Jump to content
FAS Goran

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 01/03/23 in all areas

  1. 12 points
    Woodoo

    Funny photos

  2. 6 points
    shuxx

    Funny photos

    . Sent from my SM-A536B using Tapatalk
  3. 5 points
    Provozah Jazz-a ovih par dana možda oko 300 km ( Fruška gora, dva puta Avala i po gradu ) dosadašnji "vlasnički utisci" su u granicama očekivanog (pošto sa testnim bio prešao i malo više). 500L je svakako mekšeg ogibljenja. Nema tu greške u utisku i on baš lepo primeti na ležečim policajcima ili grubim neravninama na kolovozu. Nije da je Jazz tvrd baš kao npr. jedna Fabia (ona poslovna mi "bubege odvaljuje" za moj ukus), ali, nije mekan ni kao 500L ili Yaris. Proverevao sam mu i pritisak u gumama (misleći da je vulkanizer tu preterao pri montaži zimskih guma), ali, sve je naduvano kako treba (napred 2,3, pozadi 2,2 ). I tek sada shvatam koliko je 500L zapravo veoma udoban. Mada, nema greške ni da su sedišta kod Jazz-a prijatnija za moju kičmu i telo. Kao i kod 500L, kod Jazz-a ima npr. ukupno 7 mesta gde mogu da se stave flaše za vodu, ali, kod 500L u zadnja vrata ( kao i ispod onog oslonca za ruku na sedištu vozača ) mogu da stanu flaše od 1,5 litar i ja npr. u zadnjim levim vratima (da mi je uvek na dohvat ruke, da ne moram uopšte da otvaram gepek) držim jednu flašu sa onom "cuclom" za ručno pranje vetrobrana, onu gumu sa sundjerom za pranje prozora, a zimi i sprej za led i strugaljku za led. Kod Jazz-a pozadi i kod menjača mogu samo one flaše od litar ( na druga mesta samo 0,75) i ostave u vratima su mu generalno manje. I sada ne znam gde da (osim u gepeku) držim sve ono što sam kod 500L držao u zadnjim levim vratima. I mada Jazz ima dve one "kasete" napred, gornju i donju ( isto kao 500L ), a ima i baš dobru i veliku ostavu ispod središnjeg naslona ruke izmedju prednjih sedišta, nekako mi po pitanju tih ostava ( zbog XXXL veličine onih u vratima ) ipak tu pobedjuje 500L Naravno, kod 500L je uslovna prednost (ako biste vozili pet osoba) i ravan pod pozadi, jer nema onog centralnog tunela na podu. Kao što je prednost i samo malo povišeno sedenje, mada se ni u Jazz-u uopšte ne sedi nisko ( ipak je i on relativno visok sa svojih oko 155-156 cm) i čak i ovako dugotrupan (kao pas jazavičar) i "krutog vrata" ja veoma lako u njega ulazim i iz njega izlazim. A primera radi, kada sam u par navrata probavao (pa i vozio ) novi Sandero Stepway ( koji je čak viši 1-2 cm), ja bih maltene svaki put pri ulasku/izlasku zakačio glavom za A stub, jer je kod njega A stub mnogo pomeren unazad, dok je kod Jazz-a baš pomeren unapred ( i zato i ima dupli A stub, kao i 500L ). Samo pogledajte bočne siluete kod Jazz-a i Sandera i npr. oblik gornjeg dela rama prozora prednjih vrata. I sve će vam biti jasno. Za mene bitna mana Jazz-a je i što nema rezervni točak i ovo mi je posle 34 godine vozačkog staža prvo tako "sakato" vozilo ( tako da je bezbedan za vožnju samo u krugu od 500 metara od najbližeg vulkanizera i to samo tokom njegovog radnog vremena ). I zbog "prokletih baterija" u podu gepeka on nema ni "rupu" za smeštaj rezervnog točka. U početku sam mislio da to rešim kupovinom run flat guma, ali, odustao sam, jer je to u ovoj dimenziji nemoguća misija No, Jazz ipak u podu gepeka ima neku ostavu od možda 10 litara zapremine najviše, gde može da stane komplet one obavezne opreme i drugih sitnica. Tek, sa oko 50 litara više zapremine gornjeg dela gepeka ( "iznad poda") 500L pobedjuje Ispod par fotki. O utisima iz vožnje drugi put. "Moram" sada opet na Fruškać. Lep je dan.
  4. 4 points
    moron

