Jump to content
FAS Goran

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 02/28/23 in all areas

  1. 12 points
    Woodoo

    Strahote iz oglasa

  2. 11 points
    shuxx

    Funny photos

    . Sent from my SM-A536B using Tapatalk
  3. 7 points
    Vule

    Funny photos

    Ne znam kakav zvuk ove ispuštaju kad se baš nagaze
  4. 6 points
    Woodoo

    Funny photos

  5. 5 points
    Axic

    Funny photos

  6. 5 points
    Ivan

    Funny photos

  7. 5 points
    Axic

    Funny photos

  8. 5 points
    viper

    Funny photos

    [emoji16] Послато са SM-A715F помоћу Тапатока
  9. 4 points
    Reacher Gilt

    Funny photos

  10. 4 points
    Ivan

    Strahote iz oglasa

    Ko nema , daj odmah 5 karata!
  11. 4 points
    The Punisher

    Funny photos

  12. 4 points
    Loon123

    Funny photos

  13. 4 points
    Woodoo

    Funny photos

  14. 3 points
    Dule 021

    Večita dilema, koji auto kupiti?

    Ja po prvi put uzeo Giuliettu i stvarno je dobar auto. Motor 1,4 T-jet i ide baš fino a lezi ko pegla. Slikao sam je a nije ni oprana sto se vidi po felnama.
  15. 3 points
    Ivan

    Bravo by Knezevic

    Iako su Bosch, baci pogled da li su brisaci mozda AeroEco. Vise ljudi je prijavljivalo da su katastrofa, a sa AeroTwin sam licno vise nego zadovoljan. Uvek me podseti na onu staru, ali dobru :
  16. 3 points
    Ok je presvlačiti volan, al je pitanje, zašto je zamenio ceo? Jedino ako mu se baš ovaj restajling sviđa, a opet, verujem da nije jeftin. Šta znam, ja bi pogledao taj auto ali samo u ovlašćeni. 4000 dinara je npr u Koletu komplet pregled, mehanika i dijagnostika ili neki proveren servis, kao kod Gorana. Možda je stvarno samo bolan menjan estetike radi. Sent from my 2203129G using Tapatalk
  17. 3 points
    dach@

    Funny photos

  18. 3 points
    Axic

    Strahote iz oglasa

    ima gif
  19. 3 points
    Axic

    Funny photos

  20. 3 points
    darkman14

    Yugo 1.1 EFI

    sa rupicama...
  21. 3 points
    Mani se klipova nego idi gledaj auto. Kažeš najbolji u oglasima, tražiš dugo, a sad će da ti pobegne ispred nosa dok ti gledaš klipove na YT.
  22. 3 points
    Axic

    Funny photos

  23. 2 points
    francuz69

    Funny photos

    Kraljevi
  24. 2 points
    Meni novi Tipo turbak po tripu A bio zakucan prvih 4.000 km na 6.2, sad' se evo "iznenada" spustio (pređenih 4.500 km) na 6.1
  25. 2 points
    OMP

    Strahote iz oglasa

    dokone budale stavljaju ovako glupe oglase i opise
  26. 2 points
    OMP

    Večita dilema, koji auto kupiti?

    Nikad nisam bio nacisto da li je ova roza boja kod modusa izbledela crvena ili je takva nijansa fabricki, cackao sam bas po netu i opet ne mogu da kazem sa sigurnoscu ali boja je ocaj, Iskreno ne bih mogao ni da ga gledam kamoli vozim u ovoj boji
  27. 2 points
    knezevic76

