Jump to content

Bob85

Members
  • Content count

    21
  • Joined

  • Last visited

About Bob85

  • Rank
    Il Nuovo
  • Birthday 01/13/85

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Subotica
  1. Nisam resio problem posto je auto otisao drugom vlasniku,u svakom slucaju hvala na informacijama
  2. Ticma Pa ja tako mislim da je to zato tako jer uglavnom svako posle kretanja u kratkom roku reaguje na pedalu kocnice npr. ja kad krecem od kuce,meni je krivina za 50m i naravno moram prikociti da bi je bezbedno prosao,ako ne tu onda sledecu raskrsnicu sigurno kocim.A brzina kojom se krecem na ovom delu puta de mi se zakljucavao auto (dok je funkcionisalo) je izmedju 15-30 km/h. E sad zasto je to tako,ne znam al kazem i na centralnoj koju sam ugradio u juga,isto je tako funkcionisalo kao kod punta dok je radilo neshaoct Pa iskreno ne znam ko je ugradjivao centralnu,alarm auto nema,samo centralnu a mislim da je to fabricka centralna jer je i daljinac fiatov pa kontam da je fabricko. Auto sam polovan kupio i to je funkcionisalo sve do pre mesec dana.Nije mi to bitna stvar da ne mogu voziti bez toga nego sam takav da volim da je sve ispravno u autu pa reko da podelim na forumu problem koji mi se javio u nadi da je mozda neko imao slican problem pa da ga ne nosim kod majstora jer necu da ulazem u auto vise jer ce ici na prodaju a promenio sam u njemu vec od komplet kocnica,dobosa,amortizera novih pa sve do mehanizma za panoramu,sad da ne nabrajam i ne bi sad zbog ovoga da teram majstoru auto Hvala za ispravku naziva
  3. E bas tako kako kazes,na zalost nisam znao kako se zove ova funkcija kod mene pa sam temu nazvao Child lock jer mi to bilo najblize ovom mom problemu.
  4. Sumnjam da je neko zahebao,tako kako sam opisao tako funkcionise. Eo sad citam odeljak iz uputstva od centralne koju sam ugradio bio u bivseg juga 55: Central lock system automatically The car doors are all closed,turn the key to the position ACC ON. After 5 seconds, the brake is pressed down by foot and the doors would be locked automatically.
  5. Imao sam ja to i na jugu kad sam bio ugradio centralnu ,ta opcija je kod vecine centralnih brava dostupna.
  6. Pa u sustini tako bi trebalo da bude kako kazes jer nema svrhu child lock ako mozes iz unutra da otvoris vrata ali,taj mehanizam kod mene o kojem se radi je radio do pre mesec dana a sad je prestao i radio je ovako: upalim auto i teram ga iz garaze napolje,cim izadjem na ulicu i nagazim na pedalu kocnice,vrata se zakljucaju kao kad bi sa daljincem zakljucao auto,povlacim kvaku za otvaranje vrata da bi isazao i zatvorio garazu i odma se otkljucaju i vozaceva i suvozaceva vrata,kad opet krenem ne desava se nista dok opet ne nagazim na kocnicu i vrata se opet zakljucaju. Tako je funkcionisao ovaj mehanizam,ne znam ga kako nazvati...
  7. Jeste,na autu sa troja vrata,uglavnom dok je funkcionisao,tako je radio da kad sednes u auto i krenes naravno vrata su otkljucana,cim drugi put reagujem na kocnicu,zakljucaju se vrata automatski a deaktiviras tj otkljucas vrata kad povuces kvaku za otvaranje vrata iznutra,ne znam el sam dobro objasnio
  8. Pozdrav svima Naime imam jedan problem kao sto u naslovu pise.U pitanju je child lock sistem koji je od jednom prestao da radi (aktivirao se kad krenem sa autom i cim drugi put nagazim na kocnicu,vrata se zakljucaju).U pitanju je punto sa troja vrata. Nije toliki problem to jer na daljinac se vrata zakljucavaju a i punto ce u junu na prodaju al eto cisto da resim problem jer volim da je sve ispravno u autu Ne znam sta je problem pa bih vas pitao ako neko ima ideju sta bi moglo biti i voljan da pomogne da resim problem.
