Jump to content
FAS Goran

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 03/20/23 in all areas

  1. 7 points
    Sportak da budem - epizoda 23. - pretposlednja Nabavio sam i "belu" tablu, stigla danas, nekako lepse izgleda, kazaljke su na lepsem mestu i ima turbo bar (koji moram da vidim da li je plug & play ili nije...) "Staklo" se jako lako skida, tako da ce ici na poliranje, a prednja crna plastika na pranje i ima kao nova da bude
  2. 5 points
    shuxx

    Funny photos

  3. 5 points
    @PremieRacing Gde si to radio...? Pitam za druga.
  4. 5 points
    integralac

    Funny photos

    Nadam se da skoro nije bilo
  5. 5 points
    shuxx

    Funny photos

    . Sent from my SM-A536B using Tapatalk
  6. 4 points
    Nuova Delta

    Citroen CX 2.5 GTi

    Pozdrav svima, dugo me nije bilo, nisam predstavljao nekoliko automobila od Citroena C6 kojeg sam imao, u svakom slucaju evo jednog kojeg zelim da predstavim. Citroen CX 1988. 2.5 GTi 138ks, manual 5 brzina.
  7. 4 points
    Update, posle 130.000km: - Održavanje (registracija, servisi i ostalo) 0,077 Eur/km - Gorivo 0,105 Eur/km - Pranje i kozmetika 0,008 Eur/km Ukupno: 0,190 Eur/km Gorivoooooooooooooooooooooooooooooooooooo!
  8. 4 points
    IDzO

    Funny photos

  9. 4 points
    neshtry

    Funny photos

  10. 4 points
    knezevic76

    Bravo by Knezevic

    Danas sam ga malo testirao, kako to i biva kad se upozna auto. Što bi naš narod rekao "produvao" sam mu ventile. Šaltao sam između 4 i 4500 obrtaja. Ide bez problema, lepo se čuje lepo vuče. Mada u svakodnevnoj vožnji apsolutno nema potrebe za tim, lepo povlači i na nižim obrtajima i međuubrzanja su mu sasvim korektna . Za sad mu je oprošteno što je traktorče. Inače, jednu deonicu od 5km sam vozio u četvrtoj 60 na 1500 obrtaja, nije prešao po bordu potrošnju veću od 2.3 litra, dakle, pokvario se. Uskoro ću baš da izmerim čep -čep metod, da vidim kakvo je stanje, čisto radoznalosti radi. Sent from my 2203129G using Tapatalk
  11. 3 points
    bane1321

    Funny photos

  12. 3 points
    shuxx

    Funny photos

    . Sent from my SM-A536B using Tapatalk . Sent from my SM-A536B using Tapatalk
  13. 3 points
    horvat

    Opel Astra J / K / L

  14. 3 points
    Axic

    Funny photos

  15. 3 points
    Woodoo

    Funny photos

  16. 2 points
    Woodoo

    Funny photos

  17. 2 points
    Znaci Jazz jos malo pa da prikopcas na EPS mrezu da proizvodi struju
  18. 2 points
    Mijailović P.

    Funny photos

    Agzara van konkurencije!
  19. 2 points
    super je ovih 3,4, jel to uzbrdo, ili suma na povratku u bgd
  20. 2 points
    neshtry

    Funny photos

    Tačno ja to mojoj svaki dan kažem….
  21. 2 points
    OMP

    Citroen CX 2.5 GTi

    kao klinac nisam mogao da smislim te starije citrose, jedino sto mi se uvek svidjalo je bio zx ali samo 2.0 16v a sad kako sam stariji sve vise gotivm gs, cx i xm, sad mi imaju neki smek pogotovo ako su u nekim top verzijama
  22. 2 points
    totti

    Citroen CX 2.5 GTi

    U mom kraju, dok sam bio dete, imao sam dva poznata GS-a. Jedan (narandžasti) od oca moje drugarice iz odeljenja (vojno lice) i drugi (slonova kost) od Ivana Jurišića, bivšeg fudbalera i strelca antologijskih autogolova [emoji3] Sent from my SM-G770F using Tapatalk
  23. 2 points
    neshtry

    Citroen CX 2.5 GTi

    devedesetih je bx bio interesantan(i zx),ali gs je imao boxer od 1.3 i 65ks,formula 1!
  24. 2 points
    Jazz je juče (ponovo) bio na Fruškaću, da udahne malo svežeg vazduha, gde je maltene dočekao i mrak Uveče sam bio veoma umoran i pospan ( više zbog veoma obilatog ručka u Andrevlju, nego li od oko 13 km lagane šumske šetnje sa suprugom ), a što se u povratku odrazlo i na prosečnu potrošnju ...
  25. 2 points
    darkman14