    Fruška Gora

    Juče sam imao komičan i zanimljiv dan na Fruškaću. Zagubio sam se Sa jednim drugarem iz NS sam se dogovorio da se nadjemo u Andrevlju, na piću, a ja sam planirao da dodjem kolima najpre do Crvenog čota, pa dalje pešaka ( možda oko 7 km kroz šumu ). Bez mnogo preterivanja, bar 20 puta sam išao pešaka tu relaciju, utabanim stazama, njihovim kombinacijama ili totalno "slobodnim stilom". Juče krenem i prvih možda 1-1,5 km sam išao baš prijatno ćaskajući sa jednim tipom iz Futoga, koga sam sreo na samom početku ( pitao me kako da se dodje do Orlovih stena ). Posle nastavih stazom i tad mi zazvoni telefon i kum me "držao na vezi" nemam pojma koliko dugo. Pričao sam sa njim, pričao i hodao. Hodao i hodao, pričao, sve dok nisam ostao bez signala (što je tamo normalno). Onda videh da sam "skrenuo" sa staze. Rekoh sebi, nema veze, izbiću negde sigurno na onu stazu, samo treba malo da zavijam u desno (jer sam bio ubedjen da sam se "zagubio" tako što sam skrenuo u levo). No, posle nekih pola sata nikako da ja "presečem" onu stazu kojom sam bio išao ... Tad se po prvi put odlučih da pogledam "navigaciju" ( na Google mapama i na Maps.me ) i pošto nije bilo siglana mobilne mreže, radilo je samo Maps.me, ali je pokazivalo neke apsurdne stvari o tome gde se nalazim ( čas da sam negde kod Bačka Palanke, čas kod Sremske Mitrovice ili i u Bačkom Petrovcu i/ili na kojoj se obali Dunava uopšte nalazim ) i koliko do Andrevlja imam ( pa i još preko 11 sati hodanja ), a apsurdne podatke su pokazivale i Google mape kada bih negde uspeo da na kratko uhvatim signal mreže. Najpre sam se cepao od smeha, posebno sa razloga jer zbog konfiguracije terena, šume i onih malih kanjona kojim teku razni šumski potoci prosto za mene u tim trenucim nije bilo magije da se orijentišem gde se nalazim U jednom trenu sam se uhvatio jednog potoka, koji mi se učinio poznatim, misleći da će on da me odvede do Andrevlja, ali sam posle nekog vremena shvatio da sam promašio u proceni. Kada sam video da sam dabelo zakasnio na planirani susret sa prijateljem koji me čekao u Andrevlju, otkucah mu poruku da se izvinjavam i da ga molim da me ne čeka, i da otkazujem ( jeste da nije bilo mreže, ali, znao sam da ću negde na kratko na nju da naletim i da će poruka tada da ode ) Na kraju se odlučih da krenem ka Zapadu, dok se još vidi Sunce ... Tada mi se na telefonu pojavila i poruka "No GPS signal" Pogedah trenutni zapis "Strave", shvatih da je od početka merila samo vreme, a da kao predjeni put pokazuje nula metara ili slično ... Da ne dužim, umesto samo oko 1,5 sat do Andrevlja (pa piće sa prijeteljem), potrošio sam preko 4 sata da"sebe nadjem", tj. dok po prvi put nisam "nabasao" na neku utabanu stazu, a odatle još oko 1,5 sat nazad do kola ... Tako da juče nisam stigao do Andrevlja. Danas jesam, ali, nije bilo onog prijetelja da me danas tamo čeka Danas sam išao sa suprugom. No, samo utabanom stazom, da me ne bi "preklala" Evo par fotografija od juče.
  5. 4 points
    Axic

    Funny photos

  6. 3 points
  7. 3 points
    IDzO

    Funny photos

  8. 3 points
    totti

    Kuda ide ovaj svet?

