obzir hladne startove i potrosnju goriva, sad ne secam se tacnih cifri ali secam se logike rada, npr svaki hladan start skine 100km od servisa, a drugi faktor mu je potrosnja goriva (apsolutna), to varira od motora do motora, ali recimo da se servis radi nakon 3000l potrosenog goriva, te ako vozis vise po gradu ili zustrije (brze otkucava kilometraza do servisa).
-
vagenovac got a reaction from Dzimbo in Večita dilema, koji auto kupiti?
Mozda je tako, mada se meni cini da ljudi mahom i taj mali servis vrlo nerado plate, pa onda prilikom dalje prodaje pokusavaju da prezentuju kao da prenose ko zna kakvu vrednost dalje, mozes misliti uradjen mali servis, wow, skrivena vrednost, odmah auto skuplji 100e
-
vagenovac got a reaction from igor0511 in Večita dilema, koji auto kupiti?
Mozda je tako, mada se meni cini da ljudi mahom i taj mali servis vrlo nerado plate, pa onda prilikom dalje prodaje pokusavaju da prezentuju kao da prenose ko zna kakvu vrednost dalje, mozes misliti uradjen mali servis, wow, skrivena vrednost, odmah auto skuplji 100e