    Funny photos

    @integralac zadnja 4 posta nije, ali 5ti je kritican
  26. 2 points
    dach@

    F1: Saudijska Arabija 2023

    Ponistena druga kazna za Alonsa zbog dodirivanja bolida dok je odradjivao kaznu od 5 sek. Tako da je Alonso na kraju treci kao sto je i zasluzio u trci. Ovo je Alonsu 100 podijum
  27. 2 points
    neshtry

    Funny photos

  28. 2 points
    Nuova Delta

    Citroen CX 2.5 GTi

  29. 2 points
    Da dopisem svoje iskustvo, posto stvar mnogostruko olaksava i znatno ubrzava kupoprodaju izmedju fizickih lica. Obveznik placanja poreza na prenos apsolutnih prava je, za razliku od ranije, sada kupac. Sto je po meni daleko pametnije i sprecava mogucnost "razvlacenja" procedure od strane istog. Posle overe kupoprodajnog ugovora kod notara, maltene odmah je moguce samostalno platiti porez (pisalo se vec, ali vrlo malo, kao i za promenu premijskog stepena). Potrebno je otici na sajt "eUprava": https://plati.euprava.gov.rs/#/ Popune se licni podaci (ime i prezime, JMBG i adresa) i iz liste pruzaoca usluge izabere "Poreska uprava". Odabere se trenutno jedina stavka "Porez na prenos apsolutnih prava" i odabere opstina. Na sledecoj strani popune se podaci iz saobracajne dozvole (registarski broj, serijski broj dozvole i broj registra). Sistem na osnovu toga generise iznos poreza koji treba da se plati. Moze se odmah nastaviti i platiti karticom (sto sam uradio, a ti podaci su vrlo brzo vidljivi u SUP), a moze se i generisati klasicna uplatnica koja ce se platiti negde na salteru. Odmah iza toga, na istom sajtu eUprave, platio sam i takse za promenu saobracajne dozvole (1670 din + 150din naknada). Samo se umesto "Poreska uprava" izabere "Ministarstvo unutrasnjih poslova", zatim stavka "Promena saobracajne dozvole" (ili sta vam vec treba). Takodje se moze odmah platiti karticom ili generisati uplatnica. Sa te dve potvrde o placanju, kupoprodajnim ugovorom, starom saobracajnom i svojom licnom kartom sam samo otisao u SUP i sve predao i zavrsio cas posla (naravno, vozi se na potvrdu par dana, do izdavanja nove saobracajne). Tako da je procedura kupoprodaje daleko laksa nego ranije i sve mozes zavrsiti sam, u jednom danu (overa ugovora, porez, nova saobracajna). Za svaku pohvalu, za razliku od starog sistema, gde se kao sto znamo cela procedura razvlacila nedeljama u Poreskoj (sa 3 odlaska i cekanjima na kalkulaciju iznosa koji treba platiti) kao i ostalim nebulozama.
  30. 1 point
    knezevic76

    Bravo by Knezevic

    E pa drugari, stigla je zamena za Tipa, ekspresno i iznenada. Auto je bio dva dana na oglasu, bezveze mi iskočio na oglasu, samo dva u Srbiji to godište. I sve je kako je napisano u oglasu. I stvarno ga je žensko vozilo .gif' alt='default_;).gif' alt=';)'>.gif'> Najbitnije je da je lepo očuvan, utegnut i najmlađi od tog modela, tj poslednja godina proizvodnje. Evo iz prve ruke fotka
  31. 1 point
    Axic

    Bravo by Knezevic

    Meni ovo juce pokazao po povratku iz Obrenovca i to na nizbrdici bez gasa.
  32. 1 point
    Axic

    Funny photos

  33. 1 point
    Nuova Delta

    Citroen CX 2.5 GTi

    @OMP Ja ih nisam primecivao uopste, dok nisam kupio prvi C5, a uzeo ga samo zbog hidrualike, pa nastavio dalje da "istrazujem".. @neshtry CX je klasu iznad, preteca C6-ice, dok je GS preteca C5-ice, a bas iz tog razloga je i mene cudilo zasto su CX-ove koristili kao ambulantna vozila...cudna neka vremena @totti Nekome mozda ruzno "na oko", nekome ne, ali cinjenica je da legne ama u milimetar lepo pod ruku.. @horvat Hvala lepoo !!! @PremieRacing Hahahah hvala hvala Ponekad se i ja zapitam sta mi sve to treba Btw, slabo ulazim na google, drustvene mreze ni nemam. PS bila je sala kad sam imao onog Saaba da bi trebalo da kupim Nokiu na dugmice, sad sa CX-om mi jedino preostaje fiksni na kabl
  34. 1 point
    horvat

