Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 04/25/24 in Posts
-
6 points
-
4 points
-
4 points@Woodoo Možete da me povredite ali ne i da me povredite
-
3 pointsPa Hajneken nije nemacki nego holandski
-
3 pointsHajneken? To mi zovemo piss-beer...
-
2 points
Planinarenje
nemanja84bg and one other reacted to shuxx for a post in a topic
Kad se pije pred prodavnicu, u kafani itd... Vazno je koje je pivo... Na planini, bogu iza tregera, i nije toliko vazno, vec je vazno da je ladno [emoji106].. Hiper ventilacija za pluca, i hidratacija za telo... Daj sta das... Kod nas pijes sta se ponese, u bugarskoj bugarsko, makedoniji makedonsko.. Mada, teska srca priznajem, da su sva ista, jer su pivarske kompanije pokupovale pivare, i prodaju nam gorku vodicu... Sent from my STK-LX1 using Tapatalk -
2 points
Makete automobila
neshtry and one other reacted to Grafit for a post in a topic
Aston Martin DB5, James Bond 007 Sad ću da mu pravim garažu... -
2 pointsBilo bi lepo da ovakve Lego postoje (model i izgled).
-
2 points
Lepi i zanimljivi primerci iz oglasa
nemanja84bg and one other reacted to OMP for a post in a topic
opis https://www.polovniautomobili.com/auto-oglasi/23704386/dacia-logan-ambiance-12-16v-lpg?attp=p0_pv0_pc0_pl1_plv0 -
2 points
-
2 points
-
2 points
-
2 points
Funny photos
neshtry and one other reacted to Woodoo for a post in a topic
Taj forumaš što počinje na @Axicje nenad.ebiv. -
2 points
-
2 points
-
1 pointDA napomenem još jednu boljku, alternator je postavljen sa prednje strane na najnižu tačku vozila, odmah ispred kartera. Kvašenje mu znatno smanjuje rok trajanja. Kada je meni trebao jedva sam ga našao jer je tih dana u okolini bila poplava i svi su rasprodati. @ostojaJa ni na jednom drugom nisam čačkao alternator osim četkica, ali Astra je pobedila. Mada ista ta astra za 100 000km u mom vlasništvu nije upalila check engine. Dok mi je na Grandeu to gotovo normalno stanje. padne kiša, gori lampica...
-
1 point@stex_pb Pa ja sam na nesrecnoj Ladi za 240k imao jedan remont alternatora (obrada osovina, lezaji, cetkice, diodni most zbog koga sam i otisao u servis pa sve ostalo odradio). I jednom menjan regler nezavisno, stavili drugi "ruski" nesto je strobovao i zezao cim smo zamenili, pa smo nabudzili sa nekog Opela posle mesec dana i to je radilo posao godinama posle... Inace sam imao zimski i letnji adapter za punjenje alternatora, jedna dioda zalemljena na buksne pa sve upakovano u termobuzir koju stavim kad su veliki minusi da bolje puni, digne sa 13.9V na 14.6V punjenje...
-
1 pointJaka je to cena.
-
1 pointMeni je ovo simpaticno, kontam da je neki posten lik, pisac. Mada pokusavao sam da pregovaram sa jednim umetnikom za Minija 2010 godiste, prvi vlasnik ciikica. Posle 10 telefonskih razgovara nismo uspeli ni da se dogovorimo da se vidimo
-
1 pointPa promeniš alternator i voziš dalje Nisam bukvalno na 10k ali originalni je 4 puta remontovan, pa stavljen polovan pa opet remontovan. To je zapravo jedina mana tog auta za 100 000 koliko sam prešao sa njim. 1.crkava regler, Astra ima hidro servo koji pokreće elektro pumpa koja vuče veliku struju 2.uz alternator integrisana vakum pumpa koja koristi motorno ulje za podmazivanje. popusti semering, ulje uđe u rotor. Izgubiš punjenje privremeno ili odmah crkne regler. 3. Semering može da istroši osovinu i da opet popušta ulje iako je semering zamenjen. Meni se dogodilo sve od ovoga. 300 km od kuće izgubim struju. na terenu me oderu da zamene regler i semering. Vratim se kući, opet nema punjenja, alternator pun ulja. Opet zamenimo semering. Opet isto. Pojela se osovina rotora. Treći put skidamo. Mašinac obradi na strugu pa navari taj prsten pa opet obradi na fabričko. Super radi, 6 meseci. Var nije dovoljno jak, opet ga pojeo semering, uđe ulje, zapali se.... Ugasim ga sa flašom vode.... Stavim polovan, navodno remontovan. ti što su ga remontovali stavili pogrešan ležaj, posle nekog vremena taj ležaj doveo rotor do dizbalansa i oštećenja zbog tog ležaja. Opet mora remont, stavili nov rotor, imao majstor na stanju. Posle tog poslednjeg remonta je najduže trajao i tako sam ga prodao. E sad ovo se sve dešavalo na autu sa nepoznatom servisnom istorijom i kilometražom. Koliko li je stvarno prešao ako je na satu 200 000 a osovina pojedena..... I pored svega toga Astra sa 1.7 Dti motorom je odličan automobil. Edit:ovo je koliko se sećam, diodni most je menjan još par puta. Kad sve saberem, trebao sam da kupim nov alternator, bio je oko 300 evra kompletan i da se ne zezam Ali ko će znati da će toliko puta da zezne stvar.
-
1 pointPo ovom opisu mislim da je korektno da se ponudi 120 dinara po kilogramu.
-
1 point
-
1 point
-
1 point
Gedora stajling
Bingodalton reacted to Dale for a post in a topic
Nije bas gedora, ali je svakako vizir delo kucne radinosti vredno slikanja. -
1 pointovo su fore tj oni programi vestacka inteligencija i sta vec, rade ih sa raznim automobilima nije pravi lego
-
1 point
-
1 pointEvo nesto iz pepka sto sam uspeo da uslikam mrzelo me da preturam
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 pointTa je odredba pravno ništavna (onako kako je napisana) i u tom delu svako bi ih na sudu dobio.
-
1 pointMalo kasnim ali da dodam nekoliko slicica sa uspona na vrh Kablar od 31.03. Krenuli iz Ovčar Banje, vreme idealno jer nije bilo kiše ni vetra, čak se i sunca jedva naziralo kroz oblake. Ovog puta nas je bilo šestorica mada nam je taj šesti pravio najviše problema. Uspon i nije nešto preterano zahtevan iako smo išli najtežom stazom za penjanje ali komšija mog poznanika valjda neki programer koji skoro pa da ne izlazi iz stana. Bled kao krpa, posle 2 minuta uspona jedva dolazi do daha i prilično nas je kočio sve vreme penjući se uz Kablar. Bilo kako bilo, nekako je preživeo možda i uz pomoć 2,5l domaće rakije koju smo šestorica mladih lagano rešili do vrha a da to nismo ni osetili. Nažalost glavni vidikovac je zatvoren ali je svakako pogled sa vrha nestvarno lep. Jedino mi je žao što nismo obišli isposnicu svetog Save ali ćemo i to nekom prilikom. Najhrabriji su se okupali, ja sam realno ušao do pola i dalje nisam jer je voda još uvek bila hladna.
Info
FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".