Jump to content
FAS Goran

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation since 03/28/23 in Posts

  1. 37 points
    igor0511

    Volvo sa Aliexpress-a

    Preuzet veceras Geely. Prvi utisak je koliko su se trudili za sve - auto stize oblepljen folijama, ostalo je cak par po kolima i kad sam preuzeo. Kao da su ga slali sa Aliexpressa Nivo detalja je neverovatan - uputstvo dolazi na aluminijumskom Geely USB-u, kljuc je neverovatno tezak u poredjenju sa kljucevima kola koja sam imao, u farovima imaju mali Geely natpisi, farovi blinkaju pri otkljucavanju kao neki welcome mode,.. bas je utisak da se trude sa detaljima. Ono sto mi se jako dopalo je da sam dobio i napismeno da garancija pokriva sve osim potrosnih delova svih 7 godina posedovanja. Servisni interval je na 10 000km. Utisaka iz voznje gotovo da nema za sad, presao sam jedva 15km. Sutra cu malo duze da se provozam. I deluje dosta robusnije auto od Leona, trebace mi malo da se naviknem na svakodnevne rute da se provlacim
  2. 28 points
    bane1321

    Sexy Corolla

    Evo još malo bele tehnike na forumu...
  3. 26 points
    ChobbyNS

    Delta 1.4 Tjet-Batmobil

    Neki me znaju na ovom forumu iz vremena Fiat Stila, ima tome jedno 15-ak godina, oni koji me ne znaju pozdravljam ih ovom prilikom Obecao sam da cu otvoriti temu za svoj auto, i bogami bas sam lenstina, proslo par meseci a ja se grbavim i iz prikrajka pisem Dugo sam vozio Alfe, pre fl 147 pa dve 159, limuzina i karavan i poslednji i nikad prezaljeni GT Da ne davim s alfama, nakon prodaje GT-a sam odlucio da kupim Deltu. Budzet je bio do 5k tako da je Djulijeta odmah otpala jer to sto bih ja zeleo je bilo daleko preko te cifre. Pogledao sam par delti i vratio se u NS po ovu koju sam prvu gledao, daleko je od sjajne situacije ali u odnosu na dve pogledane pre nje ispala je jos i solidna Trazio sam iskljucivo 1.4 150 hp benzin i da ima panoramu, tako da sam izbor sebi drasticno suzio a ni budzet mi nije bio neki za tako opremljenu deltu pa sam se pomirio da ce biti ulaganja. Vecinu stvari radim sam, imam rabat na delove a najbolji drugar drzi otpad s italijanima tako sam da bio miran Ova koju sam uzeo od opreme ima panoramu, bose ozvucenje, senzore za svetla i kisu, zadnje parking senzore, imala je i fabricku navi koju je neko izvadio i mislim da je to to van onog nekog standardnog nivoa opreme. Uradio sam mali i veliki servis i svecice zamenio, pretresao auto i zapucao za Albaniju na more. Auto posluzio tamo i nazad skroz ok, s tim sto sam primetio da gubi antifriz otprilike pola litre na 1000km. Kad sam se vratio uspeo sam da lociram problem u hladnjaku vode koji je pustao. Zamenio sam ga a ujedno zamenio i hladnjak klime jer nije imao sace uopste tako da je hladio samo kad se vozi auto, cim stanem 0 bodova Nakon toga sam tapacirao volan i rucicu menjaca i ugradio android multimediju malo da ga i unutra oplemenim Juce i danas je stigao na red opet mali servis a ujedno sam uzeo da zamenim stabilizatore, oba izvoda letve i obe spone. Vec kad sam rastavio sve montirao sam i eibach pro kit opruge koje su blejale u garazi par meseci, cekale da se nakanim zimi da ih montiram Ostalo mi da zamenim gumice na kucistu filtera ulja koja im je boljka i tu curi pomalo i nadam se da je to to za neki naredni period. Imao sam i problem sa check engine lampicom, greska je bila vezana za map senzor i prevelik pritisak turbine. Skontao sam da je neko pogresno spojio creva na overboost ventilu, vratio sam to kako treba pa cu videti da li ce se greska vracati, nadam se da nece. I jos jedan problem imam i nadam se da je neko imao slicnu situaciju pa moze da pomogne. Naime auto u leru radi na oko 1000-1100 rpm, skidao sam klapnu i cistio leptir ali nisam cistio onaj deo unutar plastike, step motor valjda, ne zamerite ako ne znam, preko decenije voznje dizela ima posledice po mene U principu se nista nije promenilo a na dijagnostici nema gresaka nikakvih. To je od skoro pocelo da mi se desava pa cu se pozabaviti time ovih dana. E sad da ne bude supalj i suvoparan post evo i nekih slika onako nabacanih bez nekog reda
  4. 26 points
    Djole_M

    Ðoletov Fiat 500x

    Vratih se ja Fiat-u ....slucajno ili namerno ne znam ni sam.... "Pa da pocnemo" Fiat 500x ,godiste 07/2019 oprema čini mi se S-design ,benzinac čist 1.6 sa 110 konja ,predjenih 100.000 km.Kupljen nov u Srbiji ja drugi vlasnik.Održavan u ovlašćenom servisu. Za ovo kratko vreme veoma sam zadovoljan autom ,zanimljiv neobičan ,prostora taman .Za sada toliko ,biće još slika
  5. 26 points
    KrCicko

