Jump to content
FAS Goran

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 05/04/23 in all areas

  1. 8 points
    knezevic76

    Kuda ide ovaj svet?

    Svašta nešto bi mogao da napišem na ovu temu, pogotovo kao otac dva tinejdžera koji se sam brine o njima i otac koji , na žalost zna, kao je izgubiti dete, ali izdvojiću jedan detalj u moru svega i svačega koji delimično opisuje stanje u društvu i odnos roditelja. Elem Odem u srednju školu koju mi sin pogađa, jer eto, redovno kasni na prvi čas, ne pravi neke probleme, nema tuča, nasilja, pretnji, maltretiranja, već jednostavno nakupio toliko izostanaka jer redovno kasni na prve časove, pa hoće da mu smanje ocenu iz vladanja itd. I tako sedim ja sa celim konzilijumom škole i kažu oni meni da treba da snosi neke posledice u vidu neke blage kazne, tipa da ostaje posle škole i sređuje biblioteku i slično. Ja kao iz topa "pa šta ste čekali do sad! Lično sam dao predlog razrednoj da se najoštrije kazni još pre par meseci!" Ljudi u šoku. Gledaju me čudno. Pitam ih šta je problem, kaže pedagog "Gospodine, vi ste jedan od retkih koji je za to da se njegovo dete adekvatno kazni, dok drugi roditelji ne pristaju na činjenicu da im je dete uopšte problematično i ako su mnogo teži prekršaji u pitanju " Mislim da je pametnom dosta. Sent from my 2203129G using Tapatalk
  2. 6 points
    Zvezdo

    Kuda ide ovaj svet?

    Ja dok sam bio dete napunjen pištolj i municija je stajao u ladici, kod godinu dana mlađeg prijatelja ista situacija. Na selu su napunjene puške visile na vešalici skupa sa kaputima. Tečo , penzionisani inspektor SUPa bio ljubitelj oružja, magacin TO nije imao toliko oružja! Ima troje dece.... Šta hoću da kažem? kao i svako dete bio sam tučen i ja sam tukao ali nikada ni pomislio nisam da bi uzeo oružje i šta znam radio sa njim! Također nisam video nikog od drugara da bi napravio takvu glupost i uzeo oružje i hvalio se njime po ulici i ne daj bože školi. Bili smo naoružan narod i retki su držali oružje pod ključem a ovakve stvari se nisu dešavale! Šta su današnji idoli deci? Kurve i kriminalci sa Pinka i ostalih kanala i novina. Udari dete po dupetu i oduzeće ti dete! U školi nastavnici uče decu svojim pravima a obaveze se ne smiju spominjati!... Spisak je podugačak... Ukratko, nahebali smo svi!
  3. 5 points
    shuxx

    Funny photos

  4. 5 points
    neshtry

    Funny photos

  5. 5 points
    ostoja

    Kolika vam je potrošnja goriva?

    Stilo 1.6 8.3-8.5l TNG autoput 120kmh, po BG kratke relacije (5km pa se skroz ohladi) zimi 12-12.5l, leti 10.5-11l. Na to dodati 3-5l benzina na svakih 40l plina (sto za grejanje, sto za malo voznju da ne zapeknu dizne za benzin). Kao tenk edit: Kad se mrcinja po magistrali moze i 7l TNG ali vise kao prakticna vezba. 7.8-8l je neka normala. Prosek izvadjen na 65000km.
  6. 5 points
    Dale

    Funny photos

  7. 4 points
    Dale

    Funny photos

  8. 4 points
    Sedla

    Alfa Romeo Brera

    Stigla usisna grana I ostale kockice se polako slažu... Mislim da je sad sve spremno za pakovanje za ovaj vikend.
  9. 4 points
    Dale

    Funny photos

  10. 4 points
    neshaoct

    Kuda ide ovaj svet?

    Dete psihopata, otac mu retard, a drugovi takođe: Streljana, airsoft, viski, poruke koje je slao drugarima da dolazi sutra sa pištoljem u školu, a niko od tih drugara nema 2 grama mozga da pokaže tu konverzaciju svojim roditeljima... Otac idiot/retard sa arsenalom u kući, kojem je klinac očigledno imao pristup kad god je hteo, pa eto i onako opušteno skokne po pištolj da ga slika tokom kuckanja sa drugarom retardom. Nikakvo vršnjačko nasilje, uticaj TV-a, ''jadan on maltretiran'' i slične budalaštine kojima odrasli retardi žele od ubice napraviti žrtvu u poslednjih 24 sata (malo više), nemaju veze sa mozgom. Nije ni iz porodice gde roditelji rade od jutra do sutra pokušavajući da obezbede deci normalan život, pa zato nemaju kad da provode kvalitetno vreme s njima i da ih vaspitavaju. Imali su svo vreme sveta, ali je otac idiot/retard odlučio da je najbolje da provodi vreme sa sinom u streljani i na airsoft-u. Pošto u svakom društvu postoji mesto za psihopate, valjda će i ovaj biti tamo dok ne crkne.
  11. 4 points
    moron

