Jump to content

westorbit

Members
  • Content count

    75
  • Joined

  • Last visited

About westorbit

  • Rank
    Regolari
  • Birthday 02/22/85

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Subotica

Previous Fields

  • Garage
    Punto mk2

Recent Profile Visitors

1636 profile views
  1. Registrovan godinu dana, u potpunosti ispravno vozilo sa letnjim gumama. Automobil je redovno i uredno održavan, kako mehanički tako i kozmetički. Nivo opreme dynamic. Prepis obavezan. Može zamena za održavan automobil od vlasnika, u odličnom stanju manjih gabarita (C ili B segment), sa mojom ili vašom doplatom, ne starijim od 10 godina. Cena 4200 Za sva konstruktivna pitanja i ponude sam na raspolaganju u svako doba. 063/517-830
  2. Da odgovorim sam sebi. Pumpa nema sito kako sam mislio, očišćena je u servisu, bila je zalutala neka trunčica koja je blokirala neku oprugu i ometala rad pumpe.
  3. Imam problem na mojoj Cromi multijet 1.9 120 ks. Kada dodajem naglo gas u voznji auto upali zutu lampicu i ugasi se. Nakon toga ga mogu normalno upaliti sa prijavljenom greskom (P0091, P0092, P0094) i lagano voziti, ukoliko bih opet naglo dodavao gas opet bi se ugasio i tako u nedogled. Pre mesec dana imao istih problema, zamenjen regulator pritiska iako nije bilo do njega (ustanovljeno tako sto se problem i dalje javljao iako je regulator bio zamenjen), zamenjena pumpa u rezervoaru, ociscen rezervoar, zamenjen filter goriva i nista nije dalo rezultata dok se nije komprimovanim vazduhom produvala pumpa visokog pritiska. Majstor je duvao sa obe strane (sa strane gde ulazi gorivo i gde izlazi). Sa strane gde ulazi gorivo vazduh je prolazio lagano, kada se duvalo sa izlaza vazduh je prolazio veoma otezano. Vazduh je izgurao tek malo prljavstine, ali problemi su bili nestali. Tako smo dosli do zakljucka da je pumpa bila zacepljena i ostajala bez goriva iako je pritisak svuda bio ok. Kada sam imao problem prosli put, majstor nije bio siguran da li ima sito za ciscenje i nije skidao pumpu, pa je pribegao samo produvavanju. Ovom prilikom tragam za informacijom da li postoji negde sito za skupljanje prljavstine u pumpi visokog pritiska na multijetu 1.9 120 ks i kako bi se to ocistilo?
  4. Kupljen k2. Javim impresije kada smuckam i stavim u zamrzivac jednu litru . Ako ostane tecan i ne napravi se zele znaci da radi, a sto se tice kvaliteta proizvoda...racunam da nemoze biti toliko smece da zagadi ovo djubre od euro dizela koje inace svako sipamo u svoj automobil.
  5. Drugar vozi multiplu, sipa gorivo na mol-u i uredno mu smrao dizel prosle zime kada mu je auto ostao napolju, takodje sam u komsiluku video to jutro slice probleme sa dizelima. Jeste bio ekstrem taj dan ali opet. Kako sam u medjuvremenu i sam postao vlasnik dizel vozila voleo bih da izbegnem takve situacije dodavanjem aditiva. Neznaci mi nista cena od 1000 dinara na 600 l ako to garantuje da necu imati takvih problema, a nije mi tesko ni sipati aditv prilikom svakog tocenja. Inace...u Srbiji sam .
  6. Interesuje me da li neko ima iskustva sa aditivom protiv smrzavanja euro dizela? U prilici sam da kupim K2 DFA 39, ali nigde nemogu naci vise podataka o sastavu osim onih naj osnovnijih sto pise na bocici. Evidentno je da je to aditiv protiv smrzavanja ali interesuje me da li moze da se sipa i u eurodizel koji cu trositi sa mojom Cromom 2007 multijet 120 ks, bez bojazni da na duge staze podje nesto podje zlu sa sistemom za ubrizgavanje, pumpom, dpf-om, eger ventilom i slicno ?
  7. Punto mk2 1.2. 8v u1604 CAN line error

    Da, jeste.Sa zupcastim sve ok. U medjuvremenu sam ga ostavio elektricaru da pogleda. Resio za vrlo kratko vreme. Nije bio bas pricljiv kada sam ga pitao o cemu se radilo, ali definitivno je na instalaciji bio problem. Spominjao je i Ecu i neke kontakte da je lemio. Sve u svemu puntoza se i dalje vrti kao i ranije. Hvala svima koji su ucestcivali.
  8. Punto mk2 1.2. 8v u1604 CAN line error

    Nisam bas siguran da sam razumeo pitanje. Ukoliko se odnosi na stanje automobila, mogu reci da osim par korozivnih flekica na haubi i rubovima auto je dobrom stanju, redovno odrzavan. Spomenuto ravnanje glave je radjeno zbog toga sto je probio dihtung na glavi, nije pregrevan...samo je prosvirao u jednim trenutku. Kada je to sve slozeno, vozen je oko 1000 i nakon toga je krenula ova igranka.
  9. Punto mk2 1.2. 8v u1604 CAN line error

    Cackano je svasta Skidana je glava, bila na ravnanju pre dve nedelje.
  10. Punto mk2 1.2. 8v u1604 CAN line error

    Ima struje na bobinama, a i dalje nista.
  11. Punto mk2 1.2. 8v u1604 CAN line error

    Proveravam sutra da li ina struje na bobinama.
  12. Punto mk2 1.2. 8v u1604 CAN line error

    Radi pumpa za benzin. Kapiram da se P0170 javio zbog preteranog verglanja bez sagorevanja. Sto se tice varnice...bas kao sto sam rekao, uglavnom je nema, ali evidentno je da ponekada dobije nesto kad uspe na kratko da sastavi par taktova cak i kratak ne ravnoneran rad. Inercioni prekidac je...?
  13. Punto mk2 1.2. 8v u1604 CAN line error

    A da li povisene vrednosti odpora na senzoru radilice mogu prouzrokovati gubitak varnice ?
  14. Zdravo svima. Imam problem sa puntom 1.2 8v. Nece da upali, vergla i tada pocne da blinka zuta lampica "chek engine", iz petog-sestog puta upali ali radi kao na tri klipa pa se ugasi. Uglavnom nema varnice. Dijagnostika kaze: U1601 CAN line error P0170 Da li je imao nekada neko slicne probleme ? U jednom trenutku sam pomislio da je senzor radilicr, izmerio odpor izmedju prva dva kontakta i dobio vrednost 1083 Oma. Da li se senzor sa ovim odporom moze tretirati kao ispravan jer mi po auto dati ispisuje da je normalan odpor 650 oma?
×