Jump to content
FAS Goran

Bimba

Members
  • Content Count

    647
  • Joined

  • Last visited


Reputation Activity

  1. Hvala
    Bimba got a reaction from italiano in Bimbin Fiat 500L Nacionale   
    Dan 31
    Mesec dana sam vlasik ovog auta – o tome da li sam srećan, ponosan… ili ne, ne bih da pričam: prihvatam da moje lično mišljenje nije mnogo bitno - bitno je šta auto nudi. Pobrojaću po meni bitne parametre za izbor auta. Bio sam na kratkom odmoru van Bgd, znači vožen je i po gradu, i na Ibarskoj i na auto putu. Do sada sam prešao 2100 km i i to otprilike 400 km autoput, oko 1050 Ibarska, ostatak po Bgd i lokal (ne živim u Bgd već u selu pored). Otprilike sagledao sam šta auto pruža jednoj četvoročlanoj porodici – supruga, dva deteta (koja sede na busterima) i naravno ja…
     
    Gabariti, prostor – komfor - oprema:
     
    Moram odmah da iskomentarišem gabarite vozila...na slici izgleda kompaktno, uživo prilično veliko, a iznutra OGROMNO. Stvarno je kao u nekom kombiju, ovo važi za prostor, vozačku poziciju, ali na žalost i na buku i osećaj za volanom! No na to sam se navikao pa ne bih da sudim. Ali nikako da se naviknem na orjentaciju u prostoru – sve mi se čini da sam preblizu nečem ispred ili iza a ono bar pola metra… Onda se tako okuražim i juče zakačim branikom žardinjeru (nisam je ni video jer je auto previsok), srećom nema štete malko sam ga grebucnuo (reče mi limar - da će mi džabe zamazati - možda sam mogao da pitam i nekog plastičara pošto je cela prednja strana auta plastična, mada takvi su svi moderni auti pa i moj Fićko).
     
    By the way – koja je oznaka boje pastelnog crvenog – treba da kupim 100ml?   
     
    Iako svi pričaju kako u 500L mogu da stanu košarkaši, problem sa sitnom decom ume da bude gori neko kad je basket ekipa u pitanju. Između dva bustera pozadi (sa leve i desne strane), teško da još neko može da sedne. Istina, može ali ne znam ko je to. Dete nije – nema mesta za treći buster, odrasla osoba nije – polazeći od sebe, sa svojih 0.1t  – znači neko sitan i da se mnogo ne vrpolji. Naime. Kada se zatvore vrata, bukvalno šutnu na unutra sedišta i proctor između bustera se značajno suzi. Onda dete ima problem da se veže jer je sedište zajahalo bravicu koja je duboko dole usađena pa tata mora da ustaje da ga veže – ovaj problem nisam imao u prethodnom autu…
    Razmak između prednjih i zadnjih sedišta, očas se pojede ako zadnja sedišta gurnemo napred, ne bi li koferi za nedelju dana odmora pomenute ekipe stali u gepek. Gepek i nije loš – juče sam ladno ubacio bojler sa sve kutijom. Stao bojler (1,0x0,8x0,8m) ali ne i, pre neki dan, ortakova dečija kišobran kolica – predugačka su pa mora nakoso a tada nema mesta za resto prtljaga.
     
    Jedna stvar koju sam zaboravio malopre da pomenem...visina vozila, i ukupna i ona od tla, tj, klirens ja sam prosecne visine (nešto preko 180) a moram da iskačem iz kola. Opet, pomenutu sitnu decu, svaki put moram da vadim iz kola da ne uskoče u neku baru ili blato (a hvala Bogu, kod vrtića gde ih svaki dan vozim nema parking… pa malo na travu, malo u baru)… Iako je visok, lepo trpi bočni vetar i lepo se ponaša u krivinama
     