  9. 3 points
    igor0511

    Večita dilema, koji auto kupiti?

    U srecno vreme je taj Nissan bio 25-28000e i to u opremi sa panoramom i najjacim 1.3 160ks, a Tipo 15900e zajedno sa Renegade i 500X u entry opremama. Pa sad sta je realna cena za sve procenite Inace, treba uzeti u obzir i da cene luduju, ali prodaja kola je nikad gora. Po ovim cenama trenutno kola uzme samo poneki nesnandjenj Rus kome hitno treba prevozno sredstvo
  10. 3 points
    Uskoro i predstavljanje ovog automobila, tj. onaj drugi video sa pričom:
  11. 3 points
    Ivan

    Funny photos

  12. 3 points
    IDzO

    Funny photos

  13. 2 points
    bane1321

    Kuda ide ovaj svet?

    Da nutela valja, ne bi ja nosio kilograme eurokrema u Grčku! A limited edition svakog proizvoda je za Limited publiku!
  14. 2 points
    Odličan je on i meni. A u toj klasi, u svetlu kombinacije motorizacije i opreme, može da ima i sasvim korektnu cenu u odnosu na konkurente.
  15. 2 points
  16. 2 points
    Axic

    Fiat Punto Sporting 1.2 16v

    Kod mene ce biti u maju 10 godina. Ostali smo ti, ja i @MS PK najduzi vlasnici Fiata.
  17. 2 points
    knezevic76

    Večita dilema, koji auto kupiti?

    Mene je mnogo toga "taklo" i u nissanu i u BMWu i u Renaultu......al me racionalnost takla ponajviše kod Fiata. Pardon, novog Fiata. Što se tiče priče oko žvake za nestašice delova, nije u pitanju nestašica, nego svakodnevno poskupljenje repromaterijala i komponenti, pogotovo metala, nemetala itd Lično radim u proizvodnji, za par poslednjih meseci, i ako se npr cena nafte stabilizovala i pada, al cifre sirovina za našu proizvodnju rastu i dalje. Pa je tako namerno za 2023 ukinuta linija nekih proizvoda jer ih je neisplativo praviti, tj, naš narod nema platežnu moć da ih kupuje. E slično je i u drugim granama industrije.
  18. 2 points
    Ivan

    Večita dilema, koji auto kupiti?

    Sto se prostora u kabini tice, meni deluje da su Megane i Qashqai barabar - maltene ista sirina i duzina vozila, Megane cak ima par cm vece medjuosovinsko. Gepek jeste par desetina litara veci, ali ni Megane nije poznat po nekom izdasnom gepeku za Compact klasu (isto vazi i za Astru, Giuliettu...). Generalno, privid nekih vecih gabarita koji (konkretno ovi) C-SUV stvaraju jedino svojom visinom - a u sustini maltene Compact klasa sa vecim klirensom. Ovo iznad pricam konkretno za J11 pre facelift i Megane IV pre facelift. Kolega ima vec par godina upravo J11, pa sam jos tada detaljnije razgledao model i poredio sa klasicnim C vozilima. Inace je sa tim "zloglasnim" 1.6 dCi za koji sam i ja ranije malo istrazivao za Megane IV. Sluzi ga odlicno, covek je bas dobar lik ali totalni "tantuz" za kola i odrzavanje, cimao me za sve zivo sto mu je trebalo - i naravno da takvi obicno prodju extra, cak da uzmu i THP . Kadjar je, s druge strane, nesto duzi od Qashqai, nepunih 10 cm. A ako pricamo o prostoru i tim povisenim "kreaturama" - u istoj toj klasi, C-MPV su neprikosnoveni prostorom i funkcionalnoscu. Ali jbg, nisu moderni, nisu pozeljni kod gospoDZa, teze zajasis neku gradsku zelenu povrsinu za parking , itd... Salu na stranu - stvar svacijeg ukusa i potreba. Imas tu i Level PRO varijantu... Auto im lezi po godinu-dve, nabavljeni po starim cenama, a vrednost im konstantno raste. Kao vino. Sto se ovih nenormalnih, napumpanih cena novih vozila tice - poluprovodnici, cipovi, otezano snabdevanje su (po meni) ostali kao najobicnija "zvaka". I da se sve normalizuje, starih cena vise nece biti (sem u slucaju nekog pada/sloma trzista). A naravno da i samim proizvodjacima odgovara ovakvo stanje - manja produkcija, skuplja vozila, satro "zelene"tehnologije i to prolazi. U prilog dovoljno govore prijavljeni dobici maltene svih kompanija, koji su nikad veci.
  19. 2 points
    vagenovac

