Jump to content
FAS Goran

diabloJTD

Members
  • Content Count

    17
  • Joined

  • Last visited

  1. Najbolje ti je na dijagnostiku da odes. A da li ti na displeju ispise neku gresku? Ja sam imao slican problem kada sam zaboravio vratiti osigurac i racunar prijavio gresku. Posle vracanja osiguraca ostao je taj trougao sa uzvicnikom. Na dijagnostici su mi ponistili tu gresku.
  2. Procesor da malo radi a malo da ne radi? E to vec nije moguce koliko se ja razumem u procesore (a razumem se mnogo). Mozda neki deo u kontrolnoj tabli crkava, ali ako i postoji procesoru u njoj on ili radi ili je zauvek crkao nema izmedju.
  3. Nasao sam gde bi mogao biti problem. Skinuo sam minus klemnu i one tri matice sto su pricvrsene na nju. Sve dobro ismirglao zajedno sa klemnom. Ozivela je tabla, ali i dalje ponekad ostane "bez struje". Uglavnom je problem sa - vodom, moguce i sa samim spojem na sasiju. A nemam vremena da cackam danas videcu da lisutra mogu sam ili da ga vozim kod elektricara. @Ivan83 Procesor je ispravan i digao sam mu takt za 43%.
  4. Pozdrav. I meni isti problem. Samo svetli za airbag-ove lampica i nista drugo
  5. Meni se sam zakljuca jedino ako je zakljucan i ja ga otkljucam i ne otvorim vrata 30-ak sekundi. U garazi ne zakljucavam auto i ni jednom ga nisam nasao zakljucanog.
  6. ^^^ Plus jos ruke 20-30e i posao od oko 2-3 sata.
  7. Nazalost, moram iz teme Termostat da se prebacim i pisem na ovu temu. Jutros sam upalio JTD-a i sve je bilo Ok, ali posle 5 km je ostao bez 90% snage. Po ovom ledu nije mogao ni da zaslajfuje, a male uspone je jedva prelazio. Posle 15-ak kilometara je poceo da radi kao na 3 cilindra i onda je izbacio veliku kolicinu crnog dima i ogromnu fleku cadji na sneg. Posle toga je radio normalno. Dijagnostika je pokazala da je bila greska oko protokomera i da greske vise nema. Majstor koji mi je promenio termostat (ispostavilo se ispravan) hoce da menja protokomer, a meni se ne daje opet 100e ako nisam 100% siguran da je to u pitanju. Izvukao je dzek iz protokomera posle kojih sam vozio 20-ak kilometara i nisam osetio nikakvu razilku (ubrzavao je dobro, bez problema 160-170 km/h). Ovo mi se desilo jednom prosle godine, ali je trajalo 10-ak sekundi i jednom pre 2 nedelje i trajalo 10 minuta. Sta mislite, da promenim protokomer ili da prvo proverim nesto drugo. PS. Nemam 100e
  8. Dobro, ustanovili smo da nekima obara temperaturu pri duvanju, a nekima ne. E sada pitanje je zasto je to tako. Prijatelj mi je pogledao u autodati i rekao da JTD ima dva termodavaca i da to proverimo. Mozda je tu uzrok.
  9. ^^^ Jedina je razlika sto je tvoj Stilo benzinac, a nasi (sa problemima) dizeli. Meni je pre par godina crkla vodena pumpa i presao sam do majstora 20 km na 900-1000 obrtaja i temperatura je bila ne optimumu. Kada bi presao 1000 o/min dizao je temperaturu u crveno, a kada bi skinuo obrtaje vratio bi se u normalu. Napolju je bilo 35C. Potpuno se drugacije ponasaju benzinci i dizelasi. Leti mi retko kada pali ventilator na hladnjaku. Malo je Off, ali me ponelo.
  10. Meni na otvorenom, kada kazaljka dodje na pola, ne obara ni malo i duva toplo, ali u gradu gde se cesto staje nema sanse da se digne na optimum, a termostat sam menjao pre 2 meseca.
  11. Bas sam ti isto hteo da pitam. Crevce je toplo, a u onom malom baloncicu ima tecnosti. Kada stisnem crevo baloncic se isprazni, a kada ga pustim opet se napuni. Danas mi je pola sata radio u leru i nije uspeo dici temperaturu. Onda sam ga vozio pola sata sa duvanjem na 2 i jedva je digao na crtu ispod optimuma.
  12. A da li je normalno da duva toplije ako vozim iznad 1500 o/min?
  13. Imam i ja problem sa grejanjem na JTD-u. Znaci u mestu na leru ne moze da digne temperaturu, a kada postigne radnu temperaturu u toku voznje i onda stanem i ostavim da ventilator duva u roku od 3-4 minuta obori temperaturu na minimum. Mislio sam da je termostat, ali i posle zamene je ostalo isto. Ima li ko ideju sta bi moglo biti. Inace stari termostat sam proverio i potpuno je ispravan.
  14. Ali nemojte da zaboravite i na mesto koje zauzima boca. Meni uvek fali gepeka, a boca bas i nije prakticna.
  15. Pozdrav svima. Procitao sam citavu temu, ali nisam se potpuno prepoznao. Pri voznji u nazad auto se trese. Kada krecem sa malo gasa ponekad se cuje kao da dve plastike udaraju jedna u drugu. Malo trese volan na leru. Izmedju 90-100 km/h se osecaju blage vibracije na volanu (nove gume, dobar trap). Rucica menjaca se pomera 5cm pri pustanju i dodavanju gasa u voznji. Od juce mi se pri naglom ubrzanju i kocenju (ne bitno koja brzina) oseca neki udarac kod prednjeg levog tocka. Motor radi tiho bio hladan ili topao. Kvacilo hvata dosta nisko. Da li vam ovo lici na nosac motora ili zamajc ili kombinaciju ova dva? Stilo karavan 80ks.

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...