Jump to content
FAS Goran

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 05/09/23 in all areas

  1. 13 points
    Sedla

    Alfa Romeo Brera

    UPDATE: Razgovarao večeras sa drugarom koji mi je radio ECU na Breri, gasio DPF, EGR, itd itd....dogovarali se kad je slobodan da pregledamo parametre, obajsnio mu šta se sve tačno dešava sada sa motorom....peporučio mi da probam da zamenim MAP senzor, da skinem sa moje 159 i stavim na Breru, pošto su isti senzori za 1.9 i 2.4 motor. Zamenio i otišao da provozam auto... IJAO,LJUDI MOJI!!! Koja je to razlika! Prvo,što auto iz mesta kreće kao da je 500kg lakši. Već na najnižim obrtajima se oseća snaga i lakoća kojom se pokreće. Bukvalno nema potrebe ea se vozi preko 2 - 2ipo hiljade obrtaja. A već kad se stisne gas, ja ne umem da opišem taj osećaj. Ono ne vozi,ono lebdi 20cm iznad asfalta I što je još interesantno, dim iz auspuha se sveo na minimum. Na leru ga još i ima, ali bukvalno nema više nikakav miris, jedva nešto primetno. U vožnji takodje, ima ga jedva nešto primetno kada se potopi gas, ali u odnosu na prethodne vožnje ovo je sve zanemarljivo. Mislim da mogu da kažem da je Brera već 90% rešena.
  2. 9 points
    Mijailović P.

    Alfa Romeo Brera

    Kakav majstor, majstorčina. Razbatalio jedan da napravi drugi...
  3. 8 points
    The Punisher

    Funny photos

  4. 8 points
    Loon123

    Funny photos

  5. 8 points
    Dale

    Funny photos

  6. 7 points
    shuxx

    Funny photos

    . Sent from my SM-A536B using Tapatalk
  7. 7 points
    radomir.g

    .:: Fiat Panda 100HP ::.

    Priča teče dalje.. Potpuno neplaniski listajući KP naletim na sedista od 500 Abartha… i to baš onakva kakva su idealna da se uklope u enterijer od Pande u tamno sivom štof materijalu. Postoje kožna crna, crvena, u štofu sa crvenim linijama itd, ali ova su baš idealna po svemu. Okolo naokolo dogovorimo se oko cene i ništa - pravac Batajnica. Dobijam na poklon i kompletnu zadnji klupu - sve spakovano u Pandu. Iako mali gabaritima, ali auto je zaista funkcionalan. Sedišta u savršenom stanju, rekao bi da auto nije mnogo prešao. Montaža zaista laka - 3 nosača se gadjaju savrseno, dok je četvrti nosač - onaj spoljni prema “B” stubovima totalno drugačiji. Rešenje je ili da se nosač pravi ili jednostavno sa se prebaci sa fabričkih šina sedišta. Tako sam i odradio samo se na kraju umesto nitni stave redovni šrafovi. i to je to.. kako izgleda? Po meni baš onako kako je i trebao da izadje iz fabrike. Udobnost je drastično bolja ali ne mislim da bočnu potporu. Ona nije ništa posebno jer su to sedišta za mali gradski auto i manje bi funkcionalna bila da ima neke preduboke bokove za potporu zbog čestog ulaženja i izlaženja iz auta. Na udobnost mislim na čvrstinu, jednostavno sedište je ozbiljnije.
  8. 7 points
    Ivan

    Funny photos

    Kad se setim dranja koje je "Kika" svojevremeno trazila da mi preveze malo veci stakleni/metalni sto, na rastojanju bukvalno da prepi*as. Identicno sam razmisljao , sta, rasklopljeno i spakovano u kutiji, oborim zadnja sedista i staje to opusteno u 3v Stilo. Doteram na kolicima do auta, 'aj sto je bilo tesko kao tuc, nego glomazno i sanse nije imalo da se uglavi u kupea, a da nesto ne sje*em. Nije zavrseno bas ovako kao iznad, ali jeste dolaskom i pomoci mog imenjaka .IK i Zveri za kofere, tj. Stildze karavana .
  9. 7 points
    shuxx

