Jump to content
FAS Goran

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 05/12/23 in all areas

  1. 8 points
    Axic

    Funny photos

  2. 7 points
    Ivan

    Funny photos

  3. 6 points
    The Punisher

    Funny photos

  4. 6 points
    Dale

    Funny photos

  5. 6 points
    The Punisher

    Funny photos

  6. 6 points
    shuxx

    Funny photos

  7. 5 points
    Kupljene Fulda Multicontrol 195/55 R16 87V kod Ivana u Uno, DOT 11/23, sve zavrseno za 40 minuta, Ivan prijatan, ponudjeni smo i kaficom, picem dok cekamo, ali smo se odlucili da malo prosetamo i pustimo majstore da rade bez da im neko visi nad glavom. Sve u svemu vise nego prijatno iskustvo. Uz gume se dobio i VOZZi paket pomoci na putu (aktivira se preko aplikacije. bukvalno za minut gotovo sve), + u slucaju pucanja ili kvara gume, zamena nove u vrednosti do 100e, sto je taman cena nove Fulda gume. Presao nekih 50km od zamene, malo vozao i na otvorenom do 100km/h, malo je za neke dublje analize, ono sto mi se svidelo u odnosu na prethodne gume jeste da preko rupa i neravnina prelazi lepse, mirnije, necujnije, na sta je verovatno uticalo i losije stanje prethodnih Vredestein, koje su bile na izdisaju. Na 100km/h na sat nikakvu buku nisam primetio i automobil se zaista lepo ponasao. Veceras idemo na malo duzi put, svakako cu obratiti paznju kako ce da se ponasaju, a evo i kisa pada, tako da je prava prilika za testiranje :).
  8. 5 points
    Djuk85

    Funny photos

    Sent from my Redmi Note 8 Pro using Tapatalk
  9. 5 points
    Milutinac

    Alfa Romeo Brera

    Auuuu, jedna prava forumaska tema Tacno znam ovaj osecaj, kao ja kada sam se resio svojih problema
  10. 5 points
    Reacher Gilt

    Fiat 500X / Fiat 600

    @italiano vi sa 500L se ne računate...
  11. 5 points
    Ivan

    Pneumatici...letnji, zimski, iskustva

    Da, ali daleko je bilo ko ovde od tvojih cuvenih moci testiranja filtera pogledom, ulja pod prstima nakon par minuta rada, guma nakon kruga po Interu, itd... Mislim, to je ugled koji si ovde zasluzio godinama unazad.
  12. 4 points
    neshtry

    Funny photos

  13. 3 points
    shuxx

    Funny photos

    . Sent from my SM-A536B using Tapatalk
  14. 3 points
    Ivan

    Lepi i zanimljivi primerci iz oglasa

    Za prodaju automobila forumasa, imamo odgovarajuci podforum za kupoprodaju. A vidim da tamo vec postoji oglas i da je sve ovo vec napisano - pa ako je vec sve drugarski, besplatno i jos targetirano ka ciljnoj grupi ljubitelja Italijana sa ovoliko clanova, molba da bar ne ponavljamo isti sadrzaj na vise tema. Takodje je pravilo foruma da uz eksterne linkove ostavljamo PrintScreen oglasa. Sadrzaj foruma treba da bude nezavisan i da ima smisla i kada navedeni link bude izmenjen ili obrisan. Hvala unapred .
  15. 3 points
    Axic

    Funny photos

  16. 3 points
    Aca kad ga iznerviraju
  17. 3 points
    ostoja

    Lepi i zanimljivi primerci iz oglasa

    Nisam ni ja advokat, ali mi drugar objasnio jedared kapara se daje NAKON potpisivanja ugovora kao obezbedjenje ugovora i vraca se dupli iznos ako te prodavac ispali i proda auto. Ali ako nema ugovora onda se smatra avansom, sve i da si je izjavom i ti i prodavac proglasio kao kaparu. A avans se vraca u iznosu koji si dao.
  18. 3 points
    Evo jedne dileje. https://www.polovniautomobili.com/auto-oglasi/21313187/subaru-wrx-sti?attp=p0_pv0_pc0_pl1_plv0
  19. 3 points
    shuxx