    Giulietta 1.4 MA Norvezanka

    Pozdrav Nakon 5 god uspesnog druzenja sa 156 FL 1.9 16V i godinu dana neaktivne pretrage stavljena je tacka. Merkao, probao par prakticnijih modela ( 508, Insignia DS). 508 super limuzina-na volanu neubedljiv i nedovoljno ocekivanjima udoban, Insignia DS super auto ali sa opremom i manjom km ulazi u rang Giulie... Potraga se onda svela na Giuliettu. Probao 1.6 105 HP na ralaciji UE-Zlatibor i video sam da je auto izuzetno povozan, lepo se ponasa po krivinama itd Iako prelazim dosta km vise sam naginjao ka benzincu nego dizelasu... Jednom se zivi Onda je supruga presekla i rekla da vec godinu dana gledam aute i da ni sam ne znam sta hocu (istina ) Tada negde se pojavila Norvezanka da je ocarinjena, i na insistiranje supruge zvao, dobio broj od vlasnika u NOR i nakon duzeg razgovora zakljucio da je vlasnik Alfista, da je auto cuvan, odrzavan itd (Kupljen je Stelvio pa zato G odlazi) Sutradan smo dogovorili cenu. Mogu reci da je auto kupljen bez gledanja... Uglavnom otisli smo kod rodjaka u NS gde se nalazi auto, popili kafu i zavrsavali ugovor, probne tablice, tehnicki... Naravno svi papiri, servisna, gomila racuna, kod kartica... Uglavnom auto jedva da ima tragove koriscenja. Vide se sitni tragovi na volanu, i na sedistima... Giulietta 1.4 MA 150 HP 2017 - Grigio magnesio boja (318) - Paket sportiva (pragovi, prednji spojler, crvena kociona klesta, sport vesanje,volan zasecen sa crvenim koncem...) - Crna unutrasnjost i karbon folije na vratima, u farovima... - Kozni enterijer sa grejacima - pozadi difuzir sa 2 izduva - Alu pragovi i papucice - Uconnect NAV 6.5" - 18" classico letnji set Michelin - 18" classico zimski set Continental - radjen naknadno izduv Ragazzon - Brembo diskovi naknadno - Eibach krace opruge + Strut bar (koska) + fabricke opruge - Keramicka zastita Gyeon + 2 seta patosnica + azuriran software i mape Auto vozen na relaciji NS-BG (grad)-NI + malo gradske voznje... Na eibach-u izuzetno tvrd. Za AP je ok (osim sastava asfalta) a van AP na normalnim SRB putevima izuzetno krut. Mora se voditi racuna i voziti polako. Dr Fiat je to resio i sad na fabrickim oprugama auto je normalan za voznju (koliko je moguce sa 18" 225/40 ) Na 600 km prosecna brzina 46 km/h i board je pokazao 7.1 potrosnju. Cep-cep metoda kaze 7.2. Za koji dan ide relacija NI-UE-CG i nazad pa cu videti sta kaze MA na magistrali Slike pre spustanja na fabriku:
  6. 23 points
    Posto je bratov Grande - oglas - tema otisao u skoro pa rekordnom roku, krenuli smo u potragu za deltom, 1.6 ili 2.0mjet... Pogledali jednu bordo u NS, ono da ne verujes za sta ljudi traze 4000-5000e evra. Onda juce ide gledanje jedne bele bi-color u BG na Dorcolu, zali Boze gledanja, nece da udje u 5. i 6. brzinu, soferka je pukla pre par dana bas, prljava, nikakva, idemo dalje... Imali smo jos jednu na Vozdovcu, kaze oglas vrlo skromno, vlasnik vec 10 godina, odrzavana i nista mnogo vise od toga. Idemo da vidimo... Covek stariji onako, ispunio je sebi san kako kaze, i u dvoristu vec stoji san - C klass 320cdi i delta je posle 10 godina u njegovom vlasnistvu na oglasimaaa. On ju je uzeo iz Italije kada je bila stara 3 godine i kako kaze ljudi su tada mislili svemirski brod Jedna zanimljivost, street view iz 2013. godine - i eno delte kako stoji na istom mestu odakle smo je juce odvezli Presla je oko 160.000 i deluje moguce jer covek ne verujem da je vracao, jedino ako su za 3 godine u Italiji zgazili MNOGO pa vratili...ne znam, moram pregledati malo knjizicu i ostalo...mada to je sto je... Motor je 2.0mjet, suv kao barut, cak mozda prvi 2.0mjet koji sam video da je suv kod vakum pumpe i lule za sipanje ulja, poredim sa kvacilom i zamajcem kod mene - sve deluje dobro, turbo nema nikakav zvuk. Covek kaze da je menjao sve i svasta, a ja verujem i sta treba i sta ne treba, dao je puno nekih papira sa servisa, nisam stigao sve da pregledam. Kaze da je sredjivao dizne - i sad na moje pitanje da li su mu mnogo naplatili, da vidim da li je remont morao ili ne, kaze on ne - naplatili su mu par hiljada dinara. Klapne unutra recimo sve ispravne, plastike dobre...sedista nisu mnogo pohabana Spoljasnjost - potrebno joj je malo ljubavi, izgrebana je malo, nista ulubljeno ali place za poliranjem. Sto ce biti uskoro, naravno uz jedno dubinsko i detaljisanje. Nebo je spalo na par mesta i presvlacenje u crno je zakazano vec za utorak tj sutra da se odradi Dobili smo i 4 felne ove i na njih ce ici neke nove gume, a ove blade sa stila ce ici na oglase ili u smece... Sledi dalje zamena gumice na uljnoj pumpi, zamena ulja u menjacu, pregled trapa itd, veliki servis, sve sto treba pa lagano Eto i teme, eto i par slika pa cemo kaciti dalja desavanja, verujem da ce onaj momenat PRE i POSLE biti zanimljiv... krece vec od sutra dalje nastavlja @Nikola-Ns
  7. 23 points
    djunis82