    Unutrašnjost je stvar ukusa – ja sam npr. prešao iz Lade 110 pa mi ova kvazi retro fenserica mami osmeh na licu.   Isto važi (verujem) i za prelaznike iz Dačije, Kadeta suze… Kako god, sve mi se čini na mestu i sa te strane sam veoma zadovoljan. Jes’ da je ručica menjača kao teniska loptica i malo mi je smor da sa tom kugletinom džaram brzine – ali navikao sam se  pa kada sam seo u neki drugi auto učinilo mi se kao da držim ražnjić a ne menjač… Inače, u početku mi se činilo ko da mešam duvan čvarke a ne da menjam brzine ali sada sam se totalno navikao. Nervira me što menjač nema sinhron za rikverc, ma ume da zakrči ako lepo ne ubacim. I tada kao na Zastavinim vozilima, pustim i ponovo stisnem kvačilo i tada hoće lepo u rikverc. To ume da zeza na uzbrdici… Mora baš da se oseti da je ubačen u rikverc… Takođe ručna je kao gas u avionu, ergonomska ali za vanzemaljce, tako se hvata ne normalno već nekako kao veslo omanjeg čamca.
    Radio, multifunkcionalni displej, konekcija sa mobilnim su savršeni. Bukvalno se, kao i u mnogim drugim slučajevima na ovom autu, mislilo o svim potrebama korisnika… Ekran multimedije ima malu rezoluciju – čisto sumnjam da će tu biti ikakvih nadogradnji tipa navigacija ili parking kamera. USB čita sam FAT32 formatirane fleške i radi besprekorno. Sad neki dan, bili upaljeni prednji brisači, krenem u rikverc, a ono se upali i zadnji brisač – baš mi se dopalo… Da ne govorim o Speed limit, Eco drive, Hill holder, … i o brdu korisnih stvari. Tempomat je majka! Klima radi savršeno – šteta što nije bilo para za automatsku. Servo je odličan – CITY sam palio više probe radi, kočnice odma hvataju - ne škripe ali čini mi se da se paknovi brzo troše...
     
    Bočni retrovizori odlično rade posao, dok unutrašnji je premalen – mada i da je veći ne znam šta bi se postiglo pošto taman vata ceo zadnji prozor (i par cm pride).
     
    Peta vrata se opasno prljaju – sva voda sa zadnjih točkova kao da se na njih sliva. Sa druge strane, dižu se visoko – moraš biti moje visine da dohvatiš ručku i da ih normalno zatvoriš…
     
    Sedišta su pomalo pretanka i tvrda ali posle, npr. 4 sata neprekidne vožnje, uopšte nisam bio umoran – naprotiv…
    Na lošim (da ne kažem našim) putevima, auto pliva, ne oseća rupe. Plaši me samo da sva ova plastika unutra ne počne vremenom da cvrkuće 
     
     
    Potrošnja - motor:
     
    Sipao do čepa, potrošnja 6.58 l/100km.
    Sr. brzina 44km/h.
    Po bordu 6.1 l/100km - izem ti tehniku, laže za 0.5l sto je po meni previše.
    Čak sam i manju potrošnju očekivao jer nisam neki siledžija u vožnji – već stariji čovek (42 god) sa dvoje dece...
    Najmanje troši (oko 5l) na Ibarskoj brzinom do 80, naravno po ravnom. Uzbrdice se pomalo uplaši (ako se zatekao u šestoj brzini), pa onda mora da se ubaci i u četvrtu, ne bi li pokušao neko preticanje i sl. Vrlo lako namota i 4000 rpm što nadomešćuje ipak delimičan nedostatak snage. Naime, probao kod Orlovače u pravcu ka Lazarevcu: 6. brzinom od 80 do 120 km/h mu treba 38 sec što je katastrofa i očigledan pokazatelj da sam u pogrešnom stepenu prenosa ako huću da krenem u preticanje, 5. brzinom od 80 do 120 km/h mu treba 21 sec što je već lep rezultat i ima se osećaj snage... E ko želi osećaj snage neki put mora i u 4. brzinu a tada troši gorivo „ko da pretačeš rasol...“ bar 11l/100km. I to po bordu, a bord laže... Ne daj Bože da je upaljena klima, tada mu baš treba obrtaja...
     
    Vozio sam ga do 150km/h – tada troši (opet po bordu i na ravnom) oko 9l na oko 3800 rpm. Tada ima lufta za još gasa, i hoće da ga primi. Čini mi se da je tada prilično tih u poređenju sa mnogim autima koje sam vozio do sada.
     
     
    Zaključak (mrzi me da pišem dalje a i ovo sam preterao)
     
    Fićko je u 95% slučajeva sasvim dobar i zadovoljava sve moje kriterijume. Neko će pomisliti, čitajući šta sam gore napisao da nije tako, jer sam moju priču uglavnom bazirao na kritici auta. Šta da hvalim ono što već i svi drugi hvale. Hteo sam da naglasim neke stvari koje drugi nisu pominjali - ili neće ili ne primećuju.
     
    Da nije bilo povoljnog kredita Fićka bi samo gledao kroz prozor kada prolazim pored salona kada vozim na posao. Malo je bzvz pisati da ne biste kupili ovaj auto zbog motora, pa imate i jači, ali bato onda se spremite da vam uši zuje od cene, mislim da je tako najrealnije. Zašto sve ovo pišem? Pa zato što ako volite jače motore kupite ih, ali cenim da 90% nas koji posećuju forum ovde imaju neke normalne motore nikako ne nesto najjače, a da su kupljeni novi auti. Znači retko ko bi od nas kupovao nov auto sa napucanom opremom i sa dosta konja, za to što bi i najobičnija B klasa auta išla do 20000 evića a neki i više.
     
