Jump to content
FAS Goran

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 10/14/22 in all areas

  1. 19 points
    darkman14

    Funny photos

    Dok ne pocne da radi kao vodoinstalater, miran sam...
  2. 6 points
    Grafit

    Funny photos

    Ne znam da li sam zalutao u ovu rubriku, ali ja bi da okačim...
  3. 5 points
    Axic

    Funny photos

  4. 4 points
    The Punisher

    Funny photos

    Ovaj direktor misli da je ovo 2008. godina gde ima više nezaposlenih nego poslova. On je i dalje u fazonu "ako ti nećeš ima ko hoće", to više ne pali. Može da zaposli Pakistance ako želi
  5. 4 points
    Ivan

    Brao 1.4ćet, dajnemik sporting

    Ja se ne bih smirio, dok taj svoj motor prvo ne bih raskupusao i pokusao da sredim . Maltene zbog istog uzroka (dihtung osovine kroz staklo) sam to pre lepih 11 godina sredjivao na mom bivsem Stilu. Rasturio kompletan motor na sastavne delove, ocistio rotor i cetkice na elektromotoru, podmazao mehanicki deo i radio je kao satic godinama iza toga... Za divno cudo , pored toliko DIY koje sam pravio za taj auto, ovo nisam ispratio fotkama... Ocigledno sam jos bio forumas pocetnik : https://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?/topic/47288-fiat-stilo-zadnji-brisač/&do=findComment&comment=742526
  6. 4 points
    Vule

    Funny photos

  7. 3 points
    neshaoct

    Menjači - manuelni vs automatski

    @moron Još najbolje da za ovaj M2 uzmu doplatu kako dolikuje, i uz još 2-3 stavke eto ih sa cenom na 5k-10k evra od M4, taman da onda baš niko ne kupi M2. Realno, treba da vrate deo para onome ko izabere manuelac na ovom autu, a ne još da ih ne bude sramota i traže pare za lošije rešenje...
  8. 3 points
    knezevic76

    Funny photos

    Prezime moje, objasnio [emoji41][emoji23]
  9. 3 points
    PremieRacing

    Brao 1.4ćet, dajnemik sporting

    Zato se svaki zadnji brisač lepo skine po kupovini auta i zafrljači u podrum da čeka novog gazdu ili eventualno TP...
  10. 3 points
    knezevic76

    500L Cross Pino Silvestre

    Promeni ovlašćeni servis!
  11. 3 points
    Woodoo

    Funny photos

  12. 2 points
    Auto je kod mene nekih godinu i par meseci pa evo kad je red, jel, da turim i ja neku sliku...moga prljavoga auta.... Još je lepši uživo. Tako je bilo i pri kupovini.........kada sam ga video na parkingu.....onako u svom punom sjaju.....u prošaranoj senci kestena....jednog julskog toplog dana........bila je to ljubav na prvi pogled.....ahhhhhh A najlepši je kada je opran.
  13. 2 points
    @Rasta sto ja?
  14. 2 points
    Ivan

    Brao 1.4ćet, dajnemik sporting

    Motor se zagrevao jer je mehanicki deo zablokirao. Na Stilu sam sve otvorio, ocistio i zestoko narokao sa mascu za ubuduce. A elektricni deo (rotor i cetkice) detaljno ocistio... E sad, ovako je izgledao na Stilu, Magneti-jev, sve je bilo na torxeve i moglo je lepo da se raskupusa: Iskreno, na Bravu nisam petljao uopste (ni kod sebe ni kod drugih). Bacih pogled po svom VIN, restyle kao kod tebe, Denso je u pitanju. Deluje mi slicno, da moze da se kupusa? Ako si u prvom stepenu, osiguranje je oko 14.000 din, a ukupna papirologija oko 20.500 din. Plus tehnicki, kako koga od nas zaje*u , mene je izaslo oko 24.000 din u maju.
  15. 2 points
    Reacher Gilt

