-
Content Count
74 -
Joined
-
Last visited
About deki-ascona
-
Rank
In memoriam
Profile Information
-
Gender
Male
Recent Profile Visitors
2101 profile views
-
deki-ascona joined the community
-
ovo komotno moze da ide u "lepljive" teme, zbog univerzalnosti primene i lepog objasnjenja. vadjenje naslona, zuba... bilo cega :lool:
-
Aparat za gašenje požara
deki-ascona replied to oktopod's topic in Bezbednost u saobraćaju, propisi, zakoni
u vezi paranoje, nije lose imati i flasu/balonce obicne vode u gepeku. Za pranje ruku, protiv pozara, da se pomogne kad nekom prokuva motor, da se zagasi vatra kad se zavrsi rostilj... ma ima 1000 namena. -
Punto mk.2 - šelnica za manžetnu poluosovine
deki-ascona replied to oktopod's topic in Punto mk.1/Punto mk.2
sad se setih : PUG-ovi imaju takve selnice, pa mozes da probas u radnjama za "francuze". Inace , meni je plasticna vezica dotakla blok motora i zapalila nebo na haubi, par creva i gomilu kablova. Ne pitajte kako, samo da znate da je tako. Bolje stavi neko parce celicne zice i stegni klestima umesto selne dok se ne snadjes. -
Punto mk.2 - šelnica za manžetnu poluosovine
deki-ascona replied to oktopod's topic in Punto mk.1/Punto mk.2
Gvozdjare drze takvu robu, ili radnje za prodaju alata, kao FISCHER npr. Vidjao sam selne i kod onih sto prodaju okove za namestaj. -
Kad vec resavas (a resices sigurno) nije lose da podmazes sve pomicne delove grafitnom mascu ili necim slicnim. Cisto da se smanji trenje
-
Punto mk.2a - smrdi na gumu iz prednjeg levog točka
deki-ascona replied to oktopod's topic in Punto mk.1/Punto mk.2
ne bih da plasim nikog, al' zadnji put kad sam osetio miris zapaljene gume otkacio mi se zadnji amortizer , naslonio se na tocak i skoro ga zapalio posle 2 sata voznje pri 120 km/h. Da nisam izasao zbog izvesnih potreba ne bi ni znao da nesto nije u redu. Dakle mozda nesto zakacinje sa unutrasnje strane tocka. -
Punto mk.2a - smrdi na gumu iz prednjeg levog točka
deki-ascona replied to oktopod's topic in Punto mk.1/Punto mk.2
Jel se greje tocak? -
Sad se ponavljam, al' moram : Da bi garancija na aku vazila, mora auto da bude ispravan. A to opet utvrdjuje prodavac koji ispita eventualne skrivene potrosace i kako puni alternator, kao i stanje elektrolita. Vazno je da prodavac stavi nov aku na auto i onda moze uvek da se pozove na garanciju. Posto sam skoro kupio nov aku, meni su cak trazili da na svakih 6 meseci dodjem kod njih da iskontrolisu stanje elektrolita i sve gore pomenuto, bas da bi sve bilo u redu i za mene i za njih.
-
Posto je nov ja bih to reklamirao.
-
Kad tako navodis onda ispada da ne radi 8 stvari, a u stvari je jedna sitnica u pitanju Iskljucivanje pumpe je jedan obican relej koji gasi struju ka pumpi kad elek.ventil za gas dobije struju. Kosta oko 150-200 dinara.
-
Inace, kad curka pomalo, remeti i rad motora, kad je na leru ponekad pufne, pa sam menjao i svecice i kablove, pa vracao sve staro, pa kombinovao... ali ne remeti toliko da se primeti u voznji. Najbolje je dizne odneti na wynn's masinu, oni odmah vide i protok i dal' curi, i ociste. A i ako nije problem u diznama, ciscenje nece da im skodi. edit : Zaboravismo coveka koji ima problem Resenje su nove dizne (ili dizna koja curi). Ili da se iskljuci pumpa za benzin dok se vozi na gas (ali da znas da to ovo zadnje nikad nisam rekao, procitaj brzo pa neka neko obrise)
-
Da li je moguće ?
deki-ascona replied to MarkoJTD's topic in Emisije, video-klipovi u vezi automobila
Mislim da bi se to sredilo u onim farbarskim komorama za susenje. Imao sam prilike da udjem u jednu takvu i vazduh je toliko vreo i suv da ne moze da se dise. -
Miris benzina iz izduva dok auto radi na gas je siguran znak.
-
Mozda cure dizne, pa trosi oba goriva istovremeno? Ja sam tako vozio mesecima dok nisam ukapirao. Sve pod uslovom da gorivo negde ne curi, creva , rezervoar, sl.
Info
FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".