Jump to content
FAS Goran

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 12/05/22 in all areas

  1. 7 points
    Dale

    Funny photos

  2. 6 points
    shuxx

    Funny photos

    . Sent from my SM-A536B using Tapatalk
  3. 6 points
    Woodoo

    Funny photos

  4. 5 points
    totti

    Funny photos

    Da vas domaćin nešto nauči: [emoji846] Sent from my SM-G770F using Tapatalk
  5. 5 points
    Da, jednako kao i na VW novijim benzincima (u poslednjih 10-20 godina), kao i na BMW motorima, i drugima... Nije realno da su odjednom po celoj Evropi zabpravili da prave motore već je namerno urađeno tako. Odmerili su pluseve i minuseve tako projektovanih motora i videli da ima više pluseva. Ali, kad se prosečan potrošač pun strahova da povećana potrošnja ulja znači loš motor (što je bio opravdan stav pre 30-40-50 godina) susretne danas sa tom pojavom na takoreći novim i novijim automobilima = eto zabune. Mogu da razumem zašto fabrike nisu potrčale da kažu da će ubuduće malo drugačije praviti svoje motore jer zamislite kad isti taj prosečan potrošač uđe u salon da kupi nov auto i prodavac mu kaže ''znate, trošiće ulje ali to treba tako, tako je napravljen zbog toga i toga...'' Ma, gotovo... ode on kod drugog brenda u salon gde mu prodavac to neće reći. Sve se zato svelo da fabrike tiho promene taj deo u vlasničkim knjižicama, tj. povećaju normalnu potrošnju ulja i to je to. Uprošćeno rečeno, motori se prave sa većim luftovima jer: - imaće manje frikciono opterećenje, manje trenja = manje trošenje motora. Skoro je kod neovlašćenog na kanalu bila priča o 2.0 TSI, koji je među onim motorima koji su najviše na glasu po potrošnji ulja. Čovek iz MR-a u jednom trenutku kaže da ih urade barem 10 mesečno za inostranstvo i da je ''kada pričamo i ishabanosti tih cilindara, oni budu... a svi pređu preko 100-200 hiljada... samo honovanje cilindara uradimo.'' - imaće manje frikciono opterećenje, manje trenja = manja potrošnja goriva = lakše ispunjavanje euro norme. Naravno da nije samo ova jedna mera zaslužna za ispunjavanje norme, već je jedna od. Ali svakako na auspuh izađe manje kada sagoriš 7 litara na 100 umesto 8 litara na isti broj pređenih kilometara. - imaće manje frikciono opterećenje, manje trenja = lakše ide u obrtaje. Pošto se lakše vrte, onda će kriva snage moći da bude povoljnija, tj. da se razvuče u većem opsegu obrtaja. To je ono što ljudi vole kod modernih benzinaca. I dalje neće turbo varijanta moći da se vrti do istih obrtaja kao atmo, ali će prići bliže tome nego pre. - kad se na to doda i smanjenje kompresionog odnosa što će dozvoliti veći boost koji taj motor može da istrpi na koliko hoćeš kilometara upotrebe, dobijamo motor koji daje performanse na način kako to vozači vole. Svi hoće da pohvale nove turbo-benzince kako idu, kako potežu iz malih obrtaja... - imaće veću potrošnju ulja. Ekonomski je isplativije po vlasnika je da dolije 2-3 litre ulja na 10.000 kilometara nego da potroši 100 litara više goriva (ako je razlika npr. samo 1 litar) na istom broju kilometara. - malo će mu više trebati vremena da dođe do radne zimi. Al' baš malo više. ----- Može da se reši ta potrošnja ulja, pominjali su i u pomenutom klipu kako mogu da se stave deblje karike, i šta sve prvo treba da se uradi... ali nisu rekli šta se sve onda od pomenutih benefita gubi. Vreme je da se uradi update stava o potrošnji ulja kod novijih benzinaca. To ne znači da će svima isto da troši, jer i dalje zavisi od uslova vožnje i samog vozača. Npr. verujem da @Ivan čak i neki TSI/TFSI ne bi trošio više od 300 grama jer čovek stisne pun gas jedno 3 puta godišnje. Uz takvu filozofiju novijih motora čudno se ''poklopilo'' i izbacivanje klasične šipke za merenje ulja na mnogim od njih... i eto recepta za dodatne probleme u praksi. Naravno da može da se gleda unutra preko displeja, ali ljudi to po pravilu ne rade, naročito kad kupe nov auto jer im onaj stari stav ne dopušta pomisao da nov auto može da troši ulje (jer ulje troše samo stari i izraubovani motori, zar ne ). Poklopilo se i da fabrike nisu povećale zapreminu kartera, pa da tako lakše motor ''preživi'' servisni interval, tj. da ne padne ispod MIN i bez kapi dosipanja, što je opet nekako razumljivo jer najniža tačka na gomili automobila je upravo taj čep na karteru. I sad zamisli kad ti dođu iz razvojnog odeljenja za motore i kažu da karter mora biti za 25% veći... on onda mora biti dublji jer širi teško da može jer je zapreminski motor isti i op... ode klirens auta. Mnogo je skuplje nanovo rešiti klirens auta nego ostaviti kartere kao što su bili... iako su motori napravljeni da više ulja troše.
  6. 5 points
    Dok sam radio u AKK otvarali smo par motora zbog povecane potrosnje ulja. Jedino sto smo primetili je bilo samaranje klipova ( kad pritisnete klip i gurate levo desno u cilindru, imao je prilican "luft" ), ali po recima tehnickom lica iz Fiat-a to tako treba. Glave su takodje bile testirane i sve je bilo u redu. Nakon sklapanja i 1000km motor je i dalje trosio ulje - sto je i bilo za ocekivati jer nista nismo ni uradili. Prosto, ti motori se sklapaju tako, da budu labavi i to je to.
  7. 5 points
    Loon123