    Toliko od mene za sada

  2. Hvala
    Bimba got a reaction from italiano in Bimbin Fiat 500L Nacionale   
    500l 1.4 sam dobio u utorak. Opisacu svoje utiske.
     
    Dan 1.
    Znaci, posto zivim van Bgd, stao sam u Lipovici da se odmorim od voznje. Sve mi daleko, preveliko, visoko. Menjac, ne znam u kojoj sam brzini - bio sam zgranut. Auto pre kupovine nisam probao. U tom trenutku sam se bas pokajao! Stigao sam nekako kuci, posle 1/2 sata sam morao opet u Bgd. Totalna nocna mora. Potrosnja sa 70% otvorenog puta oko 8l. Dete pozadi kao da je u kombiju - ne cujem ga sta prica. Vec na 80 trazi 6. brzinu - ako potrefim... Cini mi se da nema snage... Uzas. Ja ocajan, dao pare - tacnije izuo se... Bukvalno ko u vicu "Jesi li nekad video vaki motor" - ne znam kako da vozim
     
    Dan 2.
    Sutra ujutro na posao, malo sam juce vezbao - potrosnja oko 6.5l kad sam stigao do Vozdovca. Brzine lakse nabadam, auto mi pregledan - cinjenica je da je premalo ogledalo o kabini. Polako sam ukapirao menjac, Eco Drive je savrsen asistent i daje dobar uvid u rezim voznje. U povratku kuci potrosnja 6.4l. Kapiram menjac pa ulazim i u preticanja - cinjenica je da ima dug hod napred nazad sto je nezgodno ako je sediste dignuto visoko. Levo desno  uz lagano mrdanje prelazim u zeljene veritkale (1-2, 3-4, 5-6). Sve mi se vise dopada.
     
    Dan 3.
    Polako kontam funkcije u autu - umem da upalim tempomat (zajebalo vek) i ogranicavac brzine. Menjac savladan. Na Eco Drive - dolazim i do ocene 95% kroz grad... Potrosnja 6.2l (posao - kuca). Odusevljenje svi  resenjima na autu jer nisam fokusiran na menjac... Umem da koristim komande na volanu...
     
    Dan 4.
    Jutros ko profi. Kao da ga vozim 100 godina. Odusevljen. Cak mi ni klinac pozadi nije daleko - cujem sta prica, motor do 2500 je jako tih (do tog broja obrtaja uglavnom vozim - i pre toga menjam u visu brzinu). Uglavnom vozim ko po jajima mada dobro prima gas, tada ima sasvim dovoljno snage. Mora malo cesce da se saltaju brzine nego sto sam ranije navikao ali vec nije problem. Jutros potrosnja 6.0l - bravo za mene NAUCIO da vozim. Imam vremena da uzivam u potpunom konforu auta... Primecujem da su pneumatici bucni
     
    Jesu sedista malo tvrdja - kako ce biti na duzim putevima nemam pojma - u subotu idem u Vrsac pa cemo videti.
     
    Po meni - subjektivno - OVO JE ODLICNA KUPOVINA 
  3. Hvala
    Bimba got a reaction from italiano in Bimbin Fiat 500L Nacionale   
    Drage moje, dragi moji
     
    Da se odjavim sa foruma jer je 500L prodat još prošle godine u julu. U neko optimalno vreme jer ga nisam dao u bescenje, a opet ta dobijena cifra mi je bila dobar procenat učešća za sledeći novi auto.
     
    500 L je u odličnom stanju, korektan potrošač (prosečno 6l/100km od kako je kupljen - to je tako bilo a ko ne veruje i ne mora), porodični auto sa poznatim performansama 1.4 atmosferca, dovoljno prostran i pouzdan da se porodično krene bilo gde, bilo kada.
     
    Za 8 godina koliko je vožen i pređenih 185k, bivalo je sitnica koje mi ne kvare opšti utisak. Uglavno m je sve rešeno u garanciji ili onoj produženoj (2 godine) pa nije ni vredno pomena. Kako su se garancije sabrale na 4 godine, preostale 4 godine, auto je vožen bez kvarova vrednih pažnje - menjani diskovi i pločice, sajla ručne, prednji silen blokovi... Sve u svemu ništa.
     
    Na žalost glavni razlog prodaje je drastičan pad tržišne vrednosti (u poređenju sa lošijim i starijim autima drugog brenda)  i najvažnije, što je i presudilo, enormna potrošnja ulja - oko 2l/5000km. Sipao sam MOTUL X-CLEAN 5W40 C3 8100, dok je originalnu Sleniju trošio i 3l/5000km. Hvala Bogu, ljudi koji su Fićka kupili od mene su veoma ozbiljni u održavanju pa su samo kvalitetno nastavili i za sada nemaju problema (osim ulja gde se potrošnja nije povećala sa Motul-om). Naravno da sam im ovu činjenicu nagovestio pre prodaje, i dan danas smo u kontaktu (na opštu sreću ne zbog eventualnih problema sa Fićkom).
     