    500L Cross Pino Silvestre

    Ali, vidiš, to je toliko individaulno šta nekome više odgovara, a nekome ne. Šta je kome udobnije. Meni se kod 500L za udobnost veoma dopadala tvrdoća samih sedišta. To mi se dopada i kod Jazz-a. Neko će reći "kao klupa iz parka". CRV ima dosta mekana sedišta. I meni je to manje udobno. Samo tvrdoća mi prija. Sednem sa drugarem u BMW u M Sport opremi. Sedišta tvrda. Meni fantazija. a drugar kaže "da mi mrtav ne bi uzeo taj paket opreme, jer su ta sedišta tvrda" ( a on nije da nema para, pa mu "kiselo grožđe", već ima 3-4 BMW-a i nikada ne kupuje sa tim sedištima ). Sednem u novi MB B klase i odmah su me prednja sedišta podsetila na sedište Fiat Tipa, jer imaju u zoni gornjeg dela ramena poprečno profilisan naslon, što mene (pošto sam veoma dugog trupa) jako pogrbi dok sedim i baš mi je neudobno. Prosto, to oko sedišta ti je kao kada biraš cipele. Mada ko zna koliko ljudi i nosi isti broj obuće, nekoga će taj isto broj da žulja, a nekoga ne. Naravno da je velika promena u načinu sedenja. Kao i Ti, i ja svaki put doživim mali šok - kada posle godina druženja sa 500L sednem u bilo koji HB ili limuzinu. Moć navike je čudo
  12. 3 points
    shuxx

    Funny photos

  13. 3 points
    dach@

    Funny photos

  14. 3 points
    Axic

    Funny photos

  15. 2 points
    Dale

    500L Cross Pino Silvestre

    Sta je mene "kupilo" kod mog auta. Iako sedista na tiguanu nisu velika, patos je "dubok". Za razliku od dosta dzipova i monovolumena koji su takodje veliki i trebalo bi da budu komforni, patosi su uglavnom visoki tj u visini pragova. Kod mnogih je to ona sendvic konstrukcija, a kod nekih kao npr stari Santa Fe stvar dizajna. Kakva god da su sedista, ako je patos visok, moja kolena odu u volan i butine se odvoje od sedista. Na tiguanu meni komplet noge idu dole. Butine se oslanjaju na sedista, kolena su nize od volana nego na limuzinama pa ne moram da guram toliko sediste pozadi i izvlacim volan ka sebi. Ako nisam pravise gurnuo sediste pozadi, onda su mi i nasloni za ruke, menjac, c stub i ostale fiksne stvari na mestu. Nije sve u popularnosti SUV-a, ima mnogo u prakticnosti. Svakako, kao sto rece Moron, kao cipela ili kaciga, mora da se proba. Najbolje je kada kupujes auto koji si imao prilike da provozas malo duze. E, da, dodatak, ja sam 193cm, zato se prikljucijem diskusiji na temu polozaja sedenja u 500L i slicnim.
  16. 2 points
    ivica su

    500L Cross Pino Silvestre

    Ne mogu da se pohvalim da sam imao prilike da probam sve i svašta, ali evo i moja dva centa. Vozah nedelju dana novi C3 u najvišem paketu opreme i advanced comfort sedištima. Iskreno, možda je problem u meni, ali meni ono, sem što je mekano, nema nikakvog smisla. Pozicija i držanje tela 0, džaba mekoća kad je ergonomija očajna. Kod 500L mogu da zamerim kratak sedalni deo i premalu bočnu podršku, ali nisu opšte loša, čak naprotiv, imaju visok naslon, dobro drže leđa i mogu sasvim lepo da se namestim i na dužem putu i u gradu. Možda mi je još jedna mala mana što ne može da se podešava naslon za glavu, pa neretko na dužim putevima tamo ubacim ono mini jastuče. Ako bih ga poredio sa nečim u sličnoj klasi, možda eto VW Touran ( mada je viša klasa ) ima nešto bolja sedišta, taman imaju malo izraženiju bočnu podršku, kao i Opel Meriva mk2, tvrdoća je slična. Što se tiče ostalih auta B i B MPV klase, mislim da 500l od većine ima bolja. Inače za sledeći auto gledam neki Hechback, Tipo, Astru, 308, ali sve što više razmišljam, sve više mislim da će mi povratak u niži auto teško pasti
  17. 2 points
    ivica su

