Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation since 04/15/25 in all areas
-
17 points
-
14 points
Funny photos
ISV_01 and 13 others reacted to SalacUE for a post in a topic
Poslato sa honor 200 pro pomoću Tapatoka -
14 points
-
13 points
Jare za sve pare ...
ivica su and 12 others reacted to moron for a post in a topic
U julu 2022. sam za poslovne svrhe na lizing uzeo aktuelnu Toyotu Yaris Stella 1,5 od 125 ks ( trenutno je na oko 54.000 km ). Moram da priznam da me taj Yaris totalno raspametio kako lepo ide. "Kao metak". Posebno kada ga usporedim sa Yarisom prethodne generacije 1,5 od 111 ks, koga koristim od 2019. godine ( trenutno na oko 145.000 km ). Ta prethodna generacija Yarisa ima i neki jako čudan menjač. Tačnije, ima čudan birač brzina, bez jasnog "klik-klak" kada "upadne" u prvu ili rikverc, što me nekada izludjuje u gradskoj vožnji. Tek, kod ovog sadašnjeg Yarisa, skoro sve je to meni čista perfekcija (motor, menjač, perfomanse, ležanje ... ). Istina, svetlosni snop farova je očajan. Yugo 45 ima bolje farove. Dugo sam razmišljao da kupim jedan takav Yaris i sebi privatno. Jeste da nema neku baš besnu opremu (baš suprotno od toga), ali, ima savršene sisteme asistencije (pa standardno ima i poluatonomnu vožnju, a što nekada nećete naći kao opciju ni na 10 puta skupljem BMW-u), tako da prolazi "moje kriterijume". I danas sam napokon sebi privatno uzeo jedan polovan Yaris Stella 1,5 od 125 ks (2022), sa predjenih oko 39.000 km. To je to. Toyota kao Toyota. Emocija posebnih tu i nema. Ali, verujem da će da posluži ... Možda u dogledno vreme uzmem neki rezervni točak, a verovatno stavim i neke bolje sijalice u ove halogene farove. Ispod su fotografije oba primerka. Oba su iz 2022. i oba iste bolje -
13 points
-
13 points
-
12 points
2022. Alfa Romeo Stelvio 2.0 280 ks Bianco
dekirs and 11 others reacted to TheWickerMan for a post in a topic
Stevica je preživelo Nürburgring Nordschleife, gume nisu preživele, kočnice možda, videćemo :kezo: baš zanimljivo iskustvo, ali nikako nije za SUVa. -
12 points
-
12 points
-
12 points
-
11 points
-
11 points
Nuova Delta 2.0 mjet Platinum - finally -
Ivan-Topola and 10 others reacted to MS PK for a post in a topic
Povlacim rec [emoji35][emoji23] Sent from my SM-A346B using Tapatalk -
11 points
Nuova Delta 2.0 mjet Platinum - finally -
Ivan-Topola and 10 others reacted to darkman14 for a post in a topic
Naslednik parkiran dok ne stigne AMSS potvrda i tablice @PremieRacing ti si mi talija, zovem te kad budem išao po tablice -
11 points
-
11 points
-
11 points
-
11 points
-
10 points
-
10 pointsUradjen veliki servis, ali dzabe Po pitanju servisa izgleda da se ipak postovalo, skinuo sam skoro nove delove al ajd sad, ko je mogao da zna, nisam morao toliko da zurim... ali mi je to stalno bilo na glavi, kad god ga stisnem Uglavnom, sam agregat je maltene isti kao na bravu 1.2 16v, postupak zupcenja je potpuno isti, alat je isti, procedura je ukratko za one koji ne zele da citaju dalje: uvija se alat umesto prve i druge svecice, i dovode klipovi na vagu. Skida se cep(ili cepovi, ali za veliki servis je dovoljan samo jedan, oba ako se cupaju bregaste), i trazi prorez. Na svakom drugom krugu radilice se prorez pojavljuje i tu mu je "mera" ostalo kao i na svakom, stavis kais, nategnes spaner, ima svoj reper za natezanje itd... A kod mene je proteklo ovako: prvo skidam posudu antifriza. Zatim, poklopac motora nije samo poklopac, vec prolazi i