Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 11/15/22 in all areas
-
11 points
-
10 points
Bravo za ovaj Bravo
dach@ and 9 others reacted to Branislav for a post in a topic
Evo kako je ispalo na kraju, doslo je do promene plana, zakazao sam danas u 3 u ProSportu i posle toga idem do NBGD da preuzmem 2 zimske gume koje sam porucio u BeoCar-u. U pitanju su BF GoodRich G-Force Winter 2 u dimenziji 225-45 r17. -
8 points
-
5 points
Funny photos
Kosta Smosta and 4 others reacted to shuxx for a post in a topic
. Sent from my SM-A536B using Tapatalk -
5 points
-
3 points
Bravo za ovaj Bravo
Ivan-Topola and 2 others reacted to Branislav for a post in a topic
Prica iz ProSporta, viktor je gledao trap i dosli smo do zakljucka da su seleni otisli i da moraju oba nova ramena da se stave i napred nove gume, prednji levi tocak mi gleda napolje bio sam u pravu. Nazad je rekao da ce slicovati ili tako nesto ne znam ali uglavnom sredice tj kako on kaze zatvorice trap da to bude kako treba. Slike u prilogu trenutnog stanja trapa Btw gume preuzete -
3 points
-
3 points
Fiat Punto Evo 1.4 MultiAir 16v
silenci and 2 others reacted to stex_pb for a post in a topic
Guma glavu čuva. Wintera 185/65/15. 47 evra u Bosni sa povratom PDV. Montaža i balansiranje u Priboju 1600 dinara. Nažalost kriza me je sprečila da uzmem skuplje gume.... -
3 pointsKrenimo ispočetka 1. Mito samo sa dvoje vrata i postoji 2. Postoji način da se napravi ozbiljan zvučni sistem koji ne sadrži subwoofer, ali to zahteva ozbiljno planiranje, investiciju i izvedbu na kraju krajeva Što se tiče druge stavke - fabrički radio zaboravi da može da potera taj sistem, dakle, moralo bi da se ide na aftermarket, sa sve pojačalom koje će to da potera. Dalje, potrebni su ozbiljni zvučnici kako napred tako i pozadi, po mogućstvu komponentni napred, full range može nazad, ali isto tako, potrebni su adapteri za njih i neophodno je ozbiljno dampiranje svih vrata i tapacirunga kako bi cela ta priča uopšte i imala smisla, kako bi dobio bass koji želiš i kako bi izbegao vibracije koje će se neizbežno javiti, posebno na italijanskoj plastici. Takođe, da bi uopšte pristupio zadnjim zvučnicima na Mitu, baci pogled na youtube, moraš bukvalno ceo enterijer rasklopiti jer je taj zadnji "tapacirung" iz komada koji je ogroman, sve bukvalno mora napolje. Dakle, može - izvodljivo je - ali košta i zahteva vreme. Daleko jeftinija i efikasnija varijanta je ići na neko 2kanalno pojačalo koje ćeš da bridžuješ i da ubaciš neki bilo kakav vufer u gepek, dovoljan bi ti bio i neki od 8" u fabričkoj kutiji i već tada bi razlika u odnosu na fabrički zvuk bila dramatična. Takođe, time bi imao mogućnost i da "ubiješ" bass koji dolazi iz vrata, da ga isečeš na iznad 100hz recimo, kako bi izbegao neželjene vibracije i rasteretio te zvučnike. E sad tu dolazimo do drugog problema, a to je što su ti fabrički zvučnici u Mitu čemer i jad, kvalitet zvuka je kao sa pijace da su uzeti čak i sa dobrim head unitom i DSP-jem, ali dobro, kome ne smeta i ko hoće samo bass da doda, mali vufer je najbolje i najjeftinije rešenje.