    Brao 1.4ćet, dajnemik sporting

    Eh, da, umalo da zaboravim, danas obavljen tehnički i produžena registracija do 3.11.2023. Cca 27000 dinarijusa. Nekih 500 dinara više nego lane, ali ovaj put bez dodatnih troškova za izdavanje novih tablica. Po rečima momaka na tehničkom sve je u najboljem redu, koči odlično, (mada znam da se kolega @vagenovac s tim ne bi složio ), izduvni gasovi praktično nepostojeći, na auspuhu miriše smilje i bosilje... Jedino što 'oće da poteče malo voda kad radi duže u mestu, kažu kondenz, valjda je to normalno ...
  16. 2 points
    totti

    Menjači - manuelni vs automatski

    Nije to ništa neobično. Svaki hotel npr. će vam uz neku simboličnu doplatu vrlo rado zameniti apartman sa pogledom na more za jednokrevetnu sobu bez prozora [emoji846]
  17. 2 points
    horvat

    Menjači - manuelni vs automatski

    Neki dan sam bio suvozac u BMW M5, aktuelni, ali prefacelift, 4.4 V8 600 ks. Sad, oke, to nije isto kao M2, ali ja zaista ne znam kako bi se tamo rucno menjale brzine. Jednostavno, to je toliko brzo i snazno, da je potrebna maksimalna koncentracija na put, volan. Da ne spominjem taj ultra-komplikovani pogon, pa zamisli tamo kad bi neko kvacilom to drndao... Zasto ovo pisem? Jednostavno proizvodjaci nekad izaberu optimalan menjac, u skladu sa namenom vozila, nekim tehnickim ogranicenjima, ciljanom grupom kupaca i slicno. Ne kazem da je uvek tako, ima izuzetaka. U tim primerima za koje si se zalio da bi voleo drugaciji menjac, probaj da odes korak dalje u razumevanju tog izbora i mozda u razmatranju ostalih aspekata tog automobila, spram svojih preferencija. Ne predvidjam nikakav ishod toga, samo kazem da automobili nisu bas kao PC konfiguracije, pa sad ti tu stikliras. Oke, nekad moze, ali cesto bi neke opcije zapravo bile besmislene. Moje misljenje je da Porsche i BMW daju te manuelce, iskljucivo zbog "youtube hajpovanja", od kojeg oni najvise i profitiraju. Sto se tice sportskih automobila, po mom misljenju, manuelni menjac je ok tu do negde ~400 ks u atmosferskoj izvedbi i ~300, mozda 350 ks u turbo izvedbi. Sve preko toga je, meni barem, jako tesko odrzavati korak sa tom snagom i brzinom, i menjanje brzina to samo dodatno otezava. Idealni su za tu do ~200 - 250 ks, to moze ovako obican smrtnik da proprati i da se zabavi. Eto i sve ovo govorim kao veliki ljubitelj manuelnih menjaca. Pri kraju ubrzanja prebacujem iz 3. u 4. sto se desava pri nekih 180-190 kmh. Zamisli sad da moram da skidam ruku sa volana, pomeram rucicu, stiskam kvacilo?? Long story short : treba gledati siru sliku i smisao celog paketa
  18. 2 points
    silenci

    Lancia Musa 1.3 MJet

    Kad sam kupio Alfu,spoljna temperatura je pokazivala 50 stepeni,tj,od 48 do 51,nisam znao sta je u pitanju,al čitanjem po netu,a to mi je i kolega Ivan,rekao,umesto fabrickog senzora,samo se ubaci običan otpornik termistor onznake ntc 10k koji kosta 75 dinara. Danas ga povezao i sada pokazuje normalnu temperaturu.Najteze od svega mi je bilo rastavljanje retrovizora,
  19. 2 points
    shuxx

    Funny photos

    Ovo je tuzno. Ali ga ovde stavljam Sent from my SM-A536B using Tapatalk
  20. 2 points
    shuxx

    Funny photos

    . Sent from my SM-A536B using Tapatalk
  21. 2 points
    shuxx

    Funny photos

    . Sent from my SM-A536B using Tapatalk
  22. 1 point
    Woodoo

    Funny photos

  23. 1 point
    totti

    Kamioni, autobusi, mini - busevi...