    Zahvaljujem se svim komentarima na forumu koji su doprineli boljoj obaveštenosti svih nas o ovom autu koji mi je i dan danas ostao drag. Osim pojedinaca, sa mnogima se nisam sreo, ali to ne umanjuje moje zadovoljstvo jer forum i dan danas posetim - onako kao gost.
     
    Svako dobro Fiat-isti, vidimo se opet!
     
    Molim moderatora da Lock-uje temu.
     
     
  4. Like
    Bimba got a reaction from DavdoZo in Bimbin Fiat 500L Nacionale   
    Drage moje, dragi moji
     
    Da se odjavim sa foruma jer je 500L prodat još prošle godine u julu. U neko optimalno vreme jer ga nisam dao u bescenje, a opet ta dobijena cifra mi je bila dobar procenat učešća za sledeći novi auto.
     
    500 L je u odličnom stanju, korektan potrošač (prosečno 6l/100km od kako je kupljen - to je tako bilo a ko ne veruje i ne mora), porodični auto sa poznatim performansama 1.4 atmosferca, dovoljno prostran i pouzdan da se porodično krene bilo gde, bilo kada.
     
    Za 8 godina koliko je vožen i pređenih 185k, bivalo je sitnica koje mi ne kvare opšti utisak. Uglavno m je sve rešeno u garanciji ili onoj produženoj (2 godine) pa nije ni vredno pomena. Kako su se garancije sabrale na 4 godine, preostale 4 godine, auto je vožen bez kvarova vrednih pažnje - menjani diskovi i pločice, sajla ručne, prednji silen blokovi... Sve u svemu ništa.
     
    Na žalost glavni razlog prodaje je drastičan pad tržišne vrednosti (u poređenju sa lošijim i starijim autima drugog brenda)  i najvažnije, što je i presudilo, enormna potrošnja ulja - oko 2l/5000km. Sipao sam MOTUL X-CLEAN 5W40 C3 8100, dok je originalnu Sleniju trošio i 3l/5000km. Hvala Bogu, ljudi koji su Fićka kupili od mene su veoma ozbiljni u održavanju pa su samo kvalitetno nastavili i za sada nemaju problema (osim ulja gde se potrošnja nije povećala sa Motul-om). Naravno da sam im ovu činjenicu nagovestio pre prodaje, i dan danas smo u kontaktu (na opštu sreću ne zbog eventualnih problema sa Fićkom).
     
    Zahvaljujem se svim komentarima na forumu koji su doprineli boljoj obaveštenosti svih nas o ovom autu koji mi je i dan danas ostao drag. Osim pojedinaca, sa mnogima se nisam sreo, ali to ne umanjuje moje zadovoljstvo jer forum i dan danas posetim - onako kao gost.
     
    Svako dobro Fiat-isti, vidimo se opet!
     
    Molim moderatora da Lock-uje temu.
     
     
  5. Like
    Bimba got a reaction from DavdoZo in Bimbin Fiat 500L Nacionale   
    Hvala! 
    Pun sam raznih utisaka - uglavnom su pozitivni. Za ovih 7 dana sam pregazio 670km. Jos neki km da predjem pa cu da "objavim" moja zapazanja... 
    Za sada toliko 

  6. Haha
    Bimba got a reaction from DavdoZo in Bimbin Fiat 500L Nacionale   
    500l 1.4 sam dobio u utorak. Opisacu svoje utiske.
     
    Dan 1.
    Znaci, posto zivim van Bgd, stao sam u Lipovici da se odmorim od voznje. Sve mi daleko, preveliko, visoko. Menjac, ne znam u kojoj sam brzini - bio sam zgranut. Auto pre kupovine nisam probao. U tom trenutku sam se bas pokajao! Stigao sam nekako kuci, posle 1/2 sata sam morao opet u Bgd. Totalna nocna mora. Potrosnja sa 70% otvorenog puta oko 8l. Dete pozadi kao da je u kombiju - ne cujem ga sta prica. Vec na 80 trazi 6. brzinu - ako potrefim... Cini mi se da nema snage... Uzas. Ja ocajan, dao pare - tacnije izuo se... Bukvalno ko u vicu "Jesi li nekad video vaki motor" - ne znam kako da vozim
     
    Dan 2.
    Sutra ujutro na posao, malo sam juce vezbao - potrosnja oko 6.5l kad sam stigao do Vozdovca. Brzine lakse nabadam, auto mi pregledan - cinjenica je da je premalo ogledalo o kabini. Polako sam ukapirao menjac, Eco Drive je savrsen asistent i daje dobar uvid u rezim voznje. U povratku kuci potrosnja 6.4l. Kapiram menjac pa ulazim i u preticanja - cinjenica je da ima dug hod napred nazad sto je nezgodno ako je sediste dignuto visoko. Levo desno  uz lagano mrdanje prelazim u zeljene veritkale (1-2, 3-4, 5-6). Sve mi se vise dopada.
     
