Jump to content
FAS Goran

zwook

Members
  • Content Count

    12
  • Joined

  • Last visited

About zwook

  • Rank
    Il Nuovo

Profile Information

  • Location
    smederevska palanka
  1. skidao tablu, u satu je sve ok....kontakt sprejem ocistio kontakte...i nista,po starom, kazaljka skoci pri startovanju motorta, pa se polako spusta i ostane zakovana (nekada ostane na nuli, a nekada ostane negde iznad, nekada po gasenju motora padne, a nekada i ostane tu gde je zakovala......bas me nervira...auto inace lako pali i toao i na hladno........sa donje strane motora sam nasao gde se nalazi senzor, prisrafljen je jednim torexom i iz njega ide kabal u nepoznatom pravcu...probao sam sa svih strana da mu lociram zavrsetak kabla (iz kanala, i odozgore) i nisam uspeo, kao da se negde izgubi....zamolio bih bilo koga da postavi neku fotografiju
  2. Pozdrav svima, eto,i meni odjednom na Lybri problema sa obrtaljkom...par dana je kazaljka stojala kao zalepljena za 0...pa je odjednom,pri paljenju,skocila,na neku visinu,i tu ostala narednih dana...onda je opet pala..danas upalim auto,kazaljka skoci,i na dodavanje gasa,sve slabije,i slabije..i opet je ostala da stoji u donjoj zoni kao zalepljena...mozete li mi reci gde se nalazi senzor obrtaja na lybri, da li je to ujedno i senzor bregaste, ili bilo sta sto bi mi pomoglo oko resavanje ovog problema? hvala svim ljudima na ovom forumu, nesebicnosti i dobroj volji.
  3. bglion hvala puno na objasnjenju,profi... povezao sam sve kako je prikazao bglion na semi i sada sve to radi....stavio sam sijalicno grlo, i sijalicu, kao na piksli kokpita, i svetli prilicno diskretno. Prija mi kad sve to radi, te sitnice me bas nerviraju...kao npr, sto mi vibrira staklo na vratima vozaca. cini mi se da samo to cujem Ovih dana rasturanje tapacira mi ne gine. Te neke sitnice, i neke popravke koje svako moze sam da preduzme,uz malo volje i odgovarajuci alat, znaju da ustede koju paricu za neko drugo ulaganje
  4. Pozdrav svima, zna li ko kako je reseno osvetljenje piksle na zadnjem sedistu? Posto sam otvorio prostor ispod naslona za ruke, i izvukao upaljac, video sam da na upaljacu treba da stoji jedna sijalica, koje nije bilo, kao ni fasunga za istu...od upaljaca se krece jedna zica, pretpostavljam da je faza,na konektor za tu sijalicu, ali nigde nisam video odakle dobija drugi pol,masu.......... Koja sijalica je u pitanju i kojim putem dobija napon, znate li? Unapred hvala na odgovorima
  5. Ovako stoje stvari, zakacio sam ga na dijagnostiku i pokazao je P0380 bord relej, termopokretac,centrala grejaca...SLAB SIGNAL (KRITICNO)....detalji: odometar 0km, br.okreta 861 rpm, temp.vode 33.4 C, kolicina dizela 9.77 mg/i, izmereni prit.dizni 300.3 bar...... Glow plug heater circuit malfunction..Razlog je sto je ECU primio veoma slab signal od senzora,Greska je sada prisutna, preduzmite radnje kako bi uklonili ovu gresku senzora, lampica na tabli nije aktivnA za ovu gresku......to je od dijagnostike motora, a onda pokrenem dijagn.airbags : Analiziranje ... Vazdušni jastuciAllied MY97 Airbag (2F-2P-2L-I)ISO Code: A7 86 0D 19 A8Errors found: 0F - Eksp.punjenje bocnog suvoz. Airbag-a 02 - Napajanje Centralne JediniceThe ECU detected a short to Ground or Battery + in the Side Airbag Squib circuit(s) as indicated by the code.ATTENTION! TURN THE KEY OFF FOR AT LEAST 10 MINUTES, THEN DISCONNECT THE BATTERY AND WAIT FOR 15 MINUTES, THEN DISCONNECT THE AIRBAGS.After disconnecting the Airbags, inspect the wiring for the short, and replace the harness if faulty.NOTE: In some cases the code may refer to both driver and passenger side Squib circuits, or to a defect in the ECU itself.After completing the test and replacing the faulty parts, assemble the system and reconnect the battery as the last step. After that, read the codes and data again to ensure the system to be OKRazlog za ovu grešku je Prekid u koluTrenutni status greške je PovremenoVrednost brojača greške je 63 The code is set when the ECU Supply Voltage is out of the specified range longer than allowed.Certain system clear this code at the next start after the voltage is OK.Check the ECU supply circuit and ECU ground.Check also:- Alternator, diode pattern, battery, pole and cable condition, good ground