    Naduvenko (Golf Sportsvan)

    Nakon što je Peugeot 308 ispraćen kod novog vlasnika, prošle subote sam preuzeo auto što je prošlog meseca pazaren preko. U pitanju je VW Golf Sportsvan, naslednik ranijeg Golf Plus. Zasnovan na Golf 7, od koga se razlikuje gotovo samo dimenzijama (viši 12cm, duži 9 i nešto, širi nepun 1cm). Logično, to se odražava na prostor u kabini, koji je blago rečeno, veliki. Konkretno, to znači da ja sa svojim 191cm, kad podesim prednje sedište, iza sednem opušteno i mislim da ostane još 10cm prostora za kolena. Enterijer je gotovo identičan Golf 7 (ima par ostava više od njega), kvalitetni materijali unutra, sve izgleda ako ne isto, ono za nijansu ili tri više od 308 (ok, 308 je 2013 godište, restajl modela iz 2008, treba imati u vidu). Sedišta, kombinacija platno-alkantara, tvrđa od Pežoa, ali ništa dramatično. Položaj za volanom i preglednost odlični (90% od Pežoa), s obzirom šta sam viđao kod drugih modela što sam ih razmatrao. Gepek je dobar, navodno 500 litara u osnovi (zadnja sedišta pomerena max nazad), mada se primećuje da je tih 500L dobijeno u visini. Ok, gepek se može pomećati pomeranjem sedišta napred, a da se komfor putnika pozadi ne ugrozi ozbiljno. Motor: turbo benzin, 1.4 tsi, 150 ks, DSG 7-stepeni. Snažan, dobro povlači, naročito u sport modu. U gradskoj vožnji, menjač šalta (skoro) neprimetno, naročito 1-4/5 brzine. Na (auto)putu, oseti se kad prebaci niže radi ubrzavanja. Potrošnja? Nemam još uvek podatke. Ako je Pežo 308 trošio 6.1 l/100km za pređenih 59 hiljada, ovaj će sigurno ići 1-2l preko, cenim. Ako bude 7-7,5, biću zadovoljan. Auto se vozi veoma lepo, tih je. Iako je na 225-45-17, nije pretvrd. Naprotiv, sasvim dobro upija neravnine. Iznenađujuće, rekao bih. Osetno je mekši od Golf 5. Oprema je Highline, ima sve što treba, uglavnom. Nema fabričku navigaciju (videću šta s tim da radim), ali može mirror link. Audio je sasvim dobar, lep zvuk, još kad podesim balans tonova po želji, nemam primedbi. Nisam ga još dovoljno isfotkao, zato evo fotografije sa oglasa, za sad. I jedna od juče
  8. 22 points
    Stilo je prodat, Tipo je prodat a ni ja više nisam u Srbiji a sa foruma sam odsustvovao predugo. Prošle godine sam se sa suprugom i bebom preselio u Irsku - odličnu zemlju ali jednu od najgorih kada je u pitanju izbor automobila, posebno polovnih. Nemam trenutno računicu za kupovinu novog automobila jer mi je potreban isključivo za nabavke i vožnju deteta do vrtića (već sam se tako opekao sa Tipom), pa sam se odlučio za nešto polovno. Mogao bih esej da napišem o tržištu ali, ukratko rečeno, automobili su skupi kao otrov, uglavnom su teške klotare i preko 80% su dizeli. Ovo za klotare je posebno izraženo. Ljudi video sam Škodu 2016. godište za ručnim podizačima napred. Što se tiče goriva, od benzinskih motora, dostupni su 1.0 Fordovi sa ecoboost motorom ili neke 1.2 atmo varijante. Sve ostalo su već performace vozila koja ni ne mogu da vozim jer imam početničku dozvolu (duga i tužna priča). Što se tiče Fiat grupacije u ponudi, jako teška priča. Jedini auto koga ima u izobilju je novi fića i nijedan više. Lancia ovde bukvalno ne postoji. Menjao sam tako sebi uslove i budžet od 5 do 15k evra i bukvalno sam se smorio i skoro odustao od traženja. Ipak, ni sam ne znam kako sam došao do zaključka da je Volvo V50 dobra kupovina. Trebao mi je karavan ali ne previše veliki. Ne mogu da kažem ni da sam previše istraživao ni tražio, jednostavno auto mi se svideo. Pogledao sam ukupno 2 automobila a taj drugi sam i kupio jer mu je očuvanost neverovatna za auto star skoro 14 godina a nivo opreme je nesvakidašnji, pogotovo ako uzmemo u obzir, sve što sam napisao iznad. Na autu sve radi i ne vidim neka veća ulaganja osim ako me ponovo ne uhvati rovac ko sa Stilom da ga vratim u fabričko stanje. E sada, pošto sam ja zadnjih 10 godina u Fiatovom C segmentu, ovo je za mene bukvalno next level po mnogim karakteristikama (realno i cena mu je takva). U svakom slučaju većina toga se vidi na slikama. Rekli su mi da je plav, ali nisam previše siguran.
  9. 21 points
    Sedla