nesto vazduha kroz njega... raskacinjem bobine(suve su kao barut, to je dobro, ne propusta dihtung kucista bregastih, inace umeju da plivaju u ulju), i skidam svecie. Naime, planirao sam da uzmem svecice kad legnu sledeca primanja, jer su kao pristupacne i brzo se menjaju(malo sutra, brzo na bravu, ali ovde je samo agregat isti, sve oko njega drugacije, pa ni zamena svecica nije 2min al ajde), ali kad sam video da su(izgleda) fabricke, iridijumske su koje bi trebalo dugo da traju, NGK su ali nemaju klasicnu oznaku vec neki kod, tako da kapiram da su OEM radjene samo za fabriku. Odmah se predomislim i krenem da jurim svecice ali u 1 u sred subote su radile samo tri radnje, i niko nema na stanju, mogu da poruce. Uglavnom je boja svecica idealna, boja kafe, znaci odlicno sagorevanje. Ali da su za zamenu- jesu, potrosene lepo. Auto idealno radi, kao fen, ali cim stignu nove menjaju se. Evo, jos ne mogu da se nakajem sto ih nisam uzeo odmah. Dalje, crevo usisa, sa ostalim crevima(gde su fabriske selne, mogu da se otkace i vrate bez problema ali sam ja na vecini mesta stavio klasicne na sraf- dok ne osetim ja pod rukom da sam to pritegao nemam poveranja u takve sem na manzetnama, gde mora i slicnim mestima. Tu se pojavljuje turbina. Aksijalnog lufta nema nista, koliko sam mogao prstima sam probao a i spic kljestima pazljivo, samo hvatajuci za tu maticu na njoj, bas ni najmanjeg klika nema, ali zato radijalnog lufta bogme ima sigurno ceo milimatar. Neke cike kazu da to tako treba i mora na svakom koji je presao iole kilometara, pa se nisam nesto strecnuo. Cak se i vidi da je kod tih peraja zagladjeno kuciste, kao da povremeno blago i zakaci. Ali za 2meseca sam presao oko 2000km, od izmedju minimuma i maximuma je za to vreme spustio na 1/3 a ulje je bilo crno i svakako za zamenu, ne znam ni koliko je bilo razbijeno ni nista, a ja nista nisam dolivao svakako. Kapiram da mu to dodje bar 7-8 pa cak i 10 od maximuma do minimuma bez dolivanja, sto je odlicno za turbaka s tom kilometrazom. Zvizdanje se ovako ne cuje, vrlooo blago kad se pritisne i bas u odredjenim okolnostima, cisto da se primeti da je tu. Tako da za sad ne diram, a kad dodje vreme bice zamena srca u mojoj radinosti, o tome cu se vec edukovati, lagano. Za sve postoji prvi put. Polako izviruje zupcasti Dalje ide skidanje nosaca motora(mora, tacno je preko spanera). Ali prvo dobro potkajlovati mtoor odozdo. U mom slucaju je to bilo duple fosne koje su poklopac kanala, blok, i dizalicom sam nastelovao visinu tako da se samo lagano nasloni motor na sam blok (suspleh je mokar od silnih tecnosti prolivenih odozgo pre skidanja, nigde inace auto nista ne pusta ) Kad se skine koruga, donja remenica je na izvolte... tri srafa brm brm i ona je dole... Aj da skinem i cep bregastih da bih postavio alat... pa sa izduvne strane je turbina, previse posla za skidanje. Sa usisne, pa jbg, usis I tu previse posla za skidanje... forica bit+ kljuc nije uspela. Iskrivo sam dva kljuca koliko je bilo stegnuto i 2 neka imbusa iz kompleta nepoznatog porekla dok nisam iskopao treci kompletic gde je izgleda bio malo kvalitetniji Poluga, i cep dole. Alat za zupcenje: Ali, ni alat da se uvrene ne moze a da skidam turbinu ili usis, vec umoran, nije bilo sanse. Nista, bitno da znam gde je vaga a bregasta moze i na prst detektor. Okrenem jedan krug, pa malic u rupu- jos je oblo. Jos jedan krug do vage na svecicama- stigao zaravnjen, dakle stop. Obezelim marektom na glavi