    Funny photos

  8. 5 points
    shuxx

    Funny photos

    . Sent from my SM-A536B using Tapatalk
  9. 4 points
    Woodoo

    Funny photos

  10. 3 points
    dellas

    BMW 330ci CS

    Doslo vreme za zimske gume Takodje, kompletirana je fabricka clubsport optika i namontirana na auto (krilca na prednjem braniku i spojler na gepeku). Trenutno je na njemu i novi set felni, style 67 originalne kovane M3 felne 8 i 9J.
  11. 3 points
    shuxx

    Funny photos

    . Sent from my SM-A536B using Tapatalk
  12. 3 points
    Dale

    Funny photos

    @totti, ali to je tupperware, to se pere samo... Aj da te vidim da tako operes kutiju od eurokrema u kojoj je bio podvarak!
  13. 3 points
    shuxx

    Funny photos

    mislim da je bilo, ali vredi ponoviti
  14. 3 points
    Woodoo

    Funny photos

  15. 2 points
    Nikola031

    Punto Evo 1.4 Turbo MultiAir Sport

    Zimski set (ili sto bi moj kum rekao: ruzne felne set ) montiran:
  16. 2 points
    Ivan

    Funny photos

  17. 2 points
    Generalno, nema veze što je isti blok to može da bude potpuno različit motor na kraju. Ima takvih primera koliko god. Nije samo težina, nego i aerodinamika... džabe 500L-u težina kad mu je aerodinamika neuporediva sa C segmentom, al' njegova potrošnja goriva uprkos takvoj aerodinamici je... Plus svaki od tih motora je ispunjavao sve strožiju euro normu tokom tih 20 godina. Mislim da realno nema šta mnogo o tome da se priča - motori se danas prave tako da više ulja troše. Tako je kod svih. Nisu oni svi zaboravili da prave motore, već su tako svesno uradili. Što bi rekli u IT industriji - It's not a bug, it's a feature
  18. 2 points
    Ovlasceni sad, koliko znam umesto Shell ulja sipaju Valvoline.
  19. 2 points
    Milutinac

    Lepi i zanimljivi primerci iz oglasa

    Jao majku mu! Pa operi te patosnice, skini blato sa tih stranica...neverovatno...a hoce kintu da uzme
  20. 2 points
    nemanja84bg

