Jump to content
FAS Goran

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 02/03/23 in all areas

  1. 10 points
    shuxx

    Funny photos

    . Sent from my SM-A536B using Tapatalk
  2. 8 points
    The Punisher

    Funny photos

  3. 8 points
    dach@

    Funny photos

  4. 8 points
    The Punisher

    Funny photos

  5. 6 points
    Ivan

    Funny photos

    Danas natrcah i skljocnuh na jednom improvizovanom parkingu... Tema - "Jesen u mom gradu", tehnikom selotejpa: Zivece ovaj narod vecno
  6. 6 points
    Dale

    Funny photos

    Naleteh na recenziju restorana Babaroga:
  7. 6 points
    PremieRacing

    Avantime

    Nova budalaština, tizer nastavak...:
  8. 5 points
    PremieRacing

    BMW 330ci CS

    Kakav kadar stakla, bravo!!! Vrh je klipić i autić...
  9. 4 points
    Axic

    Funny photos

  10. 4 points
    PremieRacing

    Sei Sporting Abarth

    Radi se...
  11. 4 points
    Ivan

    Avantime

    Pufta, ti li si ? 'de mi bre sredi za onaj Gent, bolje nego sto razvlacis to tesko naoruzanje. Uvesce nam covece sankcije zbog tebe .
  12. 3 points
    moron

    Večita dilema, koji auto kupiti?

    Izvini
  13. 3 points
    MiloshBg

    Različite cene servisa

    Ljudi, sve je otislo u pm... Drugar ima servis i u udruzenju servisera je. Pre 2-3 meseca je bilo aktuelno povecanje cena, neki su naravno jedva docekali a neki iskulirali jer su svesni da ce im musterije otici na drugu stranu. Na primer bila je prica o ceni za mali servis i predlog je bio da ruke za benzinca budu 5000 a za dizela 6000 ( jer jelte ima jos 1 filter vise )... Zamena kvacila 15000 din, itd... Taj drugar koji ima uredno prijavljenu radnju, ozbiljan objekat sa 3 radna mesta i dve dizalice, SAM radi, rekao je da su preterali.
  14. 3 points
    The Punisher

    Funny photos

  15. 3 points
    shuxx

    Funny photos

    . Sent from my SM-A536B using Tapatalk
  16. 2 points
    Ivan

    Večita dilema, koji auto kupiti?

    Mozes da me cimas naravno - ali kad kupite i kad bude cascavanje. U po' dana, u po' noci ako zatreba . Ivan polako ide u forumsku penziju i vreme je da odmara , prepustam stafetu mladjim generacijama za ova druga "skakanja". Nego, je li on ovo namerno bira ove najobicnije atmosferce, koliko se secam pitao si i za onaj Focus isto tako nesto slicno? Dobro sad, ja se ne zaje*avam , ali upravo ovo sto Igor kaze... Za te pare i godiste se u "narodnoj" Compact klasi moze uzeti auto odgovarajuce motorizacije za takvu karoseriju, turbo, manji potrosac, koji se lepse vozi, nasviran opremom (izvinjavam se ako je kumara tip "od A do B" pa mu sve to nije bitno, opet smo ovde entuzijasti)... Petljam uveliko za iduci auto, da pokusam nesto lepo da uvezem iz inostranstva (upravo jer je ovde ponuda ocajna) i bas sam u dilemi koliko ceniti trenutni auto u ovom ludilu sa cenama. Kako sam dobro "pogodio" bivseg Stila, kao da ne zacepim - otisao je sa oglasa za par sati .
  17. 2 points
    moron

    Večita dilema, koji auto kupiti?

    Ovi tekstovi o 1,2 TCE ispod su posredno poreklom od auto novinara Perice Rajkovića koji živi u FR ( i onoga što je o tome pisano u francuskoj štampi ). Da li je to AutoRepublika "prevela" ili "prepevala" tehnički korektno ili ne, jeste možda za diskusiju, ali, "Gde ima dima, ima i vatre". https://autorepublika.com/2022/01/09/sprema-se-grupna-tuzba-protiv-grupacije-renault-zbog-ne-dao-ti-bog-motora-1-2-tce/ https://autorepublika.com/2019/05/26/le-figaro-nekoliko-stotina-hiljada-renaultovih-motora-je-ocajne-izrade/ Čak sam na Dačija forumu iz nekih komentara poslednjih oko godinu-dve stekao jasan utisak da sve sa tim motorom treba izbegavati. Cene su apsolutno bolesne. Svega.
  18. 2 points
    shuxx

    Funny photos

    . Sent from my SM-A536B using Tapatalk
  19. 2 points
    Ivan

    Večita dilema, koji auto kupiti?