    Alfa Romeo Brera

    Pričah u decembru o Breri,ne uradih ništa. U aprilu nisam više ni razmišljao o njoj, dodje auto na šlepu u Aranđelovac.
  10. 21 points
    dellas

    Porsche Boxster 986.2

    Kod mene su se desile neke promene, a kako to obicno biva jedna lepa i jedna manje lepa vest. Da krenem od manje lepe, blago receno - ruzne, bmw je prodat. Lomio sam se da li da ga uopste prodam kada je dosao taj trenutak, nije bilo lako... Ono sto je lepa stvar u celoj prici i sto je prelomilo stvar, je sto je otisao pravom ljubitelju i sto mi ostaje u vidokrugu , u mom kraju. Iako sam imao neke druge planove , sudbina je rekla drugacije i sasvim slucajno, neplanirano i neocekivano desila se ljubav na prvi pogled (nadam se da moja zena ne cita ovo) Elem, na nagovor drugara pogledao sam jedan boxster koji je u jako dobrom stanju i na prvi utisak , vizuelni, kao i osecaj u samom enterijeru, pozicija sedenja, to je bilo to. Vrlo brzo, vec u toku dana sam se dogovorio sa vlasnikom i presao je kod mene. Par generalija o vozilu: Porsche Boxster 986.2 (facelift) 2002 god Motor je boxer sestak zapremine 2.7 litara (downsize carerinog motora iz tog doba) koji je smesten centralno i isporucuje pristojnih 228hp 195.000km (nikad se ne bi reklo po stanju) 19” felne sa gumama 235/35 i 265/30 Od opreme: tempomat, bolja sedista(ne znam im naziv), bord, navi, grejaci sedista, psm kontrola i dr. Auto je poreklom iz CH, tamo dva vlasnika do 178k km i nakon toga jedan u Srb do sad. Uradjen je i review na kanalu idook media. Plan je redovno servisiranje i uzivanje, eventualno nabavljanje nekog manjeg seta felni i manje agresivnog vesanja (jako je nizak trenutno). Nadam se lepoj avanturi i novom pozitivnom iskustvu. Evo i par prvih fotografija
  11. 21 points
    horvat

    Opel 159

  12. 20 points
    Zvezdo

    Abarth Grande Punto

    Izvinjavam se na kašnjenju! Dakle kupljen je ABARTH!!! Odavno merkam samo Grande Punto i prelomio sam. Na početku BiH želeo da se zahvalim svima što su mi pomogli savetima u temi o Grande Punto. Posebno se zahvaljujem mom prijatelju bratu @Lufti na velikoj pomoći i podršci, Potraga se je svodila na celu Evropu međutim oni koji su u voznom stanju su bolesno skupi. Kod nas je ponuda siromašna ili da kažem skoro nikakva. Svodi se na ono koliko para toliko i muzike ali opisi automobila su priča za sebe. Meni je beli Abarth najlepši i prvo smo gledali njih. Da se razumemo nitko nije kupio takav auto da bi sa njime išao u pozorište ili vozio majku u banje. Kupuju ih klinci da im vade dušu i trkaju se po gradu, dakle naći nekog koji nije bio nigde lupan ili farban je nemoguće. Jedan beli bez ulaganja otišao mu je menjač i radi na dva i po cilindra. Dosta polomljenih plastika... Drugi beli kilo gita na braniku, farban ceo valjkom I četkom ide dobro ali nesigurno u trapu. Treći beli. Zapravo ceo je slonova kost dakle ceo farban. Otišao menjač i ima problem u radu naravno koji se kako vlasnik reče reši za 10e! Toga nismo ni gledali. Jedan crni onako solidan, ceo je izgreban , spušten na 4 cm od asfalta auspuh fi 110 ili više, sve gume ćelestonke. I nešto ne radi zaboravih...Ide odlično ali ispadaju plombe iz zuba. Taj nema šanse da prođe tehnički. Od početka favorit za kupnju zbog odlične komunikacije sa vlasnikom ( delovao iskreno i kulturno što i jeste) crveni Abarth. 2008 godište dobro očuvan i utegnut za svoje godine. Vrlo uredan auto i koliko sam iskopao vlasnik je bila neka frau iz Švice. Ima hrpa računa od servisa na njeno ime. Auto odlično ide i leži u krivinama kao pegla. Nedostaci su crvena boja. Razlika u boji između lima i plastike što svi lakireri kažu da tako mora. Pre 20 dana urađen remont turba i usisa i napravljen mali servis. Prednji diskovi novi i sve pločice nove. Gume 2022 godište GY all season odlične. Siitna ogrebotina na zadnjem blatobranu. Kao i svi samo jedan ključ ali obični... Menjač je neverovatno ali odličan! Ulje u motoru žuto(sveže je) motorni prostor suv i uredan. Trag antifriza na prelivnom crevu na posudi za svaki slučaj kupljena nova boca, ulje i aditiv za menjač.
  13. 20 points
    Woodoo

