Jump to content
FAS Goran

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 05/17/23 in all areas

  1. 11 points
    Ivan

    Funny photos

  2. 8 points
    Axic

    Funny photos

  3. 8 points
    Nikola031

    Funny photos

  4. 7 points
    Grafit

    Funny photos

  5. 6 points
    Axic

    Funny photos

  6. 5 points
    Ivan

    Funny photos

    Da se nadovezem na @Woodoo :
  7. 5 points
    Woodoo

    Funny photos

  8. 5 points
    Axic

    Funny photos

  9. 5 points
    Axic

    Funny photos

  10. 5 points
    Reacher Gilt

    Fiat 500X / Fiat 600

    @moron Ovo važi i za nekadašnje vlasnike
  11. 5 points
    integralac

    Funny photos

  12. 4 points
    Rile_bg

    Punto 1.2 16v HLX (nemac)

    Aahhaha sto nas mrzis bate be
  13. 4 points
    shuxx

    Funny photos

  14. 3 points
    Nemojte tako, priča se po kraju da je Aca nabavio DS pojedinim programerima sa foruma!
  15. 3 points
    neshtry

    Funny photos

  16. 3 points
    neshtry

    Funny photos

  17. 3 points
    0.9 twinair kada crkne,često mu nema popravke,iskustvo je sa britanskih fiat foruma(tamo je 0.9 uglavnom u pandama koje su jako popularne) qubo je baš zanimljiv autić
  18. 3 points
    Woodoo

    Funny photos

    Pandur Robert De Niro
  19. 3 points
    shuxx

    Funny photos

    . Sent from my SM-A536B using Tapatalk
  20. 3 points
    Ivan

    Funny photos

    Stavih i u temu o pneumaticima...
  21. 2 points
    bane1321

    Funny photos

    Da se i ja nadovežem:
  22. 2 points
    Mijailović P.

    Iskustva sa amortizerima

    Ja sam na više auta menjao amorte strogo vodeći računa o dimenzijama kačenja i oslanjanja. Svaki put je auto bio viši nakon zamene. To se zadržalo vrlo dugo a zavisi od kvaliteta samih amorta. Evo sad i na ovom autu, još uvek je više poredeći sa situacijom kada su stajali dotrajali amortizeri. Prkosi logici ali je tako. Uglavnom menjam amortizere vrlo brzo nakon kupovine auta, što zbog zatečenog stanja - što zbog benefita novih. Na Stilu sam čak sa itn amortima bio zadovoljan. Prvih nekoliko meseci su bili tvrdi ali se to kasnije promenilo. Jedino su u zimskim uslovima bili bučni, jbg kvalitet.
  23. 2 points
    Ima trenutno na PA ovakva Recaro sedista iz Astre H OPC, crni stof... Upisao ih covek kao "ricaro"
  24. 2 points
    Od kvaliteta . Zajedno sa digitalnom klimom i jos nekim detaljima su nastavili da se blamiraju jos od Stila.
  25. 2 points
    OMP

    Iskustva sa amortizerima

    opruga diktira visinu vozila a ne amortizer, amortizer koje god tvrdoce da stavis visina auta mora ostati ista
  26. 2 points
    italiano

    Fiat 500X / Fiat 600

    Ovo nije finalna verzija, bice on jos lepsi...
  27. 2 points
    moron

    Fiat 500X / Fiat 600

    Lep je i meni
  28. 2 points
    Aca radi po Zeksovom principu
  29. 2 points
    Ko želi dosta unutrašnjeg prostora i praktičnosti u relativno malo dužine, 500L je veoma dobro rešenje za "porodični prevoz". Imao sam ga skoro 8 godina i toliko sam ga puta ovde (naširoko) hvalio, da nema smisla da to opet detaljno činim. A dela njegovih dobrih osobina sam postao istinski svestan tek kada sam ga "likvidirao"
  30. 2 points
    shuxx