    Citroen CX 2.5 GTi

    Imali smo ga '90 ih, tad nije bas bio neki luksuz. Motor 1.3, od prvog vlasnika, narandzasti. Svaki put kad upalis, cekas da se podigne
  35. 1 point
    totti

    Bravo by Knezevic

    Tempomat na 80, ravno (nije nizbrdica), nema zavetrine ispred od nekog [emoji846] Šampion [emoji123] Sent from my SM-G770F using Tapatalk
  36. 1 point
    totti

    Citroen CX 2.5 GTi

    Ali mesto za radio mu je vrhunsko [emoji3] Sent from my SM-G770F using Tapatalk
  37. 1 point
    horvat

    Citroen CX 2.5 GTi

    Svaka cast, veoma interesantan automobil. Mi smo imali GS u porodici.
  38. 1 point
    knezevic76

    Funny photos

    Sent from my 2203129G using Tapatalk
  39. 1 point
    Vule

    F1: Saudijska Arabija 2023

    Kakav cirkus od odluka, taman pomisli čovek da ne mogu sebe da nadmaše sa pizdarijama i evo njih opet... Drago mi je što su mu vratili treće mesto svakako, zaslužio je, da su mu odmah nakon boksa javili da ima još jednu kaznu, 100% sam siguran da bi mogao bez problema da pobegne Raselu tih 10 sekundi, bez da se previše oznoji. AM ima trkački tempo, Alonso vozi bolje nego ikad. Što se ostatka tiče, Red Bul je na drugoj planeti, oni lagano beže sekundu po krugu najbližem pratiocu u trkačkom tempu, smenjuju se iz kruga u krug ko će postaviti najbrži krug. Ove sezone ako iko uzme pobedu osim njih (na čist tempo - ne računam kvarove i vanredne okolnosti) svaka mu čast. Ferari tragikomedija, šta oni najavljuju, kakve borbe za titule, pa oni su sporiji nego prošle godine, Mercedes ih je pobedio u trci bez ikakvih problema, Lekleru ne jave da ubrza tokom SC-a i on izađe iza Hamiltona, gospode bože isuse hriste, Aston Martin ih dobija na tempo, STROL OBILAZI SAINCA SA SPOLJNE STRANE TAMO GDE NIKO NIKAD NIKOG NIJE OBIŠAO NITI ĆE, da sam na Saincovom mestu, posle tog poteza bi lagano parkirao u boks i ne bi izlazio neko vreme među ljude. Takođe ono što će biti super zabavno ove godine je krljanje između Gaslija i Okona, samo da se Gasli još malo navikne na auto i da bude u egalu po tempu, ima jedno 3 udesa da naprave sigurno.
  40. 1 point
    neshaoct

    Ford Bronco

    Ford Bronco za Evropu Ford ima novu strategiju za evropsko tržište, budući da će ovaj proizvođač promovisati američke vrednosti na Starom kontinentu, ciljajući grupu kupaca koja traži više avanturističkih proizvoda. Kao deo ovog novog plana, brend će uskoro lansirati Bronco na odabranim evropskim tržištima. On će se pridružiti Mustangu i Exploreru kao proizvodima dizajniranim za tržište Severne Amerike, ali prilagođenim i Evropi. Ispod haube je Fordov 2.7 V6 EcoBoost motor sa 335 KS i 563 Nm obrtnog momenta, a tu su i pogon na sva četiri točka, sedam različitih načina vožnje i 10-stepeni automatski menjač. Evropski Bronco se nudi u dve verzije, i to kao Outer Banks i Badlands. Osnovna verzija Bronco Outer Banks dolazi standardno sa automatskim svetlima, zatamnjenim zadnjim staklima, 18-inčnim felnama u sjajnoj crnoj boji, gumama za sve terene 255/70 R18, konvencionalnim rezervnim točkom, zaštitom podvozja i grejanjem retrovizora, kao i dvozonskom automatskom klimom, multimedijalnim sistemon od 12.0 inča, digitalnom instrument tablom od 8.0 inča, navigacijom, audio sistemom sa 10 zvučnika, volanom sa grejanjem, električno podesivim i grejanim prednjim sedištima, adaptivnim tempomatom i nizom bezbednosnih asistenata. Bronco Badlands ima i posebne bočne pragove, krovne šine, čeličnu zaštitu podvozja i stalni pogon na sva četiri točka, kao i Bilstein amortizere i blokirajući prednji diferencijal. Cene za Bronco u Nemačkoj počinju od 74.500 evra za Bronco Outer Banks, dok je Badlands verzija 4.000 evra skuplja i startuje od 78.500 evra. preuzeto sa - Auto Blog
  41. 1 point
    nemanja84bg