    Ovo sam slikao u gradu... užas
  24. 1 point
    neshtry

    Brao 1.4ćet, dajnemik sporting

    Denso je po meni malko boljeg kvaliteta od Manjeti Mareli,bar na puntu(crkao mehanizam kod mene pa sam uzeo savršen polovan marelijev,trebalo mu vremena da proradi ljudski,valjda od stajanja) Super za prolaz na tehničkom i registraciju
  25. 1 point
    shuxx

    Brao 1.4ćet, dajnemik sporting

    prvo bi trebao da iskoristiš priliku što ti je poslata neispravna roba, digneš dževu, i tražiš pare nazad, nije malo na ovu skupoću. A drugo, prvo pogledaj par foruma i youtube tutoriala, pre rešavanja da menjaš neki deo. Stitnica ima dosta, i vredi se malo pozanimati, pogotovo ovde na forumu gde imaš priličo jaku " tehničku podršku"....
  26. 1 point
    neshaoct

    Kamioni, autobusi, mini - busevi...

    Da li znate čemu služe ovi stubovi na nemačkim putevima? Na nemačkim državnim putevima i autoputevima su postavljeni brojni plavi stubovi koji izgledaju slično stubovima radara za brzinu. Ali to nisu sistemi za merenje brzine, već kontrolne tačke za naplatu putarima za kamione. Stub sadrži tehnologiju koja proverava da li je kamion podložan naplati putarine i da li je ona plaćena. Od 1. jula 2018. teretna vozila teža od 7.5 tona plaćaju putarinu za sve puteve. Budući da se ne radi o stubovima radara za kontrolu brzine, stubovi iz Toll Collect-a su takođe ofarbani u upečatljivu, jarko plavu boju. U Nemačkoj ih boja razdvaja od radara za kontrolu brzine. Mada su u nekim delovima Nemačke i radari za kontrolu brzine u plavim kućištima. U Nemačkoj kamioni preko 7.5 tona trenutno moraju da plate putarinu na ukupno više 12.000 kilometara puteva i autoputeva. preuzeto sa - Auto Blog
  27. 1 point
    silenci

    Lancia Musa 1.3 MJet

    meni je sad senzor iza stakla,a na dnu retrovizora ima rupa od starog senzora,danas vozio Djulijetu sve dobro pokazuje temperaturu
  28. 1 point
    Dale

    Brao 1.4ćet, dajnemik sporting

    E!? Ja bih stavio zadnji brisac i na sedan, a ti skidas sa hecbeka!
  29. 1 point
    knezevic76

    500L Cross Pino Silvestre

    Najbolja varijanta je da snimiš nekako ako uspeš, tako da onda nema vrdanja.
  30. 1 point
    oktopod

    500L Cross Pino Silvestre

    U pravu si, pozvao sam Fiat Cao i dobio odgovor da i reklamacija moze u bilo kom servisu, samo jos da vidim kad cu i kod koga, ne zuri mi se jer ne planiram uskoro put van grada i dok mi se slegne da mozda uhvatim kako izazvati problem. A ulje cu menjati u Kompresoru zbog gratisa a tad cu i kod njih opet da probam sa reklamacijom zahtevajuci zvanican odgovor Sent from my VOG-L29 using Tapatalk
  31. 1 point
    neshtry

    Fiat Punto mk2a by neshtry

    Promenio sam ga i ništa…. i,posle,u sred vožnje proradilo…. mislio sam da sam pogrešio, pa reko,da se posavetujem
  32. 1 point
    ortakov

