-
Content Count
5970 -
Joined
-
Last visited
-
Days Won
21
Reputation Activity
-
-
darkman14 reacted to danijel55 in Zeleni autobus
Ako planiras remap,onda bi trebalo dpf off.
Sto se tice rezervoara ,kod mene je 70l
inace lep auto
-
darkman14 reacted to Dash in Gde sipate gorivo?
Vreme je odmora, mnogi letuju u Grcoj, a sipaju gorivo u Makedoniji naravno Skrenuo bih paznju na cudan i promenljiv kvalitet njihovog goriva. Drugaru je stao auto, dizna kaput na autoputu kod Leskovca u povratku, a meni za vikend, takodje u povratku na ap, iz cista mira krenula da blinka lampica grejaca - DPF problemi posle sipanja na Lukoil pumpi u Kumanovu. E sada, moze to da bude slucajnost i da nema veze sa njihovim gorivom, ali mi sve nekako deluje da nije bas slucajno. Drugar kada je nosio dizne u servis, rekose mu da im se leti redovno desava da servisiraju dizne ljudima koji su pre toga sipali gorivo u MKD...
-
-
darkman14 got a reaction from silenci in Cene goriva...
Bolja je prekoputa u Semberskom salašu. Stanišić je više atrakcija nego klopa.
A za razliku u rezervoaru bi se moglo lepo i pojesti.
-
darkman14 reacted to silenci in Cene goriva...
Najbolje jedan FLCS skup napraviti negde u Bijeljini,da odemo da krkamo u Stanisicima,da se natankamo kod Neskovica i nazad za Srbiju
-
darkman14 got a reaction from Ivan-Topola in Zeleni autobus
E nije me bilo dugo, cekao sam neke stvari da resim pa da ispisem sve natenane ali izgleda da ce sacekati jos neko vreme...
A do tada...
Presli smo oko 4000 km od kupovine, za sada glavna zamerka je na zapreminu rezervoara jer sam malo malo na pumpi (uvek sipam do cepa). Ovom kumuje i potrosnja od oko 7.5-8l/100km u proseku, tako da je maksimalno mogu preci 800km sa punim rezervoarom.
Otisli smo na more i vratili se, evo ima skoro mesec dana od kako smo otisli. Bili smo kod Neos Marmarasa u kampu i poslusao sam @PremieRacing za rutu do dole. Stvarno je skroz dobar put i neopterecen. Kod Skoplja sam se odvojio na ap Goce Delcev ka Stipu, zatim Strumica i Dojran na kraju.
Jedna od prednosti ovog puta je zaobilazenje deonice Evzoni - Solun koja je bas katastrofa a i na tom putu nema putarine.
I evo jedne ispred kucice
nisam se nesto pomerao odatle tako da nema nekih wow momenata stopljenih sa prirodom, plazom, borovom sumom
A da sve ne prodje kako treba pobrinuo se i SCR
Ovo se desilo bukvalno vece pred put. Hvala @rkoma1986 i @Ivan na pomoci i sugestijama. Setio sam se da Mare ima isto 5008, nazvao ga da vidim sta moze da bude i ispostavilo se da je pumpa aditiva DPF-a. Pozvao je svog majstora koji je rekao da moze da se tera sa tim bez problema. I od tad predjeno dobrih 2500km.
I konacno sam skupio informacije sta je to sve u stvari... Pumpa za DPF ubrizgava u gorivo aditiv Eolys prilikom svakog sipanja goriva. Prekidac se nalazi u otvoru za gorivo a cep ima magnet koji prilikom otvaranja i zatvaranja aktivira taj prekidac. Kada se zatvori cep za gorivo, upali auto, pumpa ubrizga odredjenu kolicinu aditiva kroz pumpu za gorivo. Rezervoar za aditiv i sama pumpa se nalazi kod DPF-a. Ukupno stane oko 1.1l aditiva i to je dovoljno za nekih 70-100k km. Ovaj aditiv potpomaze da se zapali dizel na nizim temperaturama. I ima 2 tipa aditiva, jedan koji se pali na nizim temperaturama i jedan koji se pali na visim temperaturama. Zajeb je ako se pomesaju pa se u onaj auto u koji ide aditiv za nize temperature sagorevanja sipa aditiv za vise temperature. E u tom slucaju moze doci do samosagorevanja celog auta ako se zaustavi
Elem, po povratku sam oterao auto kod majstora, pumpa je remontovana, sipan je aditiv ali... Na novijim motorima ne moze tek tako da se izbrise greska. Otisao sam do Subotice kod majstora koji ima odgovarajucu dijagnostiku da obrisemo gresku. Tu smo se zezali jedno 2h, ni pezo ni stelantis dijagnostika ne vidi pumpu za aditiv DPF-a. Ostalo je na tome da smo uklonili pumpu iz konfiguracije i da cekam sad zamenu iste...