    Funny photos

    . Sent from my SM-A536B using Tapatalk
  20. 2 points
    Žena je bila čist prosek, barem tada kad je dolazio i sa njom kod mene [emoji3] Sent from my SM-G998B using Tapatalk
  21. 2 points
    neshtry

    Funny photos

  22. 2 points
    Dale

    Lepi i zanimljivi primerci iz oglasa

    Vidis kako pazen auto, parkira se metar od ivicnjaka da sacuva felne...
  23. 2 points
    MiloshBg

    Lepi i zanimljivi primerci iz oglasa

    U nas Srba postoji jedna stvar, a to je REC. Doduse sve nas je manje koji je postujemo...
  24. 2 points
    Milutinac

    Kvalitet piva - Kutak za pivopije

    @MS PK - znaju ljudi za moje kolekcionarstvo pa mi donose Ono Lomza sam nasao u DIS-u, poljsko, dobro skroz... A ona dva vesela drugara sam uzeo po pola gajbice sa @PremieRacing...dobro je skroz, nista fancy, nista lagano, onako pravo jako ukusno pivo...
  25. 2 points
    MiloshBg

    Alfa Romeo Brera

    Te korekcije su ok s obzirom na godine i km koju ima auto.
  26. 2 points
    Axic

    Funny photos

  27. 2 points
    Sedla

    Alfa Romeo Brera

    Evo konkretnih dešavanja... juče popodne smo je sastavili i startovali. Motor radio na leru, da dostigne radnu temperaturu, pregledali da li negde nešto curi,itd...zamenili par loših šelni, malo provozali auto po kraju, palili - gasili više puta da vidimo kako se ponaša...sve idealno. Sinoć izašli na "test vožnju". Imamo jedan dooobar pravac od par kilometara na putu prema Topoli,kroz selo Krćevac. Provozali pun gas, Brera išla do 180km/h, nije mogla više. Muči se. Reko' nazdravlje,šta li nas čeka? Turbo? Dizne? Loša mapa? Vratimo se u grad, i posle sat vremena odemo još jedan krug. U drugom krugu izašla na 210km/h bez problema, za preko toga nam ponestalo pravca. Vratili se kući, diži haubu, ponovo kontoliši sve, nikakvih problema nije bilo. Motor i dalje mirno i tiho radi, nema nikakvih curenja ulja,antifriza, itd, nema čudnih zvukova. Tako da se na kraju sve svodi na pitanje mape i stanje dizni. Mapu će mi prepraviti ovaj drugar što ke već radio, pričao sam i sa Strahinjom,poslaće mi druge dizne ako bude trebalo, tako da će se rešavati polako jedno po jedno.
  28. 2 points
    Sedla

    Alfa Romeo Brera

    Što je dobro kad imaš više setova felni na raspolaganju E ovako... Razlika u ponašanju i vožnji je nebo i zemlja. Pali bukvalno na pola ključa, motor jako tiho i mirno radi...Što je i za očekivati, s'obzirom na obim posla koji je uradjen. Bilo bi sramota za mene kao "majstora" da ne bude razlike pre/posle. Naravno nije još ni savršeno. Još uvek ima dima na leru, i dimi i u toku vožnje, ali je primetno da je, kako bih najbolje objasnio....drugačija vrsta dima. Ono ranije bukvalno nije moglo da se stoji pored kola koliko je taj dim smrdeo i bukvalno štipao za oči, nije moglo ni da se diše ni da se gleda od užasa koji je izlazio na auspuh. Sada je drugačija situacija, na leru dimi dosta manje, i taj dim se bukvalno i ne oseća, jedva nešto primetno. Ostalo je da je vozim još dan-dva,pa da ide ponovo na proveru svih parametara, da se ponovo prekontroliše kakve su dizne, po potrebi zamene, i ako treba mapa da se ispegla,jer pretpostavljamo da je crn dim kad se stisne gas posledica mape. Ali bitno je da ima napretka u ponašanju motora, u snazi itd...sve što je ostalo je stvar "finog podešavanja".
  29. 2 points
  30. 1 point
    Sedla

