Jump to content
FAS Goran

deki-ascona

Members
  • Content Count

    74
  • Joined

  • Last visited

About deki-ascona

  • Rank
    In memoriam

Profile Information

  • Gender
    Male

Recent Profile Visitors

2101 profile views
  1. ovo komotno moze da ide u "lepljive" teme, zbog univerzalnosti primene i lepog objasnjenja. vadjenje naslona, zuba... bilo cega :lool:
  2. u vezi paranoje, nije lose imati i flasu/balonce obicne vode u gepeku. Za pranje ruku, protiv pozara, da se pomogne kad nekom prokuva motor, da se zagasi vatra kad se zavrsi rostilj... ma ima 1000 namena.
  3. sad se setih : PUG-ovi imaju takve selnice, pa mozes da probas u radnjama za "francuze". Inace , meni je plasticna vezica dotakla blok motora i zapalila nebo na haubi, par creva i gomilu kablova. Ne pitajte kako, samo da znate da je tako. Bolje stavi neko parce celicne zice i stegni klestima umesto selne dok se ne snadjes.
  4. Gvozdjare drze takvu robu, ili radnje za prodaju alata, kao FISCHER npr. Vidjao sam selne i kod onih sto prodaju okove za namestaj.
  5. Kad vec resavas (a resices sigurno) nije lose da podmazes sve pomicne delove grafitnom mascu ili necim slicnim. Cisto da se smanji trenje
  6. ne bih da plasim nikog, al' zadnji put kad sam osetio miris zapaljene gume otkacio mi se zadnji amortizer , naslonio se na tocak i skoro ga zapalio posle 2 sata voznje pri 120 km/h. Da nisam izasao zbog izvesnih potreba ne bi ni znao da nesto nije u redu. Dakle mozda nesto zakacinje sa unutrasnje strane tocka.
  7. Sad se ponavljam, al' moram : Da bi garancija na aku vazila, mora auto da bude ispravan. A to opet utvrdjuje prodavac koji ispita eventualne skrivene potrosace i kako puni alternator, kao i stanje elektrolita. Vazno je da prodavac stavi nov aku na auto i onda moze uvek da se pozove na garanciju. Posto sam skoro kupio nov aku, meni su cak trazili da na svakih 6 meseci dodjem kod njih da iskontrolisu stanje elektrolita i sve gore pomenuto, bas da bi sve bilo u redu i za mene i za njih.
  8. Kad tako navodis onda ispada da ne radi 8 stvari, a u stvari je jedna sitnica u pitanju Iskljucivanje pumpe je jedan obican relej koji gasi struju ka pumpi kad elek.ventil za gas dobije struju. Kosta oko 150-200 dinara.
  9. Inace, kad curka pomalo, remeti i rad motora, kad je na leru ponekad pufne, pa sam menjao i svecice i kablove, pa vracao sve staro, pa kombinovao... ali ne remeti toliko da se primeti u voznji. Najbolje je dizne odneti na wynn's masinu, oni odmah vide i protok i dal' curi, i ociste. A i ako nije problem u diznama, ciscenje nece da im skodi. edit : Zaboravismo coveka koji ima problem Resenje su nove dizne (ili dizna koja curi). Ili da se iskljuci pumpa za benzin dok se vozi na gas (ali da znas da to ovo zadnje nikad nisam rekao, procitaj brzo pa neka neko obrise)
  10. Mislim da bi se to sredilo u onim farbarskim komorama za susenje. Imao sam prilike da udjem u jednu takvu i vazduh je toliko vreo i suv da ne moze da se dise.
  11. Miris benzina iz izduva dok auto radi na gas je siguran znak.
  12. Mozda cure dizne, pa trosi oba goriva istovremeno? Ja sam tako vozio mesecima dok nisam ukapirao. Sve pod uslovom da gorivo negde ne curi, creva , rezervoar, sl.

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...