-
3 points
Fiat Bravo MJet 2.0 Emotion 2010 aka -Debeli- by Milutinac
Dzimbo and 2 others reacted to Milutinac for a post in a topic
@Ivan - vi bih ste malo torka vidim ja - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - Završena poseta folija-manu u petak i javljam se sa rezultatima Pošto u poslednje 3-4 godine jednom godišnje poliram farove i sredjujem, ovaj put sam rešio da ih (dosta) trajnije rešim. Jednostavno požute, koliko god se dobro ispolirali i zaštitili, bilo je i voska i keramike, desi se da posle 5-6 meseci naglo popuste...požute i bukvalno im svaki prolazak bilo kakve krpe napravi nekakve tragove E sad... Odradili smo poliranje... i onda bez ikakve zaštite otišli na folije Radi se o PPF foliji, najdebljoj koja može da ide na far, elastična je, ima dobar UV filter, i bitno...kada se zagreje, odnosno na suncu sama sebe može da popravi od oštećenja (ogrebotine i sl.), tj da se zaceli... Kako majstor kaže, nekih 5-7 godina ne bi trebalo da ima bukvalno nikakve promene... Bonus pikčr...ove felne koje ništa ne valjaju i jako su bljak bljak fuj, katastrofa bole me uči oćedispadnu bolje 15 sa ramtkapdnama da si stavio! -
2 points
Funny photos
Kosta Smosta and one other reacted to Axic for a post in a topic
Tačno fali samo još Šojićev tigrić iz Inđije -
2 points
-
2 points
Cene setova kvačila / koje kvačilo uzeti?
alfini0507 and one other reacted to totti for a post in a topic
Sećam se starih dobrih vremena kad su majstori koji su imali "alat" naplaćivali 20 maraka zamenu seta kvačila na Kadetu suzi [emoji3] Sent from my SM-G770F using Tapatalk -
2 points
Cene setova kvačila / koje kvačilo uzeti?
OrthodoxPsycho and one other reacted to OMP for a post in a topic
ja sam nesto prebacio tj drugo mislio ali svakako kod ypsilon most, kolevka ili kako vec ko zove taj donji deo ne mora da se skida kao sto je na musi 1.3 mjet recimo moralo i zbog toga je veca cena ruke, mada naravno zavisi i od majstora -
2 pointsEvo samo da potvrdim, izadje lepo check engine i da je S&S neaktivan, sipao AdBlue, nestala greska. Pokusao sam da "otvorim" check engine poruku ali ne moze. Neverovatno da nisu mogli neko bolje resenje da smisle.
-
2 points
Fiat Tipo CROSS 1.0 100 KS
nebojsa zvezdara and one other reacted to jovancha for a post in a topic
Jedna slika pre i jedna posle zamene guma (Riken Snow 215/55 R17) i 2 slike guma -
2 points
Cene setova kvačila / koje kvačilo uzeti?
Milutinac and one other reacted to MiloshBg for a post in a topic
Kako nemaju, pa gde im se kaci sav trap...? Imaju most svi samo se na nekima ne mora skidati pri skidanju menjaca, a negde je obavezno. Doduse, sve zavisi i od znanja i iskustva majstora. Svojevremeno kad sam menjao kvacilo na 156 jtd, menjac smo izvukli bez skidanja mosta. -
2 points
Bravo za ovaj Bravo
Branislav and one other reacted to BaneAK74 for a post in a topic
Vrh izgledaa! Drugaru je skoro presvukao volan na alfi 147 i rukohvate, brutalno je odradio Trebao si i rukohvat rucne da mu das da sredi. -
2 pointsZasto ne bi probao, pogotovo ako je far vec los? Nemas sta da izgubis. Imas onaj Sonax set za oko 1600 kinti, sa kojim mogu da se urade 2 kompleta farova (znaci sredjivanje para farova te izadje 800 kinti i malo dobre volje). Turtle Wax je oko 1000 i kusur skuplji i sa vise komponenti - ali neke potrosis do kraja, a nekih ostane, tako da je u principu samo za jedan par farova. Evo kako je ispalo kod mene sa TW, sve sam uradio sam naravno, mada posle godinu i po primecujem da krece pomalo da zucka i popusta, iako je premazano keramikom:
-
2 points
-
2 points
-
2 points
-
2 points
Bravo za ovaj Bravo
Dale and one other reacted to Branislav for a post in a topic
Volan je gotov, kugla takodje samo jos kozica je ostala ali evo da postavim odmah slike -
1 pointOna mala tubica od 20g ide na najvise litar menjackog ulja. https://www.liqui-moly.com/en/mos2-antifriction-for-gears-p000009.html#1040 Sa motornim uljima sam se i igrao, ali licno sam uvek sipao Tutelu u menjac, ne znaci da nema boljih... Gledaj samo da zadovoljava onaj FIAT sertifikat za ulje taj menjac (bese 9.5550 MX3). Imas i Oil Selectore svih vecih proizvodjaca pa pogledaj nesto u kvalitetu, ako te vec zanima (Motul, Ravenol,...). Cuo sam da hvale i Fusch menjacka ulja, konkretno Titan FE koje u sebi vec ima aditive.