    Večita dilema, koji auto kupiti?

    Bolje je sto ne razumemo taj mentalni sklop. Verovatno im je biznis model "mozda se neko zajebe pa kupi" Da ne kazem sto ja licno ne bi kupio auto koji stoji godinu ili vise na placu, cak iako je bio odlican auto i spusti cenu iz razloga sto stajanje ubija automobil i razne gumene delove, kao i diferencijale, zglobove, elektricne elemente itd. Mozes misliti koliko je puta taj auto bio paljen hladan samo na minut dva
  20. 2 points
    shuxx

    Z10 by Shuxx

    kupljen pre taćno 1 god, punjen par puta smart punjačem, cenim da nije do njega. Još danas malo vožnje sa Z10, pa opet ide na pauzu neki mesec. Sinoć bili do Niša, samo prede, sve OK.
  21. 2 points
    Axic

    Funny photos

  22. 1 point
    OMP

    P: 2009 Ford Focus

    Uvoz iz CH, motor 1.6 benzin, 85kw, 210.000km na satu. Auto u odlicnom stanju i vizuelno i mehanicki. Limarijski bez ikakvih ostecenja, enterijer kao nov, volan je pohaban u jednom delu zato je navlaka na njemu. Lepo radi i lepo se vozi, trap, kocnice, kvacilo, menjac sve ok. Stakla su fabricki tamna nije folija. Na svim staklima 9ke. Kuka je originalna fordova, upisana u homologaciju. Servisna knjiga, 1 kljuc. Gume na autu su letnje skoro nove , uz auto idu i dobre zimske gume na celicnim felnama. prodaje se na ime kupca, placene sve dazbine, kupcu ostaje samo registracija. Cena je 3700e, kontakt pp ili 062421076
  23. 1 point
    Ivan

    Fiat Punto Sporting 1.2 16v

    Lepo si rekao, do skoro. Tj. dok te u firmi nisam odrukao sa sve video zapisom za ono bahato preticanje kolone i skretanje na crvenom. Pa da vidis kako sada ima potrebe za privatnim. PS: Mislio sam da cu biti veciti rekorder sto se FIAT staza tice - ali kako udarnicki gruvate vas trojica, izgubicu mesto i na pobednickom postolju .
  24. 1 point
    Axic

    Fiat Punto Sporting 1.2 16v

    Kod mene su uglavnom bitnije stvari bile rešavane, automobil je tu kao prevozno sredstvo sa povremenim izdacima za odrzavanje. Pritom do skoro je bilo 7 godina kako sam vozio sluzbeni pa nisam ni imao neke preterane potrebe za privatnim.
  25. 1 point
    Rile_bg

    Fiat Punto Sporting 1.2 16v

    Ne znam dal je to za pohvalu ili ne xD
  26. 1 point
    Jug

    Večita dilema, koji auto kupiti?

    Hvala za info, iskustvo. Definitivno od tih novijih (2017+) gde se uklapam u budžet (cca max 16k e) ovaj Talisman i taj Kadjar u Bose opremi mi deluju najzdravije a da su i placevi ok i da nisam čuo neka jako loša iskustva.
  27. 1 point
    totti

    Večita dilema, koji auto kupiti?