    Alfa Romeo Brera

    Pričah u decembru o Breri,ne uradih ništa. U aprilu nisam više ni razmišljao o njoj, dodje auto na šlepu u Aranđelovac.
  31. 1 point
    Dale

    Pneumatici...letnji, zimski, iskustva

    Ja sam pisao malo o njima. 2 nove sam stavio napred na tvingo krajem septembra. Ok su, ali nista specijalno. Nisam vozio nizu klasu guma za sve sezone da bih uporedio sa njima, od premiuma su utoliko losije sto lakse proklizaju prilikom brzog starta. Za 5-6K Km godisnje na tvingu su odlicne. Na ono malo snega su bile skroz ok. Nisu bucne. Evo par slika kada su stigle, ne razlikuju od onih sa neta, a kakve ce da budu posle npr godinu-dve, pisacu.
  32. 1 point
    Dule 021

    [P] telefoni na prodaju

    Uzeo sam od shortee-ja Honor 50 sa ovih oglasa pre nekih mesec dana. Samo reci hvale mogu da iskazem. Vakum pakovanje,sve u fulu a telefon evo fercera samo tako i ja sam prezadovoljan. A uzeo sam i Lenovo lap top od njega i on takodje radi perfektno i koristi se svakodnevno.
  33. 1 point
    Pre kupovine auta sam isčitao sve vezano za MA na forumu, ponajviše tvoje pisanje i svaka čast na deljenju toliko korisnih informacija Ove dve teme su mi bile od velike pomoći, plus nekoliko klipova sa neta i za sada problem je rešen . Kad sam raskačio polugu probao sam klapnicu i nije delovala da ima nekog viška lufta, sve je delovalo kako treba. Videćemo kako će se ponašati auto ubuduće.
  34. 1 point
    bane1321

    Kuda ide ovaj svet?

    U ovoj ludnici poslednjih dana, najviše su mi se smučili novinari... Prvo dizanje tenzija i panika, kao da sama dela nisu dovoljno odvratna i tragična. Pa onaj senzacionalizam, praćenje situacije iz minuta u minut, uživo kamere ispred škole, pa dovođenje kvazi stručnjaka svih rasa, danas videh i neke ankete da se školska godina završi odmah... Najogavnije mi je što udalje čuče ispred Ribnikara i slikaju jadnu traumiranu decu i love roditelje ne bi li "izvukli" nešto!
  35. 1 point
    italiano