    Au, sta ljudi prodaju za 5.500 EUR, ovo je sve otislo u ... Prve verzije modela, 1.6 atmosferac od 115 KS na poznato tesku platformu, potrosnja izmedju 7.5 i 8l kombinovane, koliko se secam menjac petobrzinac. Pocepana sedista, najobicniji monohromatski ekrancic, kurble za prozore pozadi, matirali farovi...
  20. 2 points
    moron

    Honda Civic

    "Pao sam sa stolice" od smeha bukvalno kad sam danas na Honda forumu video ovaj komentar ispod i fotografije " J€B€$ sve kada novi Fiat liči na novog Civica "
  21. 2 points
    dach@

    F1: Red Bull

    Red Bull predstavio bolid za 2023 godinu. Vozači Max i Perez
  22. 2 points
    PremieRacing

    Avantime

    Neće biti restauracija i fabrika, probaću nešto malo kao "restomod" ali bez ozbiljnog budženja performansi...samo look. Biće 'all show, no go'
  23. 2 points
    neshtry

    Lepi i zanimljivi primerci iz oglasa

    Meni je Pinc bolja fora,ali bez topa Sauerer je tata od našeg FAPa
  24. 2 points
    OMP

    Selenia ili Koje ulje sipati?

    sta mu fali, barem znas da je originalno puni se u krusevcu
  25. 2 points
    moron

    Lepi i zanimljivi primerci iz oglasa

    Ne znam da li je za ovo moguće pri uvozu dobiti EUR 1 obrazac ( i da li on uopšte treba, jer je ovo valjda "Švajcarac" ? ), a ni koliko granata ide uz haubicu, ali, ako dobro razumem, prodaje se samo u kompletu ( ne može bez haubice ) ... https://www.ricardo.ch/de/a/saurer-4-mh-mit-haubitze-1213744690/
  26. 2 points
    darkman14

    Avantime

    referenca ka moronu (prvi komentar)
  27. 2 points
    vilota032

    GP Abarth - Crni dijamant

    @darkman14 provericu šublerom za vikend Porucen fabricki vufer sa pojacalom, takodje kupio sam i policu gepeka - iskljucivo iz razloga da na njoj napravimo dva otvora za dodatna 2 zvucnika.
  28. 2 points
  29. 2 points
  30. 2 points
    neshaoct