    Funny photos

    Uslovi poslovanja imaju izvesne nedostatke, činjenica je. Nema više poslova "na normu" tj vrlo retko, IT i sl. pa možeš da odrađuješ smenu i da te boli du.e. Ako to ostajanje duže na poslu bude više plaćeno i nije često (bar ne češće od 2 - 3 puta mesečno) onda je ovo vrlo fer ponuda posla. Sa kakvim ljudima sam imao prilike da radim to je zaista za priču. Pri svemu tome, proste poslove ne mogu da obavljaju paralelno, a za "ozbiljnije" zadatke izgube po sat vremena onda cela ova priča i nije nerazumna. Može da nauči svašta korisno - poslovno, što, (očigledno, ako neko "pop....di" zbog idiotskog odnosa prema poslu i nezainteresovanosti) i ne zna šta i kako treba da uradi (pa još i ponavlja greške), normalno je se dereš. Kinezi nose one njihove prutiće i uteruju u stroj, a ovde ne smeš da povisiš ton na nekoga ko može da napravi ozbiljnu štetu ili jednostavno ga boli Q. Na loše poslovanje i loš odnos prema poslu od strane radnika su posebno osetljivi mali poslodavci jer nemaju mogućnost da imaju još zaposlenih, čime bi rasteretili ostale zaposlene (jednostavno takvi uslovi poslavanja u toj grani privrede - oblasti poslovanja), veliki su nameti a generalno nema mnogo posla. I kada još neko hoće nešto da te nauči (ako ne znaš) i ako imaš pristojne uslove za rad (normalne radne prostorije, godišnji odmor prema zakonskim propisima, normalno okruženje na poslu - ljude posvećene onome što se radi) onda tu nije toliko problem ovaj oglas poslodavca. Svi "šegrtski" poslovi su manje - više takvi. Samo što je ovaj bio dovoljno pismen da pokuša da sastavi nešto što će neko, ko hoće da razume, da prihvati i da radi neki posao, koji mu se sviđa ili ne, sve jedno je, ali će ga raditi na najbolji mogući način. Poslodavci umeju da budu loši i to nije retkost, ali ni zaposleni nisu tu da nemaju nikakvu odgovornost. Uostalom, za administrativni posao bi trebalo da se prijavi neko ko je završio barem srednju ekomomsku školu, srednju trgovačku i to neki IV stepen a javiće mu se na oglas barem 85% nekih polusvrešnih studenata/kinja, nekih zanimanja od električara do mašinovođe, koji znaju da koriste internet (instagram i facebook), koji znaju da pošalju e mail (samo sa telefona) pravopis i osnove (poslovne) korespodencije su za njih nešto za šta su "čuli" a učili "davno"... Pre početka posla treba im 30 - 45 minuta da popiju kafu, a posle na svakih 20 - 30 minuta izlaze da "zapale", strane jezike poznaju (google translate) itd. ... I koliko vredit takav radnik, koji, pritom, ne može da ostane nikada duže a ono što mu se govori sluša tek toliko da je čuo? Jeste tužna slika, ali iz više razloga.
  33. 1 point
    Reacher Gilt

    Fiat Punto mk2a by neshtry

    Po ovom spisku što si postavio, F39 (ceiling light / sound system).
  34. 1 point
    Mijailović P.

    Kuda ide ovaj svet?

    Dobro. Jako dobro. Samo, studija izvodljivosti nije od juče. Gde je drug dotični bio do sada. Nemojte mi samo reći da mu žex nije dao minutažu. Sve bi ja to more...
  35. 1 point
    The Punisher

    Funny photos

    Ima Turaka, Albanaca, Indusa, Kineza Juče vidim Glovo dostavu radi crnac
  36. 1 point
    darkman14

    Funny photos

    Kad smo kod Pakistanaca, kaze mi brat koji radi na Skadarliji da su poceli Egipcane da zaposljavaju po restoranima u BG
  37. 1 point
    PremieRacing