    Fiat 500X / Fiat 600

    Samo se meni dopada, izgleda...
  36. 1 point
    Auto za svaku preporuku. Za ovo bi smelo i imalo smisla da se napiše "nov, nov, nov" iako to nije https://www.polovniautomobili.com/auto-oglasi/21661516/alfa-romeo-giulietta-20-jtdm2
  37. 1 point
    Poštovani forumaši. Ova tema mi se čini najpribližnije mom problemu, pa da pitam. Grande Punto 1.4 77ks. Prešao 280000. Kod mene 5 godina, oduvek troši ulje. Okvirno, do pre par meseci, potrošnja se držala na 500ml na 1000km. Na otvorenom i manje. Sada, malo se podiglo, ide ka 700. Na otvorenom i dalje manje. Oko 400ml/1000km. Auto radi potpuno normalno. Mirno, tiho, ne trokira. Ne gubi snagu. Pali odlično. Ne dimi iz auspuha uopšte. Ulje ne curi. Moje pitanje je, mora li se raditi motor, tipa, generalno ili je moguće da je neki manji, jeftiniji problem? U razgovoru sa majstorom, rekao je da mora motor da se radi i da se to ne isplati. Sad, ja bih da čujem još neko mišljenje, znam da ovde ima dosta majstora i poznavalaca, koji uvek daju dobronamerne savete, pa eto. Značilo bi mi da čujem još neko mišljenje pre nego što rešim šta ću. Da ga prodajem, ne mogu da prećutim da troši ulje, a ako kažem, ljudi izgube interesovanje. Ja vozim auto ovako od kad sam ga uzeo, menjao sam nekoliko proizvođača ulja, sipam polusintetiku, i ništa se nije promenilo. U suštini, koga ne smara da proverava ulje češće i doliva, nema nikakvih problema. Malo sam odužio, hvala u napred na odgovorima i savetima.
  38. 1 point
    Milutinac

    Kvalitet piva - Kutak za pivopije

    Ništa manje cenjeni kolega - ima baš dosta koje redovno koristim da kažem - Nektar, Laško, Lav premium najčešće, a odmah iza njih Carlsberg i Beck`s...to od ovih redovnijih Stavljam neke od poslednjih ulova
  39. 1 point
    Posle 22500 km mogu da izjavim da ovaj auto voli obrtaje,i da se najviše dobro vozi između 2500 i 3500 obrtaja,i naravno preko toga za preticanje i da vam kažem sve bolje ide ili je to sto sam se i ja navikao i prilagodio stil vožnje benzicu. ulozeno dobijeno je super.moj nov me koštao 12700 2021 GOD pa zato kažem.
  40. 1 point
    sibonios

    Popravka uloska brave vrata

    Od kako sam kupio auto (stilo 5 v), brava na vozacevim vratima nije mogla da zakljucava. Otkljucavanje je radilo normalno. Nije mi toliko smetalo jer je radilo daljinsko. Posto me to nerviralo, pre neki dan sam izvadio bravu iz vrata (i tu je bilo malo cimanja) i popravio je. Problem su bili delovi uloska koji nisu mogli da se pozicioniraju prilikom stavljanja kljuca unutra, jer se oni uvlace kada je kljuc uvucen i tako omogucavaju okretanje, a izvlace kada je kljuc izvucen i blokiraju okretanje. Brava se rastavlja tako sto se izvuce zicani osigurac sa tela brave koji oslobadja ulozak i skine se zeger prsten. Zatim se izvlaci deo koji otvara vrata i deo ispod njega. Ispod ovog drugog dela se nalazi opruga koja vraca ulozak, pa samim tim i kljuc, u sredisnji polozaj i njen pravilan polozaj je vazan, a malo je zeznuto namestiti je. Kada se izvadi ulozak, skida se spoljasnji metalni pokrivac uloska (ima utisnute tacke koje ga drze), a ispod se nalazi mala opruga koja vraca klapnicu koja pokriva ulaz kljuca u bravu. Ispod te male opruge vidi se, kao, mesingana sipkica koju treba izvuci (ona ne da delicima uloska da poispadaju), drzeci prstima sa obe strane delice. Kada se to uradi, drzeci i dalje delice, treba gurnuti kljuc unutra. Posle toga ne moraju se drzati delici, a tada ce se i videti koji od njih strci. Znaci, kada je kljuc unutra ne sme da strci ni jedan jer se nece moci okretati. Kljuc se polako izvlaci dok se ne prodje samo delic koji strci i tu se stane sa izvlacenjem. Sada se delic i oprugica koja ga gura na gore moze izvaditi i pokusati namestiti. Ako je opruga ok i samo se pomerila to je moguce izvesti. Ako je rastegnuta ili deformisana smetace da se delic vrati u pravilan polozaj. Tu bi trebalo staviti druge delice. Ja ih nisam imao, pa sam sve delice koji strce izvadio. Ako ne strce mnogo, mogu se i izbrusiti. Brava i dalje ima funkciju. Tako se uradi za sve problematicne delove. Treba raditi jedan po jedan, kako idu po redu, sa jedne i druge strane, jer se delici razlikuju. Nije ih problem vratiti, jer svi moraju da su spusteni kada je kljuc unutra i svi moraju imati istu visinu kada je kljuc napolju, ali onda se mora probati svaki sto je drndanje, pa je bolje pazljivo i strpljivo raditi. Kada se sve namesti, vraca se mesingana sipkica (drzeci sa obe strane delice i ulozak), oprugica sa klapnicom, spoljasnji metalni pokrivac uloska. Stavi se ulozak u telo brave i proba da li se normalno vrti na obe strane, bez zapinjanja. Ako je sve u redu, vraca se zicani osigurac i time je ulozak osiguran od ispadanja. Najveci problem je bio vratiti oprugu koja pozicionira ulozak na sredinu. Vide se dve proreza na telu brave (jedan nize postavljen, drugi vise postavljen) i u ta dva proreza treba staviti krajeve opruge, a po konstrukciji opruge vidi se kako mora da se to uradi. Opruga mora da se nategne i ubace krajevi u te proreze, a onda pazljivo vratiti deo koji stoji iznad. Zadnji "zub" na tom delu treba da udje izmedju krajeva opruge, ali to nije problem kada se lepo postavi opruga. Na slici je prikazan polozaj opruge kako bi trebalo da stoji kada se vrati u telo brave. Vratiti deo koji otvara vrata (vide se moguci polozaji) i zeger. To je to. Brava je popravljena i funkcionalna.
  41. 1 point
    bane1321