i remenici i nema vise pipanja. Skidam stari i on je u odlicnom stanju, nema nikakvih pukotina, mekan pod rukom, ma skoro menjan. Spaner se vrti onako utegnuto(svaki stari koji je zgazio nesto kilometara mozes da zavrtis pa natavi da se okrece i zuji, ovaj bukvalno kao i nov, tim otporom se okrece). Reper je za pola makrera krenuo ka opustanju, ali to je nista, tek nalegao. Oko vodene pumpe nema neke dokumentacije, 4 srafa, zilet i skidanje starog silikona, sve do stanja sjaja, zatim ide nov, opet 4 srafa i to je to. Stara je takodje bila u savrsenom stanju, ma nova Montaza novog zupcastog... remenicu bregaste nisam odvijao kako bi trebalo po proceduri, smatram da nema potrebe, na neki nacin kopiram zupcenje. Prvo ide dole na radilicu, preko vodene pumpe i natezem ga koliko mogu preko remenice bregaste, dok cale pridrzi namestim spaner i samo blago stegnem sraf koliko da drzi. Onda polako ide kljucic iz seta za zupcenje, i nategnem ga na reper. Zatim okrenem radilicu za dva kruga i proverim gde je, vidim da se otpustio i opet otisao unazad(ali sam sad siguran da je kais nategnut kako treba i na svom mestu), zatim ga opet natezem malo preko mere, za pola kanala, i stezem finalno((jer smatram da cim malo odradi i nalegne kako treba, doci ce taman na projektovanu meru). Provrtim opet dva kruga, a on je i dalje tu gde sam ga i ostavio, dakle to je to PK spaner, stari ima imbus 6-icu, a novi je dosao sa srafom. Sto se mene tice, unapredjena varijanta, ne volim nesto te imbuse da vidim ni na slici Polako poprima svoj prvobitni oblik, samo sto iznutra lepse sija i slova su belja Filter vazduha... isto, ocigledno, skoro menjan, skoro nista zaprljan... kaze cale nemoj to da bacas, ko zna kad moze da ti zatreba, nov Posle sve obrnutim redosledom i to je to. Upalio na keca, zamenjeno i ulje, nov antifriz, radi kao fen, isproban, ide potpuno isto kao sto je isao... pa to je valjda to, sad mirnije mogu da spavam
-
10 points
-
9 points
-
9 points
-
9 points
-
9 points
-
9 points
-
9 points
-
9 points
-
9 points
-
9 points
-
9 points
-
9 pointsTo je od kolege @nemanja84bg
-
9 points
AR Giulia 2.2 JTD
Reacher Gilt and 8 others reacted to dellas for a post in a topic
Gotova carina, veceras prvo spavanje u garazi, pa ide na planirane servise . -
9 points
-
9 points
-
9 points
-
9 points
-
9 points
Lex CT200h - ženomobil
Grafit and 8 others reacted to PremieRacing for a post in a topic
Otišao rano jutros prvo kod Vračara u Inđiju, zato što stare matice nisu mogle da se iskoriste za 'nove' felne...pre toga poručio, čekao i dočekao prstenove za 'nove' felne. Pa tražio i našao jedan pokopac koji mi je falio za 'nove' felne. Onda otišao za Voganj po dve gume i da platim neki auto, pa posle išao u SM po još dve gume i da montiram sve na auto. Sada to izgleda ovako: staro novo staro novo Nije nešto, nije vau, ali je jedino što sam uspeo da nađem dovoljno široko i sa dovoljno malim ET-om da ne moram da radim brezone, distance i/ili adaptere... Nije lepo, al' nije ni loše. Uživo izgleda bolje FelGe su neke za nemca, 8" i et 30. Miiiiinimalno su konkavne na obodu, pri kraju kraka, i uživo izgledaju dobro. Pogotovo kad se vrte u vožnji. Onda izgleda bolesno dobro. Ovako dok stoji mi je njaaah, ništa spec., čak mi se i ne sviđa. Ali to je to! Kraj. Gotovo. Letnji set gotov, završen. -
8 points
-
8 points
-
8 points
-
8 points
-
8 points
-
8 points
Fiat Punto Evo 1.4 Multiair Turbo Toblerona