-
1 pointAha, to su one Eco verzije 90 i 105 KS. Koliko se secam jeste C530.6, samo sa duzom 4. i 5. brzinom u odnosu na isti menjac u 120 KS verziji. Ostali prenosi su identicni. Koliko se secam, za njih ide Tutela Transmission Technyx 75W-85, ako ces vec fabricki preporuceno. Sa GearForce su krenuli od C635 menjaca.
-
1 point
Fiat Bravo MJet 2.0 Emotion 2010 aka -Debeli- by Milutinac
Reacher Gilt reacted to Axic for a post in a topic
Nisu bre ispali, vidis da stoje onako sjajni na svom mestu gde i treba da budu. -
1 pointMozda je na kasnijim modelima dodato, ali na ovom nema, mnogo bi laksi zivot bio sa tom lampicom.
-
1 pointPoredak u šampionatu vozača i konstruktora nakon Brazila
-
1 pointA zašto jednostavno ne staviš jedan ili dva aktivna subwofera ispod prednjih sedišta? Naravno ne udaraju kao oni u kutiji veličine gepeka ali i te kako služe svrsi.
-
1 pointIma previse komentara protiv Wintera, ali moje iskustvo i ljudi oko mene je da su sasvim ok. I posle par godina koriscenja. Naravno to su budzet gume. Premijumi su bar duplo skuplje. Mene oduseve komentari, po zameni motornog ulja. Naravno npr sipaju Shell, kazu... " oseti se bolji rad, tisi rad"... pa normalno da sa novim uljem lepse radi. Mada, mozda ima onih sa istancanim pamcenjem, pa uporedjuju neko ulje od pre godinu dana, kad je tek sipano, i ovo "bolje" koje su te sipali. Skidam kapu takvim sluhistima.... Sent from my SM-A536B using Tapatalk
-
1 point
Funny video / zanimljiv video
Dale reacted to nemanja84bg for a post in a topic
@horvat kidi kazes ? ima on i poucnih materijala , najjaci je -
1 pointNisam sigurno dzaba zamolio Stevu za saradnju sa nasim klubom i popuste . I jos pride, svoj korektno ocuvan volan uradio kod njega, kada sam kod drugara video kako je covek pedantno odradio par stvari. Plus sto je entuzijasta i vidi se da uziva u onome sto radi, procaska sa vlasnikom, daje svoje predloge i sugestije, salje fotke radova u toku (koga to zanima)... A ne da te samo sjase i uzme pare. Cisto moje iskustvo posle godinu dana koriscenja - volan i dalje izgleda kao nov, nista se nije mrdnulo. PS: Cudo nisi odradio i ovaj prednji deo obloge menjaca iz delova, pa i to prosio crvenim? Tako sam bar ja planirao kada se smislim da odnesem konacno . Fabricki mi je onako veliki komad koze napred i deluje malo monotono. Pa bih izdelio na 4 dela (umesto na 2 kao fabricki) i prosio crvenim, tj. ovako nesto:
-
1 pointTo je dugoročno smrt za motore. A često vidim da se neki vlasnici novijih automobila hvale time kao velikom prednošću. Sitna početna ušteda, a posle šteta kataklizmičkih razmera.
-
1 pointMnogo tih problema krece od kretenskog servisnog intervala - 30k km.
-
1 point
Cene setova kvačila / koje kvačilo uzeti?
OrthodoxPsycho reacted to MiloshBg for a post in a topic
Kad otvoris i uporedis setove, u 90% situacija unutra bude sve isto, odnosno Made by Valeo. Inace, takodje sam fan sachs-a. -
1 point
Cene setova kvačila / koje kvačilo uzeti?
OrthodoxPsycho reacted to OMP for a post in a topic
Ja bih pre sachs, po mnogim iskustvima je bolji -
1 point
Fiat Bravo MJet 2.0 Emotion 2010 aka -Debeli- by Milutinac
Milutinac reacted to Reacher Gilt for a post in a topic
Pa ne može da škodi ako pokušam, mada ne verujem iskreno ... Desni je u principu OK, ne mora da se dira još, ali levi je katastrofa. Probaću, gore od ovog ne može biti. -
1 pointNeverovatno kako je Lec uspeo da se izvuče iz ovoga, pritom da nastavi kao da ništa nije bilo i da završi četvrti, svaka čast. A sudije opet dominirale, 5 sekundi za Norisa koji je bukvalno bez ikakve dileme isključivi krivac za ovo, a isto tako 5 sekundi za Maksa koji je sa Hamiltonom imao trkački incident, pritom gore je prošao u duelu. Morala bi neka revizija kazni za sledeću sezonu da usledi, jer nikako ne može biti isto kada Gasli dobije 5 sekundi jer je bio 11 dužina vozila iza SC a ne 10, i kada Rasel uništi trku Saincu sa pol pozicije u prvoj krivini.