    Dan 3.
    Polako kontam funkcije u autu - umem da upalim tempomat (zajebalo vek) i ogranicavac brzine. Menjac savladan. Na Eco Drive - dolazim i do ocene 95% kroz grad... Potrosnja 6.2l (posao - kuca). Odusevljenje svi  resenjima na autu jer nisam fokusiran na menjac... Umem da koristim komande na volanu...
     
    Dan 4.
    Jutros ko profi. Kao da ga vozim 100 godina. Odusevljen. Cak mi ni klinac pozadi nije daleko - cujem sta prica, motor do 2500 je jako tih (do tog broja obrtaja uglavnom vozim - i pre toga menjam u visu brzinu). Uglavnom vozim ko po jajima mada dobro prima gas, tada ima sasvim dovoljno snage. Mora malo cesce da se saltaju brzine nego sto sam ranije navikao ali vec nije problem. Jutros potrosnja 6.0l - bravo za mene NAUCIO da vozim. Imam vremena da uzivam u potpunom konforu auta... Primecujem da su pneumatici bucni
     
    Jesu sedista malo tvrdja - kako ce biti na duzim putevima nemam pojma - u subotu idem u Vrsac pa cemo videti.
     
    Po meni - subjektivno - OVO JE ODLICNA KUPOVINA 
  7. Like
    Bimba got a reaction from TinkyWinky in Bimbin Fiat 500L Nacionale   
    Drage moje, dragi moji
     
    Da se odjavim sa foruma jer je 500L prodat još prošle godine u julu. U neko optimalno vreme jer ga nisam dao u bescenje, a opet ta dobijena cifra mi je bila dobar procenat učešća za sledeći novi auto.
     
    500 L je u odličnom stanju, korektan potrošač (prosečno 6l/100km od kako je kupljen - to je tako bilo a ko ne veruje i ne mora), porodični auto sa poznatim performansama 1.4 atmosferca, dovoljno prostran i pouzdan da se porodično krene bilo gde, bilo kada.
     
    Za 8 godina koliko je vožen i pređenih 185k, bivalo je sitnica koje mi ne kvare opšti utisak. Uglavno m je sve rešeno u garanciji ili onoj produženoj (2 godine) pa nije ni vredno pomena. Kako su se garancije sabrale na 4 godine, preostale 4 godine, auto je vožen bez kvarova vrednih pažnje - menjani diskovi i pločice, sajla ručne, prednji silen blokovi... Sve u svemu ništa.
     
    Na žalost glavni razlog prodaje je drastičan pad tržišne vrednosti (u poređenju sa lošijim i starijim autima drugog brenda)  i najvažnije, što je i presudilo, enormna potrošnja ulja - oko 2l/5000km. Sipao sam MOTUL X-CLEAN 5W40 C3 8100, dok je originalnu Sleniju trošio i 3l/5000km. Hvala Bogu, ljudi koji su Fićka kupili od mene su veoma ozbiljni u održavanju pa su samo kvalitetno nastavili i za sada nemaju problema (osim ulja gde se potrošnja nije povećala sa Motul-om). Naravno da sam im ovu činjenicu nagovestio pre prodaje, i dan danas smo u kontaktu (na opštu sreću ne zbog eventualnih problema sa Fićkom).
     
    Zahvaljujem se svim komentarima na forumu koji su doprineli boljoj obaveštenosti svih nas o ovom autu koji mi je i dan danas ostao drag. Osim pojedinaca, sa mnogima se nisam sreo, ali to ne umanjuje moje zadovoljstvo jer forum i dan danas posetim - onako kao gost.
     
    Svako dobro Fiat-isti, vidimo se opet!
     
    Molim moderatora da Lock-uje temu.
     
     
  8. Like
    Bimba got a reaction from shuxx in Bimbin Fiat 500L Nacionale   
    Drage moje, dragi moji
     
    Da se odjavim sa foruma jer je 500L prodat još prošle godine u julu. U neko optimalno vreme jer ga nisam dao u bescenje, a opet ta dobijena cifra mi je bila dobar procenat učešća za sledeći novi auto.
     
    500 L je u odličnom stanju, korektan potrošač (prosečno 6l/100km od kako je kupljen - to je tako bilo a ko ne veruje i ne mora), porodični auto sa poznatim performansama 1.4 atmosferca, dovoljno prostran i pouzdan da se porodično krene bilo gde, bilo kada.
     