    Bravo by Knezevic

    Dao sam 2800 za nove brisače jer sam bio ubeđen da su stari ili original njegovi ili menjani pre X godina, jer nikako nisu brisali, vozačev pogotovo. I saznam da su ti brisači, Bosch, kupljeni u novembru prošle godine. Plaćeni 3000 dinara. A bilo mi čudno što zadnji briše extra, isto BOSCH, i naizgled su baš očuvani, nisu izbledeli itd. Naime, brisače je neko dotičnoj podigao i iskrivio. Ona nije mogla da ih vrati u prvobitno stanje, pa su zato loše brisali. Knjigu mogu da napišem. PS, i nakon što sam prodao Tipa i skinuo ga sa oglasa, i dalje me zovu ljudi da pitaju dal je prodat. verovatno zapisali telefon, sad vide da ga nema na oglasu a kupili bi. I savet za svakoga ko prodaje auto, pogotovo noviji, ako dovoljno dugo čekate, dobićete onoliko koliko želite. Naravno, cifra treba biti realna. Sent from my 2203129G using Tapatalk
  28. 2 points
    Jutros se malo raspitivah na tehničkom ( gde prodaju i polise ) i oni rekoše da je prebacivanje premijskog stepena (sa prodatog na kupljeno vozilo ) moguće jedino kod matičnog osiguravača. Pa onda svratio kod njih i oni rekoša da će biti neophodno da supruga (kao vlasnik Jazz-a) dolazi dva puta, jer će oni kao morati (pri njenom prvom dolasku "sa papirima") da najpre pišu zahtev Udruženju osiguravača, pa tek kada u Udruženju to odobre ( najradnije sledeći dan ), da će biti moguće dobiti novi polisu obaveznog sa ranije ostavrenim premijskim stepenom. Kada sve to posle rekoh supruzi, poslala me u 3PM i mene i Jazz-a
  29. 2 points
    Nikako da stignem da napisem da sam resio porblem. Bio kod majstora, ipak nije kriva torzija a tocak je stojao u toe-out ili zbog glavcine, ili zbog neceg drugog, ne mogu da se setim sta je rekao. Uglavnom, tocak je doveo u osu koliko sam uspeo da vidim - pomocu podloski na vijcima, da li im je menjao mesta ili je dodavao nove - ne znam tacno. Ali je uspeo. Odradili optiku, auto drzi pravac i samo na proveru posle 1000km. Evo presao skoro 900 - nikakvih problema, i dalje drzi pravac perfektno
  30. 2 points
    Axic

    Funny photos

  31. 2 points
    Ivan

    Kolika vam je potrošnja goriva?

    Old school, nema sta , za svaki auto vodim slican rokovnik. Sa jedne strane gorivo, sa druge odrzavanje do najsitnijih detalja (i one koje sam pi*anim i kojih nema u servisnoj knjizici). Pa svoj SpritMonitor nalog popunjavam na osnovu 'artije, koja je dosta detaljnija .
  32. 2 points
    bane1321

    Strahote iz oglasa

    Jel je Jugtajmer zato što je iz Niša?
  33. 1 point
    francuz69

    Funny photos

    Zvuk, 100% piste jaja, a i verovatno im se pushi k**ac kad se nagaze
  34. 1 point
    Vule

    Xenoni / projektori - iskustva?

    Nemoj zezati, uzmi Osram ili Philips. Recimo Osram Xenarc je 4500k, idealno. Imaš ih po domaćim prodavnicama za 6000 dinara po komadu što je i više nego OK cena.
  35. 1 point
    Nikola031

    Strahote iz oglasa

    U ovakvim situacijama mi je zao sto nema onog smajlija sto se krsti.
  36. 1 point
    YUgisa

    Yugo 1.1 EFI

    Naravno i to funkcionalno izbusenim, ne sminkerskim
  37. 1 point
    Brate, pogledaj video na you tubu (fiat tipo sound kucaš),,,, ja sam ubeđen da je original volan pogotovo što ima i multi mediju noviju a ne onu grbu... Elem pogledaj video,, vidi se tipo iz 2016 kompletno nov enterijer pa i volan,,, za zapad su radili u fuulu,,, nama se ovde šalju neke sirotinjske opreme da bi nam bilo isplativo kupiti (oprema). Ja ga gledam odavno zato ti to pričam,, odgledaj što više starih klipova iz tog perioda pa ces videti...
  38. 1 point
    Ovo mi deluje kao lounge oprema(najviši paket) ,,, verovatno je originalan volan,,, inače ti volani su sa jeep renegade..
  39. 1 point
    Pozdrav ljudi,jedno pitanje hitno,gledam oglase za fiata tipa,ima jedan dobar na oglasima 2017 godiste,a volan mu je ovaj najnoviji model iz 2021-2,jel je moguce da je volan fabricki Dugo vec pratim tipo,ovo je prvi put da vidim ovaj volan na ovom godistu Mislim da je volan naknadno ugradjen,ili gresim ???? https://www.polovniautomobili.com/auto-oglasi/21269530/fiat-tipo-16-mjt?attp=p9_pv0_pc0_pl11_plv0
  40. 1 point
    Darko_gr

    Xenoni / projektori - iskustva?