    BMW 330ci CS

    Pa, malo sam se potrudio... Treba još jednom pomenuti @ISV_01 bez čije pomoći deo kadrova vožnje ne bi bio ovako lep.
  31. 2 points
    Uvoz polovnog automobila, korak po korak S obzirom na to da se uvozom i prodajom mahom bave pravna lica, odnosno privatne firme, ''običnom čoveku'' je potpuno nepoznato kako zapravo izgleda procedura uvoza polovnjaka. Zato smo odlučili da vam približimo samu proceduru i objasnimo šta je sve neophodno od dokumentacije, kako izgleda proces carinjenja, koliki je iznos poreza, kao i uslove za neke od država iz kojih se najviše uvoze automobili, kao što su Nemačka, Francuska Italija... Zbog velikog broja informacija, ovaj specijal smo podelili u tri celine. U prvoj se bavimo neophodnom papirologijom. Koja dokumenta su potrebna za uvoz polovnjaka? Za početak, preporučujemo da pre odlaska u inostranstvo ili poručivanja automobila kontaktirate nekog špeditera, koji će vam pomoći da stavite na papir sve prateće troškove. U suprotnom, automobil vas na kraju može koštati znatno više zbog neke sitnice koju niste znali. Špediter će vam dati procenu carine, poreza i ostalih troškova na osnovu podataka o vozilu ili će vas bar uputiti na okvirne troškove ukoliko krenete u inostranstvo ''na slepo'', a objasniće vam i detalje vezane za razna prateća dokumenta specifična za pojedine zemlje. Dobar špediter može da napravi veliku razliku. Da odmah razjasnimo - špediter se bavi ''papirologijom''. On ne dovozi kola na kamionu, mada mnoge špedicije imaju u ponudi i uslugu dovoza vozila iz inostranstva u saradnji sa prevozničkim kućama. Pritom, postoje dve vrste špeditera. Carinjenje vozila se vrši u nekoj od unutrašnjih carinarnica, i za taj postupak vam treba špediter koji to radi, ali kod samog ulaska u zemlju graničnu prijavu vam pravi neka od graničnih špedicija, i tek sa graničnom prijavom se javljate vašem špediteru u unutrašnjoj špediciji. Dokumenta neophodna za uvoz razlikuju se od zemlje do zemlje. Generalno, obavezno je da imate: 1) kupoprodajni ugovor - overen kod notara, ukoliko ste kupili vozilo od fizičkog lica. 2) račun - ukoliko ste ga kupili od pravnog lica (autoplac, lizing kuća, itd.). Račun dobijen od pravnog lica ne mora da se overava kod notara. 3) izvoznu deklaraciju - kupovinom od pravnog lica možete da dobijete povraćaj poreza, a tada je neophodno da vam na stranoj carini izdaju izvoznu deklaraciju, odnosno EX-papir (njega takođe morate da overite kod stranih carinika prilikom napuštanja EU). Pojedini auto placevi mogu da vam izađu u susret i pomognu u proceduri, ali ex-papir može da izda isključivo carina. Kada prodavcu dostavite dokaz da je automobil izvezen iz EU, novac od poreza vam se vraća, na način dogovoren sa prodavcem. Pojedini prodavci zahtevaju i potvrdu istupa. Ona se vadi na istoj carinarnici gde je izdat i EX papir. Može da se zatraži i dobije e-mailom. Ukoliko je EX papir napravljen u mestu prodavca, onda on sam izvadi potvrdu istupa. 4) EUR1 obrazac - ovaj dokument je praktično dokaz da je automobil proizveden u Evropskoj uniji, a na osnovu kojeg se koristi SSP koji je Srbija sklopila sa EU (SSP je međunarodni ugovor, koji je stupio na snagu 1. septembra 2013. godine, čime je Srbija dobila status države pridružene Evropskoj uniji), da se ne bi plaćala carina prilikom uvoza u Srbiju. Od pre par godina sve evropske carine, da bi izdale, odnosno overile EU preferencijalno poreklo vozila, zahtevaju da im se dostavi potvrda proizvođača o preferencijalnom poreklu, tzv. ''liferant''. Problem