Jump to content
FAS Goran

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 01/31/23 in all areas

  1. 10 points
    shuxx

    Funny photos

    . Sent from my SM-A536B using Tapatalk
  2. 8 points
    Dale

    Funny photos

  3. 8 points
    shuxx

    Funny photos

    . Sent from my SM-A536B using Tapatalk
  4. 6 points
    The Punisher

    Funny photos

  5. 6 points
    Dale

    Funny photos

  6. 6 points
    neshtry

    Funny photos

  7. 6 points
  8. 6 points
    Loon123

    Funny photos

    DVA razloga za doručak
  9. 5 points
    Dale

    Funny photos

    Sta mi tesko da ukucam 2 slova, mozda stvarno Bog na fejsu...
  10. 5 points
    Evo da postavim konačno i neke fotke, ništa spektakularno, tj. ništa novo što forumaši već neznaju ili nisu već videli....
  11. 4 points
    Axic

    Funny photos

  12. 4 points
    Axic

    Funny photos

  13. 3 points
    shuxx

    Funny photos

    . Sent from my SM-A536B using Tapatalk
  14. 3 points
    neshtry

    Funny photos

  15. 3 points
    Felne 17", pragovi, tamni farovi (sto imaju i neke obicnije verzije posebno kod eva), kacket spojler, 20mm nizi auto, dublja sedista, drugi cajgeri, hrom zavrsetak auspuha, drugaciji dezen one plastike sto se prostire duz instrument table (kod gp-a bruseni aluminijum fazon i kod restylinga karbon sto je slucaj kod mene, evo nema taj detalj ) to je to sto ja znam ako nisam nesto zaboravio. btw kad smo kod visine , merio sam skoro klasican GP i EVO, Sport verziju i EVO na metan, Sport je 20mm nizi od klasicnog a metanac je 20mm vislji od klasicnog, on je bas dzipast, drugar kupio i ja reko ajde da bas da vidimo razlike tako da je metanac 40mm vislji od mog, kad stanu jedan pored drugog kao neki crossover da si parkirao
  16. 3 points
  17. 3 points
    Ne samo što održava željenu temperaturu, nego (barem je tako bilo kod svih mojih) i smer duvanja prilagođava. Npr, kad je hladno, prvo usmeri sav vazduh ka šoferci i tek kad temperatura dostigne malo topliju vrednost preusmeri i na centralnu ventilaciju ka telu. Meni lično je automatska klima nezamenljiva.
  18. 3 points
    knezevic76

    Funny photos

    Sent from my 2203129G using Tapatalk
  19. 2 points
    The Punisher

    Funny photos

  20. 2 points
    Mnogi se u oglasima nazivaju sportom ili abartima, narod nema pojma sta prodaje a neki se prave blesavi pa pisu, ako negde pise abarth ili ima znak koji je neko zalepio odmah pisu abarth ili neretko abarth oprema Ja na svom imam abarth ambleme na bokovima i cepove na felnama, nema coveka koji se prosecno razume u kola da nije rekao jel to abarth a neznalicama je to sigurno abarth jer dovoljno je sto su videli znak
  21. 2 points
    dach@

    F1: Haas tim

    Haas je prestavio bolid za 2023 godinu . Nove boje vozači Magnusen i Hulkenberg
  22. 2 points
    @nemanja84bg ePER i sve se lepo vidi, nema lazi, nema prevare
  23. 2 points
    @stex_pb imas jos i "kacket" na gepek vratima, sporting sedista, opruge (iste idu na Evo Abarth). To je ovako iz glave sto mi pada na pamet
  24. 2 points
    Izgleda da sam ja usamljen sa svojim stavom, al meni automatske klime vise smetaju nego sto gode. Barem na 159, pa ono nije nikad pogodilo kombinaciju temperature i duvanja onako kako zelim. I onda logicno - prebacujem u manuelni mod, al tu nije kraj Ni u manuelnom modu nije bas 100% manuelna kontrola. Tako npr. kada se upali hladan auto, a duvanje stoji na 1 crtici, cim se malko zagreje on poveca duvanje na MAX, pazi, ni 5, ni 6 nego odma max i dernja se ko kreten. I onda moram svaaaki put rucno da smanjujem duvanje. E sad naravno, to je zbog toga sto je Alfa krs, nije generalno slucaj
  25. 2 points
    @MS PK Kad Vi uvaženi kolega to tako obrazložite stvari postaju kristalno jasne!
  26. 2 points
    Apsolutno se slažem sa kolegom @Lufti Osetna je razlika u funkcionisanju spomenutih klima pa čak i kada je automatska klima u manuelnom modu. Ja sam iz predrasuda i prethodnog iskustva bio pobornik manuelne klime ali nakon novih spoznaja blagodeti auto-klime dijametralno promenio stanovište.
  27. 2 points
    Ja recimo to nisam primetio mada ni eksperimentisao a verujem ni 90% ljudi zato i kazem da je vecni bitno da ima klimu i da radi a da li ce raditi bolje auto od ac to retko ko razmislja, kad su obe varijante ispravne i ima dovoljno gasa radice dobro, to je mali prostor da bi sad trebalo ne znam koliko vise vremena da ohladi ili zagreje jedna u odnosu na drugu, mozda to i jeste tacno ali koliko i osetno u praksi ne znam ali ja recimo ne koristim auto mod, uvek mi je podeseno na manuelno i podesim brzinu i smer duvanja kako meni odgovara bilo zimi bilo leti. Kad se auto usija na suncu dzabe ti bilo kakva klima, svakoj treba vremena da rashladi.
  28. 2 points
    Kod gp-a ova tvrdnja nije tacna, posto sam u istim kolima imao i manuelnu i automatsku klimu, ogromna je razlika u svemu, pocev od toga da kod automatske postoje dve zone hladjenja, auto se mnogo brze zagreje/ohladi, kada su visoke temp automatska samostalno podesava brzinu rada ventilatora i samostalno dozira gde je potrebno vise ohladiti odredjen deo kabine, prosto receno bolja je, i to znacajno.
  29. 2 points
    Ivan