    Funny photos

  14. 20 points
  15. 19 points
    IDzO

    Focus Pocus Preparatus - Ford Fokus

    Konačno su se, donekle namestile životne kockice, pa je došlo vreme da se kupi novi polovni auto. Porodično nismo planirali da se kupovina otegne, ali druge životne stvari su bile prioritetnije. Ukratko, imao sam Opel Zafiru 2.0, 2004. god. i kada su počeli problemi sa motorom, menjačem itd. otišla je u ruke kupcu koji je bio raspoložen da ulaže u nju i da je samostalno popravlja. U periodu potrage vozili smo otac i ja njegovu Opel Astru ali sam 2020. god. imao udes koji je dokrajčio Astru. Prodajemo je, jer je popravka bila veća od vrednosti auta. Kao “izvinjenje” ocu, kupujem mu Opel Merivu A, koju smo do neki dan delili. Nisam je ovde predstavljao, jer “nije moja”. Dok se Meri vozikala u dve porodice, planirala se kupovina sopstvenog vozila ali uvek je nešto drugo bilo prioritetnije. Sada, kada su kockice donekle na mestu, okrenuli smo se kupovini. Gledao sam svašta. Od Fiata (Bravo, Chroma, EVO), VW-a (Polo, G5, G6, P6, P7), Citroena (C3P, C4, C4P), Škode (Fabia, Rapid, Octavia) do Forda (Fiesta, Focus, Mondeo). Ponuda je šarenolika, a tu podrazumevam cene, opremu, održavanje i uslove kupovine/garancije. Kao što i sami znate, vreme kupovine nije baš najbolje, ali potreba za sopstvenim porodičnim vozilom je presudila u korist kupovine. Posle gledanja bezbroj oglasa i preduvanih cena za vozila na kojima se vidi da su “umorna” od stotina hiljada kilometara, odluka je pala da se uzme auto koji će biti što mlađi koji će imati što više opreme koja će vožnju učiniti udobnijom. Kocka je bačena i pala je odluka da se uzme Ford Fokus karavan. Auto je 2012. godište. Uvežen je 31.05.2023. godine iz Holandije, a kupljen je u sredu ove nedelje. Focus Pocus Preparatus ima dizel motor 1.6 sa 105 ks (77kW) sa šestostepenim manuelnim menjačem. Na satu je 193.257km i navodno je redovno održavan. Od opreme ima: tempomat, multi funkc. volan, grejanje prednjih sedišta, grejanje šoferke, čitanje znakova, line assist, BT za mob. tel., senzor mrtvog ugla, elektro sklopive retrovizore, dnevna LED svetla, svetla koja se aktiviraju prilikom skretanja, maglenke, samonivelišuće prednje farove, ambijentalno osvetljenje u kabini, parking senzore napred i nazad, parking pilot, kožna sedišta, alu felne 16”, keyless startovanje…Verujem da ima još svašta nešto što nisam naveo. Potrošnja goriva: ne znam. Testiram ga ovih dana ali pravo testiranje će biti posle servisiranja. Zakazao sam kompletan pregled i servisiranje vozila (mali+veliki servis+ostalo šta se utvrdi da je za zamenu) kod poznatog Subotičkog majstora za Fordove. Na placu sam sa prodavcem utvrdio da grejanje sedišta ne funkcioniše najbolje i po dogovoru prodavac će snositi trošak popravke. Ostalo radi kako treba (tako mi se čini), ali prave informacije o stanju ću imati nakon pregleda i servisa. Plan mi je da nakon sređivanja prioritetnih stvari uradim sledeće: 1. Da kupim čelične felne za zimu, 2. Da kupim zimske gume (ne znam da li je bolje uzeti “all season” pa onda ne moram uzimati čelične felne) 3. Ugradim kameru (parking i onu napred za vožnju) 4. Zamenim alu felne za lepše - mada ni ove nisu loše i zavisi koje ću neplanske troškove imati 5. Uzeti letnje gume za novu sezonu (ne znam da li je bolje uzeti “all season” pa onda ne moram imati letnji i zimski set) To bi bilo to za uvod. Slike kačim u narednoj poruci.
  16. 19 points
    Sad stigao kuci...gledali jednu deltu u Sapcu i drugu uzeli jednog forumskog Brava na Mirijevu Epilog je - 182ks i oko 430Nm ...za sada vrlo povoljni utisci Sta sam trazio - to sam i dobio trazio sam da se ta kriva i ta mala zadrška koju ima u odredjenim rezimima ispravi i da se to sve malo našpanuje sto se mene tice mogao je izbaciti i 170ks, samo da malo zivne, da se kriva zategne i da debeli pokaze zube i u levoj strani obrtomera Vrlo zategnuto to sada deluje i dečko koji radi - Nenad je super, razumeli smo se skroz i lako. Ono sto on kaze za 190-200ks i preko na 2.0mjet, je da se u tom slucaju moraju dirati limiteri...kod mene ni jedan jedini nije diran i izricit sam bio da zelim blagi tuning To je to sada nekako, sto se mene tice...
  17. 19 points
    Sedla