    500L Cross Pino Silvestre

    Velika je greška porediti metalik sivu sa bilo kojom drugom tamnijom bojom. Kad se samo setim pre 10 god sa starom Astrom u metalik sivoj boji, odemo do šume na kampovanje, vratim se sa 1000 ogrebotina, pređem sunđerom i ništa se ne vidi Jako je mala razlika između boje laka i podloge, pa se lako zamaskira. Verujem da je slična situacija i sa belom bojom.
  18. 2 points
    shuxx

    500L Cross Pino Silvestre

    To sto su oni "krakati" nije do sedista, nego do DNK [emoji1787] Sent from my SM-A536B using Tapatalk
  19. 2 points
    neshtry

    Funny photos

  20. 2 points
    nemanja84bg

    Funny photos

    Fish iz on d tejbl
  21. 2 points
    The Punisher

    Funny photos

  22. 2 points
    nemanja84bg

    Funny photos

    apropo ovoga, jos uvek imam 100% ispravan sony psx1 pal verzija - mint condition nosakao sam kao klinac neki portabl tv iz caletove i kevine sobe da bi igrao igrice a kad cujem da kola prilaze odma vracam kao , kakvi crni domaci zadatci, to ne postoji samo gejming
  23. 2 points
    The Punisher

    Funny photos

  24. 2 points
    shuxx

    Funny photos

    . Sent from my SM-A536B using Tapatalk
  25. 1 point
    Zovi AMSS CMV, a zovi i plinadzije opet. Nekad je postojala mogucnost da se produzi atest same boce tako sto se izvadi iz auta i odnese na ispitivanje u akreditovanoj instituciji i boca dobije produzeni atest. Kod normalnih boca od 100-150 eura to nema smisla, jer je i pregled tu negde. Kod tebe bi ekstra imalo smisla, jer zamensku ne mozes ili mozes jako tesko naci.
  26. 1 point
    knezevic76

    500L Cross Pino Silvestre

    Citiraću sam sebe, što se tiče upravo ove priče o položaju sedenja. Leđa me ni jednom za tri godine, ne da nisu zabolela, nego nisam osetio ni 700km u danu, ni umor u vožnji, ni naprezanje nogu..... Da ne ispadne da je Modus vrhunac auto industrije, imao je on i svojih mana, s obzirom na klasu. Sent from my 2203129G using Tapatalk
  27. 1 point
    totti

    500L Cross Pino Silvestre

    Ja sam svakakve monovolumene vozio, ali nigde nije slučaj kao kod 500L da je sve odaljeno i da moraš da se protežeš da bi naslonio laktove, podešavao ventilaciju ili podešavao unutrašnji retrovizor. Sent from my SM-G998B using Tapatalk
  28. 1 point
    totti

    Kuda ide ovaj svet?

    @Zvezdo isti slučaj @knezevic76 100% tačno Sent from my SM-G998B using Tapatalk
  29. 1 point
    ostoja

    Opšta pitanja oko atesta / reatesta

    Ocitavanje ne zavisi od boce vec od senzora na multiventilu, koji se prepakuje u novu bocu osim ako nije bas neka ultra specijalna fabricka boca sa nestandardnim prikljuccima. Da li si se cuo sa nekim "plinadzijom" po tom pitanju? @zoranbeloicic@gmail.com
  30. 1 point
    moron

    500L Cross Pino Silvestre

    Kada to uradiš, shvatićeš u pravom smislu značenje kletve "Da Bog da imao, pa nemao" ... I pored nekih nespornih mana ( npr, da ne možeš kao vozač da se udobno "nalaktiš" na vrata ili da se centralni naslon za ruke napred ne podešava po visini ( a kako se ne podešava i kod "milon" drugih vozila ), taj "prokleti" 500L ima toliko dobrih osobina, pri čemu neke od njih čovek primeti tek kada "predje" na nešto drugo
  31. 1 point
    djole81ar

    500L Cross Pino Silvestre

    Ja sam nedavno prvi put vozio nešto duže 500l cross noviji, 150km Bg i nazad, i zaista je bio veoma čudan osećaj sedenja, kao na hoklici da sam vozio... meni velika promena načina sedenja u odnosu na Tipa
  32. 1 point
    Dash

    500L Cross Pino Silvestre

    Cudi me to za Zafiru da nije imala podesavanje nagiba. Moja Astra ima i ekstenziju i podesavanje nagiba. To da butine vise mi je bio problem kod sluzbene Korole sedan, a morao sam 1200km u cugu da predjem sa njom, bas je neprijatno. Jos meni sa visinom od 172, mogu da zamislim ljudima sa 190+...
  33. 1 point
    Zan Batist

    500L Cross Pino Silvestre

    ovo?
  34. 1 point
    knezevic76

    500L Cross Pino Silvestre

    O dužini sedalnog dela je pisano naširoko i to baš poodavno više puta. Sent from my 2203129G using Tapatalk
  35. 1 point
    knezevic76

    Kolika vam je potrošnja goriva?