je u tome što su proizvođači i njihovi ovlašćeni predstavnici zbog velikog broja zahteva za izdavanjem liferanata prestali u potpunosti da ih izdaju, osim za nova vozila. Pojedine carine prihvataju i druge dokaze o poreklu. U tome vam opet mogu pomoći špediteri, koji su informisani na kojim EU carinama i sa kojom dokumentacijom je moguće dobiti EUR1. Zbog toga se većina uvoznika radije opredeljuje da uvoz rade preko posredničkih firmi u zemljama EU koje im obezbeđuju potrebnu dokumentaciju. Opet su špediteri ti koji su veza između uvoznika i posredničke firme. Za vozila kupljena od pravnog lica, a kojima je vrednost na fakturi izražena ispod 6.000 €, prodavac može izdati izjavu na fakturi koja zamenjuje EUR1 obrazac. Da bi izjava bila prihvaćena od strane srpske carine, uslov je da bude sačinjena u tačno propisanoj formi, da cena na fakturi ne prelazi 6.000 €, kao i da procenjena vrednost vozila po katalogu AMSS ne prelazi 10.000 €. Postoji i treći osnov oslobađanja od plaćanja carine, a to je tzv. ''autorizacija''. Ona je praktično istovetna izjava na fakturi, sa tom razlikom što je izdaje ovlašćeni prodavac koji ima svoj broj autorizacije koji upisuje u fusnotu izjave, te se takva izjava prihvata i za vrednosti veće od 6.000 €. VAŽNO! Ne može svako vozilo proizvedeno u EU da dobije neki od gore navedenih dokaza o preferencijalnom poreklu i bude oslobođeno od plaćanja carine. Za vozila koja se uvoze (imaju saobraćajnu) iz zemalja koje nisu članice EU, bez obzira na zemlju proizvodnje, plaća se puna stopa carine i poreza. U poslednje vreme zbog aktuelne situacije čest je slučaj da se carine vozila ruskih i ukrajinskih građana, i na sva ta vozila se plaća carina. Međutim, od ovog pravila su izuzeta vozila koja dolaze iz zemalja koje imaju sklopljen ugovor o bescarinskoj trgovini sa EU, identičan onom koji ima Srbija kroz SSP. Tu spadaju sve balkanske zemlje koje nisu članice EU, zatim Švajcarska, Norveška i Island. Ta vrsta povlastice na posredan način se naziva kumulativnim preferencijalnim poreklom. Napominjemo da pravilo kumulacije ne važi za vozila iz Velike Britanije. Od dana istupanja iz EU Velika Britanija gubi pravo na preferencijalne povlastice u Srbiji. Iako Britanija ima sklopljen ugovor sa EU o bescarinskoj trgovini, on je isključivo bilateralan, i ne odnosi se ni na jednu drugu zemlju, te se ne može primeniti pravilo kumulacije. 5) COC dokument - (engleski COC - Certificate of Conformity, nemački - Ubereinstimmungsbescheinigung) - u ovom dokumentu su navedene sve bitne tehničke karakteristike automobila, na osnovu kojih može da se potvrdi da ispunjava određeni standard. Ukoliko ga prodavac nema, što je najčešće slučaj (mada sve zavisi od starosti vozila i zemlje), možete ga uzeti od predstavnika proizvođača, dilera ili agencija specijalizovanih za izdavanje ovog dokumenta. Nije neophodan za sam uvoz, ali može da pomogne kada budete vozili automobil na ispitivanje (o tome više u narednim tekstovima). Takođe, pojedine EU carine ga prihvataju umesto liferanta kao dokaz EU preferencijalnog porekla vozila kod izdavanja EU1 obrasca. Nastavak sledi... Nastavljamo da se bavimo ovom temom. Uskoro očekujte još dva teksta o proceduri uvoza polovnjaka. Sagovornik nam je bio Dragan Teodosijević iz špediterske agencije www.don-sped.rs, na čijem sajtu postoji i kalkulator troškova carinjenja vozila - upišete podatke i besplatno dobijate troškove uvoza automobila. Autor: Dragan Romčević preuzeto sa - polovniautomobili.com
  32. 1 point
    Dzimbo