-
1 point
-
1 point
Fiat Bravo MJet 2.0 Emotion 2010 aka -Debeli- by Milutinac
Reacher Gilt reacted to Milutinac for a post in a topic
Probaj, može da se desi da ti potraje i duže. Probaj prvo sa voskom kao zaštitiom... -
1 point
500L Cross Pino Silvestre
oktopod reacted to Reacher Gilt for a post in a topic
Zavisno iz kog ugla se gleda. Pored "manje potrošnje", i same se manje troše, tako da su čest izbor firmi tj. za flotna vozila, ili prvu fabričku ugradnju, obično kod jeftinijih modela. Ja sam tako dobio Dunlop SP10 na svojoj bivšoj Zastavi10. Loše su bile i kao nove, a kako su starile, postajale sve gore. A trajale su ihaj, jer sam pored svega toga još i jako malo prelazio. Nakon šest godina sam ih bacio jer su se bile potpuno "zdrvenile", iako su se svega par milimetara potrošile. Mo'š misliti kad su winter1 bile bolje od njih preko leta . -
1 pointEco serija Contija - trajnije, satro malo manja potrosnja i zbog svega toga delimicno degradirane performanse. Pandan (Energy) Saver modelu kod Michelina i slicnim. Sledeci njihov stepenik je PremiumContact, odlicna touring guma, imao sam je u ranijim verzijama. Gde je, s druge strane, moja jedina zamerka bila brža potrosnja, ali odlicnih karakteristika, udobna, tiha... I Conti SportContact je vrh njihove ponude, za standardne i najcesce potrebe. Imaju i Conti.eContact za elektricna vozila/hibride, ForceContact kao poluslikove, ako pricamo o letnjim.
-
1 pointŠumaherov Ferrari prodat za 13.1 milion evra Ferarijev bolid sa kojom je Mihael Šumaher 2003. godine pobedio na svetskom prvenstvu Formule 1, prodata je na aukciji za 13.1 milion evra. Aukcijska kuća ''Sotbis'' u Ženevi izdala je obaveštenje da je tokom aukcije koja je trajala oko četrdesetak minuta, konačna ponuda stigla telefonom. Pre pet godina, još jedan Ferrari koji je vozio Šumaher na šampionatu 2001. godine prodat za 7.5 miliona dolara, tako da je na ovoj aukciji oboren prethodni rekord. Aukcijska kuća je predviđala da će maksimalna cena biti oko 9.5 miliona evra, tako da je ova prodaja prevazišla sva očekivanja. Radi se o Ferrari F2003-GA, šasija 229, vozilo kojim je Šumaher osvojio svoju šestu titulu prvaka sveta i pretposlednju u svojoj izvanrednoj karijeri. Ovim automobilom je nemački šampion osvojio pet pobeda u devet trka, među kojima i Veliku nagradu Italije u Monci. Ferrari je proglašen za jednu od najboljih firmi u Italiji za 2022. godinu, što se tiče uslova rada, kao i za jednu od najvrednijih italijanskih brendova. Identitet osobe koja je kupila ovaj Ferrari bolid je nepoznat, ali dobro obavešteni izvori pretpostavljaju da se radi o poznatom evropskom kolekcionaru. Ferrari F2003-GA iz 2003. dizajnirali su Rori Birn i Ros Braun. Ima motor od 930 konja i dostiže 19.000 obrtaja u minutu. Te 2003. godine, Mihael Šumaher je osvojio šest pobeda - u San Marinu, Španiji, Austriji, Kanadi, Italiji i Sjedinjenim Državama. preuzeto sa - Auto Blog
-
1 point
Funny photos
Kosta Smosta reacted to vicent for a post in a topic
. Poslato sa JSN-L21 pomoću Tapatoka -
1 pointU Krusevcu u glavnoj u centru grada su postavili kamere na probni period koja bi trebala da snima sve: pojas, telefon, brzinu, punu liniju, dal je registrovan auto, zaustavljanje i nepropustanje pesaka i posle mesec dana probnog perioda kazu da im treba jos 50 ljudi da zaposle da bi procesuirali sve te prekrsaje tako da odustaju od tih kamera
-
1 point
-
1 point
-
1 pointStavljena zimska obuca sad smo na oko 179000km
-
1 point
-
1 point
Info
FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".