    Funny photos

  30. 2 points
    silenci

    Funny photos

  31. 2 points
    Axic

    Funny photos

  32. 1 point
    Axic

    Funny photos

  33. 1 point
    shortee

    P: Honor 50 lite

    Izvini crko TT tj notifikacije i nisam video...nije aktuelno vise sve otislo... cim dodje nesto javljam Sent from my SM-S908B using Tapatalk
  34. 1 point
    Hvala na objasnjenju. Kada sam kupovao EVA, na oglasima su mnogi bili "sporting" a nisam mogao da uočim ništa specijalnije na njima od mog "civilnog" EVA. Čak je bio i jedan ABART sa dobošima pozadi. Pominjao sam ranije da sam odustao od jednog Eva Turba koji je bio jako prihvatljive cene ali je bio i "budžen", videle su se razne intervencije, tragovi otvaranja instrument table, kablovi koji vise ispod, verovatno od raznih ozvučenja, folije, tribali, drugi izduv. Izgledao mi je kao da je bio u paklenim ulicama i duša mu je izvađena. bio je 4200 evra što je bilo jako povoljno, i da sam znao kakve su danas cene uzeo bih ga samo da ga preprodam.
  35. 1 point
    neshaoct

    Alfa Romeo 147 Q2 Ducati Corse

    Nemam pojma jer je urađeno sve zajedno sa velikim servisom i svim onim uobičajenim stvarima odmah posle kupovine polovnjaka sa placa. Mislim da postoje čepovi kojima se zatvara. Negde sam čitao da je kod novijih tih motora ''vađenje'' klapni fabrički urađeno softverski, tj. kao da ih nema (jer ih komp uvek drži u fiksnom otvorenom položaju), ali su fizički i dalje tu.
  36. 1 point
    Sve je to ok , ali kako neko da zna da nije budzeno ? Ipak nisu to nova kola ... ja tad ocekujem neocekivano cak ni ne gledam i tako ofrlje spustam cenu , sad bas da uzmem metar i merim skracene opruge naspram nekih bilstein ili sachs sport itd. Kako uopste neko da proveri sve to ukoliko nije toliko iskusan pa verovatno imaju i specificne narudzbine opreme koje ne znace da je budzeno, da li po eper-u ili ? Nema pravila ocigledno ako se ne varam , doslo vreme kada punta treba da gledam kao spejs satl sa dva raketna naucnika pored
  37. 1 point
    OMP

    Alfa Romeo 147 Q2 Ducati Corse

    ovo je najgore resenje sto se teh. tice jer se vidi iz aviona da fali dpf, kad se isece lonac to moze da prodje cak i sa donje strane ako je isecen a to uvek moze da se zamaskira
  38. 1 point
    gorank82

    Seat Leon 1.9 TDI 105

    Korisno ulaganje...
  39. 1 point
    silenci

    Noćni uspon na Rtanj

    pa onako je sredjeno,nista specijalno,moze to i bolje,cena karte je 1200 dinara,za ceo dan,nije ni malo za bas. Al vredi otici na jedan dan i dobro je sto se moze izaci iz banje,da se ode na rucak il neki obilazak i ponovo da se vratis u banju.
  40. 1 point
    moron

    Moja prva Honda...