    1.6 je sve samo nije štedljiv Sent from my 2203129G using Tapatalk
  36. 1 point
    neshaoct

    Novosti iz moto industrije

    Aprilia predstavila dva specijalna izdanja To su RSV4 Factory Special Edition i Tuono V4 Factory Special Edition, koji donose upečatljive grafike s belim, crvenim, plavim i srebrnim tekstom na sebi. RSV4 Factory Special Edition ima V4 motor od 1.099 kubika sa 217 KS. S druge strane, Tuono V4 Factory Special Edition dolazi sa V4 jedinicom zapremine 1.077 kubika i 175 KS na raspolaganju. Oba motocikla imaju šestoosnu jedinicu za kontrolu rada motora (ECU), ride-by-wire sistem i Aprilia Performance Ride Control (APRC) operativni sistem. Takođe dolaze sa šest prilagodljivih režima vožnje, od kojih su tri za upotrebu na stazi, a tri za upotrebu na putu. Oba motocikla imaju potpuno poluaktivno Ohlins Smart EC 2.0 ogibljenje, Brembo Stylema kočnice i kovane aluminijumske felne. Pored toga, kompletno osvetljenje je LED, a tim je radio na poboljšanju aerodinamičkog dizajna i optimizovanju udobnosti vozača. Ove mašine u ograničenoj seriji će biti dostupne u maju i junu ove godine. preuzeto sa - Auto Blog
  37. 1 point
    nemanja84bg

    Kuda ide ovaj svet?

    @Dale salim se parkirao bih ga kako treba naravno , ali veliki je to auto , ovaj je bzvz zatvorio je prolaz , ne vredi svakakvih ima to je ono , ja ne bih to ni konstatovao iskreno fazon bas me briga njegov problem
  38. 1 point
    neshaoct

    Fabrički opozivi vozila

    Kia opoziva preko 50.000 Carnivala Kia je najavila povlačenje Carnival modela zbog devet povreda šaka i ruku, koje su završile u električno pokretanim, klizećim vratima ovih modela. Proizvođač automobila i dalje stoji iza toga da su njegova vrata kvalitetna kao i ona na ostalim putničkim kombijima, ali su im potrebna određena poboljšanja po pitanju bezbednosti. Južnokorejska kompanija sada povlači 51.568 Carnival modela iz serije od 2022. do 2023. godine, kako bi se pozabavila ovim problemima, koji su prvi put postali poznati tokom leta 2021. godine, kada je dete jednog vlasnika povređeno je klizećim vratima. Tokom svoje istrage, Kia je saznala za devet ''manjih'' povreda, koje uključuju slučaj u kome je dete izbacilo ruku kroz ram vrata nakon što je dugme za zatvaranje vrata pritisnuto, kao i drugi u kome je učestovalo dete takođe, nakon što je otac pritisnuo dugme za zatvaranje bočnih vrata i ono proturilo ruku pre završavanja postupka, završavajući sa modricama i ogrebotinama. Iako ovi incidenti nisu nimalo bezazleni i bez ikakve sumnje deluju zastrašujuće i bolno, posebno za decu koja su uključena, donoseći stres roditeljima takođe, oni su ipak prilično neznatni. U sedam incidenata, povrede su bile ograničene na ogrebotine, modrice i manje posekotine. Međutim, u određenim scenarijima, povrede su bile daleko gore. Jedna osoba je ostala polomljenog palca, dok je druga pretrpela frakturu podlaktice nakon što je ostala priklještena u vratima. Tokom istrage, kompanija Kia i saradnička biomehanička firma nisu pronašli bilo kakve dokaze o defektima vrata koja su učestvovala u incidentima, niti da su ona izvan fabričkih specifikacija. Obe strane su zaključile da sistem za automatsko zatvaranje vrata na Carnival modelima i funkcija automatskog otvranja u potpunosti podležu standardima. Sa druge strane, zbog žalbi i povreda koje su se dogodile, kompanija će ipak opozvati ove putničke kombije. Popravka sistema sastojaće se od ubacivanja novog softvera koji će upozoravati putnike kada se vrata otvaraju ili zatvaraju, usporavajući ih kada se približavaju fiksnoj tački. Kia će krenuti sa obaveštavanjem vlasnika o opozivu od 28. aprila, dok će poboljšavanja sistema automatskih klizećih vrata biti izvršavana u lokalnim predstavništvima bez ikakve nadoknade. preuzeto sa - Auto Blog
  39. 1 point
    Luvly 0: IKEA na točkovima Luvly - švedska firma koja proizvodi mikroautomobile, priprema se za lansiranje malog električnog automobila pod nazivom ''0''. Luvly je skraćenica od LUV (Light Urban Vehicle) - koja predstavlja male automobile dizajnirane za gradsku upotrebu, a upravo takav je i model Luvly 0. Švedski dvosed je dugačak samo 280 cm i težak 380 kilograma, ima prtljažnik od 267 litara, a može do maksimalih 90 km/h. U pod su skrivene dve baterije ukupnog kapaciteta 6.4 kWh koje mu obezbeđuju domet od 100 kilometara. Maloj bateriji na standardnoj evropskoj utičnici od 220-230V treba oko sat vremena da se napuni. Planirana cena iznosi 10.000 evra. Posebnost švedskog noviteta je što će se delovi automobila proizvoditi na jednoj lokaciji, odakle bi se u kutijama (poput slavnije švedske kompanije IKEA) distribuirali dalje u svet. Ali, da ne bi bilo zabune, delove neće sastavljati krajnji korisnik, već će to raditi zastupnici u svakoj zemlji posebno. Luvly tvrdi da će u standardni brodski kontejner stati delovi za 20 automobila. U taj prostor bi inače stalo maksimalno četiri automobila. preuzeto sa - Auto Blog
  40. 1 point
    Drasko bgd