    Prvi put čujem za ovaj izraz. Ceo život je znam kao viski kožu [emoji846]
  28. 1 point
    moron

    Večita dilema, koji auto kupiti?

    Jesam provozao, ali, bio je 1,3 TCe. Taj sam "gadjao". U varijanti sa 1,5 DCI nisam vozio. Ali, kum mi je letos kupio polovan QQ sa 1,5 DCI iz 2019. i super je zadovoljan, u smislu da ide odlično i da troši smešno malo. I baš dobra oprema ( panoramac je ).
  29. 1 point
    moron

    Večita dilema, koji auto kupiti?

    Meni je onaj Kadjar što si ga "okačio" baš super. Posebno u onoj "Bose" opremi. Krajem 2019. sam išao i sa porodicom u salon da ga zajedno razgledamo. I niko od članova porodice nije imao zamerke. Ima unutra baš lepo mesta, a i oprema je odlična.
  30. 1 point
    IDzO

    Večita dilema, koji auto kupiti?

    Kada bih kupovao vozilo koje je iz više klase (npr.: QQ, B8, SuperB...), svakako bih gledao da ima što više opreme. Od kolege drugar je kupio polovan B8, skoro je klot. Po meni bi bilo bolje da je birao neki primerak sa dosta opreme, pa makar i da nije B8. Taj momenat mi nije najjasniji kod ljudi ali opet, o ukusima se ne raspravlja. Meni je i ovaj QQ zanimljiv: http://www.polovniautomobili.com/auto-oglasi/20874990/nissan-qashqai-15-dci-tekna
  31. 1 point
    Šta se dešava s motorom kada ne promenite ulje 96.000 kilometara? Dok se česte izmene ulja u vozilima s pogonom na unutrašnje sagorevanje smatraju rutinskim, postoje slučajevi ekstremnog zanemarivanja kod iznenađenih automehaničara. Videozapisi pokazuju užasno stanje ulja i motora nakon što vlasnici prekorače njihov životni ciklus za hiljade kilometara. Većina proizvođača automobila predlaže intervale izmene ulja od 6 do 12 meseci, ili nakon pređenih 10.000 do 15.000 kilometara. Nažalost, ovaj Seat Leon 1.8 TSI proveo je puno više vremena na putevima između servisa, što dokazuje stanje ulja u motoru. Španski kompaktni hatchback došao je u servis sa check-engine lampicom, samo da bi pregled pokazao da vlasnik nije zamenio ulje 60.000 milja (96.000 km). Ova crna viskozna masa koja izgleda kao nekakav gusti sirup, davno je započela život kao svetlo motorno mazivo. Ova vrsta ulja verovatno je izazvala štetu na motoru, koji je u ovom slučaju široko korišćeni 1.8 četvorocilindraš VW grupe sa turbom. Jadni auto je u poslednjim pokušajima da spasi svoje umiruće srce pokušao da upozori vozača lampicom check-enginea, šaljući grešku zbog neispravnosti varijatora bregastog vratila. Ako mislite da se ova vrsta nezgoda dešava samo u starim polovnim vozilima, razmislite još jednom. U videu imamo priliku i da vidimo isti slučaj zanemarivanja, ovoga puta u Ford Mustangu Shelby GT500 prethodne generacije. Vlasnik automobila došao je po novo kvačilo kada je mehaničar shvatio da ulje nije menjano 75.000 kilometara. Stanje ulja u 5.4 V8 bilo je loše kao što možete i očekivati. Video uključuje i neke druge zanimljive slučajeve poput Land Rovera Discovery Sporta kojem benzin puni rezervoar rashladne tečnosti umesto rezervoara benzina.
  32. 1 point
    Jug

    Večita dilema, koji auto kupiti?