    Sta preporucujete od d1s sijalica? Na oglasima nalazim ili neke cnlight od 10e ili osram od 45e. Retko sta ima izmedju tih cena.
  41. 1 point
    MS PK

    Bravo by Knezevic

    Pa u bravu sa obicnim sedistima ne moze da se nadje dobar polozaj a posle duzeg puta bice ti sve jasno Послато са SM-A307FN помоћу Тапатока
  42. 1 point
    radomir.g

    .:: Fiat Panda 100HP ::.

    Jos 2 ipo meseca ostalo dok mali prvi put ne oseti neudobnost Pande Hvala u svakom slucaju na lepim zeljama Da da upravo tako… na kraju sam poslusao kolegu Tegija (Pokvario auto Tegi) i okrenuli ih onako kako nam se na oko cinilo ispravno i ispostavilo se da su tako i konstruisani sa unutrasnjim kanalima hladjenja. Mada unutra nisu puni kanali celom duzinovom vec su samo poprecni kao stubovi celom unutrasnjosti diska, tako da mislim i da su na kraju zavrsili kontra odnosno kako je prvobitno montirano apsolutno ne bi bilo nikakvih problema, vec bi samu niansu na kraju menjala samo ta kontaktna povrsina sa plocicama i smerom kanala. Verujem da taj “napadacki” smer spoljnih kanala drasticno utice na brzinu potrosnje plocica. Mada i sad koci daleko efikasnije jer je veca kociona povrsina i naleganje plocica. Panda se jadna sva uvija nije konstruisana za takvu kocionu silu.
  43. 1 point
    Kosta Smosta

    Funny photos

  44. 1 point
    Ma reostat vidi dal je pristupačan, trebao bi biti, njega možda možeš i sam da zameniš. Mislim da je na dnu hladnjaka prema motoru. Iščupaš džek, odviješ dva šarafa i to je to. Nećeš imati problema ako je neispran, sem što će se paliti ventilator na maloj višoj temperaturi vode i uvek u drugoj brzini. Ja sam sa pokvarenim reostatom vozio dva meseca u sred leta. Vidi se da kazaljka za temperaturu pređe malo preko pola i to je to . Taj puntić je neko vreme bio na oglasima, svi ga pamte zbog upadljive boje. Nek je sa srećom i lepo da te služi. Sent from my 2203129G using Tapatalk
  45. 1 point
    Pozdrav drugari, evo nekih abdejta Na autu urađeno sve predviđeno, auto je registrovan i prešao za sada 700 km Oduševljen sam motoram i time kako se auto ponaša, do sada sam imao samo prilike da vozim Gradne punta 1.3 Mjet i 1.2 verzije, tako da je ovo totalno drugi doživljaj. Na prvu bih rekao da mu fali 6-ta brzina, ali može se reći da mu više fali duža peta, tako da ću najverovarnije do leta probati onu foru sa petom brzinom od 1.3 mjet-a. Drugar ima rasturen menjač od 1.3 mjet, tako da imam donora za džabe Na autu su svi delovi na motoru bili iz prve ugradnje, barem bih tako rekao po stanju istih i po tome što je sve bilo sa FPT logoima. Nisam bio oduševljen stanjem koje sam zatekao u motornom prostoru, bilo je sve od soli i na par mesta je bilo blagih vlaženja, ali najviše me je smorilo što je bilo baš dosta naslaga na dekli i na MA jedinici, klasičan znak da je ulje nije menjano redovno. MA filter je skinut, takođe je bio baš fino zaprljan. Inače sipao sam Tunap 957 i auto je odradio nekih 10 minuta sa tim čistačem. Ulje je bilo kao kod dizela Sve je detaljno oprano i spremno za montažu. Nisam sve detaljno slikao ali odrađeno je sve planirano. Nove svećice, zupčenje, PK, remenica anternatora itd. Drugar me je nagovorio da skinemo i karter zbog stanja ulja koji smo zatekli, da bi proverili da nije mrežica uljne pumpe zaprljana, šro sam i uradio i na svu sreću sve je bilo uredu. Ima naslaga, ali ne kao u glavi. Sve spakovano, sipao Shell i auto je upalio na pola ključa, nikave greške niti trzavica. Došle i kočnice na red, kočnice na autu su bile u očajnom stanju Sve je bilo istrošeno i korodiralo, zadnja klešta sam skidao sat vremena jer je oksidacija uzela maha Sve je lepo očišćeno, spakovano, stavljena sva četiri nova gumena creva i zamenjano komplet ulje u kočnicama. Takođe sam zamenio i zadnji levi ležaj točka, imao je lufta i baš se čuo. Evo i prve slike sa tablama Dva dana posle registracije smo otišli do GM da testiramo da li je sve oke i tu sam se zaljubio u ovaj auto od vožnje, kočenja, ležanja, pozicije sedenja, ma sve mi odgovara Na gepeku imam ogrebotinu koja verujem da je nastala od nekog nervoznog komšije U planu je da na leto ofarbam gepek, ali moguće da se da ostane tu, protiv uroka što se kaže Pre neki dan kada je bilo toplo napolju vozio sam sa otvorenim prozorima i pri prvom paljenu, dok je auto pod sauhom, čuo sam neki zvuk koji mogu da okarakterišem kao puštanje gasova sa grane, ali je još izraženije pri dodavanju malog gasa. Kad se auto zagreje zvuk se skoro pa ne čuje. Probao sam da vidim šta se dešava i video sam u delu gde je broj motora da ima tragova izduvnih gasova, što je značilo da ide turbo i grana van auta Nekih 2 sata posla i imao sam šta da vidim Dihtung je skroz progoreo, na svu sreću grana je oke, kućište turba takoće. Pregledao sam i polugu Wetgate-a i sve je u redu, nema nekih luftova, sve deluje kako treba. Od ponedeljka naručujem dihtung, nadam se da neće biti problem da se nađe. Takođe danas sam primetio da mi ne radi Blu&Me, neće da se upari sa telefonom, iako ga telefon vidi, i od tada počela je da blinka kilometraža. Dijagnostika kaže greška broj U173387 i ne može da se obriše. Kopajući po netu našao sam da su ljudi imali isti problem kada Blu&Me pregori. Pokušao sam da otkačim modul za Blu&me pa da obrišem grešku, ali takođe bez uspeha. Ako neko ima iskustva sa ovom greškom i bagom značilo bi mi ako bi me uputio u kom pravcu da gledam, da li da pojurim nov modul ili nešto drugo. Inače prijatno sam iznenađen potrošnjom, za sada je ispod 8L mešane vožnje
  46. 1 point
    PremieRacing