    Funny photos

    Kakav mega car
  21. 2 points
    moron

    500L Cross Pino Silvestre

    "Testirao" sam novog Sandera dva puta ( jednom skoro dva sata u vožnji), jer sam razmišljao o njemu za posao. Dosta je tu razlika, pa i u vožnji. Probaj npr. voziti Sandera po auto putu 120-130, pa da vidiš koji je to nivo buke u odnosu na 500L. A i generalno je zvučna izolacija bitno lošija kod Dačije, što se primeti svaki put kada se "potopi gas". Onda, činjenica je da svi 3-cilindraši imaju sitne vibracije, koje su posebno izražene pri forsiranom ubrzanju. Ali, ne trese svaki 3-cilindraš jednako. Vozim poslovno i nvog yarisa 1,5 sa 3 cilindra, kao i 1,0 TSI sa 3 cilindra. Voziio sam i Hondin 1,0T sa 3 cilindra. Svi oni su po pitanju vibracija ( pri forsiranom ubrzanju ) "jedan svet", a dačija je tu "drugi svet". I tako možemo do sutra da sagledavamo razlike. Ja zaista mislim da je 500L uradjen veoma dobro. I opremljen veoma dobro. Znam da sam se dosta dugo čudio kvalitetom zvuka audio sistema kod mog 500L (koji je očito bolji nego je bio na mom 308). A onda sam negde ovde na forumu i našao odgovor zašto je to tako. Jer je 500L "u moje vreme" imao 3 nivoa audio sistema. Najbolji je bio kod paketa "Beats Edition". Pa kod mog ( Lounge ). Pa kod običnog. 500L je sve samo ne "nekvalitetan" i sve samo ne "klotara". Ja bih bio srećniji da je moja Honda iz 2020. po nekim pitanjima uradjena kao moj 500L iz 2015. Jer je zaista uradjen odlično.
  22. 2 points
    shuxx

    Funny photos

    . Sent from my SM-A536B using Tapatalk
  23. 2 points
    Ivan

    Funny photos

  24. 2 points
    shuxx

    Funny photos

    . Sent from my SM-A536B using Tapatalk
  25. 2 points
    igor0511

    Lepi i zanimljivi primerci iz oglasa

    P.S. 1.0 turbo mi je zver za 1.6 e-torq. Vozio sam oba u 500 X i tromi su realno, ali 1.0 lepo povlaci u medjuubrzanjima, dok se 1.6 bas gusi i otkriva nevidljive uzbrdice i pride ima uzasan metalni zvuk
  26. 2 points
    Ivan

    Funny photos

  27. 2 points
    Grafit

    Funny photos

  28. 2 points
    Woodoo

    Funny photos

  29. 1 point
    bane1321

    Solun

    Elem, preselih se ja (privremeno) u toplije krajeve, u bratsku nam Jeladu ili uobičajeno po latinskom - Grčku. Firma me poslala na školovanje, naravno prethodno sam debelo oznojio zadnjicu, a Bogami i platio časove da naučim Grčki na potrebnom nivou. Uglavnom, pre četiri nedelje sam stigao u ovaj fascinantan grad koji domaći stanovnici zovu Thessaloniki (Θεσσαλονικη u or'ginalu), Englezi Thessalonica, do Balkanskih ratova bio poznat kao Salonica, a mi ga zovemo po staroslovenskoj reči Солун. Grad je dobio ime po ćerki Filipa II Makedonskog, polusestri Aleksandra Makedonskog, čije ime opet znači Tesalijska pobeda. Uglavnom ostatak imate na wikipediji, a ja ću probati da u narednim mesecima, kako šta budem otkrivao, kačim ovde. Došao sam avionom, tako da sam ovde uglavnom osuđen na čari gradskog prevoza i đon trans. Zbog dnevnih obaveza, koje nekad imam do kasno ne isplati mi se da uzimam renta kar, jer je za kratak vremenski period 50+ evra, a recimo za vikend morate uzeti tri dana jer nedeljom ni Bog, a ni Solunjani ne rade. Kad smo kod toga i sredom popodne se sem kafića retko nađe nešto što radi (nedeljom su i supermarketi zatvoreni). Uglavnom smešten sam u delu grada koji se zove Kalamarija ili ti dobra Marija (postoji priča, neproverena, da je ime dobio po Mariji, devojačko Branković, kćeri Despota Đurađa) i spada u dobrostojeći deo grada. Ima odlično šetalište, sa dosta lokala, malu luku sa luksuznim jahtama i restorane koji idu uz to. Evo i par sličica Kalamarija se nalazi u istočnom delu soluna nedaleko od aerodroma "Makedonija" i opštepoznatog "Mediteran Kosmosa" Do centra se stiže linijama 2k i 3k i treba nekih po sata do Aristotelovog trga, do aerodoma voze 1h danju i 1k noću, a na kupanje se ide u obližnja sela Perea ili Agija Trijada kombinacijom 2k/3k (u suprotnom smeru od centra do Ikeje), a potom 72,73 ili 76 (ne staje u Perei). Elem uspešno sam se kupao u Agija Trijadi, jerbo tamo ima ovdašnja firma svoj klub i ležaljke su dž, a piće i klopa veeeoma povoljni (pivo 1e, kafa 1e, giros piato 4)... Pa evo i malo Agija Trijade: Inače, gledajući cene letovanja, Ag Trijada mi je skroz korektna, uzevši u obzir da se do centra kolima stiže za 45 minuta, a da oni koji ne žele da jure parking mogu doći za oko 15 minuta do Ikee, a potom uhvatiti 2k ili 3k i za sat su u nekoj od poslastičarnica na Aristotelovom trgu ili u Outlet centru "One Salonica" Kad smo kod Aristotela, evo i trga: A evo i kolača Toliko za sada, nastavljam sutra! P.S. Da se admiri ne naljute, d fiata se uglavnom voze Pandice svih generacija i paketa opreme, tu je i 500, Grande Puntiše uglavnom u jadnom stanju, videh i nekoliko Braviša, a danas mi je bio dan za Tipa - videh 5-6 komada, uglavnom bejzik! Dve najčešće marke su Toyota i Hyundai
  30. 1 point
    Woodoo