Sta je dobro u svemu ovome... Konacno sam ja nakacio auto na dijagnostiku i isproveravao sve sto mene interesuje. Kilometraza je ta koja jeste kako je i auto dosao sa njom, zapusenost dpf-a je 12% (skroz zacudjujuce za auto od 150kkm -> neko je nekad oprao dpf), dizne ok.
Tako da je plan u narednom periodu da resim ekologiju, zamenim ulje u menjacu i remap u narednih godinu dana.
Dodao bih da je auto jako udoban za voznju, lagan, prostran... Na povratku iz GR me je smarao za pauze, nakon 2h ponudi pumpe, restorane i kafice u okolini a nakon 4-5h pocne agresivno da izbacuje obavestenja da se odmorim.
Kada malo dosadi ap, ukljucim masazu, ozvucenje je onako, korektno iako je Focal, nije to taj premium zvuk kakav sam ocekivao. Adaptivni tempomat i razne asistencije stvarno znace kada sam u koloni.
Jako lepo ubrzava i pun i prazan, stvarno mozda malo losije od delte. Ne oseca se brzina i vrlo lako se na autoputu dodje do 170 km/h.
Shodno tome, fasovao sam i prvog presretaca u zivotu kod aerodroma u BG. vozio 124km/h. ogranicenje 100 km/h... *bo ih moto put kroz BG
I na posletku, evo jedna nocna sa povratka iz Subotice. Hteo sam da uhvatim mesec al bezuspesno.
-
-
darkman14 got a reaction from silenci in Cene goriva...
Update od juce,
ED aditivirani u BN, Gasprom pumpa u gradu, cena oko 142 dinara po litru.
-
-
darkman14 got a reaction from python in Potreban limar - iskustva
Ja sa Ćavom imam pozitivna iskustva
-
darkman14 got a reaction from djomla in Zeleni autobus
@djomla probano :/
jedna od pretpostavki je da je elektronika pumpe otišla i da zbog toga nema komunikaciju sa ostatkom auta. Pumpa je probana, ona sama kao pumpa radi, dok čitav sklop ne može da bude prepoznat.
@Ivan već godinama uvek sipam pun. Nekako mi smor svake nedelje da idem na pumpu
-
darkman14 got a reaction from Ivan in Zeleni autobus
E nije me bilo dugo, cekao sam neke stvari da resim pa da ispisem sve natenane ali izgleda da ce sacekati jos neko vreme...
A do tada...
Presli smo oko 4000 km od kupovine, za sada glavna zamerka je na zapreminu rezervoara jer sam malo malo na pumpi (uvek sipam do cepa). Ovom kumuje i potrosnja od oko 7.5-8l/100km u proseku, tako da je maksimalno mogu preci 800km sa punim rezervoarom.
Otisli smo na more i vratili se, evo ima skoro mesec dana od kako smo otisli. Bili smo kod Neos Marmarasa u kampu i poslusao sam @PremieRacing za rutu do dole. Stvarno je skroz dobar put i neopterecen. Kod Skoplja sam se odvojio na ap Goce Delcev ka Stipu, zatim Strumica i Dojran na kraju.
Jedna od prednosti ovog puta je zaobilazenje deonice Evzoni - Solun koja je bas katastrofa a i na tom putu nema putarine.
I evo jedne ispred kucice
nisam se nesto pomerao odatle tako da nema nekih wow momenata stopljenih sa prirodom, plazom, borovom sumom
A da sve ne prodje kako treba pobrinuo se i SCR
Ovo se desilo bukvalno vece pred put. Hvala @rkoma1986 i @Ivan na pomoci i sugestijama. Setio sam se da Mare ima isto 5008, nazvao ga da vidim sta moze da bude i ispostavilo se da je pumpa aditiva DPF-a. Pozvao je svog majstora koji je rekao da moze da se tera sa tim bez problema. I od tad predjeno dobrih 2500km.