    Alfa Romeo Brera

    UPDATE: Razgovarao večeras sa drugarom koji mi je radio ECU na Breri, gasio DPF, EGR, itd itd....dogovarali se kad je slobodan da pregledamo parametre, obajsnio mu šta se sve tačno dešava sada sa motorom....peporučio mi da probam da zamenim MAP senzor, da skinem sa moje 159 i stavim na Breru, pošto su isti senzori za 1.9 i 2.4 motor. Zamenio i otišao da provozam auto... IJAO,LJUDI MOJI!!! Koja je to razlika! Prvo,što auto iz mesta kreće kao da je 500kg lakši. Već na najnižim obrtajima se oseća snaga i lakoća kojom se pokreće. Bukvalno nema potrebe ea se vozi preko 2 - 2ipo hiljade obrtaja. A već kad se stisne gas, ja ne umem da opišem taj osećaj. Ono ne vozi,ono lebdi 20cm iznad asfalta I što je još interesantno, dim iz auspuha se sveo na minimum. Na leru ga još i ima, ali bukvalno nema više nikakav miris, jedva nešto primetno. U vožnji takodje, ima ga jedva nešto primetno kada se potopi gas, ali u odnosu na prethodne vožnje ovo je sve zanemarljivo. Mislim da mogu da kažem da je Brera već 90% rešena.
  18. 18 points
    MS PK

    Stilo White Scorpion

    Eto, da objavim neke novosti. Kupio MB W 203 ristajl, 2005god., 200cdi , manuelni. Sent from my SM-A346B using Tapatalk
  19. 18 points
    Posle prvih 40k kilometara - suštinski mali servisi, pločice, ulje za kočnice i jedna mala stvar rešena po garanciji...
  20. 18 points
    oktopod

    500L Cross Pino Silvestre

    Stigla prekjuče još jedna prinova, ovaj put nije auto već sam postao otac prvi put, devojčica je od 51 cm i 3.3 kg Tako da ako se nekad vidimo kad prođe period frke častim kafanu.
  21. 18 points
    knezevic76

    Funny photos

    Sent from my 2203129G using Tapatalk
  22. 18 points
    Woodoo

    Funny photos

  23. 17 points
    Woodoo

    Funny photos

  24. 17 points
    Siciliano

    Grandcoupe Tce

    I tako...nakon otprilike godinu dana razmisljanja sta i kako, neobaveznog gledanja PA i placeva, doslo vreme da se Scenic i ja rastanemo. Odlicno sluzio porodicu, punih 5 godina i 70kkm druzenja i divnih putovanja bez ijednog problema ali dosao u u period kada otprilike menjam kola (8-10 godina starosti i cca 200 kkm). Iako sam gledao svasta, najvise Kadjare stare 3-4 godine, max 100 kkm, shvatio sam da dajem ogromne pare za polovan auto i bio u dilemi sta dalje. A onda se tokom probe jednog Kadjara pojavio ON kao mogucnost. Novi Megan Grandcoupe, 1.3 Tce 140 ks...Par hiljada preko, auto koji mi se svidja od prvog dana ali nekako nije naleteo, odlican benzinski motor, srednji paket opreme, 6 godina garancije. Uz zenin blagoslov, i zaista divne ljude u AK Francuz u Jagodini, koji uzese Scenica u zameni za vise nego fer cenu, prelomio i to je to...postade novi clan porodice. Nisam ga posebno slikao ali evo par brzinskih fotki (fotka enterijera je slikana na AP u danu kada sam ga kupio[emoji3]) . Prvi utisci su: veoma udoban, motor tih da se ne cuje, vozi se kao dizel na niskim obrtajima, vuce odlicno, potrosnja za sada 6.3 l/100 km uglavnom grad, veliki gepek. Od opreme Equilibre - senzori svi, ful LED svetla, manuelni menjac 6 br, digitalna dvozonska klima, alu felne 16", tempomat, rez.tocak, siva grafit metalik ....Nema bas sve sto bih zeleo (auto sa lagera) ali ima sve sto mi treba. Naknadno ugradjene zastite, kupljena kadica gepeka... Od mana, da ih tako nazovemo[emoji3] - trebalo mi je vremena da se naviknem na manje prostora nego u Scenicu, nisko sedenje i izlazak, mnogo manje staklene povrsine. Sve ovo je "mana" zbog mojih navika i gabarita ali evo, nakon par nedelja sam vec prestao da to primecujem. Naravno, neko objektivan i ko nije ljubitelj Renoa ce verovatno naci jos mana, i biti u pravu, ali ovaj auto je kupljen koliko razumom toliko i srcem a onda se neke stvari oprastaju...
  25. 17 points
    horvat

    Opel 159

    Ostalo mi neispucanih fotki na filmu, sa zimovanja, pa sam probao malo analog
  26. 17 points
    Ivan

    Funny photos

  27. 17 points
    shuxx

    Funny photos

  28. 17 points
    Kosta Smosta

    Funny photos

  29. 17 points
    knezevic76

    Kuda ide ovaj svet?