    Za 8 godina koliko je vožen i pređenih 185k, bivalo je sitnica koje mi ne kvare opšti utisak. Uglavno m je sve rešeno u garanciji ili onoj produženoj (2 godine) pa nije ni vredno pomena. Kako su se garancije sabrale na 4 godine, preostale 4 godine, auto je vožen bez kvarova vrednih pažnje - menjani diskovi i pločice, sajla ručne, prednji silen blokovi... Sve u svemu ništa.
     
    Na žalost glavni razlog prodaje je drastičan pad tržišne vrednosti (u poređenju sa lošijim i starijim autima drugog brenda)  i najvažnije, što je i presudilo, enormna potrošnja ulja - oko 2l/5000km. Sipao sam MOTUL X-CLEAN 5W40 C3 8100, dok je originalnu Sleniju trošio i 3l/5000km. Hvala Bogu, ljudi koji su Fićka kupili od mene su veoma ozbiljni u održavanju pa su samo kvalitetno nastavili i za sada nemaju problema (osim ulja gde se potrošnja nije povećala sa Motul-om). Naravno da sam im ovu činjenicu nagovestio pre prodaje, i dan danas smo u kontaktu (na opštu sreću ne zbog eventualnih problema sa Fićkom).
     
    Zahvaljujem se svim komentarima na forumu koji su doprineli boljoj obaveštenosti svih nas o ovom autu koji mi je i dan danas ostao drag. Osim pojedinaca, sa mnogima se nisam sreo, ali to ne umanjuje moje zadovoljstvo jer forum i dan danas posetim - onako kao gost.
     
    Svako dobro Fiat-isti, vidimo se opet!
     
    Molim moderatora da Lock-uje temu.
     
     
  9. Like
    Bimba got a reaction from Reacher Gilt in Bimbin Fiat 500L Nacionale   
    Drage moje, dragi moji
     
    Da se odjavim sa foruma jer je 500L prodat još prošle godine u julu. U neko optimalno vreme jer ga nisam dao u bescenje, a opet ta dobijena cifra mi je bila dobar procenat učešća za sledeći novi auto.
     
    500 L je u odličnom stanju, korektan potrošač (prosečno 6l/100km od kako je kupljen - to je tako bilo a ko ne veruje i ne mora), porodični auto sa poznatim performansama 1.4 atmosferca, dovoljno prostran i pouzdan da se porodično krene bilo gde, bilo kada.
     
    Za 8 godina koliko je vožen i pređenih 185k, bivalo je sitnica koje mi ne kvare opšti utisak. Uglavno m je sve rešeno u garanciji ili onoj produženoj (2 godine) pa nije ni vredno pomena. Kako su se garancije sabrale na 4 godine, preostale 4 godine, auto je vožen bez kvarova vrednih pažnje - menjani diskovi i pločice, sajla ručne, prednji silen blokovi... Sve u svemu ništa.
     
    Na žalost glavni razlog prodaje je drastičan pad tržišne vrednosti (u poređenju sa lošijim i starijim autima drugog brenda)  i najvažnije, što je i presudilo, enormna potrošnja ulja - oko 2l/5000km. Sipao sam MOTUL X-CLEAN 5W40 C3 8100, dok je originalnu Sleniju trošio i 3l/5000km. Hvala Bogu, ljudi koji su Fićka kupili od mene su veoma ozbiljni u održavanju pa su samo kvalitetno nastavili i za sada nemaju problema (osim ulja gde se potrošnja nije povećala sa Motul-om). Naravno da sam im ovu činjenicu nagovestio pre prodaje, i dan danas smo u kontaktu (na opštu sreću ne zbog eventualnih problema sa Fićkom).
     
    Zahvaljujem se svim komentarima na forumu koji su doprineli boljoj obaveštenosti svih nas o ovom autu koji mi je i dan danas ostao drag. Osim pojedinaca, sa mnogima se nisam sreo, ali to ne umanjuje moje zadovoljstvo jer forum i dan danas posetim - onako kao gost.
     
    Svako dobro Fiat-isti, vidimo se opet!
     
    Molim moderatora da Lock-uje temu.
     
     
  10. Like
    Bimba got a reaction from dach@ in Bimbin Fiat 500L Nacionale   
    Drage moje, dragi moji
     
    Da se odjavim sa foruma jer je 500L prodat još prošle godine u julu. U neko optimalno vreme jer ga nisam dao u bescenje, a opet ta dobijena cifra mi je bila dobar procenat učešća za sledeći novi auto.
     
    500 L je u odličnom stanju, korektan potrošač (prosečno 6l/100km od kako je kupljen - to je tako bilo a ko ne veruje i ne mora), porodični auto sa poznatim performansama 1.4 atmosferca, dovoljno prostran i pouzdan da se porodično krene bilo gde, bilo kada.
     