    Funny photos

    . Sent from my SM-A536B using Tapatalk
  10. 6 points
    Woodoo

    Funny photos

  11. 6 points
    The Punisher

    Funny photos

  12. 6 points
    Ivan

    Funny photos

  13. 5 points
    shuxx

    Funny photos

    . Sent from my SM-A536B using Tapatalk
  14. 5 points
    Dale

    Funny photos

  15. 4 points
    Ivan

    Funny photos

  16. 4 points
    Woodoo

    Funny photos

  17. 3 points
    nemanja84bg

    Funny photos

    To se kaze "daj mi znam da imas" , ali ako ste na tajlandu onda je malo diskutabilno
  18. 3 points
    Misha87

    Pneumatici...letnji, zimski, iskustva

    Evo i ovde da napisem, cuo sam se sa Ivanom iz Una. Malo smo popricali, pricali o stilu voznje, nekoj okvirnoj km na godisnjem nivou, pa je on dao svoj predlog. Dunlop su nesto jace od 15k u toj 195-55-16 varijanti, a u toj nekoj budzet varijanti, preporucio mi je Fulda Multicontrol, 11300 su, 12k po gumi, sa komplet uslugom, pumpanje azotom i godinu dana garancije u slucaju nekih kvarova, 100% pokriveno sve. O Fuldi nesto nisam razmisljao, cak mi je par drugara vise preporucivalo Sava u odnosu na Fulda (mada uglavnom neke letnje varijante, ne AS), ali mi Ivan rece da je Fulda njegova preporuka u toj nekoj srednjoj varijanti cene, a da je AS guma i da je po njemu bolji izbor od Save koja je kod njega tu oko 9k. Cini mi se da je i cena malo jaca u odnosu na neke druge sajtove koji u ponudi imaju istu gumu, tako da cu jos malo da razmislim svakako, ali rekoh i ovde da podelim ako nekoga bude interesovalo.
  19. 3 points
    Woodoo

    Fiat 500X / Fiat 600

  20. 3 points
    Axic

    Funny photos

    Između "Isporuka se naplaćuje 3.000" i "Neka sam ću" uglavnom prevagne ovo drugo
  21. 3 points
    @Ivan Vinjete su gospodska stvar. Međutim, šta misliš, kad bi ih kod nas uveli, pa uvrstili i njih u registraciju, koliki bi bio lelek onih koji "nikad nisu izašli na auto put"? Meni je TAG ok, pisao sam već, da mi je žalije dati pare za makedonsko oranje ili onaj evro i kusur za grčku deonicu do Soluna (koja u većem delu nije ni auto put), nego za bilo koju km auto puta ovde. A kad smo kod signalizacije, ja sam ostao fasciniran, starim helenskim običajem, da im svaki znak bude zarastao u grmlje!
  22. 3 points
    Mizerna je razlika u sirini gume ali realno dobijas 2 cm siri trag tockova po osovini sto znaci vecu stabilnost, a zbog dimenzije i jeftiniju cenu gume. 1 cm u 'odstupanju' od fabricke deklarisane vrednosti sigurno ne utice negativno.
  23. 3 points
    Ivan

    Lancia Ypsilon Sport Momo Design

    I posle se neko cudi otkud spr*nja generacijama unazad... Samo crna Alfa nekako uvek zavrsi na slepu i ovekovecena u toj situaciji .
  24. 2 points
    Samo za informaciju 2008 (ili vec ne znam tacno, kada je krenula obaveza da na pogonskim tockovima zimi budu zimske gume) u Unu u Zemunu kupim GY Ultra grip 7, dva komada. Pri montazi kod njih primetim dve plave tackice na boku. Elem te dve tackice su ustvari marker gde je iskocio mali takozvani bubreg. Vozio sam ih sledecih 5 sezona bez problema, dok nisam prodao Stila. Toliko o poverenju u njih. Sadasnje miselinke CC2 sam prvi put narucio preko IPG ali sam im napomenuo da ako je stari DOT necu da ih uzmem. Operater mi je odgovorio da ustvari samo narudzbina ide preko njih a, da ih direktno salje uvoznik i da bi stoga trebalo da budu sa OK dotom. Porucio sam ih pocetkom proslog oktobra a dot je bio koliko se secam negde sa pocetka godine. Prilikom dostave, rekao sam momku iz kurirske sluzbe da cu prvo da proverim dot obe gume pa na osnovu toga da ih uzmem i nije se bunio da ih otpakujem jos dok su bile na kombiju. Nista ti ne sugerisem, samo ti pisem moje iskustvo.
  25. 2 points
    neshtry

    Gedora stajling

    Mini
  26. 2 points
    francuz69

    .:: Fiat Panda 100HP ::.

