Jump to content
FAS Goran

djumex

Members
  • Content Count

    12
  • Joined

  • Last visited

About djumex

  • Rank
    Il Nuovo

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Beograd

Previous Fields

  • Garage
    Punto Mk2 1.2 8V SX 2001
  1. Pozdrav Dacho....udareno krilo Punto mk2....i jos par sitnica na limariji. Da li je potrebno novo krilo ili ovo moze da se ispegla. Kolika bi bila cena za krilo za početak?
  2. poz milane.....ejl imas mozda ovo http://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?/topic/66090-kupujem-krilo-za-punto-mk2-2001/ hvala
  3. Iskreno druze zalazim na forum samo kad sam u problemu...nemam ti ja pojma ko su ti ljudi....daj neki kontakt.... hvala inace.. ispred kuce ga je neko udario.......dvoriste uvek vrvi od ljudi...dece...komsija.....i bas niko nista da cuje i vidi....ovo je moralo da grune dobro!? Poooooooopizdeo sam.....farba mu je besprekorna btw....nema ogrebotinu jednu! ..........garaziran bio u nemackoj.....2001g.... ko god da ga je video mislio je da je farban....a nije.. i onda neka budala se nadje....neuk....i glup i sjebe ga bas ruzno.....nagrdi ga... ......
  4. kontakt na 0607171886 bdjumic@gmail.com
  5. Kupujem levo krilo za Punto mk2 2001g 5 vrata. Pozeljno je da bude u boji tamno crvena metalik......nije presudno....da se ofarbati jel... sifra
  6. Poz svima.... Da ne otvaran novu temu. Ovde cu da se ubacim....naslov je okviran. Imam problem sa kocnicama ili bar ja mislim da su kocnice, koji sam primetio pre par dana. Simptom je takav da se cuje huk....znaci ne ono klasicno cvilenje i skripanje nego bas huk. To se sve desava kad se auto malo zagreje i pri malim brzinama. Doduse nisam ni imao priliku da probam na autoputu sta se desava. Huk mislim da dolazi iz prednjeg levog tocka posto hoce da utihne ili skroz prestane kada vrtim volan.....ili ga onako brzo okrecem levo desno..kao F1.....to sam odmah probao Huk nije prisutan nonstop ali je postao dosta cest u poslednjih par dana. Punto nije izlagan nikakvim ekstremnim uslovima i naglom kocenju. Inace auto odlicno koci, ne vuce u stranu prilikom kocenja a ni u voznji. Iskreno punto vozim vec godinu dana,uvezen iz nemacke u odlicnom stanju i majstor mi je tada rekao da su kocnice ok i da ne treba nista. Bio sam na tehnickom sad pocetkom novembra i jedino sto nije valjalo je to da rucna kocnica uopste nije hvatala na zadnjem levom tocku....skrenuta mi je paznja da to regulisem.....jos nisam. Ne znam da li je to mozda problem? Punto je mk2 2001g 1.2 8v, ima ABS ako neko ima neki savet unapred sam zahvalan.....poz
  7. tu si u pravu......svi pljuju te champion svecice.....jbg ako nemas gde da kupis ngk ili bosch probaj sa tim champion pa vidi sta se desava. poz
  8. poz Kod mene su do prekjuce bile BERU....koje se ne pominju u uputstvu proizvodjaca ali su svejedno radile dobro...kaze majstor vrhunske svecice. Promenio sam ih svejedno u NGK, onaj stari tip za puntisu 2001. Misljenja sam da je pametno stavljati tacno one koje sugerise proizvodjac tj. FIAT za taj tip i godiste auta. Kao i sve ostalo na automobilu a narocito sto se elektrike tice.
  9. Poz Dakle, zamenjen ECU 250evra...navodno nov...tako i izgleda...ali bez kutije onako iz kesice model M3...novi kablovi Fiat original 2800din u AP....dve bobine Valeo i set svecica NGK u Kit komerc ukupno 5800din....ruke 1000din. Nakon montaze svih ovih delova....auto pali iz prve....radi kao sat....ali lampica check engine sada blinka...majtor kaze tako i treba....dovodi ga do radne temperature i tri puta turira na 4000-4500 obrtaja....gasimo motor. Nakon sledeceg paljenja sve je ok....lampica se ugasila....a meni kez od uva do uva dok se nisam prisetio da sam upravo pukao 350evrica. Sve u svemu drago mi je da sam konacno sredio kola....auto se odlicno ponasa....jutros upalio iz prve...obrtaji normalni....motor je tisi i manje vitracija unutar kabine.....bolje prima gas i bolje vuce.......nema trzanja pri otpustanju gasa i promene brzine. Da sumiram....za sada je sve ok.....garancija na ECU godinu dana. poz svima
