Punto Mk2b, stize na deo linije za kontrolu svetala - kontrolor gleda u regloskop i kaze da pada zbog previsokog snopa...
Bas me cudi za "buljavog" - koji je, nazalost, postao sinonim zaslepljivanja na nasim putevima, pogotovo taj levi far koji su bas i merili. Doduse, to je stvar do vlasnika i njihove (ne)odgovornosti i prema sebi i prema drugima, cast izuzecima.
Za neke stvari preteruju, ali se za neke 100% slazem - pogotovo ovo oko nase generalne kur*obolje za osvetljenje (sto mi izuzetno smeta nocu na otvorenom), kontrole vlage u kocionoj tecnosti ("mos' to da tera", a smesan trosak na par godina, tecnost koja je izuzetno higroskopna zbog cega moze da se ostane i bez kocnica) i slicnih stvari.
Oko ekologije, izbacivanja DPF, kontrole putem OBD i slicnih stvari ce se ocigledno lomiti koplja. Ne bih smeo da se kladim sta ce na kraju biti. Dok to definitivno ne rese, u ovoj iteraciji mi je bilo najlakse da uzmem benzinca i uopste ne zamaram mozak dok se ne smisle sta hoce (jer bih 99% i sam uradio DPF off).