connections between alternator, engine, chassis and battery negative pole.Razlog za ovu grešku je Vrednost je veoma niskaTrenutni status greške je PovremenoVrednost brojača greške je 2071A - Kont. zarulj. Airbag-a 05 - Upoz.zaruljica iskljucenja suvoz. Airbag-aAnomaly in the breakdowns signalling lamp circuit. Check:1) lamp in the board2)lamp supply (+12 V from the instruments board)3) conmtinuity and insulation of the negative circuit of the lamp, connected to the ECURazlog za ovu grešku je Prekid u koluTrenutni status greške je PovremenoVrednost brojača greške je 1850E - Eksp.punjenje bocnog voz. Airbag-aThe Passenger Airbag Disabled- indicator light/circuit has a defect. Check it for opens, shorts and weak connections. Verify the light reacts correctly to the switch selection. MAKE SURE that the switch is returned to the position the vehicle operator expects it to be. FOLLOW THE AIRBAG DIAGNOSTICS SAFETY PRECAUTIONS!!WARNING: Improper access to the Airbag circuitry may cause the Airbag(s) to deploy or malfunction later, which may result in serious injury or death.DO NOT MEASURE OR CONNECT ANYTHING TO THE AIRBAG SIDE OF THE CIRCUITRY without consulting the appropriate service literature first. Follow the local regulations concerning Airbag system repairsRazlog za ovu grešku je Kratak spoj na masiTrenutni status greške je PovremenoVrednost brojača greške je 1850E - Eksp.punjenje bocnog voz. Airbag-aThe ECU detected a short to Ground or Battery + in the Side Airbag Squib circuit(s) as indicated by the code.ATTENTION! TURN THE KEY OFF FOR AT LEAST 10 MINUTES, THEN DISCONNECT THE BATTERY AND WAIT FOR 15 MINUTES, THEN DISCONNECT THE AIRBAGS.After disconnecting the Airbags, inspect the wiring for the short, and replace the harness if faulty.NOTE: In some cases the code may refer to both driver and passenger side Squib circuits, or to a defect in the ECU itself.After completing the test and replacing the faulty parts, assemble the system and reconnect the battery as the last step. After that, read the codes and data again to ensure the system to be OKRazlog za ovu grešku je Vrednost je veoma visokaTrenutni status greške je PovremenoVrednost brojača greške je 178 The ECU detected a short to Ground or Battery + in the Side Airbag Squib circuit(s) as indicated by the code.ATTENTION! TURN THE KEY OFF FOR AT LEAST 10 MINUTES, THEN DISCONNECT THE BATTERY AND WAIT FOR 15 MINUTES, THEN DISCONNECT THE AIRBAGS.After disconnecting the Airbags, inspect the wiring for the short, and replace the harness if faulty.NOTE: In some cases the code may refer to both driver and passenger side Squib circuits, or to a defect in the ECU itself.After completing the test and replacing the faulty parts, assemble the system and reconnect the battery as the last step. After that, read the codes and data again to ensure the system to be OKRazlog za ovu grešku je Prekid u koluTrenutni status greške je PovremenoVrednost brojača greške je 63 Umalo mi nije stalo srce..nisam uspeo da povezem dijagnostiku elektronike u autu ( svetla, prednja,zadnja, migavci) jer imam i problem sa svetlima u kabini, radi samo sijalica kod unutrasnjeg retrovizora,desna..i nijedno drugo svetlo u kabini kao ni u gepeku...proverio sam sijalicu u gepeku,ispravna je....Ne znam da li su ovi problemi medjusobno povezani ? Hvala na savetima i komentarima
  6. Hvala na brzim odgovorima...danas-sutra ide lancia na dijagnostiku..Primetio sam da kada malo zadrzim kljuc pri verglanju da prebaci tu kriticnu tacku,malo zatrese ali cim slozi sve bude ok...Trazio sam gornji nosac motora (kosku) u AP sportu,ali je nisu imali na lageru,kao ni u jos nekim prodavnicama...
  7. Ljudi, imam drugachiji problem na Lybri...nekada pali bez problema, malo zadrhti,ali u granicama normale, a nekada pri okretanju kljucha masina pocne toliko da urla i da se trese da se sam ugasi..i nekada zaredja tako bezbroj puta, nekada uspe da slozi kada mu dodam gas u trenutku kada zavergla,ali nekada to ne pali...toliko trese kada se to desi da je iskidao gumu sa gornjeg nosaca motora(koska)...pri malom gasu,i laganom kretanju "secka" i kada primi gas poleti kao nenormalan..kao da se blago gusi na leru.dok ne primi gas... Unapred hvala svima na pomoci i savetima !