    Bravo! Meni su bombona
  27. 2 points
    I ja sam bio konstantno u sukobu sa kolegama i gazdom, neće da se informišu, a kamo li da nauče nešto novo. Sva sreća uspešno završio karijeru
  28. 2 points
    Ivan

    Pneumatici...letnji, zimski, iskustva

    Problematika kod promene dimenzija nije bas tako jednoznacna, posto treba uzeti u obzir vise faktora i gume i felne, motorizaciju, uslove eksploatacije... Konkretno u ovom slucaju, "problem" je najmanje upravo u sirini, posto i fabricki moze da ide 205 (ali 45/17 - znaci nizi profil gume, na felnu sa vecim radijusom i sirinom). Fiatova fabricka 16'' felna za GP je verovatno siroka samo 6'', za koju je idealna sirina gume 185-195. Sto znaci da ce 205 biti primetno bokastija na uskoj felni (na Stilu su mi 205 bile bokaste i sa 7'' sirokom felnom), guma ce vise "ljuskati" i raditi po krivinama preko felne. Razlika je i u visini profila gume, jer je fabricka 195/55/16 sa bokom od 10.7 cm, a 205/55/16 sa bokom od 11.3 cm. Nije preterano, obim raste nekih 2%, ali 205/55 vec spada u "mesnatije" profile i sigurno ce fabricka dimenzija sa malo nizim profilom lepse izgledati. Opet, na mali 1.3 MultiJet i Subcompact klasu mislim da nema poente stavljati tu vecu dimenziju, licno bih se drzao fabrike, cisto moje skromno misljenje. Prednost 205/55/16 je sto je maltene decenijama bila standard uglavnom za Compact vozila (mada i oni odose na 18''+ opusteno). Samim tim, tu dimenziju pravi dosta proizvodjaca, trazena je, sto donosi veliki izbor i u kvalitetu i u rasponu cena. Tj. uvek se moze naci povoljno ili u svakoj generaciji iskoci neki best-buy. Dobra cena za tu gumu u 17'', znaci nesto preko 10.5 somica komad.
  29. 2 points
    neshtry

    Makete automobila

    Fiat serija 500 2x Fiat 500L 2x Abarth 500 Fiat 500X
  30. 2 points
    Ivan

    F1: Red Bull

    Npr., u sezoni 1988. kada je Senna uzeo svoju prvu titulu - McLaren MP4/4 sa njim i Prostom je osvojio sve trke osim jedne i sve pol pozicije osim jedne . Ali je u toj sezoni bilo samo 16 trka. Taj MP4/4 se, uz Mansellov Williams FW14B sa aktivnim vesanjem, smatra za najdominantniji bolid u istoriji F1.
  31. 2 points
    Jesenas do Budimpeste i nazad, vinjeta za 10 dana malo jace od 9 EUR: Prodjoh maltene celu Bugarsku od Kalotine do Kapitan Andreeva (zapad-istok) i nazad takodje za 9 EUR: Sto je jos smesnije, sada su jos jeftinije, sedmicna 13 Leva (780 din) i mesecna 27 Lev (1600 din). Stigoh i u Aziju kolima , od granice Turske do Istanbula, prelazio preko na azijski deo i nazad - kostalo me par EUR. Jos sam preplatio i dao 10 EUR jer nisam imao sitnije: Pa neka svako uporedi, pricamo o koliko-toliko slicnim standardima. Odavde da odes samo do Nisa, pislj*vih 200 km sa sve radovima, maltene je skuplje od svih iznad pomenutih. Hrvatska jeste skuplja ali i sa vecim standardom. Podeljeni su na zone, pa i cene zavise od koncesija. Secam se da su mi jos kad su otvarali Dalmatinu, lokalci kukali koliko ih skupo izadje npr. od Makarske ili Splita do Zagreba i nazad. A secas li se do samo donedavno "klanice" od Ibarske magistrale i koliko se putovalo (nevezano za ovo, meni je ostala u pamcenju sa pocetka 2000-ih, rupa na rupi)... Pa dok nisu otvorili deonicu AP do Pakovraca, koliko je trebalo da izadjes sa autoputa kada je neki praznik, pa dok obidjes Cacak, letnji dan do podne... Nemam nikakvu nameru da "pljujem" niti da idealizujem bilo sta, cisto caskamo. Dosta toga se popravilo i ovde, neosporno. Samo kazem koliko je dobar procenat deonica tamo sa odlicnim asfaltom, sa dobrom signalizacijom... Opet pitanje - ko je i u kolikom procentu video znak za prestanak ogranicenja brzine kod nas . Kad vec pominjemo, opet pomenuta Ibarska, skoro sam isao za BG tuda, da malo razbijem monotoniju, nista se ne menja i dalje... Prodjes Ljig, Moravce i onu pumpu sa leve strane (znam put napamet). Iza toga ogranicenje 60 km/h gde pecaju, a iza toga kilometrima pravac (uzbrdo-nizbrdo) bez ikakvog obavestenja o ogranicenju brzine. Jedni nastavljaju 60 km/h, drugi posle raskrsnice ubrzavaju i sviraju im, autobusi i kamioni preticu ove "uplasene"... Tamo mi se svidja jer gde imas ogranicenje, imas i prestanak, a ne da gatas i cekas kada ce da iskoce iz zbunja. A kod nas se neretko desava da em nemas prestanak ogranicenja, em nemas novo ogranicenje.
  32. 2 points
    The Punisher