I konacno sam skupio informacije sta je to sve u stvari... Pumpa za DPF ubrizgava u gorivo aditiv Eolys prilikom svakog sipanja goriva. Prekidac se nalazi u otvoru za gorivo a cep ima magnet koji prilikom otvaranja i zatvaranja aktivira taj prekidac. Kada se zatvori cep za gorivo, upali auto, pumpa ubrizga odredjenu kolicinu aditiva kroz pumpu za gorivo. Rezervoar za aditiv i sama pumpa se nalazi kod DPF-a. Ukupno stane oko 1.1l aditiva i to je dovoljno za nekih 70-100k km. Ovaj aditiv potpomaze da se zapali dizel na nizim temperaturama. I ima 2 tipa aditiva, jedan koji se pali na nizim temperaturama i jedan koji se pali na visim temperaturama. Zajeb je ako se pomesaju pa se u onaj auto u koji ide aditiv za nize temperature sagorevanja sipa aditiv za vise temperature. E u tom slucaju moze doci do samosagorevanja celog auta ako se zaustavi
Elem, po povratku sam oterao auto kod majstora, pumpa je remontovana, sipan je aditiv ali... Na novijim motorima ne moze tek tako da se izbrise greska. Otisao sam do Subotice kod majstora koji ima odgovarajucu dijagnostiku da obrisemo gresku. Tu smo se zezali jedno 2h, ni pezo ni stelantis dijagnostika ne vidi pumpu za aditiv DPF-a. Ostalo je na tome da smo uklonili pumpu iz konfiguracije i da cekam sad zamenu iste...
Sta je dobro u svemu ovome... Konacno sam ja nakacio auto na dijagnostiku i isproveravao sve sto mene interesuje. Kilometraza je ta koja jeste kako je i auto dosao sa njom, zapusenost dpf-a je 12% (skroz zacudjujuce za auto od 150kkm -> neko je nekad oprao dpf), dizne ok.
Tako da je plan u narednom periodu da resim ekologiju, zamenim ulje u menjacu i remap u narednih godinu dana.
Dodao bih da je auto jako udoban za voznju, lagan, prostran... Na povratku iz GR me je smarao za pauze, nakon 2h ponudi pumpe, restorane i kafice u okolini a nakon 4-5h pocne agresivno da izbacuje obavestenja da se odmorim.
Kada malo dosadi ap, ukljucim masazu, ozvucenje je onako, korektno iako je Focal, nije to taj premium zvuk kakav sam ocekivao. Adaptivni tempomat i razne asistencije stvarno znace kada sam u koloni.
Jako lepo ubrzava i pun i prazan, stvarno mozda malo losije od delte. Ne oseca se brzina i vrlo lako se na autoputu dodje do 170 km/h.
Shodno tome, fasovao sam i prvog presretaca u zivotu kod aerodroma u BG. vozio 124km/h. ogranicenje 100 km/h... *bo ih moto put kroz BG
I na posletku, evo jedna nocna sa povratka iz Subotice. Hteo sam da uhvatim mesec al bezuspesno.
-
-
darkman14 reacted to rkoma1986 in Zeleni autobus
2.0 onda trosi solidno vise u odnosu na 1.6. sad sam pogledao prosek potrosnje za proslogodisnje letovanje.
Ove godine ista destinacija al bogami 2 litre vise zbog cetiri bicikla na krovu
-
darkman14 got a reaction from MiloshBg in Cene goriva...
Update od juce,
ED aditivirani u BN, Gasprom pumpa u gradu, cena oko 142 dinara po litru.
-
darkman14 got a reaction from Reacher Gilt in Lancia Nuova Delta - iskustva, saveti, mišljenja
Taman mini skup ako neko ponese rostilj i kobaje
-
darkman14 got a reaction from shuxx in Zeleni autobus
E nije me bilo dugo, cekao sam neke stvari da resim pa da ispisem sve natenane ali izgleda da ce sacekati jos neko vreme...
A do tada...