    Avantime

    Počeo sam da sređujem, samostalno pošto nikog nisam našao da hoće to da radi, onu lepljivu, gumiranu plastiku u enterijeru... No pics for this post zato što sam kreten i niti jednu sliku nisam napravio. Kucao how to repair sticky plastic car interior, pogledao par klipova ubrzano i pohvatao osnove tj. suštinu. Alkoholom ili nekim kvalitetnim solventom (rastvaračem, razređivačem :/ ) se skine ta guma, priprema za farbanje maltene i ne treba, može neki prajmer za plastiku i bumper sprej odradi posao kao novo! Sve ću sam i polako, jedno po jedno da uradim. Sledeće slikam obavezno. Samo mi je dilema oko samih rukohvata za vrata pošto se kod njih skida ta gumi boja i ostaje odvratna žuta drečava podloga. Nadao sam se da je crna pa da ne farbam uopšte, ali kurc of the malo morgen btw: Bio je jedan Avantime, video sam na slikama kod Kastratovića Nisam stigao ni da posetim taj 'događaj' pošto sam se vozao motorom po Srbiji ceo vikend... Prioriteti jbg
  38. 1 point
    Reacher Gilt

    Brao 1.4ćet, dajnemik sporting

    Danas se malo šarafalo, jbg. Otkazao zadnji brisač pa sam poručio drugi motorić (polovan, naravno), i poslali mi neispravan (naravno). Stari se makar budio na momente, ali se pregrevao, dok ovaj što je stigao nije davao nikakve znake života. Ladan k'o špricer i opasno tih, k'o Boža zvani Pub ... Na kraju sam rešio problem tako što sam iščukao i ošmirglao osovinicu na svom. Bila je zakovala jer je oksidirala, a oksidirala je zbog toga što je ulazila voda pored one plastične obloge. Ne bih se nikad sam setio da to uradim da nisam proguglao i na jućubu video kako je jedan crni brat na taj način rešio problem na svom Grandeu.
  39. 1 point
    @Rasta , ti li si ? Izvinjavam se za off, ali ovakvi poetski izlivi emocija me odmah asociraju na ljubav koju nas postovani kolega gaji prema Nuova Bravo modelu, a pogotovo prema svom mezimcu . Super Puntic, sa ovom motorizacijom u tako laganoj karoseriji samo prasi . Dobro odrzavanje i pun gas, da te lepo sluzi, zelim ti puno bezbednih kilometara.
  40. 1 point
    moron

    Jeep Renegade

    Za mene, ovaj automobil predstavlja jedan od retkih preostalih glasova razuma u auto industriji. Na žalost, neće ni on još dugo.
  41. 1 point
    Branislav

    Bravo za ovaj Bravo

    Kupljena torzija sa dobrim selenima kod Pedje, sledece nedelje mali servis, menjanje torzije i jos par sitnica. Idemo dalje
  42. 1 point
    shuxx

    Fiat Punto mk2a by neshtry

    Zar nisi ti imao probleme sa kocnicama pred proslu registraciju. Radio si nesto oko njih bese? Sent from my SM-A536B using Tapatalk
  43. 1 point
    bole-stilo.jtd

    Škoda Yeti & BMW X3

    Nazalost nije , bio je u Crnoj Gori ............
  44. 1 point
    Axic

    Funny photos

  45. 1 point
    Vule

    Funny photos

  46. 1 point
    Woodoo

    Funny photos

  47. 1 point
    knezevic76

    Funny photos

  48. 1 point
    Reacher Gilt

    Brao 1.4ćet, dajnemik sporting

    Ništa zanimljivo nemam da izjavim za dnevnik, samo reko' da priložim jednu sa oblacima na štrafte ... eto ...
  49. 1 point
    darkman14

    Funny photos

  50. 1 point
    knezevic76

    Funny photos

    To je žalosno već, mislim na poziciju prozora.
This leaderboard is set to Belgrade/GMT+02:00

 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...