Jump to content
FAS Goran

Ljubodrag

Members
  • Content Count

    26
  • Joined

About Ljubodrag

  • Rank
    Il Nuovo
  • Birthday 12/16/1971

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Beograd

Previous Fields

  • Garage
    Fiat 500L 1.4 Benzin, 95 KS+LPG

Recent Profile Visitors

1489 profile views
  1. Drugari može li pomoć, Naime, izgleda da sam prilikom pomeranja točkića sa hladnog na toplo (prvi prekidač na konzoli) nešto poremetio. Utisak je kao da je preskočio prekidač i sada kako god da okrećem točkić duva hladno i imam utisak da se točkić lakše okreće nego ranije U pitanju je 500L 1.4, 2013 godište. Da li je neko imao ovaj problem? Unapred hvala na savetima
  2. Da osvežimo malo ovu temu. Ženin Spark 2007 imao iste simptome, pali iz trećeg pokušaja, guši se kad se doda gas, gasi se prilikom stiskanja kvačila na prilasku semaforu ili prilikom prebacivanja iz višeg u niži stepen prenosa. Očistio sam leptir i oko njega sprejem za kočnice i servirao ženi "nov" auto. Rekoh da probam ovo pre odlaska kod majstora. I upalilo je.
  3. Ja sam napisao svoje iskustvo. Preporuka servisa je na mestu, to je potvrđeno i od servisa koji je ugradio gas (BRC). Od sada (naročito kada vozim na otvorenom putu) vodiću računa da "fićko" popije malo više benzina. Iskreno, zabrinuo sam se zato što se upalila lampica jer mi je to nepoznanica i prvi put se dešava. Dijagnoza (zaprljanost dizni) me je zapravo obadovala, jer je ispalo da je to najbenigniji problem.
  4. Evo jedne situacije nakon oko 35.000 km vožnje na gas. Desilo mi se pre par jutara, da auto ne upali odmah, već malo zaštuca pa se ugasi. Sledeći put upali, par sekundi štuca i onda kao da primi benzin kako treba i bude sve ok. Juče se situacija ponovila ali mi se upalila žuta engine lampica. Odmah sam odvezao auto u servis gde su dijagnostikovali zaprljanost dizni. Nakon čišćenja dizni auto je kao nov. U servisu su mi preporučili da malo češće vozim na benzin da se ovo ne bi događalo u buduće
  5. @ debelizmaj Auto gasom sam baš zadovoljan. Ugradio sam BRC uređaj o čemu sam pisao na delu foruma predviđenom za auto gas, kao i iskustva sa početka vožnje na gas.Sada, nakon pređenih 12.000 na gas potrošnja se ustalila na oko 10l/100km surove gradske vožnje po BG, i 7,5-10l/100km vangradske vožnje, u zavisnosti da li imam Thule ili ne, kao i ti da li ga pržim auto putem (150-160km/h).
  6. Servis sam već zakazao. TheCityAndTheStars ako si u pravu i produže mi garanciju do isteka druge godine dođem ti čokoladu :-)
  7. Šta da radim, neću se roknuti zbog gubitka garancije :-) Generalni i prilikom odluke da ugradim gas bio sam rešen da nakon godinu dana, ukoliko sa autom bude sve OK, ugradim BRC po cenu gubitka garancije. U međuvremenu AKK sklopi ugovor sa BRC i ja ugradih plin a ne izgubih garanciju. Međutim izgleda da đavo ne spava i ....dođe po svoje (mojom nemarnošću naravno). :-)
  8. Sredinom maja mi je istekla prva godina, auto kupljen u AK Kompresor. Prešao sam ~ 19.000 km. Ja sam lepo u glavi sebe ubedio da idem na servis na 20.000 totalno zanemarivši drugi uslov. Da li se u servisu kod garancije striktno drže ovih datuma što se tiče garancije, ima li ko iskustva?
  9. Vožnja je svakodnevno sa NBG ka ostalim delovima grada. Ujutru oko 8h i oko 17h svakako, plus predveče klince razvozam po treninzima.....
  10. @Zhorz Ne, nisam obracao paznju na prosecne brzine. Ali koliko grad dozvoljava i ....nisam ga bas previse mazio. Na oko 1000 predjenih km sam isao na fino podesavanje. Tada mi je inzinjer iz BRC prikljucio racunar na auto i vozeci se 15-tak minuta izvrsio razno-razna podesavanja. Sada ta podesavanja preslikava na ostale 500L koji ugradjuju uredjaj kod njih. Jos jedns stvar, vec sam posao o tome, dva puta godisnje se u servisu (naravno besplatno) podesavaju zimsko/letnji rezim. U prolece se spusta temperatura pri kojoj uredjaj prebacuje benzin na gas, dok se pred zimu ta temperatura dize. To su neznatna podesavanja ali po recima ljudi iz servisa zaista znace.
  11. Evo tabele koja pokazuje potrošnju gasa, uglavnom voženo po gradu (BGD), osim par kombinovanih vožnji što se vidi i po nešto nižoj potrošnji. U početku je bila neujadnečana potrošnja do prvog servisa gasnog uređaja (na oko 1000km).
  12. Meni se potrošnja ustalila između 9,5 i 10l/100km. Na gas sam prešo skoro 5000km.
  13. I ja sam (moj displej) bio mrtav u subotu. Rešenje sam našao tako što sam izvadio i vratio osigurač za radio (zadnji desni osigurač)
  14. @Zhorz Kofer i nosače sam skinuo pre 2 meseca. @milkobg Pokazivač za benzin se vrlo malo pomerio na dole, nemoguće je oceniti koliko je potrošeno. Praktikujem kada se upali lampica dospem benzina za 1000 dinara i o tome (za sada) ne vodim računa. Ono što sam primetio je da sa benzina na plin prebacuje posle otprilike 1 km. Kada bude hladnije sigurno će se taj interval malo i produžiti. Dva puta godišnje se vrši korekcija tog intervala (naravno besplatno), na letnji i na zimski. Ustvari vrši se promena temperature koju motor treba da dostigne da bi sa benzina preacio na plin.
  15. Potrošen prvi rezervor gasa nakon prvog servisa (posle pređenih 1000 km od ugradnje). Od čepa do čepa čisto gradske vožnje po BG potrošnja je 9,7 l/100km.

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...