Presli smo oko 4000 km od kupovine, za sada glavna zamerka je na zapreminu rezervoara jer sam malo malo na pumpi (uvek sipam do cepa). Ovom kumuje i potrosnja od oko 7.5-8l/100km u proseku, tako da je maksimalno mogu preci 800km sa punim rezervoarom.
Otisli smo na more i vratili se, evo ima skoro mesec dana od kako smo otisli. Bili smo kod Neos Marmarasa u kampu i poslusao sam @PremieRacing za rutu do dole. Stvarno je skroz dobar put i neopterecen. Kod Skoplja sam se odvojio na ap Goce Delcev ka Stipu, zatim Strumica i Dojran na kraju.
Jedna od prednosti ovog puta je zaobilazenje deonice Evzoni - Solun koja je bas katastrofa a i na tom putu nema putarine.
I evo jedne ispred kucice
nisam se nesto pomerao odatle tako da nema nekih wow momenata stopljenih sa prirodom, plazom, borovom sumom
A da sve ne prodje kako treba pobrinuo se i SCR
Ovo se desilo bukvalno vece pred put. Hvala @rkoma1986 i @Ivan na pomoci i sugestijama. Setio sam se da Mare ima isto 5008, nazvao ga da vidim sta moze da bude i ispostavilo se da je pumpa aditiva DPF-a. Pozvao je svog majstora koji je rekao da moze da se tera sa tim bez problema. I od tad predjeno dobrih 2500km.
I konacno sam skupio informacije sta je to sve u stvari... Pumpa za DPF ubrizgava u gorivo aditiv Eolys prilikom svakog sipanja goriva. Prekidac se nalazi u otvoru za gorivo a cep ima magnet koji prilikom otvaranja i zatvaranja aktivira taj prekidac. Kada se zatvori cep za gorivo, upali auto, pumpa ubrizga odredjenu kolicinu aditiva kroz pumpu za gorivo. Rezervoar za aditiv i sama pumpa se nalazi kod DPF-a. Ukupno stane oko 1.1l aditiva i to je dovoljno za nekih 70-100k km. Ovaj aditiv potpomaze da se zapali dizel na nizim temperaturama. I ima 2 tipa aditiva, jedan koji se pali na nizim temperaturama i jedan koji se pali na visim temperaturama. Zajeb je ako se pomesaju pa se u onaj auto u koji ide aditiv za nize temperature sagorevanja sipa aditiv za vise temperature. E u tom slucaju moze doci do samosagorevanja celog auta ako se zaustavi
Elem, po povratku sam oterao auto kod majstora, pumpa je remontovana, sipan je aditiv ali... Na novijim motorima ne moze tek tako da se izbrise greska. Otisao sam do Subotice kod majstora koji ima odgovarajucu dijagnostiku da obrisemo gresku. Tu smo se zezali jedno 2h, ni pezo ni stelantis dijagnostika ne vidi pumpu za aditiv DPF-a. Ostalo je na tome da smo uklonili pumpu iz konfiguracije i da cekam sad zamenu iste...
Sta je dobro u svemu ovome... Konacno sam ja nakacio auto na dijagnostiku i isproveravao sve sto mene interesuje. Kilometraza je ta koja jeste kako je i auto dosao sa njom, zapusenost dpf-a je 12% (skroz zacudjujuce za auto od 150kkm -> neko je nekad oprao dpf), dizne ok.
Tako da je plan u narednom periodu da resim ekologiju, zamenim ulje u menjacu i remap u narednih godinu dana.
Dodao bih da je auto jako udoban za voznju, lagan, prostran... Na povratku iz GR me je smarao za pauze, nakon 2h ponudi pumpe, restorane i kafice u okolini a nakon 4-5h pocne agresivno da izbacuje obavestenja da se odmorim.
Kada malo dosadi ap, ukljucim masazu, ozvucenje je onako, korektno iako je Focal, nije to taj premium zvuk kakav sam ocekivao. Adaptivni tempomat i razne asistencije stvarno znace kada sam u koloni.
Jako lepo ubrzava i pun i prazan, stvarno mozda malo losije od delte. Ne oseca se brzina i vrlo lako se na autoputu dodje do 170 km/h.