  10. Poz.... Da javim sta sam uradio........dakle ipak sam pre svega otisao na dijagnostiku. Prijavljuje gresku na bobini...tj ignition coil 2! Majstor je odmah pretpostavio da je u pitanju ECU. Da bi bio siguran zamenio je kablove sa bobina tj sa jedne bobine premestio na drugu i obrnuto. Isprva je greska nestala ali se posle drugog treceg paljenja opet pojavila. Njegov zakljucak je da nije do bobine vec to ECU koji salje signal bobini i tu je greska. Kablovi na puntu su fabricki i majstor kaze da su ok. Uzecu nov ECU....cena 250e Jedino sto nisam siguran je da li da usput promenim i bobine i kablove i svecice? Rekao je da je zamena ECU prosta i da treba samo nesto da se na kompu podesi i vozi. Vidim da su ljudi na forumu imali problema sa novim/polovnim ECU....nesto oko kodiranja i te fabricke blokade. Bojim se da me novi ECU ne baci u neki dodatni trosak. hvala svima i poz
  11. A sad malo mi, crveni!.... Hvala svima na savetima......pokusacu nesto od saveta koje sam iskopao na ovom sjajnom forumu Lampica check engine i dalje gori.....ovo je do sad najduze da je upaljena. Jutros se manifestovao novi sindrom.....ugasio se odmah nakon paljenja.......znaci isto kao pre.......samo sto su sad obrtaji pali na nulu i motor se ugasio. Ranije je sa 1200 varirao, spustao se i dizao....tresao se i stucao da bi se stabilizovao na oko 700 800...sve to traje nekoliko sekundi.............kada je zagrejan nema tih problema. Medjutim jutros je kljoknuo na nulu dva puta da bi treci put uspeo da stabilizuje....jedva. Inace u voznji mi je nekako trom....pogotovo na malom broju obrtaja.....ili ja previse ocekujem od puntishe....ne znam. Danas kada sam kretao s posla upalio je normalno iz prve...hladan.......ali je drzao obrtaje na oko 1000 konstantno!?!? Pustam ja kvacilo a punto krece bez gasa kao dizelas......to mi se svidelou trenutku...iako kapiram da nije dobro? Nista...hvala svima jos jednom.....pokusacu sa ciscenjem te klapne i celog tog sklopa oko step motora.....pogledacu svecice,kablove,bobinu.....i onu cetkicu neku spiralnu.....iberlauf ili kako vec. Skinuo sam neka slikovita uputstva tipa uradi sam, ovde sa foruma pa cu da pokusam. Cekam lepo vreme pa vam javljam sta sam uradio. poz
  12. poz svima prvi post na forumu... naravno, zbog problema sa punticjem.... dakle.....punto 2001g 1.2 8V SX....uvezen iz nemacke....120k presao....ja ga vozim oko 700km do sada je radio bezprekorno......tako i izgleda! ne stvarno.....nema ogrebotinu na sebi.....necuveno! jedino ako nije farban...a vise "eksperata" mi je potvrdilo da nije. hocu da kazem da sam bas imao srece da ga kupim tako ocuvanog za male pare.... problem se manifestuje paljenjem check engine lampice....to se desilo prvi put pre mesec dana i od tada se periodicno pali i gasi. kada je upaljena auto kao da gubi snagu ponekad...trza.... i prilikom paljenja cudno se ponasa sa obrtajima......hocu da kazem da varira broj obrtaja, pa se stabilizuje.........na trenutke izgleda kao da ce da se ugasi. kada se zagreje...na semaforu npr, nema tih problema......ali lampica check engine i dalje gori zuto. a onda npr sledece jutro lampica se ugasi posle paljenja i broj obrtaja prilikom startovanja je ujednacen i sve je ok. kazu mi....ma to je od loseg benzina....ako ide auto sta te boli uvo....samo teraj...........i stvarno auto ide ok....dovoljno da me mrzi da ga teram na dijagnostiku.....a nemam ni para za bacanje...................... hocu sam da probam da resim problem uz pomoc sa foruma...nadam se a mene bas nervra ta lampica.....volim da mi masina bilo da je racunar, mikser ili automobil radi bezprekorno. s tim sto mi za ova prva dva ne treba pomoc sa foruma hvala unaped

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...