    Večita dilema, koji auto kupiti?

    Cao ljudi, opet kum, opet ja, razumnija prica na papiru https://www.polovniautomobili.com/auto-oglasi/21119294/opel-astra-j-16-cosmo Neko misljenje o modelu, i eventualna preporuka za majstora koji bi ovo mogao da pregleda? Da je za italijana, znao bih.
  33. 1 point
    neshtry

    Selenia ili Koje ulje sipati?

    Jel dobro ovo Valvolin all climate 10w40 za Punta mk2a,jel da kupim? Specifikacije ACEA A3 / B4 API: SL / CF VW 50500, VW 50101 ili MB-229.1 Fiat 9.55535.D2 i G2.
  34. 1 point
    moron

    Avantime

    Auh, 244 GL, sa B21E engine, iz 1978 ? Ima par veoma sitnih detalja koji ga jasno vizuelno odvajaju od DL opreme. Ja sam se sit navozao sa DL-om ( imao je motor B21A )
  35. 1 point
    Samo opereš na 90°C i nema brige!
  36. 1 point
    Nikola1978

    Fiat servis ''Goran''

    Bio kod Gorane, sve zavrseno, svaka pohvala za servis, ne menjam.
  37. 1 point
    Nikola1978

    Fiat 500 - spulna volana

    Samo da uradim update teme, prijavio kvar u Fiat Servisu Goran(radio jos neke stvari), nije bio kvar do spulne, vec je otisao osigurac od 5A, pa jos neke stvari nisu radile u kolima(neke lampice na istrument tabli, sredni retrovizor). Pre toga nosio isao kod poznatijeg elektricara, garantovao je da je kvar do spulne, osigurace nikad nije ni proverio.
  38. 1 point
    neshtry

    Funny photos

  39. 1 point
    Nije 'talijan ali ... nije los
  40. 1 point
    The Punisher

    Funny photos

  41. 1 point
    Lufti

    Škodilak skala 1.0 TSI 115 ks

    Fasciniram sam led farovima. Postoji opcija automatskog prebacivanja sa kratkog na dugo svetlo ali ono sto mi je najveci plus tokom nocne voznje je dodatno svetlo u faru za krivine, fantasticno osvetljava bas onaj deo puta koji je najkriticniji. Motor je zaista elastican i auto se neverovatno lako vozi, i dalje ne mogu da se otmem utisku koliko je skoda napredovala u poslednjih 20 godina. Kod fabije sam bio odusevljen kratkim hodom menjaca i kvalitetnom izradom, kod skale je sve podignuto na jedan visi nivo, i komfor i udobnost i sve te silne asistencije u voznji... Sent from my SM-A805F using Tapatalk
  42. 1 point
    Isprobah sinoć kako mu stoje "Thule" nosači koje sam mu kupio. "Radiće posao" Kada to bude trebalo.
  43. 1 point
    neshtry

    Lepi i zanimljivi primerci iz oglasa

    Beš leeeep!Napravljeno 500 komada za USA i 500 za Evropi i sve ih je manje… Link ka oglasu
  44. 1 point
    Dale

    Funny photos

  45. 1 point
    Lufti

    Škodilak skala 1.0 TSI 115 ks

    Da, zadnji preko rikverca a prednji imaju taster za on/off. Lepo to sve funkcionise, kad bude para, dodacu i kameru pozadi i to mu je to sto se tice parkiranja... Sent from my SM-A805F using Tapatalk
  46. 1 point
    Posto je T-Jet 150 poznat kao Srki, pogotovo po gradu (zbog cega je i totalno izbacen iz produkcije 2010. zbog nemogucnosti ispunjavanja Euro 5 normi) - meni je recimo racunica bila sledeca. Mislim da je vrlo realna ali opet se ogradjujem i zavisi od vozaca do vozaca, tj. uslova voznje. Samo za razliku u gorivu (BG auto), u periodu vlasnistva, ustedis za potencijalnu igranku sa MA jedinicom. A ako si ubo ocuvan primerak da te ne zadesi problem sa istom, samo si za toliko u plusu. Kako - razlika u deklarisanoj kombinovanoj T-Jet 150 vs MA 140 je 1.4 l, znaci za BG auto to moze da bude samo isto ili vise (grad+otvoreno), gledajuci i SpritMonitor. MA ima upravo Idle/Low rpm mod rada (ili LIVO, Late Intake Valve Opening). Dalje, licno ne koristim Stop&Start ali ko koristi moze i tu da ustedi. Neka to bude 1.5 l razlike na 100 km, godisnje prelazim prosecno 12.000 km. Znaci to je razlika od 1.5 x 120 = 180 l goriva. Neka je neka srednja cena benzina 170 din (bilo je i vise i manje), to mu dodje malo jace od 30.000 din ili 260 EUR godisnje (i to da uopste ne racunamo aditivirani benzin koji bi sipao u oba, kada razlika moze da prebaci i 300 EUR). Pa tih 260-300 EUR puta koliko godina zadrzis auto (a licno volim da napi*anim auto i ne menjam cesto) - pa racunajte koja je razlika samo na gorivu u periodu vlasnistva. Za te pare mozes MA jedinicu da sredjujes kako volis , cak i najskupljom varijantom, tj. novom kod ovlascenih (a mogucnosti su od reparacije, ako je moguca, za 150 EUR pa navise, preko polovnih, pa do nove). A ako te auto posluzi tih 50-60-70.000 km kod tebe i prodjes bez tog troska, cista usteda je u pitanju. Plus sto ima veci obrtni, dostupan na nizim obrtajima, vuce lepo kroz ceo raspon, lepse se vozi (u Sport modu to je bas finih 260 Nm, kao 1.9 Common Rail dizeli prvih generacija). Dodatni "minus" za T-Jet 150 je sto mogu da se uzmu samo oni stariji, sa pocetka produkcije, a to su vozila stara vec 13-16 godina (na nasim oglasima su vecinom najstariji, 2007-2008). Takodje, zbog manjeg obrtnog, T-Jet u voznji trazi malo vise rada menjacem (sto mi licno ne predstavlja nikakav problem, cisto kao zapazanje). Racunica se naravno menja ako se planira ugradnja gasa, auto se planira na krace u vlasnistvu, prelazi se znatno veci procenat kilometraze na otvorenom putu (kada im je potrosnja mnogo vise uporediva), ako se prelazi manja godisnja kilometraza, itd... To je bio deo licnog razmisljanja kod odluke, koje se bar do sada samo potvrdilo u mojoj praksi. Redovno drzavanje i registracija su im identicni. T-Jet je svakako prva generacija novijih malolitraznih turbaka, jednostavan, robustan, veci trosadzija sa manjim obrtnim - pa ko sta voli .
  47. 1 point
    Reacher Gilt