    Za 8 godina koliko je vožen i pređenih 185k, bivalo je sitnica koje mi ne kvare opšti utisak. Uglavno m je sve rešeno u garanciji ili onoj produženoj (2 godine) pa nije ni vredno pomena. Kako su se garancije sabrale na 4 godine, preostale 4 godine, auto je vožen bez kvarova vrednih pažnje - menjani diskovi i pločice, sajla ručne, prednji silen blokovi... Sve u svemu ništa.
     
    Na žalost glavni razlog prodaje je drastičan pad tržišne vrednosti (u poređenju sa lošijim i starijim autima drugog brenda)  i najvažnije, što je i presudilo, enormna potrošnja ulja - oko 2l/5000km. Sipao sam MOTUL X-CLEAN 5W40 C3 8100, dok je originalnu Sleniju trošio i 3l/5000km. Hvala Bogu, ljudi koji su Fićka kupili od mene su veoma ozbiljni u održavanju pa su samo kvalitetno nastavili i za sada nemaju problema (osim ulja gde se potrošnja nije povećala sa Motul-om). Naravno da sam im ovu činjenicu nagovestio pre prodaje, i dan danas smo u kontaktu (na opštu sreću ne zbog eventualnih problema sa Fićkom).
     
    Zahvaljujem se svim komentarima na forumu koji su doprineli boljoj obaveštenosti svih nas o ovom autu koji mi je i dan danas ostao drag. Osim pojedinaca, sa mnogima se nisam sreo, ali to ne umanjuje moje zadovoljstvo jer forum i dan danas posetim - onako kao gost.
     
    Svako dobro Fiat-isti, vidimo se opet!
     
    Molim moderatora da Lock-uje temu.
     
     
  11. Like
    Bimba got a reaction from darkman14 in Bimbin Fiat 500L Nacionale   
    Drage moje, dragi moji
     
    Da se odjavim sa foruma jer je 500L prodat još prošle godine u julu. U neko optimalno vreme jer ga nisam dao u bescenje, a opet ta dobijena cifra mi je bila dobar procenat učešća za sledeći novi auto.
     
    500 L je u odličnom stanju, korektan potrošač (prosečno 6l/100km od kako je kupljen - to je tako bilo a ko ne veruje i ne mora), porodični auto sa poznatim performansama 1.4 atmosferca, dovoljno prostran i pouzdan da se porodično krene bilo gde, bilo kada.
     
    Za 8 godina koliko je vožen i pređenih 185k, bivalo je sitnica koje mi ne kvare opšti utisak. Uglavno m je sve rešeno u garanciji ili onoj produženoj (2 godine) pa nije ni vredno pomena. Kako su se garancije sabrale na 4 godine, preostale 4 godine, auto je vožen bez kvarova vrednih pažnje - menjani diskovi i pločice, sajla ručne, prednji silen blokovi... Sve u svemu ništa.
     
    Na žalost glavni razlog prodaje je drastičan pad tržišne vrednosti (u poređenju sa lošijim i starijim autima drugog brenda)  i najvažnije, što je i presudilo, enormna potrošnja ulja - oko 2l/5000km. Sipao sam MOTUL X-CLEAN 5W40 C3 8100, dok je originalnu Sleniju trošio i 3l/5000km. Hvala Bogu, ljudi koji su Fićka kupili od mene su veoma ozbiljni u održavanju pa su samo kvalitetno nastavili i za sada nemaju problema (osim ulja gde se potrošnja nije povećala sa Motul-om). Naravno da sam im ovu činjenicu nagovestio pre prodaje, i dan danas smo u kontaktu (na opštu sreću ne zbog eventualnih problema sa Fićkom).
     
    Zahvaljujem se svim komentarima na forumu koji su doprineli boljoj obaveštenosti svih nas o ovom autu koji mi je i dan danas ostao drag. Osim pojedinaca, sa mnogima se nisam sreo, ali to ne umanjuje moje zadovoljstvo jer forum i dan danas posetim - onako kao gost.
     
    Svako dobro Fiat-isti, vidimo se opet!
     
    Molim moderatora da Lock-uje temu.
     
     
  12. Like
    Bimba got a reaction from Loon123 in Bimbin Fiat 500L Nacionale   
    Drage moje, dragi moji
     
    Da se odjavim sa foruma jer je 500L prodat još prošle godine u julu. U neko optimalno vreme jer ga nisam dao u bescenje, a opet ta dobijena cifra mi je bila dobar procenat učešća za sledeći novi auto.
     
    500 L je u odličnom stanju, korektan potrošač (prosečno 6l/100km od kako je kupljen - to je tako bilo a ko ne veruje i ne mora), porodični auto sa poznatim performansama 1.4 atmosferca, dovoljno prostran i pouzdan da se porodično krene bilo gde, bilo kada.
     
