Jump to content
FAS Goran

deniob86

Members
  • Content Count

    15
  • Joined

  • Last visited

About deniob86

  • Rank
    Il Nuovo
  • Birthday 07/14/1986

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Beograd

Previous Fields

  • Garage
    Fiat Stilo 1.6 16v Renault 4 GTL

Recent Profile Visitors

1520 profile views
  1. Da malo osvežim temu Posle nekoliko godina stajanja na parkingu, došlo je vreme da se vidi šta će se raditi sa Renolcem. Bilo je jasno da je jako propao, imao je rupe iza prednjih točkova i ispod vozača i suvozača, nije paljen jako dugo... Odšlepan je do limara, kojeg znam godinama i koji zna ovog Renolca godinama i njegova procena je bila da ne vredi uložiti ni dinara u taj auto, jer od njega nema ništa. Uspeo sam da ga ubedim, bio je par meseci kod njega, iza svake rđave stvari koju bi skinuo je bila još jedna rđava stvar koju je trebalo srediti. Došlo je vreme da se isproba. Prvi utisci posle popravke su bili neverovatni, udoban, ubrzavanje nikakvo, kočenje još gore - kada sam se požalio majstoru na to, rekao je da nije vozio Renoa 4 koji tako ubrzava, a da koči sasvim normalno. Biće da sam se odvikao posle par godina savremenijeg auta Svakako, jedno vreme sam kočio kilometar ranije i previđao situacije Interesantno je kada ti mašu, pokazuju palac gore, smeju (za to nikad nisam siguran da li im je smešno ili simpatično ). Jednom prilikom smo bili kod Trošarine, kolega i ja u Renolcu, stajemo kraj neke Toyote, u njoj neka četvorica depresivnih, kako smo stali, pogledali su nas začuđeno i prsli u smeh Za par godina je prešao nekih 25.000km, sad je na nekih 203.000km, ostavio me je na putu dva puta otkako je sređen, oba puta je ostao bez goriva, srećom, u Beogradu, blizu benzinskih pumpi Na ovih par registracija su rekli da je auto bombonica, a jedne godine me je jedan momak pitao da mu pokažem kako se otvara hauba, jer nema često ovakva kola Počeo je pomalo da žuti na nekim mestima, ali za sada ništa ozbiljno, mada, bez garaže i kao auto za svakodnevnu vožnju, pitanje je koliko će još da bude...
  2. Bio sam do majstora danas i ispostavilo se da je se izgleda zupčanik pete brzine raspao i probušio onaj poklopac sa leve strane (gledano iz pozicije vozača) na TRI mesta, te je ulje iscurilo zbog toga. Menjač je okvirno oko 150 e, skidanje i montiranje oko 50e, majstor predlaže da se popravi i da se proda auto, pošto je previše kod njega I kaže da nikad nije video da na Stilu crkne menjač. Ostalo je još klima i hladnjak da se poprave, planirao sam i ugradnju tempomata, ali sad izgleda odustajem od toga, jer smo izračunali da je samo ćale dao 3600e na Stila od 25.12.2013. godine (sam auto oko 2000e + novi diskovi, pločice, veliki servis, nekoliko malih, akumulator...) Je l' zna neko nekog majstora za menjače?
  3. Ne curi mi ulje iz motora, nego iz menjača, ima onaj miris neki specifičan, i sve je šus-pleh od ulja. Moraću da prefarbam te senzore, sad kad ste me napržili
  4. Hvala svima, našao sam gde je Nisam ja stavljao, auto je uzet sa time, i meni dosta upadaju u oči Mada, rade posao, nisam siguran da bih sad umeo da se uparkiram bez njih. Hvala na pohvalama za Stila, nažalost, nikako da se srede još neke stvarčice, pa da baš bude kompletan auto Elem, juče da krenem kod električara da remontujem alternator i vidim da mi je iscurilo ulje iz menjača, baš se oseća. Do električara i nazad se nije ništa čudno dešavalo, sasvim sve normalno, sad čekam vikend i malo slobodnog vremena da odem kod majstora da vidim šta je u pitanju.
  5. Imam jedno pitanje, otpao mi je poklopac sa rezervoara i da bih je poručio, moram da znam boju auta, u dokumentima pišu svakojake budalaštine, od maslinaste do metalik sive, kako da saznam koja mi je tačna boja? Išao sam na eper-e, izbacuje samo boju unutrašnjosti, boja auta mi je unidentified? Hvala unapred na odgovoru
  6. Lep ti je autić Moram priznati da nisam ni primećivao ovaj auto, dok me nisu Bravo-i koje sam video na forumu naterali da se zamislim malo oko sledećeg auta Mnogo lep auto, je l' zna neko nešto o tome kako su se pokazali oni 1.4 turbo benzinci?