knezevic76 and 7 others reacted to frostysrb for a post in a topic
Stigli paketići Drugar je skoro radio za Alfu Mito creva za intercooler kod naših u Inđiji i pošto je sve ispalo super rešio sam i ja da uradim isto. Kad sam skinuo branik video sam da se svi hladnjaci polako raspadaju, tako da sam poručio i hladnjak klime i hladnjak vode Ostale su još neke sitnice da se poruče i pakovanje može da počne -
8 points
Sexy Corolla
PremieRacing and 7 others reacted to bane1321 for a post in a topic
Trenutno je na 68,300 kilometara. Kada je kupljena nisam mislio da ću ovoliko prelaziti, ali, šta je, tu je. Kombinacija motora, menjača i karoserije je vrlo dobra. Ponekad se i sam začudim koliko to dobro funkcioniše. Menjač sam hvalio i u prethodnom Aurisu, te je pravo uživanje voziti i menjati brzine. NAjveća bojazan kod kupovine Korole, nije bio njen kvalitet, niti motor, već kako će se porodica privići na prelaz "sa konja, na magarca" u smislu prostora i udobrnosti. Napravili smo nekoliko dužih putešestvija, do Stare Planine, Temišvara i do Soluna i mogu reći da smo izašli u poprilično dobrom stanju posle njih i da smo uspeli sve stvari da spakujemo u prtljažnik (veliki sam protivnik prtljaga u kabini, bolest, šta ćeš). Probaću da sumiram pozitivno i negativno. POZITIVNO + spoj motora i menjača, + odlična prednja sedišta, podesiva po daljini, nagibu i visini (na žalost bez lumbalne potpore), + aktivna bezbednost - Toyota Safety Sense, ma koliko se svi hvalisali, dovoljno je da jednom odrade i isplate se, a vožnja autoputem uz adaptivni tempomat i pomoć držanja u traci je baš relaksirajuća, + ležanje na putu i u krivinama, čak i sa AS pneumaticima, + spoljašnji dizajn i ergonomija unutra i volan se izdašno podešava, NEGATIVNO - nema otvora za klimu nazad, - nema rezervni točak, čak ni ležište predviđeno za njega, - prokleta MLATIMUDIJA! Od grafike, do upotrebljivosti jedna velika nula (bar se zvuk čuje dobro) i - cene održavanja, Toyota relax baš košta! HMM ~ nekom bi smetalo, ali mi smo se odlično prilagodili prtljažniku, u koji staju jedan srednji i tri mala kofera, ~ za mene je količina opreme, taman, ali nekom drugom bi svašta zafalilo, ~ kvalitet, definitivno je opao u odnosu na Auris, ali sam ga stavio ovde jer sam dosta toga "unapredio" sam, uz malo truda. Eto, to mi sada pada na pamet... Neko razmišljanje je da, ako (kada) priđem sa poslom bliže kući, zamenim Gospođu istom takvom ali hibridnom 1.8/140KS. Za kraj, grafik performansi za prva četiri meseca: -
8 points
-
8 points
-
8 points
Nissan Note by Shuxx
nobutado and 7 others reacted to PremieRacing for a post in a topic
Lepo razmišljanje...korektno. Ali ljudi, to su toliko mizerne i neosetne razlike da je smešno uopšte trošiti vijuge i praviti razliku. Naravno ovo je samo moje subjektivno mišljenje i niko ne treba da me sluša niti da mi objašnjava da l' sam u pravu ili grešim... Isto kao dot na gumama da l' je '24 il' je '25. Isto kao i benzin da l' je 95 il' 98 oktana. Isto kao i pritisak u gumama da l' pumpamo na 2.4 ili 2.5 Isto kao i ... Nemojte sad drvlje i kamenje, i ja sam jedan od nas decenijama unazad, ali eto sad sam stariji i 'pametniji' za goooomilu ličnog iskustva pa mi došlo da naglas kažem/napišem da se podosta preteruje u poslednje vreme -
8 points
-
8 points
-
8 points
Bravo by Knezevic
ISV_01 and 7 others reacted to Mijailović P. for a post in a topic
Realno, sad je i lepši i bolji.
Info
FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".