Jump to content
FAS Goran

nikola0406

Members
  • Content Count

    378
  • Joined

  • Last visited


Reputation Activity

  1. Haha
    nikola0406 got a reaction from djunis82 in Fiat 500L - previše prljav :) :) :) (podforumska parodija)   
    Evo da i ja prijavim veliki problem sa ovim modelom. Naime sta se desava, primetio sam da se 500L prlja prilikom voznje. I to sto ga duze vozim sve je vise izrazen taj problem, pogotovo ako su vremenske prilike nepovoljne. Sad ce neko pitati da li sam probao da ga operem, naravno da jesam, ali se ovaj problem ponovo javi. Znam da je auto u garanciji jos imam i kasko, ali ako imate neki savet, eto, voleo bih da cujem, jer po meni ovo je veliki propust. Za nov auto da se vec prlja tokom voznje, to nisam ocekivao, iako sam znao da ipak kupujem Fiat jel, nizu klasu, a ne njemca kako su mi savetovali, Opelo Astru npr. Unapred hvala.
  2. Like
    nikola0406 got a reaction from Nebek in Totalna šteta za 6500 evra   
    Pravnosnazno, a ne pravosnazno. Cesta greska. ;-)
  3. Like
    nikola0406 got a reaction from Nebek in Fiat 500L - lupkanje volana?   
    Dragi Nešo, poštujem tvoje mišljenje. Nevezano za ovu temu, prestani toliko da se trudiš da braniš servisere i servise. Jer je neodbranjivo. A zašto? Jer danas svako mora biti dipl.pravnik, ali ne bilo koji, nego iz ove oblasti, da bi zaštitio svoja osnovna prava. A zašto bre ja moram biti dipl.pravnik u odnosu sa trgovcem? Znaš zašto? Zato što im se može. A može im se dokle god postoji neko ko ih brani i opravdava. Ne, nisi ti kriv, niti ovaj forum, ali, vidi, uzmimo na primer Stojanov. Ako 5 od 10 ljudi misli da su ih preveslali, i da se to potvrdi, a ti to metneš na glavnu stranu foruma, pa kad počnu da ih zaobilaze potrošači, počešali bi se po glavi i razmislili. Zašto bre ja moram da ih podsećam da mi upišu redovan servis u knjižicu. I desetine drugih stvari koje nam se dešavaju. Zašto bre ja moram da se derem na nekog da me čuje?? Pa tek onda da mi uradi to što sam opravdano tražio. Nije dotični servis u pitanju, nesrećno je uzet za primer. Nisu svi potršači u pravu, ali ako mi HEBENO NEŠTO PRODAŠ i baviš se time, zaštiti me na svaki mogući način u garantnom roku, i van garantnog roka, jer ću sutra opet kod tebe kupiti. Kad te je baš briga, pa nikad ti više neću doći. To nikako da shvate trgovci. Dokle više prebacivanje odgovornosti, nije do nas do FIATa je, ma baš me bre briga ja sam tebi platio, ti si gen.zastupnik FIATa, ti to rešavaj, ne ja. Dokle god braniš tako uporno nekog, pozivajući ugovorno slabiju stranu da se bori, poznaje svoja prava, da insistira na glupostima koje svakako ne mora i nije dužna da zna, nisi u pravu. To je velika greška, a nisi ni svestan koliku moć ima ovaj forum, drugi forumi, društveni mediji, da se već jednom promeni nešto u mentalitetu trgovaca pa i potrošača. Kad idem kod ovlašćenog servisera tako renomiranog brenda, neću bre da znam ništa, popravljaj, menjaj, nemoj me ubedjivati u suprotno,pa kad dodjem peti put ili odem kod drugog on to uradi odmah. To i takvo ponašanje treba zabeležiti i sankcionisati, kroz negativnu kampanju. OVAJ POST NIJE VEZAN ZA STOJANOV.
    Zašto moram VIPu da pošaljem 4 email, sa svim činjenicama, da me tri puta na fin način otkače, da bi četvrti put potvrdili sve što sam im napisao, stornirali račun, da ličoveku 50 posto popusta na pretplatu u naredna 3 meseca da se izvinu?? Napominjem da sam prepiske odmah vršio sa osobom koja je zadužena samo za to, reklamacije. Zašto 4 emaila, zašto ne 1? A takvih primera imam na desetine, jer se bavim time. Isti je i Telenor i MTS. Telenor čoveku proda tel.,radnik ga vadi iz kutije, stavlja SIM karticu,tel. ne radi, ne pali se. I kažu čoveku morate ga poslati na servis??? Mi ćemo umesto vas, javićemo vam kad ga poprave. EJ?? Zašto ja moram da im pošaljem tri emaila da bi na kraju čovek ipak dobio nov, neservisiran tel? Ej, tri emaila. Kod nas na tržištu je LUDNICA, opšta, dokle god ćutimo, branimo, opravdavamo,tome kraja nema. Greške se dogadjaju, roba se pokvari, to moraju potrošači shvatiti, sve što je čovek sastavio kvari se. A trgovci moraju shvatiti da će im se "vozanje" potrošača vratiti ovako il onako.Kad tad.

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...