  8. meni je rekao da nije nista radio, i da ne bi nista radio A sto se tice farbanja, boja se tonira,ako nema odgovarajuceg tona da se kupi vec napravljen..i kompresorom se nanosi.... Meni se dopada Lybra limuzina, a malo ih ima u ponudi....malopre sam gledao neke oglase od pre vise meseci, i ladno je na oglasu jedna Lybra limuzina,bordo,koja se nalazi na autoplacu u Kraljevu i cena joj je bila 3150 a do dan danas nije otisla , cena joj je sada 2550 eur u opisu samo pise:uvoz iz Belgije.... o stanju iste to sve govori,zar ne?
  9. Hvala Sashicuse na korisnim informacijama, i potpuno si u pravu za sedista, nisu najbolje ocuvana, ni boja mi se ne dopada u potpunosti..video sam jednu od redjih verzija Lybre koja ima tamno sive tapacire,tamno siva alkantra sedishta u kombinaciji sa crnim elementima enterijera, i to super izgleda a i praktichnije je zbog necistoca.... btw. hteo sam da vas nesto pitam vezano za putni racunar na kokpit konzoli. Neki uredjaji (velika vecina) ima sa leve strane 6 tastera, dok druga ima 9,cini mi se. Da li je to ta razlika vezana za komande navigacije i telefona ili ? Listao sam oglase, i nikako nisam mogao da ukapiram koji modeli imaju takav uredjaj a koji nemaju, jer i neke lybre novijeg datuma imaju sa 6 ?? Citao sam da navigacija nema mape,ali telefonska kartica nije losa varijanta . (Sashicusova log fotografija me je podsetila na te razlike) Ivane, slazem se sa tobom,12god. je 12 god. Ali nekako me ohrabruje cinjenica da u mnogome sve zavisi od predhodnih vlasnika. Moja supruga ima vw bubu, iz 68. koju je kupila od nekog cice u izuzetnom stanju, pa je i ona nastavila sa istim tretmanom poslednjih 10 god..i ta sklopocija pali na pola kljuca po najvecim mrazevima....a Lybra nije auto interesantan ljudima koji se izivljavaju i vade dusu autu pa ga bace na oglas, vec nekako me ohrabruje to da covek koji izabere takav ambijent nije od onih koji ce da se odnose prema autu kao prema stali, vec da jeizabrao to da bi uzivao u salonu koji mu se nudi....ne znam, mozda gresim....zato i pratim vase savete i razmisljanja. Sashicus, mozesh li nam reci, u kom servisu u Nisu bi mogla da se uradi brza i efikasna dijagnostika,kako racunarska,tako i mehanicka, i naravno da je ok sa cenama pregleda ? Dobro je znati za svaki grad, dosta ljudi uglavnom kupuje preko oglasa,pa mora da vucara sa sobom kroz pola srbije majstore..ne bi to bio problem da se najcesce ode,vidi,proba i odustane..a trosak nije mali: par hiljada za prevoz,par hiljada majstoru,par hiljada da se nesto pojede,popije, a auto mucak.. Razmisljam nesto, da li je bolje povesti majstora ili Sherlok Holmsa?
  10. Eto, posle dugo razmisljanja,premisljanja, sumiranja tudjih iskustava i svih parametara odlucih se za kupovinu Libre. Sada sledi faza druga, jurnjava po oglasima i placevima,bezbroj poziva i nedoumica. Pokusao sam na ovom forumu da nadjem neki stariji post vezan za kupovinu polovne Lybre, na sta treba obratiti paznju,ali nisam nasao, te se izvinjavam ako postoji ista. Do sada sam uglavnom imao benzinske motore,i uglavnom honde, ali ovaj put bih se po preporukama mnogih poznavaoca odluchio za JTD vreziju. O infrastrukturi dizel motora nista ne znam kao ovca, tu se odjednom pojavila gomila nekih delova koje benzinci ne poseduju, pa bih vas zamolio za neke smernice. I kod mene je situacija slicna, porodica, dvoje male dece te mi je jako bitno da mi je auto pouzdan uz redovan servis. ne bih bas da nece da upali, da vergla kao baba preko zime, ili da zakuka negde na putu Sta mislite o ovoj Lybri http://www.polovniautomobili.com/oglas3675591/lancia_lybra_19_jtd_totalni_full/ Vlasnik kaze da je samo oprana u servisu ali meni ove fotografije masine izgledaju kao da je malo vise oprana u servisu,namazana creva,usminkana,itd ? Kaze i da radi kao sat,da nista ne lupa i da se nista ne cuje, "nije nova" kako rece i kaze da on ne bi nista sredjivao i da jedino ne radi podizac stakla kod vozaca
  11. moze li pomoc,oko loadera za neku od novijih verzija Multiecuscan ? Plz
  12. Zamolio bih Vas za informacije o kablovima potrebnim za Lanciu Lybru 1.9 jtd i za AlfuRomeo 156 1.9 jtd. i da li bluetooth uredjaj moze da zameni sve potrebne kablove? Hvala na odgovoru

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...