    Škodilak skala 1.0 TSI 115 ks

    Bolje crnka, da se slaže uz znak. @Lufti Uvek će se naći neko da pita nešto pametno, znam iz iskustva. Kad sam uzeo ovog Brava bio je prvi u palanke, ustvari drugi, pa sam na pumpi redovno dobijao komentare tipa "Baš je dobar taj Punto!" Na šta sam odgovarao kratko: "Najbolji !"
  48. 1 point
    PremieRacing

    Škodilak skala 1.0 TSI 115 ks

    Jeste. Top! Ja da se pitam mak'o bi i znak sa haube (slova sa gepeka se podrazumevaju) ali to je već 'preterizam'... šta ću kad volim debadging
  49. 1 point
    Juce zajedno sa nasim drugarom @Đole_11 skoknuh do Mladenovca, da pogledamo ovu Deltu za njega. Kad smo vec ubili put, u starom, dobrom forumskom duhu ne mrzi me da ispisem par utisaka. Ako se slucajno jos neko bude interesovao, mozda bude koristilo: https://www.polovniautomobili.com/auto-oglasi/20832270/lancia-delta-14-t-jet Vec i sa slika se videlo da, ocekivano, ima stvari za ulaganje. Znaci, naravno da nismo posli sa idejom da je NOV, NOV, NOV, pa se razocarali . Vec da se, s obzirom na godine, uzme mehanicki i estetski sto bolji primerak, uz neophodno sredjivanje. Zainteresovalo nas je bas lepo ocuvano stanje skoro kompletnog enterijera (sedista i bokovi bez greske, rucica menjaca, naslon za ruku, instrument tabla,...). Lepa oprema, InstantNav, digitalna klima, Blue&Me uz standardni USB ima i dodatni AUX ulaz, tempomat, elektro-sklopivi retrovizori sa hrom poklopcima, konfigurabilna Matrix tabla, Stop&Start, parking senzori samo pozadi... Felne su OEM 18'', duple cevke izduva, proverili smo po ePer, sa svim tim je izasla iz fabrike. Motorizacija je kao kod mene, MultiAir od 140 KS, nazalost bez Sport moda, menjac standardno FPT C635. Motor i mehanika... Verzija MA jedinice nazalost prva revizija, 55228221, sa kojom je i izasla iz fabrike. Trenutno sve lepo radi, ali opet potencijalna zvrcka, jer su te prve verzije bile najproblematicnije, a i dosta je zavisilo od odrzavanja i eksploatacije: Motor lepo radi, pogotovo sto je upaljena posle ko zna koliko stajanja na hladnoci. Dijagnostika mi je javila par "Stored" gresaka od ranije, obrisao sam ih i kasnije se ni tokom voznje ni jedna nije javljala. Medjutim, turbo verovatno ima problem sa osovinicom Wastegate ventila, sto se prvo vidi karakteristicnim "zvrcanjem" na oduzimanje gasa. Opet, to se neretko desava na ovim Garrett GT 1238 turbinama - fabricki propust sa konstrukcijom osovinice WG u izduvnom delu (koja je takodje i na velikom udaru toplote izduva kod benzinaca). E sad, bolja varijanta je ako to zvrcanje moze da se sredi stelovanjem osovine WG, a gora ako cela klapna za rasterecenje glavi i onda mora na sredjivanje (u tom slucaju se javlja i nedostatak snage). Stvar koju svakako treba proveriti na ovim turbinama, a retko se pominje. Uhvatio nas je mrak i hladnoca, pa se zeznuh