    Funny photos

    . Sent from my SM-A536B using Tapatalk
  31. 2 points
    shuxx

    Funny photos

    . Sent from my SM-A536B using Tapatalk
  32. 2 points
    knezevic76

    Funny photos

    Sent from my 2203129G using Tapatalk
  33. 1 point
    Reacher Gilt

    Iskustva sa amortizerima

    I ja mogu samo da potvrdim ono što je Mića rekao, otkad sam otoič prednje zamenio (kyb), propeo se brav par cm, i tako i ostao. Sad kad se i pozadi malo odigao, sve je ponovo na svom mestu.
  34. 1 point
    Reacher Gilt

    Iskustva sa amortizerima

    Nismo se razumeli, nisam na kraju stavio pozadi kyb nego sachs. A nameravao jesam, da uparim sa prednjim. Međutim u međuvremenu su naduvali cene excel-g serije kao da su neka svemirska tehnologija. Skoro duplo su skuplji od sachs, a baš ne verujem da su i duplo bolji. Moj majstor se takođe slaže sa mišjenjem većine kolega da je očekicano da se auto malo podigne nakon zamene amortizera.
  35. 1 point
    @ostoja moze se sanirati, naravno.
  36. 1 point
    @Milan Mrvka Ako zelis prostran, udoban, vrlo praktican i relativno ekonomican automobil, sa najjeftinijim odrzavanjem - 500L 1.4 je najbolji izbor. Luckasti dizajn dobijas gratis!
  37. 1 point
    Ivan

    Brick 244 restomod

    Gledaj sta je prednje rame/viljuska, sunce ti poljubim... Mozes vola da ubijes . A ne ove danasnje tanusne od spijaltera ili aluminijuma, za devojcice .
  38. 1 point
    moron

    Honda Civic

    Imao sam prilike da malo "prošetam" sa ovim Civicom i vratio sam ga u "Deltu" uz reči: "Prokleti bili što ste mi ga dali ..." Zaista fantastičan "autić". Za svoju klasu baš odličan. Prava čigra. Veoma udoban. I po mnogo čemu je "za dva koplja ispred" u odnosu na svaku trenutno aktuelnu Hondu koja se nudi kod nas.
  39. 1 point
    Ivan

    Punto 1.2 16v HLX (nemac)

    Ma nista licno, nego onaj tester od Pikca jos malo da utvrdi gradivo.
  40. 1 point
    Qubo kao putnički može lepo da izgleda. Praktičan je i prostraniji u odnosu na Pandu. U osnovi vidiš da je u svim modelima koje si naveo 1,4 benzinac, tako da nemaš dileme koji motor da gledaš. Ozbirom da gledaš 500L, malo će biti tromiji u odnosu na druge manje automobile sa istim motorom zbog razlike u težini i otpora vazduha pri većim brzinama. U odnosu na Qubo i Pandu, 500L nudi neizmerno više prostora i komfora. Svakako nećeš pogrešiti u vezi 500L i 1,4 benzincem ako ti preformanse nisu primarni uslov. Naravno, što kaže imenjak, lepše se vozi 1,4 turbo ili eventualno dizel verzije (1,3/95-1,6/105/120ks). Fiat nije nikad imao loše dizele pa nećeš pogrešiti ni njih da pogledaš, samo je uslov (kao i kod svega) da je adekvatno održavan i pregledan kod majstora pre kupovine. Pošto je i meni 500L negde u malom mozgu kao potencijalni sledeći auto zbog jelte porodice, isto gledam šta se nudi po oglasima.
  41. 1 point
    Ma aca nije vredan pomena uopste totalni debil, nikad mi nisu bili jasni ti ljudi koji ga angazuju, dal su i oni toliki debili da im treba jos jedan debil da im prosipa mudrosti i uzima pare, kad sam video njegove tarife i sta on sve naplacuje meni stvarno nije bilo jasno koliki retard treba da budes da to platis...ja bih pre rekao za njega dok je ovaca bice i vune a ne za majstore koje pominje.
  42. 1 point
    shuxx