    Funny photos

  33. 2 points
    Glupo je da kisne prljav.. Послато са SM-A307FN помоћу Тапатока
  34. 2 points
    Za vremensku prognozu, zapratite me...
  35. 2 points
    Sedla

    Alfa Romeo Brera

    Evo konkretnih dešavanja... juče popodne smo je sastavili i startovali. Motor radio na leru, da dostigne radnu temperaturu, pregledali da li negde nešto curi,itd...zamenili par loših šelni, malo provozali auto po kraju, palili - gasili više puta da vidimo kako se ponaša...sve idealno. Sinoć izašli na "test vožnju". Imamo jedan dooobar pravac od par kilometara na putu prema Topoli,kroz selo Krćevac. Provozali pun gas, Brera išla do 180km/h, nije mogla više. Muči se. Reko' nazdravlje,šta li nas čeka? Turbo? Dizne? Loša mapa? Vratimo se u grad, i posle sat vremena odemo još jedan krug. U drugom krugu izašla na 210km/h bez problema, za preko toga nam ponestalo pravca. Vratili se kući, diži haubu, ponovo kontoliši sve, nikakvih problema nije bilo. Motor i dalje mirno i tiho radi, nema nikakvih curenja ulja,antifriza, itd, nema čudnih zvukova. Tako da se na kraju sve svodi na pitanje mape i stanje dizni. Mapu će mi prepraviti ovaj drugar što ke već radio, pričao sam i sa Strahinjom,poslaće mi druge dizne ako bude trebalo, tako da će se rešavati polako jedno po jedno.
  36. 2 points
    Sedla

    Alfa Romeo Brera

    Što je dobro kad imaš više setova felni na raspolaganju E ovako... Razlika u ponašanju i vožnji je nebo i zemlja. Pali bukvalno na pola ključa, motor jako tiho i mirno radi...Što je i za očekivati, s'obzirom na obim posla koji je uradjen. Bilo bi sramota za mene kao "majstora" da ne bude razlike pre/posle. Naravno nije još ni savršeno. Još uvek ima dima na leru, i dimi i u toku vožnje, ali je primetno da je, kako bih najbolje objasnio....drugačija vrsta dima. Ono ranije bukvalno nije moglo da se stoji pored kola koliko je taj dim smrdeo i bukvalno štipao za oči, nije moglo ni da se diše ni da se gleda od užasa koji je izlazio na auspuh. Sada je drugačija situacija, na leru dimi dosta manje, i taj dim se bukvalno i ne oseća, jedva nešto primetno. Ostalo je da je vozim još dan-dva,pa da ide ponovo na proveru svih parametara, da se ponovo prekontroliše kakve su dizne, po potrebi zamene, i ako treba mapa da se ispegla,jer pretpostavljamo da je crn dim kad se stisne gas posledica mape. Ali bitno je da ima napretka u ponašanju motora, u snazi itd...sve što je ostalo je stvar "finog podešavanja".
  37. 1 point
    Apropo zvuka, meni se na kraju nije dopalo to. Da radim ponovo, pre bih eliminisao srednji lonac, a ostavio zadnje...
  38. 1 point
    neshaoct