    Renoov 1.6 sa 131 ks je nepravedno ocrnjen pomalo. I to onom forom čuo sam. Onaj jači motor je imao problema i to dosta s pocetka, taj slabiji ne toliko. 1.7 je prepakovan, kako reče kolega, upravo taj 1.6, koji se nalazi i u mercedesima tih godišta, kao što je poznato, te Nissanu. Fiate sam rado vozio ranije ali u novijim (2015+) godistima ništa me nije taklo. Sent from my RMX2170 using Tapatalk
  33. 1 point
    shuxx

    Z10 by Shuxx

    loš lak, verovatno je vlaga prodrla pod lak, i čim sam skinuo ceradu, naglo sušenje ili promena temperature je dovela do ljuskanja
  34. 1 point
    Uživaj u Fruškaću, i postavi fotke, ne mogu više da gledam samo neka kola na ovom forumu
  35. 1 point
    bane1321

    Večita dilema, koji auto kupiti?

    Mene od SUVova to godište, a da nisu premium trojka, rade C4 AC, Mazda i Jeep... Ali to sam ja, a ovde neko drugi ima dilemu... Ja sam moju rešio pre neki dan, kad mi je idiJot u Maxiju ostavio potpis na zadnjem levom delu!
  36. 1 point
    igor0511

    Večita dilema, koji auto kupiti?

    Moj bivsi Stilo je stajao 8 meseci na placu i po recima bivseg vlasnika je parkiran u odlicnom stanju. Kasnije se ispostavilo da je blizak rodjak porodicnog prijatelja tako da ne verujem da je lagao, a nije ni imao interes jer je zamenio auto za drugo na placu. Malo posle kupovine su otkazala sva 4 nosaca motora i dosta gumenih delova po trapovima. Posle sam muku mucio da sve dovedem u red finansirajuci zamene stipendijom Inace sto se QQ i Kadjara tice stvar ukusa, ja te pozdrzavam neizmerno su mi lepsi od Megana i za oko 4.3m imas dosta vise prostora u kabini i gepeku.
  37. 1 point
    knezevic76

    Fiat Punto 2015

    Čestitam, baš lep primerak. Divim se ljudima koji imaju strpljenja da traže auto mesecima.
  38. 1 point
    knezevic76

    Večita dilema, koji auto kupiti?

    Taj deo strada na svim povišenim vozilima jer pri izlasku sa ulasku taj deo je uvek na udaru , mora se preko njega. Isto mu je i volan načet sa leve unutrašnje strane, nije strašno, al se vidi. Sad nešto razmišljam, 5 godina star, 200000km prešao, 4x4 dizel, tek ga čekaju problemčići, izašao iz garancije, bez servisne istorije.....pa ja ovog mog još i malo cenim izgleda. Sent from my 2203129G using Tapatalk
  39. 1 point
    shuxx

    Z10 by Shuxx

    Servo.... izgleda da je vlaga.. mada... Posli smo iz grada, presao oko 50km, kad je otezao, upalio signalizaciju za servo. Par puta sam stajao, pa startovao.. nije radio. Vratili se, ne radi, presao oko 150km. Ostavio auto na 2h... servo radi. To bilk juce. Danas nekoliko puta vozio po par km, evo sad dosli do Nisa, 35km. Sve OK. Ili je vlaga ili akumulator. Mada sam ga dopunjavao bas pre dva dana. Lak, on se i onako pomalo ljustio. Videcu sta mi je ciniti... Sent from my SM-A536B using Tapatalk
  40. 1 point
    Ivan

    Funny photos

  41. 1 point
    Ivan

    Z10 by Shuxx

    Jeste lak na nekim serijama vozila iz tih godina bio tanak... Ali kakva crna cerada, jos ako auto stoji toliko dugo. Time bih pokrivao jedino neki razbijeni rashod krs za delove . Ko zna koliko puta sam citao sta se ljudima sve desavalo kada bi koristili ceradu na iole duze. Sto neko iznad lepo rece - to je iskljucivo kratkotrajno resenje, a ne volim ceradu cak ni tada. Da je bio parkiran u nekoj delimicnoj hladovini, verujem da mu nista mu ne bi falilo. Ili kontakti/vlaga ili punjenje alternatora/akumulatora. Elektro-servo je poznat kao veliki potrosac struje u pikovima rada, tako da se on prvi gasi na probleme sa nivoom napona.
  42. 1 point
    Novi član