    Funny photos

  31. 1 point
    MiloshBg

    Lepi i zanimljivi primerci iz oglasa

    Za eTorq je dobra prica sto nece da upali kad nema dovoljno ulja. Ne pitajte kako znam. haha
  32. 1 point
    @ZELJKO OBRADOVIC Nepotrebno otvorena tema spojena je sa postojecom, pa mozes da procitas i dosadasnja iskustva. Euro 5 verzija 1.3 motora je poznata kao "svilenija" u odnosu na starije Euro 4, poznata problematika sa diznama, neravnomeran rad pri prvom paljenju, dim, itd. Takodje za 1.3 Euro 5 verzije, postoji posebna tema o povecanoj potrosnji ulja: https://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?/topic/83049-fiat-grande-punto-evo-13-mjet-84ks-potrošnja-ulja/ PS: Zar Selenia Gold nije neka matora polusintetika u vecoj gradaciji? U taj motor bi zbog DPF trebala da ide sintetika, minimum Fiatov 955535 S1 i ACEA C2? Tj. fabricka preporuka bese Selenia WR PE, 5-30? Deluje mi totalno pogresno ulje, za pocetak?
  33. 1 point
    To i nisu točkovi od ovog auta,felne su od ristajl verzije, 132 2000
  34. 1 point
    knezevic76

    500L Cross Pino Silvestre

    Kakve su to vibracije trocilindraša pri forsiranom ubrzanju? Ja kod mene osetim vibracije dok je motor hladan i po nekad u leru, al to je skoro pa i neprimetno, veće vinracije osetio kod nekih starijih četvorocilindraša. Pri ubrzanjima i u vožnji, apsolutno nema nikakvih vibracija. PS, pre neki dan, lik koji je hteo da kupi auto od mene mi pita, pošto je turbobenzinac a vozi se slično kao i dizel, dal se trese kao dizel? Ja ga pitao dal me zeza. Posle shvatim da neki trocilindraši stvarno štekću, kao npr Škoda Fabia itd (oni prve sa tri cilindra). Lik seo u moj auto i ne veruje kako je tih. Kaže, da ne zna da ima 3 cilindra, ne bi ni provalio. Burazer moj vozio sad za vikend mog Tipa, nema zamerki, kaže, konačno preko 120 sam mogao sa ženom da pričam a da se ne dovikujemo On vozi stariji auto sa slabijim izolacijom inače, al ne bitno. U svakom slučaju, barem u mom slučaju, svi koje sam vozio ili su vozili moj auto su pozitivno iznenađeni opremom, udobnošću, lakoćom vožnje , citiraću mog komšiju " Peki, da me nisi sad provozao, ne bi znao da je Fiat u stanju da napravi ovakav auto", jer eto i on je jedan od zagriženih vagenovaca sa predrasudama prema Italijanima, po sopstvenom priznanju. A evo jedan SS od čoveka koji ima problem sa leđima, puno prelazi godišnje sa raznim automobilima i za Tipa je rekao da mu ne pravi problem. PPS zašto sam ovo pisao, pa čisto da se vidi kako ljudi gledaju na Fiat, i da Fiat ima svoje bubice al drugi imaju i mnogo veće. Za novac koliko košta nudi mnogo , čak i više nego neznatno skuplja konkurencija. Послато са 2203129G помоћу Тапатока
  35. 1 point
    vicent