    Automobili iz filmova

    Nissan Skyline GT-R koji je vozio Paul Walker prodat za 1.357 miliona dolara R34 Nissan Skyline GT-R koji je vozio glumac Paul Walker (Pol Voker) u filmu ''Fast & Furious'' iz 2009. godine, četvrtom delu franšize, prošle nedelje je na aukciji Bonhams u Briselu prodat za 1.357 miliona dolara. Ovo je model iz 2000. koji je prvobitno uvezen u SAD 2008. godine radi snimanja. Nekoliko R34 Nissan Skylinea je korišćeno za snimanje, iako je ovaj automobil bio jedini originalni GT-R. Ostali su bili GT i GT-T modifikovani da liče na taj automobil. Prema informacijama sa aukcije ovaj GT-R je prilagodio Deril Alison iz kompanije Kaizo Industries kako bi zadovoljio Vokerove lične specifikacije, a automobil je ostao u tom stanju. Ključne modifikacije uključuju zaštitni kavez, OMP trkačka sedišta, Volk Racing RE30 točkove od 19 inča, Turbonetics interkuler i Nismo NE-1 izduvni sistem. Na kraju, automobil je ofarban u R34 Bayside Blue boju. preuzeto sa - Auto Blog
  39. 1 point
    Kako ova varijanta prolazi tehnički pregled ?
  40. 1 point
    ISV_01

    Alfa Romeo Brera

    Ijahaha, sta napravi senzor od 20es ojra, coveku namami osmeh na lice Prekontrolisi i protokomer kada si vec u tim 'senzorima' pod haubom.
  41. 1 point
    Split,Hrvatska
  42. 1 point
    Axic

    Funny photos

  43. 1 point
    neshtry

    Kolika vam je potrošnja goriva?

    Meni Punto zimi zabije 10 u gradskoj bez problema…
  44. 1 point
    The Punisher

    Funny photos

  45. 1 point
    IDzO

    Funny photos

  46. 1 point
    Reacher Gilt

    Kolika vam je potrošnja goriva?

    Pitaju me koliko ti troši Bravo po auto putu ? Kako kad ...
  47. 1 point
    Axic

    Funny photos

  48. 1 point
    @fostenes Često bude do softvera(kada se apdejtuje) telefona,on ne odreaguje,zbog toga što mu ne odgovara struja iz usb,a i poštuje nove sigornosne protokole… Ali može da bude i loš usb,ovo je moje iskustvo…
  49. 1 point
    neshaoct

    Automobili iz filmova

    Jaguar E-Type iz serije ''Mućke'' prodat na aukciji za više od 115.000 evra Automobil Jaguar E-Type s kojim su Del Boy i Rodney doživeli sudar u seriji ''Mućke'' prodat je na aukciji za 102.375 funti (116.095 evra). Roadster serije III V12 iz 1973. Boycie je poverio braći Trotter u epizodi Go West Young Man iz 1981. godine. U toj epizodi lukavi trgovac polovnim automobilima, kojeg glumi pokojni John Challis, kupio je automobil za svoju ljubavnicu i morao je da ga sakrije od supruge Marlene. Ali kad su ga braća odvela u noćni izlazak na londonski West End kako bi privukli pažnju dama, E-Type je bio udaren u zadnji deo. Udario ga je vozač s automobilom sa neispravnim kočnicama kojem je Del Boy ranije prodao taj isti auto. U stvarnom životu ovaj klasik nije stvarno oštećen i o njemu su se s ljubavlju brinula samo dva vlasnika otkako je prvi put registrovan 1973. godine. Roadster je ofarban u belu boju sa plavom kožom, a prodat je sa Challisovim autogramom na unutrašnjoj strani prtljažnika. Jaguar je prešao 128.000 km i još uvek ima svoj originalni motor od 314 konja. preuzeto sa - Auto Blog
  50. 1 point
    neshtry

    Makete automobila

    Puntaći
This leaderboard is set to Belgrade/GMT+02:00

 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...