  7. Elem, posle par meseci vožnje, mogu da kažem da sam zadovoljan. Stalno nešto pišti, te jedna sijalica, te druga, te vrata, ali navikao sam se da klikćem na one dugmiće levo čim sednem u njega, čak mi se nekad desi da kad sednem u Renoa, krenem rukom levo od volana I ukapirao sam kako da ga vozim da troši relativno malo. Ulje više ne troši, prešao sam oko 5.000 km, samo imam jedan problem: opet ne prima dobro gas U principu, nemam neki problem sa tim, ne ganjam ga, ne vozim preko 90 (osim kad pretičem), ali pomalo nervira, stisnem gas, bude knedla, onda zabruji. Evo dve sličice sa Kosmaja, pre nego što je vrisnula baterija na fotkaću:
  8. Lep Stilo Lepši je bez te crvene linije nazad Inače, kako se zovu te felne koje imaš, zapale su mi za oko?
  9. U planu je godinama kompletna restauracija (ono svaki šraf se peskira, sve se menja), ali nemam "vremena" Nadam se da će biti, propao je napred iza točkova, to nije strašno da se namesti, torzije mu nikad nisu pukle (korišćen kao porodični auto). Mogu da se nabave delovi iz Nemačke, ali je skuplja carina nego sam deo, u Francuskoj na skupu je bilo novih originalnih delova za njih, ali nisam poneo dovoljno para. Ima u klubovima R4 u Srbiji nekih baš sređenih Rešoa, jedan je prestao da broji na 2000e uloženih u svog, dao je duplo više od toga na kraju, ali ima auto koji je rađen od nule.
  10. Ne znam, meni je neprocenjivo kad uletiš u neko skretanje, krene da se naginje, sve leti po kolima, a onaj iza tebe koči jer misli da ćeš da se prevrneš Probao sam sa Stilom da uletim u raskrnicu isto kao sa R4, zamalo da uradim polukružno Nedostaje mu to njihanje. Ovaj moj R je samo jednom baš nosio, to su bile neke 24 kutije knjiga:
  11. Pored Stila, kojeg sam malo opisao u drugoj temi, da se osvrnem malo i na moj prvi auto Krajem 1990. godine, kada je ćale dao Zastavu 101 iz 1976. godine bratu na korišćenje, došlo je vreme za drugi auto. Sa otpremninom koju je dobio na odlasku u penziju, izbor je pao na par malo ozbiljnijih auta tog vremena, uglavnom nemačkih. Sad, problem je bio u tome što je hteo da uzme dva auta, tako da se odustalo od toga, tako da je posle razgovora sa slovenačkim kolegama, koji su predlagali IMV Renault 5, koji je bio neznatno skuplji, a opet relativno savremen auto, izbor pao na ovo: Najjači (evropski) Renault 4, čuveni GTL, sa 1108 cm3 i 34ks Inače, 20 godina po odabiru R4 umesto R5, ćale je sebi kupio jednog R5 Campusa '91 i zažalio je što tada nije uzeo 2 R5, ali bismo onda bili uskraćeni za ovakvo čudo tehnike I tako, krajem, sada već daleke, 1990. godine, poručena su dva Renaulta 4 GTL, na koje se čekalo neko vreme. Bež R4 je stigao vozom, a metalik-plavi je dovežen iz Novog Mesta. Tog bež, koji je bio ćaletov, se jako slabo sećam, znam da smo išli na more sa njim, da je išao blesavo, i ćale se i dan danas kaje što je taj prodat po-lošem-poznate 1993. godine. I tako, od 1993. godine je samo metalik-plavi Reno u mojoj porodici. Majka ga je jako brzo načukala svuda, tako da jedno vreme nije ličio ni na šta Devedesetih je tovaren do vrha išao na more sa nas četvoro u njemu, ćale ga je ljuljao u krivinama da nam pokaže kako ne može da se prevrne i kako se kao mačka drži puta. Stao je jednom 1997. godine na Zlatiboru, raspala mu se membrana pumpe za gorivo, sačekali smo da se ohladi, upalio je i do BG-a nije više pravio problem. Palio sam ga par puta kao klinac, to mi je bilo zabavno. Kada sam položio vožnju, pošto nismo imali drugi auto, bio sam prinuđen da ga vozim, i činio mi se užasnim, čak je i Felicija na kojoj sam polagao vožnju bila lakša za vožnju. Ali vremenom mi se dopao, ljuljanje u krivinama, menjač, to što može svuda, smešna potrošnja. Najviše što je moj Tada ih je još bilo dosta, neke 2006-07. godine. I onda je 2007. godine trebalo da se proda i rešim da ga uzmem da ne bi otišao iz porodice. I polako ga dovedem u neko pristojnije stanje, naravno, uvek mu je nešto nedostajalo da bude baš