    Funny photos

    Uzmes brate popijes neko pivo
  42. 1 point
    Nuova Delta

    Citroen CX 2.5 GTi

    @ISV_01 Ovakva restauracija za sada nece biti... Kad kazem ovakva mislim na pravu restauraciju do zadnjeg srafa automobila, kao na prilozenim slikama. Medjutim, dosta sitnica je sredjeno, a dosta sitnica ce se jos srediti.. Sleduje, u neko relativno skorije vreme, i najkrupnija stvar zapravo, a to je limarija i farbanje.. Ps Na slikama su Mercedesi 560 SL i 600 SL, Peugeot 205 GTi, Citroen CX 2.5 Prestige, Lamborghini Gallardo, Mini JCW. @neshtry Zahvaljujem !!! Neka druga dimenzija skroz, u svakom pogledu. DIRAVI volan, hidraulika (nju pominjem jer veze nema sa novijim Citroenima), prekidaci iza volana, zvuk zatvaranja vrata, sve...
  43. 1 point
    PremieRacing

    Brick 244 restomod

    Upravo dobio fotke, stvarno napreduje i prednja sedišta gotova:
  44. 1 point
    Axic

    Funny photos

  45. 1 point
    knezevic76

    Funny photos

    Samo Vagir , Bajo moj! Sent from my 2203129G using Tapatalk
  46. 1 point
    shuxx

    Funny photos

    . Sent from my SM-A536B using Tapatalk
  47. 1 point
    indzinir

    Fiat 500L

    Pozdrav! Tokom godina sam sagledao da su uputstva za FIAT automobile preopširna, povremeno pogrešna ili nedorečena, ali najčešće... zapravo korisna. Vrlo je moguće da je većina na ovom forumu pročitala ono najzaniimljivije iz uputstva za svoju verziju i godište, ali srećem vozače koje i neke jednostavne informacije iznenade. U pokušaju da olakšam meni bliskim vozačima da ne čitaju uputstvo u potrazi za bitnim, izdvojio sam ponešto što mislim da može pomoći kada im zatreba info. Sada to delim i ovde, možda nekome bude zanimljivo. Izbor informacija i podataka nikako nije potpun niti savršen, već predstavlja nešto probrano što može da pomogne po principu "bolje išta nego ništa". Tu su kratka uputstva "kako da", zatim pojašnjenje skraćenica "for dummies", značenje probranih signalnih lampica i slično. Ovo "skraćeno izdanje" imam odštampano u kolima, kao "za druge vozače u kući", a zapravo i sam povirim kada mi nešto nije jasno. Naravno, oni kojima je namenjeno ne vire, već zovu mene :-) Na kraju sam izdvojio i osnovne parametre za (samo) dva verzije 500L, ali ko voli - neka izvuče parametre i za druge verzije :-) Dokument je originalno PDF, ali kako ne mogu da kačim u tom formatu, u dogovoru sa @neshaoct postavljam JPG slike.
  48. 1 point
    knezevic76

    Bravo by Knezevic

    Kako sam izašao iz radnje i seo u auto, crče pozicija Kupljeni brisači u BeoCaru, ali nisu imali Bosch. Nemaju ni H1 normalne sijalice od renomiranih brendova, već samo plavkaste, nightbraker itd.... Neki savet po pitanju sijalica, auto ima sočiva. Deluju oko, nisu pocrnela. Meni su Philips long Lajf bile dobre na drugim automobilima. Naravno odmah kupljena i tečnost za stakla na NISu. Pohvalno je što ima i hlađenje komore ispod naslona za ruku. Provereni pritisci u gumama, sa 1.6 naduvano na 2.3.
  49. 1 point
    Greska! Sva sreca u moju korist dva druga su stavljali iste papucice na delte, i tamo je kvacilo i kocnica sire, i imali su turpijanja. Medjutim, upravo sam saznao da bravo ima uze i potpuno su iste kao na Giu...tako da proces ide ovako... -Pranje -Poliranje -Montaza -Vid sto je ljepo -Kraj 8.3cm x 5cm na bravu, kod Delte malo sire... Ovo... ...drug kaze da je dobio samo skočkom. Tako da ću prvo tako odraditi, ako je potrebno malo paste, pozajmicemo od Zdrnje
  50. 1 point
    OMP

    Fiat Grande Punto - trese pri kretanju

    @n-s Tresenje pri polasku je do korpe kvacila, imao sam slucaj na xx automobila u zivotu i na 2 auta u zadnjih mesec dana, tako da racunaj nov set kvacila. Curenje ulja na poluosovinama je zbog semeringa ali to ne utice na pomenuto tresenje.
This leaderboard is set to Belgrade/GMT+01:00

 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...