Jump to content
FAS Goran

kpknb

Members
  • Content Count

    17
  • Joined

  • Last visited

About kpknb

  • Rank
    Il Nuovo

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Beograd

Previous Fields

  • Garage
    Peugeot 206 1.4 TNG A/T
  1. Autor teme toliko psuje i vređa, kao da je jedan od onih koje mrzi i koji su mu oštetili auto.
  2. http://www.youtube.com/watch?v=27KGhlackkw Negde na 3:45 se spominje "gašenje" subvencije za 500L.
  3. Više informacija o Yetiju ima ovde nego na Škodinom forumu Inače, Škodin forum je ugašen preko noći i posetioci se preusmeravaju na novi, koji je amaterski urađen. Sve teme i postovi su ostali na starom forumu. Da li to može da se desi i sa ovim forumom ili imaju neki mehanizmi da se poruke sačuvaju i kasnije objave na novom forumu?
  4. Nisam ni znao da imaju komande na volanu, a ni prodavac mi nije skrenuo pažnju. Probao sam 1.3 manuelni na kratko i svidelo mi se kako ide. Nisam imao priliku da ga vozim brže od 50 km/h. Kad bi na novi turbo benzinac stavili klasičan automatski menjač i još plus plin...odmah bih dizao kredit!
  5. Da li se isti automatski menjač ugradjuje u 1.3 Trekking i Amera? Imao sam priliku da probam Trekking sa automatikom i dosta je spor u menjanju brzina (kao da ručno menjam). Na stranu to što je motor slab. Ako isti menjač ide i za Američko tržište onda nek im je Bog u pomoći. Svi automatici koje sam u životu probao brzo menjaju brzine. Nikad nisam probao poluautomatike i pilotirane menjače pa ne znam razliku. Sve mi se čini kao da 500Lov menjač nije klasičan automatik.
  6. Ako Dinkić misli da se vrati na vlast, onda nek spuste cenu 500La na 9000, a razliku nek plati iz svog džepa! :-)
  7. Recimo da Opel proizvodi Merivu u Srbiji, koja sada sa bogatom opremom košta 12500, da li misliš da bi ovde cena bila 9500?
  8. Kad čovek vidi akcijske cene Forda B Max i Opel Merive, zapita se šta to onda država subvencioniše sa 3000 evra!?
  9. Meni je prodavac rekao kako ta dva modela nisu za poređenje. Mogu oni da pričaju šta hoće ali ja ih poredim (a koliko vidim nisam jedini)! Onom ko auto uzima na kredit, izbor je lak! Ako se neko navukao na automatik, kao ja, onda i nema neki izbor jer na našem tržistu 500L ima samo u Trekking varijanti sa 1.3 motorom i robotizovanim menjačem i košta 17000 sa popustom. Imao sam sreće da ga probam ali me je razočarao. Yeti DSG je 15000 u Adventure opremi ali i njegov motor je slab (1.2TSI). Ide mnogo bolje od 500La. Ostaje da se vidi kakva će ponuda biti za restilizovani model. Ta dva modela su komforna i za putnike pozadi za razliku od ostalih konkurenata. A što se tiče ovlašćenih servisa, meni su u Veranu tražili 350 evra za novu instrument tablu jer je crkla kazaljka za kilometražu. Otišao sam do nekog majstora na Tošinom bunaru i zamenio je motorčić za 30 evra i sad sve šljaka!
  10. Jel poručio neko bež/kapućino boju? Inače, prvi put je ponuđen automatski menjač za naše tržište i to u Trekking varijanti sa 1.3 motorom. Cena, prava sitnica, 16,900 evrića.
  11. Ja sam jurio po Beogradu da probam 1.4 ali nigde ga nema...svi imaju 1.3. Neću da kupim mačku u džaku ma koliko da je povoljna. Probao sam Yeti 1.2 tsi sa 105 konja i nisam bio zadovoljan, tako da su 99% šanse da mi ni 1.4 neće odgovarati ali bih voleo bar da ga probam...

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...