    Da, u medjuvremenu samo ga slabo vozio i od mog prethodnog posta prešao jedva oko 7.000 km ( mada planiram i da se malo "iskupim" prema njemu za Sretenje, a možda i pre toga ). Uglavnom ga koristim samo za porodične ture "u punom kapacitetu", a toga sve redje ima ... Ranije sam sa njim redovno vikendom išao i na Fruškać, ali, od letos često znam otići i vozom. Brže, lakše i bezbednije. Jer, ako tamo prošetam oko 20 km ( a znam nekada i više ), daleko mi je lakše da se tako umoran vratim vozom, nego kolima ( posebno ako tamo i ručam, jer onda skoro da šanse nema da posle ručka budan ostanem, a teško je tako voziti kola ). Za porodična putovanja (za moja shvatanja) CRV je zaista san snova. U njega i pet odraslih duša staje bez problema (bez stiskanja), za stvari u gepeku baš ima mesta, a ono u čemu stvarno mislim da briljira, jeste udobnost vešanja na ovim našim (često lošim) putevima. On prosto "pliva" tamo gde mi druga kola koja vozim "odvaljuju bubrege". Npr, u odnosu na njega, Jazz je na neravninama tvrd kao karting. Motor je dovoljno potentan da isprati (meni željenu) dinamiku. I često muku sa sobom mučim da se obuzdam, posebno da posle jednog preticanja sve završim sa tim jednim preticanjem. No, autosugestija na kraju pobedi ( doduše, nekada tek posle 10-og preticanja). Meni uopšte ne deluje da je ( "na otvorenom" ) veliki potrošač, posebno kada poredim koliko bi na tim istim deonicama, u tom istom ritmu, trošila ostala kola koja privatno ili poslovno vozim. Kako god da ja vozim, u istom ritmu i na istoj deonici, CRV će "na otvorenom" da bude 1,5-2,5 litra iznad 500L ili Jazz-a. U pravilu, oko 2 litra. A to je smešna razlika u svetlu razlike težina, dimenzija, nosivosti, snage i činjenice da je on AWD, a ostali 2WD. Naravno, "po gradu" su razlike nadrealne Ali, njega za grad nisam ni uzeo. Nekada mi je žao što nije AT (CVT), a nekada mi baš drago što je MT. Kako sam kada raspoložen. Ako bih mu nešto baš zamerao, zvuk zadnjih vrata pri zatvaranju mi je jeziv. Šupalj. Kao prazna konzerva EVA sardine. Isti kao na yarisu. Na Jazz-u i zadnja vrata imaju lep, "pun" zvuk, kao na 500L. Ili, LED farovi nemaju ono uobičajeno ručno podešavanje nivelacije (zavisno od opterećenja). Da ne poveruješ Originalne gumene patosnice kao dodatna oprema ( za tržište Evrope se rade u Poljskoj ) su mi neki čudan materijal i ona vozačka mi se povremeno nešto "gužva" ( i to "popreko" , ali, srećom, uz sedište ). I za Jazz-a namerno nisam hteo te, već sam uzeo "Gledring" ( "avion" su za one "hondine" ). Takodje, ne dopadaju mi se ni originalni poprečni krovni nosači (ne znam ko im je ono radio i samo bedž Honde stavio ). "Thule" to mnogo bolje radi. A i planirao sam ja da kupim "Thule", ali, oni "dušmani iz Delte" ( ) mi uz kola kao poklon isporučili i te nosače, a i letnje i zimske patosnice, prostirku gepeka i sigurnosne šrafove ( ma čak i zimski set ). A baš zato jer je "Thule" za to "car" ( tu dilema nema ), "Thule" sam kupio i ja Jazz i za 500L. Sve u svemu, CRV je veoma korektan "autić". Ali, kao što svi crvi veći deo vremena provode u tami ( i pod zemljom ), tako i ovaj CRV uglavnom boravi u mraku, u toploj garaži ... Takva mu zla kob ...
  41. 1 point
    silenci

    Noćni uspon na Rtanj

    Za vikend,tacnije u subotu,bio u banji zdrelo,bas je prijala topla termalna voda i super osecaj,padao je sneg,a ja u bazenu napolju,bilo je 0 stepeni.Bas je za opustanje u ove hladne dane,posle otisli na rucak u etno restoran vrata homolja,odlicna klopa i sjajan restoran,obavezno svratite ko ide u taj kraj,Isao sa musom,jer ima zimske gume,Alfa parkirana u garazi,ceka toplije dane.
  42. 1 point
    Ivan

    Funny photos

  43. 1 point
    Dale

    Funny photos

  44. 1 point
    The Punisher

    Funny photos

  45. 1 point
    bane1321

    Funny photos

  46. 1 point
    djomla

    Funny photos

  47. 1 point
    moron

    Statistika automobilske industrije

    A 2018. godine su prodali 1,253,700 vozila ili čak 42,7% više nego prošle ( 2022. ) godine ... Ogroman je to pad prodaje.
  48. 1 point
    The Punisher

    Funny photos

  49. 1 point
    frostysrb

    Za nove članove

    Pozdrav ekipo! Ja sam Jovan iz Beograda. Pre par meseci mi je zapao za oko Punto Evo Turbo Multiair pa sam krenuo sa kopanjem po forumu i po internetu da bih saznao sve što me je interesovalo. Nekoliko puta sam imao susrete sa 500 Abarth modelom i uvek mi je 1.4 turbo iz Fiata bio zanimljiv jer je imao snage sasvim dovoljno za svaki dan. Brat inače ima 500 1.4 74 kw ii definitivno taj motor po meni nije zanimljiv, moguće zato što je uparen sa odvratnim menjačem sa 6 brzina. Naime našao sam Eva u Ch i auto je u transportu ka Srbiji tako da će tema uslediti. Nadam se dobrom druženju i razmeni iskustva ! Živeli
  50. 1 point
This leaderboard is set to Belgrade/GMT+02:00

 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...