  9. I ja sam gledao na netu, tako stoji kao sto ti kazes a na nemackim papirima od punta stoji euro4 al u sustini nije bitno to bitno je da je punto dobio nove zadnje dobose,zadnje-prednje pakne,opruge,novo kociono ulje Ostaje jos da mu se sredi semering bregaste (mislim da je on u pitanju) i posle toga uzimam pragove,kacket i obrvice ako nadjem negde.
  10. Hvala na lepim zeljama Motor je po papirima euro4,imas na mobile.de puta mk2a sa euro4 motorom.E ako mobile.de i papiri lazu onda su tu neke muchke u pitanju
  11. Evo postavio sam video,nisam ga otvarao celog jer se ne sme otvarati kad je temperatura niska posto ima plasticnih delova u mehanizmu za otvaranje-zatvaranje pa da ne bi puklo.Inace ceo se do kraja otvori kao harmonika.
  12. Pa krov je elektricni,automatski jednim klikom na taster otvara se do pola krova,sledecim klikom do kraja,stim da moze i da se zaustavi na poziciju koju zelis.Ispod crnog,spoljasnjeg platna imas unutrasnje platno kao nebo,stakla nema,znaci kad se krov otvori,nema nikakve prepreke.Nema prokisnjavanja.Kad sam bio u praoni usmerio sam pistolj na keder izmedju platna i lima i nije propustio nista vode.Jedina mana krova je kad vozim oko 90-100,malo zvizdi al kazu da je to normalni.Postavicu snimak otvaranja - zatvaranja krova da vidis. Sto se tice detalja napisacu ovako posto eper nisam koristio do sada,nisam se snasao motor je 1.2 8v 60ks euro4,mislim da ima 4 airbag-a,podesiv vilan po visini,podesivo sediste po visini-dubini,el-podizaci,servo,abs,blokada motora,woofer,tonirana stakla,centralna brava,daljinsko zakljucavanje,muzika,panorama,valjda nisam izostavio nesto
  13. Eo slikao sam. Kod ove druge slike vidi se da je blok motora masan,ne znam dal moze toliko da scuri ulje na blok ako pusta semering? Inace sto se kocnica tice,malopre sam probao opet da stiskam kocnicu i prestao je zvuk koji se juce cuo,al u svakom slucaju ide majstoru da pregleda ceo kocioni sistem i zameni ulje.
  14. Pre spoljne kozmetike resio sam da ga ga obradujem posto su tu praznici ali pre nego napisem sta sam zamenio,zanimalo bi me vase misljenje. 1. Primetio sam na motoru kad parkiram negde da mi kapne kapljica ulja na beton kao i kad parkiram u garazu posle voznje.Otvorio sam haubu i video da je motor malo masan sa leve strane gde je kais ali i ispod glave motora.Bio sam kod majstora i receno mi je da je semering problem i da se ulje slivalo na glavu motora pa je zato masan.Drugi majstor mi rece da je semering sigurno i mozda probio dihtung glave i tu sam se smorio ali redovno Pitanje je ustvari koji je razlog masnog motora,semering ili dihtung glave.(ako treba postavicu sliku motora) 2. Sto sam neki dan primetio da mi kocnica malo propada,tj kada je nadrukam onda hvata oko 4-5 cm hoda pedale a inace malte ne do kraja stiskam kocnicu i pri kocenju cuje se svuk ispod haube kao da se srvo muci,nznm kako bi opisao zvuk,kao da na suvo neka guma ili semering zulja o gvozdje(mogu snimiti zvuk ako treba) Opet otisao kod majstora i receno mi je da je nesto otislo u fazonu da je prevelik hod kocenja i da servo mora da pravi veliki hod il tako nesto ako sam ga dobro razumeo. Uglavnom zanima me dal je neko imao iskustva sa gore navedenim i kako je sanirao kvar u oba slucaja. Sto se tice zamene,zamenio sam mu amortizere prednje,prahobran amortizera,levu viljusku,silen blok viljuske,zaptivac dekle ventila,antifriz,ulje motora selenia 20k,filter ulja,sve 4 continental zimske gume,tecnost za brisace i sad je u planu saniranje problema koje sam gore naveo.Zakazano kod majstora 7 januara.
×