    Svašta nešto bi mogao da napišem na ovu temu, pogotovo kao otac dva tinejdžera koji se sam brine o njima i otac koji , na žalost zna, kao je izgubiti dete, ali izdvojiću jedan detalj u moru svega i svačega koji delimično opisuje stanje u društvu i odnos roditelja. Elem Odem u srednju školu koju mi sin pogađa, jer eto, redovno kasni na prvi čas, ne pravi neke probleme, nema tuča, nasilja, pretnji, maltretiranja, već jednostavno nakupio toliko izostanaka jer redovno kasni na prve časove, pa hoće da mu smanje ocenu iz vladanja itd. I tako sedim ja sa celim konzilijumom škole i kažu oni meni da treba da snosi neke posledice u vidu neke blage kazne, tipa da ostaje posle škole i sređuje biblioteku i slično. Ja kao iz topa "pa šta ste čekali do sad! Lično sam dao predlog razrednoj da se najoštrije kazni još pre par meseci!" Ljudi u šoku. Gledaju me čudno. Pitam ih šta je problem, kaže pedagog "Gospodine, vi ste jedan od retkih koji je za to da se njegovo dete adekvatno kazni, dok drugi roditelji ne pristaju na činjenicu da im je dete uopšte problematično i ako su mnogo teži prekršaji u pitanju " Mislim da je pametnom dosta. Sent from my 2203129G using Tapatalk
  30. 17 points
    Sedla

    Alfa Romeo Brera

    Hahah... Pa eto,tako sam u mogućnosti... Ukratko,šta je problem sa Brerom... Auto kad je došao imao je -navodno- problem sa DPF-om. Izvadili su ga,intada su počeli problemi. Auto dimi na leru kao nenormalan, teško pali, nemirno radi itd... Menjali su više kompleta dizni,čak i remontovane stavljali, nisu mogli ništa da urade. I od jesenas,ko god dodje da pogleda auto,naravno da neće niko da ga kupi, kada vidi kako pali,radi,purnja,itd... Auto je došao kod mene, i ustanovio sam da DPF u stvari nije uopšte ugašen softverski,ili to nije uradjeno kako treba. Dečko koji im je radio to,izgleda da je samo uradio DTC off, da ne prikazuje nikakvu grešku na tabli ni na dijagnostici. Ono što treba uraditi na kolima,i što planiram da radim je sledeće: Pravilno gašenje DPF-a Softversko gašenje EGR-a Gašenje i vadjenje klapni iz usisa Čišćenje usisne grane, interkulera i svih ostalih hladnjaka I sad, računica mi je jednostavna. Za sve ovo što treba uraditi na kolima, u Beogradu ko god bi je uzeo, i plaćao majstora da uradi sve ovo, kontam da bi trebalo da uloži bar 400€, beogradjani možda mogu da kažu tačniju cifru. Ja pošto sve to radim sam sebi, koštaće me plafon 50€. Tako da imam računa da se bakćem i posvetim autu. Danas kreću radovi, pa ću vas izveštavati kako se dalje odvija situacija...
  31. 17 points
    MarkovicN

    Fiat nuova bravo 2.0

    Pozdrav drustvo, nov sam ovde i nisam mogao da izdrzim da ne postavim post kada sam video koliko vas je ovde ( i zapravo sam se iznenadio da forumi jos funkcionisu) Hteo bih da vam predstavim moj moze se reci prvi auto, 2.0 165hp negde sam procitao da je ovom primerku fiat napravio do 100 modela ovog auta, ne mora da znaci da je tacno ali sad u ovom trenutku ne mogu da nadjem ni na jednim oglasima ovakvog... Dolazi sa fabrickim 225,/40/18 takodje ima i panoramu, tempomat, fabricki zatamljena stakla i kozna sedista (koja nemaju grejace) Inace auto je napred malo spusteniji nego ostali, ne znam da li je to fabricki ali to mi jako smeta (kacim po negde) pa da li imate ima neko resenje za to? Pitao bih vas i za savet da li da skidam egr i dpf? Naravno dobrodosao je svaki savet i u vezi mehanike i estetike jer sam jos mlad (22 god) i treba mi toga... Unapred vam hvala na odgovoru, izvolite slicice!
  32. 16 points
    Ivan