    Fiat 500X / Fiat 600

    Prethodni X mi je prelep, 500 na mišićima, uz neku interesantnu boju i felne, odličan... Nakon redizajna i izbacivanja E-torqua još bolji. Ali ovo mi je blago rečeno užas!
  42. 1 point
    Ivan

    Kolika vam je potrošnja goriva?

    Kakvi crni crveni obrtaji, ode čiča polako u penziju brale .
  43. 1 point
    Ivan

    Kolika vam je potrošnja goriva?

    Posle zavrsenih obaveza oko kupoprodaje, prevoda, prebacivanja premijskog stepena, u medjuvremenu i produzenja registracije - dosao je red i da se uziva u voznji, pi*ane detalji, itd... Pa krecem polako da pratim i potrosnju za DS, inicijalno je "čepovanje" i tek treba da uporedim stvarnu potrosnju sa board-om. Malo se odmaralo prethodnih dana, tu sitno kilometraze po Srbiji, tj. neke rute gde mogu da uporedim potrosnju i ponasanje sa prethodnim automobilima. U najkracem, 2.0 HDi 163 ocekivano (posto sam ih dosta vozio pre 15-ak godina u tada novim sluzbenim 407-icama, samo u slabijoj i starijoj verziji od 136 KS). Normalna voznja magistralom, nesto preko ogranicenja, "normalna" guzva sa preticanjima - prosek se spustao do 4.5l. Na kraju pred naplatnom rampom, za maltene 100 km, prosecna brzina okruglo 60 km/h, potrosnja 4.6l: Iza toga jos oko 40 km autoputem, ali i naplatna rampa, guzva, radovi... Iz tog razloga, prosecna brzina samo 64 km/h, potrosnja na kraju 4.7l: Od cepovanja, 2-3 dana lokala po BG, ovaj kraci put u oba smera, tehnicki pregled, plus test od strane kolege po Citroen muci @djomla - prosek je na 5.3l : Fabrika deklarise bajku od 4.9 l kombinovane, tako da bih bio zadovoljan i kod mene ocekujem potrosnju od 6 do 6.5l, videcemo. Po SpritMonitoru, prosek za vlasnike sa manuelnim menjacima je 6.3l. Sa starim Stilom 1.9 sam imao 6.1l u vlasnistvu. S tim sto je ovaj auto naravno veci i tezi, oko 1530 kg po specifikacijama, sa korektnih 9.4 kg/KS (poredjenja radi, Bravo Sport benzinac je bio na 9.1 kg/KS). Ako je nekome interesantno da procita, probah juce na autoputu i obrtaje/potrosnju na krstarecoj brzini po ogranicenju na boardu. Ne koristim generalno, ali radi testa sam ukljucio tempomat i probao na par (na oko) ravnih deonica. Ima glupavi digitalni segmentni obrtomer (kao MY21 Tipo koji smo komentarisali, npr.), s tim sto je manje tupav za toliko sto segment nije 500 nego 250 rpm . Svakako cu obrtaljku proveriti i uporediti BT dijagnostikom, a na 130 km/h po boardu vrti se na opustenih 2000 rpm i trosi od 5.2 do 5.8 l:
  44. 1 point
    Mijailović P.