sto nismo ostavili zakacenu dijagnostiku i za probnu voznju (sa ukljucenim Boost Presure i Desired Boost Pressure grafikonima). Lako bi se uporedilo sta turbina stvarno daje, a sta motorni ECU trazi, tj. da li pored zvuka te klapne ima i gubitka snage. Iz razloga jer primetno slabije ubrzava od mog Brava - e sad, koji je i laksi, a i nas je bilo trojica u Delti. Polomljen konektor bobine na 3. cilindru, fiksiran vezicom. Kvacilo je lepo i mekano, visoko odvaja, lepo salta, ali ono sto mi je cudno za C635 menjac - ima neki zvuk skripe (nije krcanje) samo pri saltanju iz 1. u 2. u pokretu. Uvek, i uvek sa kvacilom stisnutim do poda. Kada stoji u mestu ne, a nema problem sa menjacem ni u jednom drugom slucaju. Lepo lezi, amortizeri/opruge deluju OK, nema nikakvih zvukova iz trapa, zadnji diskovi i plocice solidni, prednji diskovi i plocice za zamenu. Gume takodje stizu na zamenu, 225/40/18 Nexen iz 2017. godine, felne sa obrijanim rubovima ali ne tresu, lepo se ponasa na kocenju. Enterijer - vec smo na slikama videli odlepljeno nebo u zadnjem delu i odlepljene tapacire zadnjih vrata. Ostalo sve u vrlo lepom stanju. Dijagnostikom uradih kalibraciju klapni digitalne klime, pa iscitah greske - javlja gresku za klapnu recirkulacije. Sreca u nesreci pa bar nije u zatvorenom polozaju jer auto nije maglio (mada ni to nije problem otvoriti rucno kod brisaca, za prvu pomoc). Mehanizam pomeranja zadnjih sedista lepo radi, fali jedna zabica na roletni ka gepeku, gepek uredan. InstantNav radi u fullu (telefon, navigacija, BT). Eksterijer - videli smo na slikama "cesanje" na zadnjim desnim vratima i zakacenu prednju masku. Uzivo, cesanje jos na prednjem braniku desno i rez do lima na desnom krilu (slabije uocljivo na slikama zbog odsjaja). Farovi solidni i na putu, maglenke dobre bez zutila. Ne radi motoric sklapanja desnog retrovizora, podizaci stakala i stelovanje retrovizora u funkciji. Nema ni rezervni tocak/alat ni set za reparaciju, fali krovna antena (radio/GPS verzija). U motornom ECU sam iscitao tacno 200.232 km, tabla pokazuje oko 143.500 km. Uvoz iz Italije, pa po tablicama Ultima Revisione na zadnjem pregledu izbacuje oko 180.000 km. Summa summarum - bar meni prilicno razocaranje u odnosu na ocekivano i vidjeno u oglasu. Auto je "skinut" sa kamiona, oni krecu da ga sminkaju polako pa ce neke stvari biti verovatno sredjene. Eto, mozda nekome ko trazi Deltu pripomognemo sa nasim iskustvom i utiscima, a vi sami pogledajte slike. Covek koji radi je stvarno bio ljubazan i korektan, bez "supljih" prica, tako je kako jeste, sve provere su dozvoljene, dogovor oko cene na osnovu stanja... Sto se toga tice, sve pohvale.
  50. 1 point
    PremieRacing

    Avantime

    To je ta zelena...:
This leaderboard is set to Belgrade/GMT+02:00

 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...