    Za 8 godina koliko je vožen i pređenih 185k, bivalo je sitnica koje mi ne kvare opšti utisak. Uglavno m je sve rešeno u garanciji ili onoj produženoj (2 godine) pa nije ni vredno pomena. Kako su se garancije sabrale na 4 godine, preostale 4 godine, auto je vožen bez kvarova vrednih pažnje - menjani diskovi i pločice, sajla ručne, prednji silen blokovi... Sve u svemu ništa.
     
    Na žalost glavni razlog prodaje je drastičan pad tržišne vrednosti (u poređenju sa lošijim i starijim autima drugog brenda)  i najvažnije, što je i presudilo, enormna potrošnja ulja - oko 2l/5000km. Sipao sam MOTUL X-CLEAN 5W40 C3 8100, dok je originalnu Sleniju trošio i 3l/5000km. Hvala Bogu, ljudi koji su Fićka kupili od mene su veoma ozbiljni u održavanju pa su samo kvalitetno nastavili i za sada nemaju problema (osim ulja gde se potrošnja nije povećala sa Motul-om). Naravno da sam im ovu činjenicu nagovestio pre prodaje, i dan danas smo u kontaktu (na opštu sreću ne zbog eventualnih problema sa Fićkom).
     
    Zahvaljujem se svim komentarima na forumu koji su doprineli boljoj obaveštenosti svih nas o ovom autu koji mi je i dan danas ostao drag. Osim pojedinaca, sa mnogima se nisam sreo, ali to ne umanjuje moje zadovoljstvo jer forum i dan danas posetim - onako kao gost.
     
    Svako dobro Fiat-isti, vidimo se opet!
     
    Molim moderatora da Lock-uje temu.
     
     
  13. Like
    Bimba got a reaction from MS PK in Bimbin Fiat 500L Nacionale   
    Drage moje, dragi moji
     
    Da se odjavim sa foruma jer je 500L prodat još prošle godine u julu. U neko optimalno vreme jer ga nisam dao u bescenje, a opet ta dobijena cifra mi je bila dobar procenat učešća za sledeći novi auto.
     
    500 L je u odličnom stanju, korektan potrošač (prosečno 6l/100km od kako je kupljen - to je tako bilo a ko ne veruje i ne mora), porodični auto sa poznatim performansama 1.4 atmosferca, dovoljno prostran i pouzdan da se porodično krene bilo gde, bilo kada.
     
    Za 8 godina koliko je vožen i pređenih 185k, bivalo je sitnica koje mi ne kvare opšti utisak. Uglavno m je sve rešeno u garanciji ili onoj produženoj (2 godine) pa nije ni vredno pomena. Kako su se garancije sabrale na 4 godine, preostale 4 godine, auto je vožen bez kvarova vrednih pažnje - menjani diskovi i pločice, sajla ručne, prednji silen blokovi... Sve u svemu ništa.
     
    Na žalost glavni razlog prodaje je drastičan pad tržišne vrednosti (u poređenju sa lošijim i starijim autima drugog brenda)  i najvažnije, što je i presudilo, enormna potrošnja ulja - oko 2l/5000km. Sipao sam MOTUL X-CLEAN 5W40 C3 8100, dok je originalnu Sleniju trošio i 3l/5000km. Hvala Bogu, ljudi koji su Fićka kupili od mene su veoma ozbiljni u održavanju pa su samo kvalitetno nastavili i za sada nemaju problema (osim ulja gde se potrošnja nije povećala sa Motul-om). Naravno da sam im ovu činjenicu nagovestio pre prodaje, i dan danas smo u kontaktu (na opštu sreću ne zbog eventualnih problema sa Fićkom).
     
    Zahvaljujem se svim komentarima na forumu koji su doprineli boljoj obaveštenosti svih nas o ovom autu koji mi je i dan danas ostao drag. Osim pojedinaca, sa mnogima se nisam sreo, ali to ne umanjuje moje zadovoljstvo jer forum i dan danas posetim - onako kao gost.
     
    Svako dobro Fiat-isti, vidimo se opet!
     
    Molim moderatora da Lock-uje temu.
     
     
  14. Like
    Bimba got a reaction from moron in Fiat 500L - pokazatelj spoljne temperature   
    Pokvasio si senzor za temperaturu u desnom retrovizoru. Čim se osuši biće sve u redu. I meni se to desilo prošle zime kada sam "detaljno" oprao kola i pokvasio senzor. Baš isti simotomi. Don't sikiriki
  15. Like
    Bimba got a reaction from Nebek in Fiat 500L - ugradnja mehaničke zaštite?   
    Find my phone - mobile locator
    Ima na Google play
    Ja lično je uzdam u mt:s uslugu - Ortak lokator koja radi i kod nas...
     

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...