Shodno tome, fasovao sam i prvog presretaca u zivotu kod aerodroma u BG. vozio 124km/h. ogranicenje 100 km/h... *bo ih moto put kroz BG
I na posletku, evo jedna nocna sa povratka iz Subotice. Hteo sam da uhvatim mesec al bezuspesno.
-
darkman14 reacted to vilota032 in Mito bekrijo - 1.4 T-Jet 155 ks
U proteklom periodu stvorila mi se potreba za malim gradskim autom, kojim cu ici do posla, prodavnice, medjugradske relacije kratkog tipa i tome slicno.
Imao sam razne ideje na umu, a prioritet su mi bili italijani (Grande Punto, Evo, Mito).
Pogledao sam 8 ili 9 auta dok se nisam odlucio za ovaj. Prvenstveno sam gledao u "komsiluku", cak i jednog Eva sa multiair 135 ks, medjutim nakon citanja i pretrazivanja foruma ipak sam se predomislio, i pretragu preselio samo na t-Jet
Cak i ovog Mita sam nasao i kupio daleko od kuce. "Sudbina, il ko zna sta li je"
Buduci da imam drugi porodican auto, nije mi bilo presudno da li je auto sa dvoja ili vise vrata, jer se u Mitu 99% vremena vozim sam.
U ovom periodu ne prelazim velike kilometre, a pored toga sada vozim auto koji mi se svidja, koji je prezanimljiv za voznju i koji je definitivno pojava, obzirom na stanje i vizuelni izgled.
Elem,
Alfa Romeo MiTo, 1.4 t-Jet, 155 ks.
Meni poznat agregat od ranije iz Abarta, stoga sam i zeleo da ako gledam Mita, gledam samo ovaj motor.
Veoma lepo, gotovo idealno estetsko stanje, mehanicki takodje odlican, vidi se odrzavan lepo i na vreme. Imao sam srece jer deluje da ju je prethodni vlasnik bas mazio i pazio.
U voznji nema nikakvih nezeljenih zvukova, svako dugme na alfici radi. Veoma utegnut na trapu, pegla krivine neverovatno, jednom recju prava uzivancija.
Mito ima lepu opremu:
- Brembo sa 4 klipa i napred diskovi 305mm
- Metalne papucice
- Kozni volan i rucica menjaca
- Parking senzori pozadi sa grafickim prikazom
- bixenoni sa pracenjem puta
- tempomat
- profilisana sedista sa naslonom za ruku
- Blue&Me
- Blaupunkt ozvucenje skroz cisto i bez sumova
- 18ice felne na 215/40 gumama
- DNA modovi voznje, u D je poprilicno agresivan i startan
itd...
Iskreno govoreci, plan je da ga vozim odredjeni period, dok se ne steknu uslovi za jednu malo skuplju alfu. Buduci da sam bio alfista (a i dalje sam) dosta godina pre nego zapravo ljubitelj BMW-a, odlucio sam da prvi "upliv" u zivot zapravo vozaca alfe, bude sa ovom Miticom. A dalje, ko to moze znati....
-
-
-
-
darkman14 got a reaction from djomla in Zeleni autobus
E nije me bilo dugo, cekao sam neke stvari da resim pa da ispisem sve natenane ali izgleda da ce sacekati jos neko vreme...
A do tada...
Presli smo oko 4000 km od kupovine, za sada glavna zamerka je na zapreminu rezervoara jer sam malo malo na pumpi (uvek sipam do cepa). Ovom kumuje i potrosnja od oko 7.5-8l/100km u proseku, tako da je maksimalno mogu preci 800km sa punim rezervoarom.
Otisli smo na more i vratili se, evo ima skoro mesec dana od kako smo otisli. Bili smo kod Neos Marmarasa u kampu i poslusao sam @PremieRacing za rutu do dole. Stvarno je skroz dobar put i neopterecen. Kod Skoplja sam se odvojio na ap Goce Delcev ka Stipu, zatim Strumica i Dojran na kraju.
Jedna od prednosti ovog puta je zaobilazenje deonice Evzoni - Solun koja je bas katastrofa a i na tom putu nema putarine.