    Iskustva sa amortizerima

    Cenim da je logicno da se zamenom amortizera i opruga podigne i ukruti zadnji deo. Razlika u sabijanju i vracanju amortizera, izmedju novog i starog je bas velika. Kada sam uporedjivao vreme bilo je bukvalno dvostruko vece. Npr sabijem skroz nov i star, starom treba duplo vise vremena da se vrati u pocetni polozaj. Cak i vise od duplo. Brzo se naviknes, i uzivaj. Sent from my SM-A536B using Tapatalk
  43. 1 point
    Reacher Gilt

    Iskustva sa amortizerima

    Je l' menjao neko skoro zadnje opruge na bravu? Sećam se da je @Branislav menjao amorte, ali ne sećam se da li je i njih... Juče kad sam preuzeo auto od majstora gledao sam kako se ponašaju amorti (takođe zamenjeni), nisam obraćao pažnju, ali nekako mi je sad mnogo podignut pozadi... Ne znam da l' je tako normalno, da su prethodne bile popustile, ili je nešto drugo?
  44. 1 point
    Ivan

    Funny photos

  45. 1 point
    Da li je majstor nakon zamene motorića izvršio podešavanje klime, odnosno samoučenje aktuatora(motorića) klapni. Ako nije, problem može biti u tome da klima ne prepoznaje ispravno signale sa senzora aktuatora. Druga mogućnost za takvo ponašanje je da je majstor uradio samoučenje klime ali na hladnom ili nedovoljno zagrijanom motoru. Zatim postoji mogućnost i da senzori temperature u samoj klimi ne rade ispravno, mada sumnjam da su svi (ima ih 4) otkazali istovremeno. Pokušaj izvršiti reset klime, ako ne pomogne onda je najbolje otići na dijagnostiku da se vidi koje su greške dovele do takvog ponašanja.
  46. 1 point
    neshtry

    Funny photos

  47. 1 point
    Crni dim - previse goriva. Ako je samo kod hladnog motora najcesce mehanicki problem (cure dizne, prevelik pritisak), ali ako je i kod zagrejanog onda je najcesce elektricni problem (senzori, racunar...) Plavi dim - trosi ulje. Kod hladnog motora najcesce problem gumice ventila/turbo, kod zagrejanog karike, Beli dim - trosi rashladnu tecnost. Kod hladnog motora se to zanemariuje jer je najcesce samo kondenz od hladnog izduvnog sistema i toplih gasova. Kod zagrejanog je mehanicki problem da sagoreva rashladnu tecnost (problem sa usisinom, dihtunzima, pukla glava...) Ako ovo neki majstor ne moze da prepozna, istina nesto je teze kada auto ima katalizator i/ili DPF u izduvnom sistemu, onda bas i nije neki majstor.
  48. 1 point
    ovo A postoji mogucnost i da je pukla usisna graana koja je plasticna i kroz koju prolazi antifriz. Ako nema DPF, moze i 5W40. Svakako promeni ulje prvo i prekontrolisi da nema negde roze tecnosti
  49. 1 point
    The Punisher

    Funny photos

  50. 1 point
    EmisijaSAT: Osam generacija Golfa GTI Uspeli smo nešto što, na našim prostorima, još uvek nije niko - okupili smo svih osam generacija Golfa GTI, i testirali ih na stazi. Kroz priče sa vlasnicima, veliki broj podataka i merenje vremena na jednom delu kruga piste saznaćete koji je koliko brz, koliko dobar, koliko voljen. Priča počinje modelom koji je startovao svoj život davne 1976. godine, a završava se specijalnom, veoma retkom, verzijom najnovije osme generacije Golfa GTI. Na kraju, videćete i trku ubrzanja između svih osam generacija. Biće ovo specijalno izdanje emisije u kome će uživati svaki ljubitelj automobila:
This leaderboard is set to Belgrade/GMT+02:00

 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...