Jump to content
FAS Goran

AxEl_F

Members
  • Content Count

    11
  • Joined

  • Last visited

About AxEl_F

  • Rank
    Il Nuovo

Profile Information

  • Location
    Novi Sad

Recent Profile Visitors

1011 profile views
  1. Za sve koji budu imali ili imaju sličan problem, moj problem je rešio serviser BMW-a i AUDI-ja. Kako? Kada je podizao vozačev prozor postavio je ruku da mu ne dozvoli da ga podigne do kraja. NA taj način je memorisao poziciju prozora. Nakon toga je prozor proradio. Znači da je trebalo napraviti "reset" pozicije prozora. Na ovu foru nisam naišao ni na jednom forumu. Možda nekome bude od koristi.
  2. Meni nakon servisa i vađenja akumulatora ostalo Frnt. LHS power window safety unavalable. Svi prozori osim vozačevog se spuštaju i dižu na ključ ali vozačev neće nikako. Probao sam sve kombinacije sa spuštanjem i dizanjem prozora i svaki ppjedinaačno pa držao i pp 10 sec i svi zajedno ali i dalje isti problem. Imam žuti trougao i poruku za vozačev prozor. Ostale prozore sam namestio ali vozačev neće. Da li ima još neka fora za ovo?
  3. Sve smo to probali, skinuli, očistili, sipali i WD, ali i dalje isto. Ne znam šta bih više pa zbog toga pišem.
  4. Od pre par dana imam neki čudan problem. Upalim auto i prijavi mi da mi ne radi zadnja leva pozicija. Odem da proverim i stvarno je tako. Malo ga raspalim sa strane i ona proradi. Tako sam je "popravio" par puta. Unazad par dana više ne mogu tako da je "popravim". Odem kod tastera (čitaj tasta-ženinog oca) koji voli da majstoriše. Skinemo ceo zadnji far (valjda se to tako zove), izvadimo sijalicu, probamo je i vidimo da radi. Za svaki slučaj stavimo drugu. Probam pozociju - radi, probam štop - radi i to. Sve lepo sastavim, upalim auto i poziciju, poizcija zasija na trenutak i ugasi se. Opet skinem zadnji far, izvadim sijalicu, zatim malo ičistimo donje kontakte od sijalice, malo ičistimo i podignemo kontakte ležišta sijalice, probamo ovako rasklopljeno - sve radi (i pozicija i štop). Sve lepo sklopim, ponovo probam poziciju - radi. Odlično! Spakujemo par šrafcigera, upalim ponovo auto i vidim da mi pozicija ponovo ne radi (sve vreme pišem o zadnjoj levoj) dok štop radi odlično. Par puta smo rastavljali i sastavljali i stalno isto. Proverili smo i sve osigurače i sve je ispravno. Kaže mi taster da odem kod majstora.... okay, otićiću ću kad stignem. Posle nekih recimo dva sata upalim auto da idem kući i gle čuda - pozicija radi. Super, ali samo za kratko. Nakon recimo par minuta ponovo mi se pali lampica na tabli i upozorenje da mi svetlo ne radi. Zaustatim auto da pogledam i vidim da je to ta ista pozicija, zadnja leva. Odem kući i ostavim auto. Ujutru krećem na posao. Pozicija radi savršeno. Posle podne se vraćam sa posla i ponvoo isti problem. .... i šta sada? Nemam pojma šta bi mogl biti. Da li je neko imao slične "duhove" i da li ima neki predlog šta da uradim pre nego što uhvatim vremena da odem do majstora? Kod kog majstora za ovaj problem u Novom Sadu?
  5. Nastavak za sve koji su pratili ili prate ovu temu (zaboravih ranije da napišem) otišlo je neko debelo crevo koje daje vazduh za turbinu. Bilo je puklo sa donje strane pa se nije tako lako videlo. Kada je majstor zamenuo, auto je ponovo oživeo.
  6. Da se nastavim.... hvala svima na komentarima i savetima.... Greška koju je prijavljivao je bila protokomer. Nju smo izbrisali i više se nije javila jer sam auto "davio" i vozio samo da posla ispod 2.000 obrtaja. Majstor je rekao da mi je otišao neki dovod vazduha ili interkuler. Svakako nemam dovoljno vazduha u turbini i zato ne vuče i zato dimi. Od ponedeljka ću kod majstora pa ću javiti šta je bio kvar.
  7. Dobro veče svima, Imam Cromu 1,9mjet 150ks. Vozio sam je autoputem ZG - BG negde oko 140km/h pod tempomatom. Kada sam pred granicu stigao na naplatnu rampu, samo sam pipnuo kunicu i pustio auto da usporava.... nakon naplatne rampe auto više neće da vuče kako treba + kada stisnem gas počinje da dimi. Dođem do granice, pređem je, uđem u Srbiju i stisnem gas....sramota.... auto neće da vuče, kad stisnem gas dimi ko lud, ne mogu da pređem 110km/h ni u petoj ni u šestoj.... neće.... džaba stiskam gas. Pozovem prijatelja i on mi kaže da stanem, ugasim auto i vidim šta će se desiti. Poslušao sam ga i auto je dobio malo snage, dovoljno da mogu da vozim 130km/h, ali i dalje salbo ubrzava. Primetio sam da kada dođem do 2.000 obrtaja čujem zvuk kao da je neko pojačao ventilaciju u autu. Kada sam stigao kući i stao, na leru sam mu stisnuo gas do daske. Nisam mogao da pređem 3.200 obrataja i naravno da je dimio. Zatim sam ga ostavio jedno 15 minuta i ponovo upalio. Sada je na gas išao i preko 4.500 obrtaja (dalje nisam davao gas). Malo sam ga provozao i pre nego što sam ga parkirao upalio mi se onaj znak za motor (kao pumpa) i poruka check engine. Pitanje je da li smem da vozim auto po gradu 2 dana dok ne signem do majstora (majsotr se vraća u petak)? I eventualno da li bi neko na osnovu ovog opisa mogao da nasluti šta je problem? Hvala unapred na odgovorima.
  8. Sve pohvale za Floyda.... momak zna kako se to radi. Napravio mi je update na navigaciji za par minuta i sva ostala podešavanja.... em zna, em voli .... Pozdrav još jednom i VELIKO hvala
  9. Zdravo Iron_Floyd I ja sam iz Novog Sada. Da li možeš da mi pomogneš sa tim stvarima oko navigacije? Imam Cromu 2007.
  10. Prvo veliko hvala za post. Moj taster (čitajte tast) koji inače ima 6 godina i voli da "čačka" po svemu i kome sam ovo poslao je rastavio moj motorić (skinuli smo ga pre više od godinu dana i ostavili kod njega u garaži) je potrošio 2 sata da ga kompletnog rastavi, sve ponovo prelemi. Danas sam došao do njega i odmah smo vratili motorić. Čim sam upalio auto video sam da mi ne svetli lampa za servo i na moje veliko iznenađenje servo je proradio. Zatim smo otišli da se provozamo i potvrdimo da li i dalje radi. Sve radi kao i ranije. Jedini problem koji sam imao je što mi je volan sada bio daleko lakši, ali na bolje se čovek brzo navikne. Još jedno veliko hvala za savet i pozdrav iz Novog Sada ps: kalibraciju nisam morao da radim
  11. Da li neko ima desno krilo za Punto II? Moj Punto je decembar 2001. godište bele boje pa ako neko ima desno krilo bele boje, još bolje. Unapred hvala

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...