    Kolika vam je potrošnja goriva?

    Ja nisam nikad u životu pisao i računao potrošnju, ovo sam našao u Volvou od starog vlasnika... Gospodin
  47. 1 point
    igor0511

    Kolika vam je potrošnja goriva?

    @MS PK iskreno svejedno mi je posto prelazi 5kkm godisnje ako i toliko. Tako da ne moze da potrosi toliko koliko moze moja zena malo da vozi
  48. 1 point
    radomir.g

    .:: Fiat Panda 100HP ::.

    Na KP izlete opruge za Pandu 169, proverim oznake po Eibach katalogu to je to - Pro Kit 30mm. U praksi nakon montaže to je 20mm napred i 25mm nazad ali ok, Panda 100hp je već nešto niža u odnosu na običnu Pandu tako da se sve poklapa. Uz montažu opruga stavljene su nove šolje amortizera sa ležajevima, šteta je sve ostavljati staro jer ko god je to sve skidao posle par godina zna kako se sve raspadne i izrđa od vode i blata nabacanog od točkova. Da ne bude samo potonuo i izgledom "natovaren", točkovi su pod obavezno morali biti izbačeniji napolje što više može da se približi ivici ruba krila. 15mm mu je prava mera. Iako nazad estetski bi lepše izledalo da je 20mm na žalost ne može jer već sada ivica točka na većim skokovima u vožnji hoće da pipne unutrašnju ivicu samog plastičnog ruba. Fino skidanje materijala od par milimetara će popraviti i ovaj da ga nazovem trenutni nedostatak. Napred ništa ne pravi problem i ne traži dorade. Udobnost u vožnji je potpuno identična fabričkim oprugama. Koji dan kasnije došle su i kompletne prednje viljuške i krajevi spona, sada je već ozbiljno utegnut na trapu i spreman za optiku. Prilikom poručivanja viljuški napravio sam propust koji aj da kažem možda i nije toliko strašan. Naime Panda 100HP ima drugačije viljuške u odnosu na redovnu 169 Pandu. Fizički oblik viljuške je isti, ali je razlika samo u poslednjem OEM broju (sad da ne kopam oznake da vas ne davim). Uglavnom zadnji veliki silen na Pandi 100HP je pojačan što u drastičnoj meri utiče na ukupnu upravljivost. Na autu je sa desne strane bila originalna viljuška dok je sa leve strane bila obična jer je sigurno neko od prethodnih vlasnika već menjao. Sve u svemu kasnije sam pronašao da je razlika u ceni i više nego dupla, tako da ovako ostaje za sada. Ove obične su izašle na kraju svega 30 evra po komadu te za dodatnih 10 evra ako se dobro sećam ima da se kupi poliuretanski zadnji sileni koji bi napravili ogroman upgrade u pravljivosti. Sad je na kraju pitanje da li uopšte ima smisla sve to raditi za jedan daily auto jer je na trenutnom stanju viljuški udobnost fantastična. Videćemo.. Na kraju Pandica izleda fantastično, sigurno ćete se složiti
  49. 1 point