baš ispravan i baš baš skockan, bilo je i par kuvanja posle pranja motora, kada se pokvasi kontakt ventilatora, samo sam dva puta oprao motor i nikad više. Do pretprošle godine je bio održavan u Renoovom servisu "Sava", redovne zamene ulja na 5-6.000 km i samo gorivo i to je to, ponekad još nešto. Stao mi je dva puta, jednom je ostao bez goriva, a drugi put kada je menjan akumulator, pa je spala klema. Prve kablove sam menjao na 145.000 km. 2011. godine je bilo 50 godina Renoa 4, i bio je skup u Thenaju 41 u Francuskoj, i, bez nekog sređivanja, u stanju u kojem je bio vožen svaki dan, otišao je do Francuske, vratio se (jedan i po dan je radio motor praktično bez gašenja - bilo je hladno noću na pumpama), prešao je do tamo i nazad 4389 km, bio jedan dan u BG-u, otišao na more u HR, bio nekih 13 dana tamo, i za taj godišnji (20-21 dan) je prešao 6707 km Pukla je jedna guma u HR, kao i kaiš koji nije menjan nekih 6-7 godina Nažalost, sada je, usled mršavih finansijskih sredstava, malo zapušten, limarija bi trebala malo da mu se sredi, kočnice, da se našteluje paljenje i ventili, zameni neka manžetna napred i još par sitnica. Ali, polako...ima tek 183.000 km Inače, danas je 22 godine od prve registracije Jesam li rekao da su mu i dalje prednji amortizeri oni iz fabrike? Ovo je u Francuskoj 2011. godine, sa komšijom koji nije znao ni reč engleskog, samo francuski: Ovako je izgledao 2007. pre nego što sam ga uzeo: Ovo je posle malo sređivanja: Bljuje vatru
  12. Uzeo sam Stila u decembru (25.), išli su praznici, pa meni ispitni rok, pa se prethodni vlasnik i ja nismo nikako uklapali da odemo do Poreske. Sad, čuo sam da je rok za plaćanje poreza 15 dana od kupoprodajnog ugovora i da posle plaćaš penale, pa me zanima ima li neko iskustva sa tim?
  13. Zato sam ga i slikao tako Dobro, nije toliko loš auto... Zaboravio sam da kažem da nije imao ni dole onu centralnu ni desnu plastiku koje štite motor, pa sam i to montirao
  14. Evo da i ja "predstavim" mog Stila, uzet na brzinu, jer nisam ni gledao Stila, već neka druga kola tog godišta, pretežno Renoe, jer imam jednu četvorkicu koja čeka malo ulaganja u nju, a pokazala se kao izuzetan auto. I tako, negde krajem decembra, na ćaletov nagovor, uzmemo mi ovog Stila, u ne tako zavidnom stanju: očešan nazad iznad točka, pa je malo zarđao, maska napukla, polomljena ručica brisača, prljav katastrofalno iznutra, pali sijalicu air-baga, napred hauba malo zakrivljena (izgleda od sudara), branik sav u peckicama od kamenčića, levi far zuji. Ima naslon za ruku i naknadno ugrađene parking senzore. Navodnih 132.000 km, što se naravno pokazalo da nije tačno. Ali mu je cena bila prihvatljiva, a meni je bilo bitno da imam auto da se prevezem dok ne prođe zima, pa da mogu opet da vozim četvorkicu. Kaže prošli vlasnik da mu samo zamenim ulje i da ga vozim, međutim, išli novogodišnji praznici, pređem 800 km sa njim, potroši 1800ml Selenije Gold (to je prošli vlasnik, doktor inače po struci, sipao), što me je naravno izludelo. I polako se krene u popravke, prvo mehanika: očišćen usis, neki MAP senzor, počeo normalno da prima gas, zamenjeni svi filteri, kaiševi, jedna viljuška (rame), sajle ručne, koje su skroz propale, pa mi je jednom blokirao točak. I od tada sam prešao 1300 km i ulje je i dalje na maksimumu. Potrošnja neverovatno velika u odnosu na prethodni auto, po putu oko 7-8, po gradu preko 10. Primetio sam da ne voli kada se gnjavi na manjem broju obrtaja. Neudobniji je od prošlog auta, ali mi se brzo dopao. U planu je sređivanje svega što ne valja, eventualno neke alu-felne, one fabričke, i ostaje stock Za sada samo jedna sličica Pozdrav!
  15. Pozdrav svima, ja sam Danijel iz Beograda, po struci medicinski tehničar, radim u bolnici, studiram geografiju, dugogodišnji ljubitlelj Renoa 4, posedujem jednog, proputovao malo po Evropi sa njim (2011. do Francuske i nazad + na more u HR - 6707 km za 20 dana), od kraja decembra vlasnik jednog Fiat Stila 1.6 16v '02.

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...