    Funny photos

    . Poslato sa JSN-L21 pomoću Tapatoka
  36. 1 point
    nemanja84bg

    Funny photos

    Oni imaju njihovog a mi imamo naseg , predstavljamo vam uzickog supermena
  37. 1 point
    shuxx

    Funny photos

    . Sent from my SM-A536B using Tapatalk
  38. 1 point
    dach@

    Funny photos

  39. 1 point
    Axic

    Funny photos

  40. 1 point
    shuxx

    Funny photos

    . Sent from my SM-A536B using Tapatalk
  41. 1 point
    shuxx

    Funny photos

    . Sent from my SM-A536B using Tapatalk
  42. 1 point
    integralac

    Funny photos

  43. 1 point
    Ovaj je bio pre nekoliko meseci u oglasima, i cena je bila 10900e
  44. 1 point
    PremieRacing

    Solun

    zatvorenici su imali neprocenjiv pogled
  45. 1 point
    bane1321

    Solun

    Posle dugo vremena, iskoristio sam prelep i sunčan dan (subotu), da konačno obiđem i Gornji Grad (Ano Poli - Άννο πόλη). Za razliku od današnjeg centra Soluna, koji je više puta građen od nule (požari i ratovi), te ima izgled savremene metropole sa širokim bulevarima, trotoarima i buticima, stari deo je sačuvao uske kamenom popločane ulice, kuće od kamena i drveta i staru tvrđavu! Takođe ima puno old skul taverni i kafića. Popeo sam se do Eptapirgona - tvrdjave sa Sedam kula ili na turskom Yedi Kule. Ovaj zamak je sagrađen u 4. veku nove ere, kao deo Solunskih utvrda, postao je izdvojen zamak u 12. veku, a potom i sedište Osmanlijske vlasti. Krajem 19. veka je postao ozloglašeni zatvor, a namenu je zadržao do 1989. godine - sa posebnim osvrtom na doba vojne hunte ili Diktature pukovnika, kad je bio zatvor za političke protivnike. Elem sa tvrđave se pruža prelep pogled na Solun, Termanski zaliv i brda iza. Uglavnom, ulaz se, naravno, naplaćuje 3e, a polovina tvrđave je, naravno, zatvorena zbog "restauracije"! Naravno, pored zaista lepih kuća, malih trgova, zidina, tavernica, naći ćete, zarasle vrzine i divlje parkinge i zapuštene stare kuće iscrtane grafitima!
  46. 1 point
    ortakov

    Solun

    Ja mislim da je Solun jedini grad gde bi mogao lako da se uklopim i da živim. Ne znam zašto, ne razumem, ali Solun mi je baš prihvatljiv. Generalno, taj njihov neki mentalitet mi nije odbojan. Oni kada pričaju /grci, kao da se svađaju. I kada sam to pričao, sa ljudima, tamo, kažu, pa i svađaju se Opet, meni to nekako smešno, ja ne umem da se svađam kod nas to u kući nepostoji, dve - tri reči, pa za kuburu a oni, mogli bi da se nadgornjavaju po pola sata Lepa tema, hvala!
  47. 1 point
    bane1321

    Solun

    Došao je i prošao vikend Jevropske kulture, moram reći da ga nisam baš iskoristio u potpunosti. U subotu smo (naravno) zakasnili na svečanost na Zejtinliku (što zbog prevoza, što zbog lošeg tumačenja šturih informacija iz naših novina - pogrešili smo vremensku zonu!). Bilo kako bilo, stigli na kraj, sreo neke ljude koje znam, pa smo ostatak dana proveli u kafenisanju što sa njima, što sa kolegama sa Kipra. Dok smo išli slučajno smo pogrešili stanicu i izašli na Vardarisu, @OMP nisam video Bogznašta prodavnica telova, za ono kratko vreme, ali sam nabasao na neke armi šopove i na prodavnicu kože kod Jorgosa, možda sam trebao da zađem u okolne uličice, ali planiram za neki sledeći put. U nedelju sam obišao dva muzeja, Muzej Vizantijske kulture i Arheološki muzej Soluna. Pošto su karte bile besplatne, bila je velika gužva. (U oba muzeja ulaznice regularno koštaju po 8e, a od 1. novembra po 4) Oba muzeja su u centru, u blizini Bele kule i Opštine Solun. Evo malo sličica: Muzej Vizantijske umetnosti U zbirci muzeja nalaze se i dve slike naših vladara, Kralja Milana i Kneza Lazara, štampane u toku 18 veka: Arheološki muzej Soluna: Na žalost, za ulazak u Belu kulu je bila ogromna gužva, a meni je naišao prevoz, pa nisam otišao...
  48. 1 point
    bane1321