I evo jedne ispred kucice
nisam se nesto pomerao odatle tako da nema nekih wow momenata stopljenih sa prirodom, plazom, borovom sumom
A da sve ne prodje kako treba pobrinuo se i SCR
Ovo se desilo bukvalno vece pred put. Hvala @rkoma1986 i @Ivan na pomoci i sugestijama. Setio sam se da Mare ima isto 5008, nazvao ga da vidim sta moze da bude i ispostavilo se da je pumpa aditiva DPF-a. Pozvao je svog majstora koji je rekao da moze da se tera sa tim bez problema. I od tad predjeno dobrih 2500km.
I konacno sam skupio informacije sta je to sve u stvari... Pumpa za DPF ubrizgava u gorivo aditiv Eolys prilikom svakog sipanja goriva. Prekidac se nalazi u otvoru za gorivo a cep ima magnet koji prilikom otvaranja i zatvaranja aktivira taj prekidac. Kada se zatvori cep za gorivo, upali auto, pumpa ubrizga odredjenu kolicinu aditiva kroz pumpu za gorivo. Rezervoar za aditiv i sama pumpa se nalazi kod DPF-a. Ukupno stane oko 1.1l aditiva i to je dovoljno za nekih 70-100k km. Ovaj aditiv potpomaze da se zapali dizel na nizim temperaturama. I ima 2 tipa aditiva, jedan koji se pali na nizim temperaturama i jedan koji se pali na visim temperaturama. Zajeb je ako se pomesaju pa se u onaj auto u koji ide aditiv za nize temperature sagorevanja sipa aditiv za vise temperature. E u tom slucaju moze doci do samosagorevanja celog auta ako se zaustavi
Elem, po povratku sam oterao auto kod majstora, pumpa je remontovana, sipan je aditiv ali... Na novijim motorima ne moze tek tako da se izbrise greska. Otisao sam do Subotice kod majstora koji ima odgovarajucu dijagnostiku da obrisemo gresku. Tu smo se zezali jedno 2h, ni pezo ni stelantis dijagnostika ne vidi pumpu za aditiv DPF-a. Ostalo je na tome da smo uklonili pumpu iz konfiguracije i da cekam sad zamenu iste...
Sta je dobro u svemu ovome... Konacno sam ja nakacio auto na dijagnostiku i isproveravao sve sto mene interesuje. Kilometraza je ta koja jeste kako je i auto dosao sa njom, zapusenost dpf-a je 12% (skroz zacudjujuce za auto od 150kkm -> neko je nekad oprao dpf), dizne ok.
Tako da je plan u narednom periodu da resim ekologiju, zamenim ulje u menjacu i remap u narednih godinu dana.
Dodao bih da je auto jako udoban za voznju, lagan, prostran... Na povratku iz GR me je smarao za pauze, nakon 2h ponudi pumpe, restorane i kafice u okolini a nakon 4-5h pocne agresivno da izbacuje obavestenja da se odmorim.
Kada malo dosadi ap, ukljucim masazu, ozvucenje je onako, korektno iako je Focal, nije to taj premium zvuk kakav sam ocekivao. Adaptivni tempomat i razne asistencije stvarno znace kada sam u koloni.
Jako lepo ubrzava i pun i prazan, stvarno mozda malo losije od delte. Ne oseca se brzina i vrlo lako se na autoputu dodje do 170 km/h.
Shodno tome, fasovao sam i prvog presretaca u zivotu kod aerodroma u BG. vozio 124km/h. ogranicenje 100 km/h... *bo ih moto put kroz BG
I na posletku, evo jedna nocna sa povratka iz Subotice. Hteo sam da uhvatim mesec al bezuspesno.
-
darkman14 got a reaction from rkoma1986 in Zeleni autobus
E nije me bilo dugo, cekao sam neke stvari da resim pa da ispisem sve natenane ali izgleda da ce sacekati jos neko vreme...
A do tada...
Presli smo oko 4000 km od kupovine, za sada glavna zamerka je na zapreminu rezervoara jer sam malo malo na pumpi (uvek sipam do cepa). Ovom kumuje i potrosnja od oko 7.5-8l/100km u proseku, tako da je maksimalno mogu preci 800km sa punim rezervoarom.
Otisli smo na more i vratili se, evo ima skoro mesec dana od kako smo otisli. Bili smo kod Neos Marmarasa u kampu i poslusao sam @PremieRacing za rutu do dole. Stvarno je skroz dobar put i neopterecen. Kod Skoplja sam se odvojio na ap Goce Delcev ka Stipu, zatim Strumica i Dojran na kraju.