    Na prodaju savršeni Mercedes AMG 190E 2.5-16 Evolution II Oni koji traže uzbudljive i legendarne Mercedesove modele imaju sjajnu priliku da poseduju fantastičan model. Radi se o modelu Mercedes-Benz 190E 2.5-16 Evolution II koji predstavlja homologacijski specijal i koji će biti prodat na SpeedArt aukciji. Ovo je izuzetno važan automobil za Mercedes jer se borio sa BMW-om M3 Evolution II tokom senzacionalnog utrkivanja u DTM-u devedesetih godina. Ovaj drumski sedan je rezultat procesa homologacije trkačkih automobila. DTM bitke između Mercedesa i BMW-a iz osamdesetih i devedesetih su legendarne. Mercedes-Benz 190E 2.3-16 je bio prvi nemački sportski sedan na tržištu koji je kupcima obećavao zabavnu vožnju i praktičnost. BMW je želeo deo kolača te je razvio M3. Nakon toga su se ta dva modela takmičila ne samo da osvoje kupce, nego i titule u nemačkom DTM-u. Rivalstvo je trajalo godinama. Sada se na aukciji našlo Mercedesovo ''oružje'' za DTM, a to je Mercedes-Benz 190E 2.5-16 Evolution II iz 1990. godine, a nudi se po ceni od 475.000 dolara. Njegov 2.5 16v četvorocilindrični motor razvija 232KS i 245 Nm obrtnog momenta i uparen je sa petostepenim menjačem. Za ubrzanje od 0 do 100 km/h je potrebno 6.7 sekundi, dok maksimalna brzina iznosi 250 km/h. U unutrašnjosti su kožom presvučena Recaro sedišta, a poseduje set 17-inčnih felni od legura. Automobil je prešao nešto više od 18.000 km. Radikalni body kit je dizajnirao profesor Richard Eppler sa Univerziteta u Štutgartu. preuzeto sa - Auto Blog
  50. 1 point
    BMW M3 Evo II iz 1988. godine ide na aukciju BMW M3 Evo II E30 iz 1988. godine pojaviće se na aukciji u ponedeljak, 29. juna i on predstavlja pravi dragulj u svetu kolekcionara. BMW M3 generacije E30 smatra se jednim od najboljih M automobila ikada, a cene su u porastu poslednjih godina. Nakon uvođenja ''redovnog'' E30 M3, BMW je predstavio Evolution I ubrzo nakon toga, a u martu 1988. godine, lansirao je Evolution II, zajedno sa mnoštvom nadogradnji. Budući da je ovo Evolution II, pokreće ga četvorocilindrični atmosferski motor sa 217 KS, koji je povezan sa petostepenim ručnim menjačem. Nadogradnje su nastale u obliku izmenjenog Bosch sistema, upravljanja motorom, novih klipova, lakšeg zamajca i efikasnijeg usisa vazduha. Automobil je takođe došao sa većim felnama od 16x7.5 inča sa gumama 225/45. Mnoštvo vizuelnih promena takođe izdvaja M3 Evolution II, uključujući tanje staklo i lakše branike. Automobil je proveo mnogo godina u rukama nemačkih vlasnika, pre nego što je sredinom 1990-ih izvežen u Veliku Britaniju. Motor je preuređen pre oko 4.800 km i, sve skupa, automobil ima pređenih 202.165 km na satu. Iako je to puno, automobil ima opsežnu dokumentovanu istoriju servisa i čini se da su o njemu dobro brinuli. Ne zna se kolika će početna cena ovog retkog auta biti na aukciji, ali stručnjaci smatraju da će on dostići prilično finu cifru. preuzeto sa - Auto Blog
This leaderboard is set to Belgrade/GMT+02:00

 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...