    Funny photos

  33. 16 points
    Ivan

    Funny photos

  34. 16 points
    Vule

    Passat B8 Highline

    Evo posle 2.5 godine došlo je vreme da se zameni Oktavija, apsolutno joj ništa nije falilo, nego sam hteo automatik, ne mogu više da šaltam po Beogradskim gužvama ceo dan. Tražio sam Superb, opcija je bila i Passat, pogledao sam i par Kodijaka, međutim on mi je, bar u opremi koju sam tražio i sa pristojnom kilometražom, i dalje preskup. Ipak, nakon "opipavanja" enterijera oba auta, shvatio sam da je B8 ipak klasa iznad, sami materijali unutra, tapacirunzi su nebo i zemlja bukvalno, a i može da se nađe u mnogo boljoj opremi, bar kod nas. Takođe, jedan od uslova/želja je bila i virtuelna tabla, koju Superb ima u 2% slučajeva, dok je kod B8 mnogo češća. I na kraju, izbor je pao na ovo Slike su još uvek sa placa, tek sam prekjuče preuzeo i jedino što sam stigao je da sipam gorivo i vijam majstore pred praznike da završim mali i veliki servis i odradim mehaničku zaštitu 2019. godište, 2.0 TDI 150KS DSG, pravih 131.000km, 18" felne, Highline oprema: Virtual cockpit Discover Pro multimedija 9.2" Koža-alkantara sedišta sa elektro podešavanjem naslona i lumbalne podrške i grejačima Klima u 3 zone LED premium farovi, praćenje krivina, nivelacija, dynamic light assist, cornering lights itd. Lane assist, automatsko kočenje i upozorenje, parking senzori napred i nazad, rikverc kamera Adaptivni tempomat Keyless start Ambijentalno osvetljenje Generalno stanje auta je fenomenalno, bukvalno izgleda i vozi se kao da ima 31.000km a ne 131.000km, održavan je fantastično, imao je jednog prethodnog vlasnika u Španiji, svi servisi su rađeni u rokovima, u ovlašćenom servisu, imam celu istoriju, tako da nema nikakvih skrivenih neprijatnih iznenađenja. Ovako na prvu, DSG šalta savršeno, prosto ne mogu uopšte ni da uporedim kvalitet vožnje i komfor sa Oktavijom, sama "čvrstina" automobila ako tako može da se nazove, izolacija kabine, materijali, udobnost, ova sedišta su za čistu desetku, prostora ima u izobilju, auto je na ovim felnama baš stabilan, a uopšte ne deluje tvrd, šta više, nivo udobnosti ako pričamo o tvrdoći vešanja je otprilike kao u Škodi sa 17" felnama. Virtual kokpit u kombinaciji sa ovom najvećom i najboljom VW multimedijom mi je hajlajt, toliko opcija, toliko lepo izgleda, jedva čekam praznike da uhvatim vremena i prođem sva podešavanja i vidim šta sve može, pa malo i Cariste da se dohvatim da pootkuljčavam kojekakve dodatke. Od inicijelnih ulaganja - uradio sam mali servis juče, danas preuzimam auto sa ugradnje mehaničke zaštite, odmah posle toga pravac na montažu novih Continental Allseason2 guma, a u petak bi trebao da završim i kompletan veliki servis, da sam miran. Jedino što će mi preostati posle praznika je i redovan servis DSG menjača, inače bih to sve odjednom završio, ali toliko su svi preopterećeni sad pred praznike, da sam morao ovako parcijalno, kad ko šta može Plan za posle praznika je svakako i remap, to je ono osnovno, a videću da uradim odmah i remap DSG menjača, samo da vidim gde ću da teram. I na proleće SunControl folije, bez toga ne ide. Pišem dalje utiske kako ih budem skupljao
  35. 16 points
    Ivan

    Funny photos

  36. 16 points
    knezevic76

    Funny photos

    Sent from my SM-A546E using Tapatalk
  37. 16 points
    Woodoo

    Funny photos

  38. 16 points
    Ivan

    Funny photos

  39. 16 points
    Woodoo

    Funny photos

  40. 16 points
    Ivan

    Funny photos

  41. 16 points
    Vule

    Funny photos

  42. 16 points
    stex_pb

    Funny photos

    Postavili smo standarde autoindustrije !
  43. 16 points
    neshtry

    Funny photos

  44. 16 points
    Ivan

    Bravo by Knezevic

    Bivsi vlasnik...
  45. 16 points
    PremieRacing

    Brick 244 restomod

    Farbanjem sam prezadovoljan...auto je jutros izašao iz komore i nije taknut u smislu popravki i poliranja.
  46. 16 points
    Woodoo

    Funny photos

  47. 16 points
    Ivan

    Funny photos

  48. 16 points
    radomir.g

    .:: Fiat Panda 100HP ::.

    Priča teče dalje.. Potpuno neplaniski listajući KP naletim na sedista od 500 Abartha… i to baš onakva kakva su idealna da se uklope u enterijer od Pande u tamno sivom štof materijalu. Postoje kožna crna, crvena, u štofu sa crvenim linijama itd, ali ova su baš idealna po svemu. Okolo naokolo dogovorimo se oko cene i ništa - pravac Batajnica. Dobijam na poklon i kompletnu zadnji klupu - sve spakovano u Pandu. Iako mali gabaritima, ali auto je zaista funkcionalan. Sedišta u savršenom stanju, rekao bi da auto nije mnogo prešao. Montaža zaista laka - 3 nosača se gadjaju savrseno, dok je četvrti nosač - onaj spoljni prema “B” stubovima totalno drugačiji. Rešenje je ili da se nosač pravi ili jednostavno sa se prebaci sa fabričkih šina sedišta. Tako sam i odradio samo se na kraju umesto nitni stave redovni šrafovi. i to je to.. kako izgleda? Po meni baš onako kako je i trebao da izadje iz fabrike. Udobnost je drastično bolja ali ne mislim da bočnu potporu. Ona nije ništa posebno jer su to sedišta za mali gradski auto i manje bi funkcionalna bila da ima neke preduboke bokove za potporu zbog čestog ulaženja i izlaženja iz auta. Na udobnost mislim na čvrstinu, jednostavno sedište je ozbiljnije.
  49. 15 points
    horvat

    Opel 159

    Prodje jos jedna registracija, 59.000 rsd sa tehnickim. Promenio sam osiguravajucu kucu (Dunav), i opet sam pitao za prebacivanje premijskog stepena i ovde su delovali mnogo upucenije nego u DDOR, rekao mi je covek da tacno zna sta je to i da je to moglo pre, ali da su sada zabranili i da sada moze samo na prvoj registraciji. Never mind... idemo dalje Osim toga, nema puno sta da se pise, vozimo se, odrzavamo, posto je zima, praznimo sakupljac uljnih isparenja, koji je ovom prilikom bio nesto masniji nego obicno: A evo i par "umetnickih" fotki, cisto eto
  50. 15 points
    Loon123

    Funny photos

This leaderboard is set to Belgrade/GMT+01:00

 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...