Jump to content

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

FAS Euroauto Goran Vlada

SaleB

Members
  • Content count

    1
  • Joined

  • Last visited

About SaleB

  • Rank
    Il Nuovo

Profile Information

  • Location
    Beograd
  1. Putovanje u Evropu na TNG

    Pozdrav svima, ovo mi je prvi post na ovom forumu. Registrovao sam se samo da bih ovde izneo svoja iskustva. Pre oko mesec dana sam na guglu uneo frazu "na plin u evropu" ili sl. i medju prvih pet rezultata je bio jedan link ka nekoj temi na nekom forumu, i to kao ovoj temi na ovom forumu. Iz tog razliga zelim ovde da napisem jer verujem da ce dosta drugih ljudi procitati koji nemaju veze sa Fiat vozilima. Procitavsi temu malo sam se uplasio jer sam planirao da vozim na plin sto veci deo puta. Moja iskustva su bila sasvim drugacija od forumasa. Sipao sam pred izlazak iz Srbije u strahu kada cu videti sledecu pumpu. Sledece sipanje je bilo oko Djera u Madjarskoj, Agip pumpa na putu, cena malo jaca od 1.1EUR. S obzirom da sam nocio u Becu u Donaustadtu (delu Beca na levoj obali Dunava) sam nasao Shell pumpu koja radi 24h i sipao do cepa ponovo, cena oko 0.85 nisam siguran. Sledeca pumpa je bila u Nemackoj malo posle granice, prva Aral pumpa ako se ne varam, dosta pre Regensburga, cena slicna. Dve uocljive razlike, samousluzivanje je jedna, a druga prikljucak na sraf. Srecom na kasi su mi, uz zadrzavanje pasosa, da liodgovarajuci prikljucak koji se usrafi u nas Dish, pa pistolj u njega. Cena malo niza oko 0.8. Privremeni cilj je bio okolina Frankfurta na Majni. Stigao sam tamo bez dolivanja i bez problema. Za lokalni saobracaj sam koristio lokalnu Agip pumpu, cena oko 0.75. Do tog trenutka sam primetio znacajno manju potrosnju koja je i vise nego opravdala cenu. Naime, u Beogradu trosim oko 13l plina, na otvorenom je to 10.5-11. Tamo u gradu i okolini nije prelazilo 10, na otvorenom 8-8.5, prosek brzine 150kmh. Imao sam izlet do Bohuma i Kelna sto je putesestvija od oko 600km i poslednjih 30km sam morao na benzin, jer nige usput nisam naisao na plinsku pumpu. Znaci, ako idete of Frankfurta na severozapad, Dizeldorf, Bohum, Esen, Keln, plina na autoputu nema. Malo sam zurio pa nisam zeleo da pokam da nadjem plin van autoputa. Jednog od poslednjih dana u okolini Frankfurta naisao sam na malu privatnu pumpu na kojoj je plin 0.69, inace najjeftinije sto sam nasao u nemackoj. Isao sam potom za Luksemburg, sipao sam plin na malo iza Koblenca, ako se ne varam bila je Shell pumpa, cena 0.8-0.85 i druga upotreba adaptera. Sledece sipanje je bilo na jugoistoku Luksemburga, Aral pumpa, na pocetku povratnog putovanja, cena 0.55 eur. Tada sam treci put upotrebio adapter. Odatle sam izgurao do Minhena. Na putu od Minhena ka Salcburgu, pre austrijske granice sam sipao jos jednom na Shell-u ako se ne varam po ceni oko 0.8. Na toj pumpi postoje dve pumpne stanice sa nasim prikljuckom i dve sa njihovim, tako da adapter nije bio potreban. Sa tim punjenjem sam presao rekordnih 580km (boca je 50l). Omasio sam prvu pumpu na ulazu u Madjarsku, sto je verovatno bilo dobro, jer bi me verovatno odrali. Ostao sam bez plina 10ak km pred Tatabanjom, pa sam sisao u grad i na Molu sipao po dovoljno dobroj ceni od oko 0.85, ali plin vise nije bio onaj zapadni. Inace Mol u Tatabanji radi 24h i postoji tabla na putu sa obavestenjem da se silazi u grad da je na 1km od autoputa pumpa. Sipao sam ponovo pred Segedinom i tad sam i ustanovio da je po kvalitetu skoro kao nas, jer sam pri konstantnoj brzini izgurao potrosnju na 10. Tada sam dolio do cepa i vise nisam ni sipao do Beograda. Ako nekog zanima, kad budem pravio kalkulaciju puta, mogu da dodam ovde tacne cene. Sve u svemu, ja sam putem zadovoljan. Presao sam 4500km, od toga manje od 50 na benzin. Pet puta sam davao pasos u zamenu za adapter i bilo mi je dovoljno da cu se potruditi pred sledeci put da nabavim sopstveni adapter. Inace sam mrezom pumpi dosta zadovoljan, a zadovoljan sam i zato sto sam zakljucio da nije postojao razlog za strah koji sam stekao citajuci ovu temu. Inace auto je Citroen C5 2.0 100kw. Pozdrav, Sale
×