    Solun

    Hvala na dopuni podataka, nisam želeo da smaram historijskim, što bi bruderi rekli povijesnim, podacima koje i ja nalazim na vikipediji... U izboru destinacija za oblazak i pravljenje rute koristim jako dobar sajt nikana.gr, u kombinaciji sa gugl mapama i srećnim lutanjem ispadne dobro... Aj da se vratimo malo unazad, kod crkve Device Marije, tu pređemo Egnatiju, krenemo stotinjak metara ka moru i naletimo na lepo uređen mali trg sa crkvom posvećenoj Svetoj Sofiji (Agija - Aja - Sofija): Jedna od najstarijih crkava, podignuta u 8. veku, od izuzetnog značaja za lokalni živalj (moguće zbog imenjakinje iz Carigrada) Na žalost nisam taj dan imao ni snage, ni vremena da je posetim, kažu da je unutra prelepa. Iznad parka u kojoj se nalazi statua Elefterosa (Slobe ) Venizelosa, nalaze se ostaci rimskog foruma iz 2. veka naše ere: U sledećoj ulici iznad nalazi se hram posvećen Svetom Dimitriju - zaštitniku Soluna. Ovaj hram je ogroman i prelep, a ispod se nalaze katakombe sa raznoraznim stvarčicama. Inače Solunjani ovog sveca slave 27. oktobra i treba izbegavati da se u tom periodu turistički putuje u Solun, jerbo ništa ne radi! Dok sam obilazio Solun, postale su mi jasne dve stvari: ovde nikad nećete biti bez Boga i kafe - na svakom ćošku su crkva i neka radnjica u kojoj možete poručiti kafu! Međutim, ako se pretera u piću, završi se kao ovaj mališan: Siga, Siga! @PremieRacing Bio sam ja i u Zaječaru, ludi mart 2003. godine, stažiranje, vanredno stanje i Regent Black pivo!
  49. 1 point
    bane1321

    Solun

    Kod njih je takva filozofija, gde god vidiš zgodno mesto, suni malo tucanika i parking posadi... Aj kad sam tu da ne kucam u prazno... Alfa i romeo, za sve naše koji dođu u Solun treba da bude Zejtinlik, ili Simaika kako celi taj kraj zovu Grci. Bio sam u nedelju, prisustvovao delu onog pevanja deda Đorđu, koje se širi društvenim mrežama, ostao oko dva sata i bio preplavljen svim emocijama, od sreće, ponosa, do bola i tuge! Do Simaike se stiže 27 od Aristotelovog trga ili bilo gde iz Egnatie ... Čuh da će ove subote biti proslava godišnjice proboja Solunskog (ili kako ga ovde zovu Makedonskog) fronta, pokušaću da budem tamo. Pored srpskog, tu je i francusko, a odmah pored i italijansko. Britansko je ovde u Kalamariji, odmah pored mene. Kad smo već u military modu, posetio sam i Ratni muzej u Solunu, nedaleko od Univerziteta Makedonija tu bih izdvojio or'ginalni primerak sporazuma o primopredaji grada između Turaka i Grka: te delove postavke sa našim uniformama, oznakama i drugim stvarčicama iz Balkanskog i Prvog svetskog rata: Tol'ko od mene za danas!
  50. 1 point
    nesa 169

    Dekarbonizacija motora

    Ovo uopšte ne čisti dizne. Cevčicu stave iza filtera za vazduh, dakle čisti mehanizam za gas, ventile, unutrašnjost motora i izduv sa svim što sadrži.
This leaderboard is set to Belgrade/GMT+02:00

 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...