Jedna od prednosti ovog puta je zaobilazenje deonice Evzoni - Solun koja je bas katastrofa a i na tom putu nema putarine.
I evo jedne ispred kucice
nisam se nesto pomerao odatle tako da nema nekih wow momenata stopljenih sa prirodom, plazom, borovom sumom
A da sve ne prodje kako treba pobrinuo se i SCR
Ovo se desilo bukvalno vece pred put. Hvala @rkoma1986 i @Ivan na pomoci i sugestijama. Setio sam se da Mare ima isto 5008, nazvao ga da vidim sta moze da bude i ispostavilo se da je pumpa aditiva DPF-a. Pozvao je svog majstora koji je rekao da moze da se tera sa tim bez problema. I od tad predjeno dobrih 2500km.
I konacno sam skupio informacije sta je to sve u stvari... Pumpa za DPF ubrizgava u gorivo aditiv Eolys prilikom svakog sipanja goriva. Prekidac se nalazi u otvoru za gorivo a cep ima magnet koji prilikom otvaranja i zatvaranja aktivira taj prekidac. Kada se zatvori cep za gorivo, upali auto, pumpa ubrizga odredjenu kolicinu aditiva kroz pumpu za gorivo. Rezervoar za aditiv i sama pumpa se nalazi kod DPF-a. Ukupno stane oko 1.1l aditiva i to je dovoljno za nekih 70-100k km. Ovaj aditiv potpomaze da se zapali dizel na nizim temperaturama. I ima 2 tipa aditiva, jedan koji se pali na nizim temperaturama i jedan koji se pali na visim temperaturama. Zajeb je ako se pomesaju pa se u onaj auto u koji ide aditiv za nize temperature sagorevanja sipa aditiv za vise temperature. E u tom slucaju moze doci do samosagorevanja celog auta ako se zaustavi
Elem, po povratku sam oterao auto kod majstora, pumpa je remontovana, sipan je aditiv ali... Na novijim motorima ne moze tek tako da se izbrise greska. Otisao sam do Subotice kod majstora koji ima odgovarajucu dijagnostiku da obrisemo gresku. Tu smo se zezali jedno 2h, ni pezo ni stelantis dijagnostika ne vidi pumpu za aditiv DPF-a. Ostalo je na tome da smo uklonili pumpu iz konfiguracije i da cekam sad zamenu iste...
Sta je dobro u svemu ovome... Konacno sam ja nakacio auto na dijagnostiku i isproveravao sve sto mene interesuje. Kilometraza je ta koja jeste kako je i auto dosao sa njom, zapusenost dpf-a je 12% (skroz zacudjujuce za auto od 150kkm -> neko je nekad oprao dpf), dizne ok.
Tako da je plan u narednom periodu da resim ekologiju, zamenim ulje u menjacu i remap u narednih godinu dana.
Dodao bih da je auto jako udoban za voznju, lagan, prostran... Na povratku iz GR me je smarao za pauze, nakon 2h ponudi pumpe, restorane i kafice u okolini a nakon 4-5h pocne agresivno da izbacuje obavestenja da se odmorim.
Kada malo dosadi ap, ukljucim masazu, ozvucenje je onako, korektno iako je Focal, nije to taj premium zvuk kakav sam ocekivao. Adaptivni tempomat i razne asistencije stvarno znace kada sam u koloni.
Jako lepo ubrzava i pun i prazan, stvarno mozda malo losije od delte. Ne oseca se brzina i vrlo lako se na autoputu dodje do 170 km/h.
Shodno tome, fasovao sam i prvog presretaca u zivotu kod aerodroma u BG. vozio 124km/h. ogranicenje 100 km/h... *bo ih moto put kroz BG
I na posletku, evo jedna nocna sa povratka iz Subotice. Hteo sam da uhvatim mesec al bezuspesno.
-
darkman14 reacted to shomispc in Večita dilema, koji auto kupiti?
Posle potrage za naslednikom Brava i gledanja malog, mladog turbo benzinca i probanja Tipa, Tipa Cross, Kamiq-a, odluka je pala na nesto poooootpunoooo suprotno