    Kvalitet piva - Kutak za pivopije

    ... a gde je pečat?!
  45. 1 point
  46. 1 point
    Ivan

    Alfa Romeo Brera

    Verujem da bi svacija zena bila odusevljena da vidi ovo u kadi .
  47. 1 point
    Sedla

    Alfa Romeo Brera

    Ajde..... A gde ćemo? Brera....trenutno stanje: Ko je rekao da mora da se razupči motor da bi se skinula pumpa visokog pritiska? ...ali izgleda da mora da se razupči motor da bi se skinuo jbni nosač pumpe visokog pritiska. Jer zbog tog nosača ne može da se skine usisna grana, udara jedno u drugo. Klinci po kraju viču "vidi, 159-ka sa dvoja vrata!!!!"
  48. 1 point
    Sedla

    Alfa Romeo Brera

    Stigla mi jedno veče ova poruka... Naravno, nisu je prodali od jesenas zato što auto ima problem. Naravno da je auto došao kod mene sa problemom. Naravno da ću probati da rešim problem, jer mi deluje da nije ništa ozbiljno,da je neka glupost u pitanju...što će se dalje i otkriti šta je i kako... Nije mi đavo dao mira,morao sam da probam kako joj stoje Giulia felne Pa JAO!
  49. 1 point
    @nemanja84bg Ajde molim te obelezi mi na slici gde je to tacno zinuo? Ako ti mozes sa ove slike da zakljucis da je nesto zinulo kod ruba, onda ti treba dati medalju. Znaci ti bi spustio 1000e nekome ako vidis da branik farban? Sta sve necu procitati
  50. 1 point
    E, ovo je sad bolja i kvalitetnija priča: Aleš Espargaro postao YouTuber Aleš Espargaro je možda najstariji vozač u premijernoj klasi, ali još uvek može da nauči nečemu svoje mlađe kolege. 33-godišnji vozač Aprilije je postao YouTuber, pokrenuvši svoj kanal video snimkom iza kulisa sa predsezonskog testa na Sepangu. Espargaro snima sebe iza kulisa u MotoGP padoku, krećući se između medijskih obaveza i susreta sa Kabuto timom koji mu obezbeđuje kacigu i opremu za vožnju. Kasnije je u svojoj hotelskoj sobi da se malo odmori pre prvog dana Sepang testiranja. ''Jedva čekam da vidim šta su inženjeri pripremili'', poručuje Španac Espargaro zatim snima u svojoj garaži, razgovarajući sa mehaničarima i inženjerima, nakon svakog dana testiranja. Pogled na delove vikenda MotoGP vozača koje obično nikada ne vidimo je izuzetno zanimljiv i otvara fascinantnu mogućnost kako da vozači razgovaraju sa svojim navijačima.
This leaderboard is set to Belgrade/GMT+02:00

 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...