    Poskupljenje putarina u Srbiji

    Opa,vratili danas 6% popusta kao kredit,pohvalno!
  41. 1 point
    Nikola031

    Pneumatici...letnji, zimski, iskustva

    Hahahaha to kao sto je bila prica da je bosansko gorivo losije, jer je pala prodaja uz granicu u Srbiji . Treba koristiti pogodnosti kupovine u inostranstvu, pogotovo kad je tako blizu kao u slucaju Priboja/Rudog
  42. 1 point
  43. 1 point
    TheWickerMan

    Kolika vam je potrošnja goriva?

    Upravo tim putem sam u nedelju išao iz KVa za AR i vratio se. Malo je propao put ali može solidno da se vozi. Imam i potrošnju sa te deonice, Alfa Romeo 2.4 200ks ( remap na 240+ ks ), automatik. Prosek je bio 8.1 l/100 km, solidno brže vožnje.
  44. 1 point
    shuxx

    Kolika vam je potrošnja goriva?

    Na sekvent sistemima je minimalni gubitak mozda do 5%. A usteda je oko 20 do 25%. E sad, sve je to mala matematika, u zavisnosti od godisnje kilometraze, i godina zadrzavanja auta. Prelazis npr min 15 000km godisnje, i nemenjas auto npr 5 god. Slobodno ugradi. Toro boca, ispod gepeka. Set za krpljenje guma ili pomoc na putu za 30 e godisnje... i vozi misko.... Sent from my SM-A536B using Tapatalk
  45. 1 point
    shuxx

    Kolika vam je potrošnja goriva?

    Joj, a sta jos radi TNG, u atmo motoru. Jos jeftinija voznja od dizela, ali nema te snage, obrtnog momenta dizelasa. Sad je cena TNGa fino konkurentna BMBu i Dizelu. Odoh do Kopaonika, oko 200 km, nisam bas merio, ali ako je po bord kompu, i vezi bmb /tng, nije vise od 6.5L potrosnja na 100km. Neka bude 700din / 100km. Sent from my SM-A536B using Tapatalk
  46. 1 point
    ali se vraca dek... veceras samo gos i tavares igrali za real
  47. 1 point
    Nešec se nalazi na opstini Čačak, mesto Ljubić, adresa Hiljadu Trista Kaplara 3 a/17 mobilni: +381.(0)61.1414977
  48. 1 point
    totti

    Slike automobila bez posebnog razloga...

    205 prototip Sent from my SM-G998B using Tapatalk
  49. 1 point
    Jedan iz Železnika hteo da bude pametan/duhovit na Twitteru
  50. 1 point
    Ivan

    Funny photos

This leaderboard is set to Belgrade/GMT+01:00

 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...