    Z10 by Shuxx

    Nije do struje već do vlage. Meni je vlažno vreme i sneg uvek bilo okidač za problem na servu. A cerada je predviđena za kratkoročno pokrivanje auta, zbog sunca ili nepogoda, inače više štete nego koristi od nje. Dobra nadstrešnica je za auto bolja od garaže jer omogućava brže sušenje.
  43. 1 point
    Reacher Gilt

    Z10 by Shuxx

    Au kakvo *ranje ... Ja sam svoju z10 pokrivao onom plavom "ceradom" od jute i nikad problema ... verovatno jer ne dihtuje kao te namenske. Posle sam mu napravio streju (konstrukcija od profila, prekrivena ondulinom ukovanom u štafne), koja je trebala da bude privremeno rešenje, ali se dobro pokazala, i eto je u dvorištu skoro celu deceniju...
  44. 1 point
    Woodoo

    Funny photos

  45. 1 point
    YUgisa

    Yugo 1.1 EFI

    Evo da se javim za kraj godine, nije puno radjeno od poslednjeg javljanja. Modifikovan zastiti lim letve volana i namontiran, takodje bilo je nekih problema sa gasenjem motora jer sam zaboravio da ocistim regulator lera i posto altenator koji je na autu nije bas od najbolja verzija u Zastavinoj ponudi, opadao je dosta napon sa uvecanim brojem upaljenih potrosaca, pa bi stvaralo smetnje u radu ubrizgavanja zbog preniskog napona, reseno postavljanjem dodatne diode na regler koja podize pocetni napon na nivo modernih altenatora: Takodje je crkao motorcic CB na levim vratima pa je narucen nov originalan i ujedno resen problem sa desnim zvucnikom u vratima, spala stopica: Sem toga, auto se samo vozao (trenutno oko 900km) pa smo pribelezili par zanimljivih brojki. Takodje nije dugo potrajalo pre nego sto nas neko zakacio na parkingu: I napokon sam uspeo da ih uhvatim zajedno: Ljubicasti je samo u fazonu WRC Sweden - Starter pack: I ako nekoga interesuje 2.5h dokumentaraza o ova dva Yuga u obliku video zapisa umesto svih ovih stranica na forumu:
  46. 1 point
    Za Japance je opštepoznato da je za njih u korozivnom smsilu najopasnija prva kiša i ako prežive taj teški test, mogu da potraju i "godinu dana"
  47. 1 point
    totti

    Kuda ide ovaj svet?

    Železnica i šinski nezavisni transportni sistem su ubedljivo najbolji i najkomforniji vid masovnog transporta. Apropo odnosa prema železnici i preduzeću... Tamo negde 2008-2009 smo organizovali sindikalnu prodaju za područje Sombora, Kule, Vrbasa i tog kraja. Jedan od sindikata potpisnika je bila i železnica. Od vozača službenog automobila sam čuo sledeće: ako im npr crknu 2 neonke u kancelariji, onda se pali auto i ide iz Sombora za Beograd u magacin po te dve neonke. Nije bitno što troškovi puta 50 puta pređu vrednost te dve neonke. A ni u razmatranju nije da te dve neonke pošalju nekim svojim vozom. Samo mogu da nagađam kako se još sve arčilo državno... Sent from my SM-G770F using Tapatalk
  48. 1 point
    Ivan

    Neko negde nešto prodaje...

    Malopre mi stize notifikacija na Viber, mozda nekome bude interesantno. Uz NIS/Gasprom karticu, popusti i do 67%. Multifunkcionalni nozici i torbice za 10 EUR, ranci od 12 do 25 EUR... https://www.nisgazprom.rs/sr/promocije/kreni-na-put-sa-stilom/
  49. 1 point
    ISV_01

    Alfa Romeo Giulia

    Ivicnjaci & lezeci_policajac like this
  50. 1 point
This leaderboard is set to Belgrade/GMT+02:00

 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...