Jump to content
FAS Goran

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 10/07/22 in all areas

  1. 5 points
    shuxx

    Funny photos

    . Sent from my SM-A536B using Tapatalk
  2. 5 points
    moron

    Cene goriva...

    Oni bi nam to uradili i bez ovoga što se sada dešava
  3. 5 points
    neshtry

    Funny photos

    Makatar
  4. 4 points
    Uopšte te ne shvatam pogrešno, sad si napisao baš onako kako jeste za razliku od prethodnih postova... Pogledaš šta se nudi, izabereš šta ti se sviđa i uklapa - i kupiš. Ali ne ideš okolo i žališ se što Honda nema BMW (ZF) menjač i Alfin dizajn, uz Hyundai garanciju, smatrajući da su baš trebali tako da naprave i da ponude, kako bi ti imao baš ono što se tebi sviđa. Nisi ti reper.
  5. 4 points
    Axic

    Funny photos

  6. 3 points
    ISV_01

    500L Cross Pino Silvestre

    Nemoj da vadim slike iz naftalina
  7. 3 points
    Nikola031

    Cene goriva...

    Od danas dizel 216 din, benzin 175 din.
  8. 3 points
    Izmisljas probleme, iliti za svako resenje ti imas problem A onda relativizujes do beskraja, kao sa bojama, boje su mozda i odlican primer za ovu polemiku, mozda neki proizvodjac za neki model ne nudi neku boju koju bas hoces. Dakle nije tebi problem sto ne mozes da biras boju, mozda ima 10 boja, vec je tebi problem sto bas nema boja ili jos gore nijansa boje koju bas ti zelis... Ako npr. ja zelim, a veruj mi da bih zeleo punta sa 35d biturbo, 4x4, zf8, bixenonima ili laser farovima, a fiat to ne nudi, mogu da kukam kako eto nema izbora i ne mogu da kupim ono sto bih hteo...
  9. 3 points
    Malo preko 20hkm za 4god... Ne vozaš se preterano a propisno održavaš, od tebe vredi kupiti auto
  10. 2 points
    Nema više drvenih točkova, nema više automobila sa fenjerima umesto halogenki, nema više automobila bez klime ili elektro podizača....[emoji41]
  11. 2 points
    nemanja84bg

    Cene goriva...

    Dzaba
  12. 2 points
    Eto, mislim da objasnite ljudi kako stoje stvari da procedurom prebacivanja. E sad, koji je bolji je tema za diskusiju... i opet iz nje ne bi izašli pametniji. Dobro za mene i dobro za tebe nije isto. Može čak biti i značajno drugačije, jer su nam želje i očekivanja drugačijim. Zato hvala Bogu na 'volikom izboru, svako će naći nešto za sebe. Treba probati :-) Послато са M2007J3SG помоћу Тапатока
  13. 2 points
    Joooj, pa gde nadje tu najskuplju proceduru... Note 8 Pro je dobar uredjaj ali već star. Ako je verzija sa 64GB interne memorije, svakako podržavam prelazak. Dobiješ nov uredjaj, sa garancijom i 5g tehnologijom. Ali ćeš se namučiti... Nisu kompatibilni. Na Samsungu Mi Mover zna da ne funkcioniše kako treba, a Samsungov Smart Switch velo verovatno neće regularno raditi na Šaomiju. Moraćeš da koristiš neke aplikacije a nešto ćeš morati pomoću laptop-a. Šifre za mail, fb I sl. svakako spremi. VRLO BITNO - ne vraćaj stari telefon na fabrički dok sve ne legne na novom. I nekoliko dana nakon toga. Ako i dalje želiš da prebacuješ napisaću ti detalje. Послато са M2007J3SG помоћу Тапатока
  14. 2 points
    PremieRacing

    Menjači - manuelni vs automatski

    Bože me sačuvaj i sakloni... Dokle si ti otišao Podseti me u trenutku na vreme kad sam radio u radnji sportske opreme pa dođe mušterija, gleda i proba patike, kaže baš su super, skroz mi se sviđaju, samo da je znak u plavoj (crvenoj, zelenoj, ovoj ili onoj boji)... i ne kupi patike koje mu se sviđaju!!! Pa jbt, da l' misliš da će fabrika automobila da ti pravi auto po tvojoj zamisli? Proizvođač ulaže milijarde da otkrije šta tržište zahteva, onda to modifikuje i upodobi da bude smisleno svim legislativama tj. propisima, proizvede kako on reši i ponudi na tržištu. Ako ti se sviđa, kupi, ako ti se ne sviđa ti kupi nešto drugo. Bar je izbor ogroman... Znam, znam, i meni nije pravo, i ja bi voleo da se proizvodi onako kako se meni sviđa, al' na to može da se žali samo mali Perica... A mali Perica, ti i ja smo niti jedan promil tržišta i zabole ih patka. Čak i da mogu da nam ponude kako mi hoćemo - neće. Proizvode kupuju oni kojima odgovara i koji čine procente tržišta, a nas promile ko je*e.
  15. 2 points
    Pozdrav,evo utisaka posle 12000 km,i godinu i po starosti. Auto sve bolje ide,uradjen malu servis u Nikom KG. Posto vozim Jos jedan auto zato je manja odpredjena kilometraža Sto se tice auta sve vise uvidjam koji je cilj bio,sto prostije i proverena mehanika i motor,da bude malo tvrdji od Francuza,a meksi malo od nemca. I sto ga vise vozim sve mi se to vise svidja ,motor jeste slabiji,ali meni je ok,osim za preticanje.lagana voznja i sve je ok,isao na more novim autoputem u CG i sve ok ide uzbrdo sasvim ok,sta vise i bolje nego sto sam mislio. Motor se vozi iznad 2500 obrtaja i vise i ok je. Ovako u 6 brzinu i laganica. Skapirao sam da ladno drugom brzinom Mogu da skoro i krenem,prva samo da krenem iz mesta 2,3 metra i odmah druga. Potrošnja ulja,manja nego do prvog servisa,ulje je selenia kpe 5w 40 Cini mi se. Mada trosenje ulja meni nije problem,jer nije to strasno,kako se predstavlja,drugi motori drugih proizvođača itekako trose ulje ali cute ko zaliveni. Znaci,za 12700evra kupljen,odlican za te pare,lep,neupadljiv,održavanje prosto i jeftino. I da,kada mi kolege pricaju koje probleme imaju sa dpf,ad Blu,i drugo,prosto kazem sebi to je to,sednem,upalim i vozim,gde god.grrad,magistrala,nema mora da se vozi van grada da se ocistidpf.kola treba da služe a nije to konj da ga timari,aman.
  16. 2 points
    neshaoct

    Menjači - manuelni vs automatski

    A, jeste... sigurno će taj neko da primeti te milisekunde sporijeg menjanja brzina u manuelnom modu kod npr. konvertora nego kod automatika sa dva kvačila... Prošla su vremena kada su bili mnoooogo brži automatici sa dva kvačila. Mogućnost da se jedan model uporedo nudi sa više/svim varijantама automatika (eto npr. baš pomenuta Serija 3 da bude i sa konvertorskim i sa duplim kvačilom i CVT-om i sa klasičnim jednim kvačilom) bi bila omiljena za fabrike jer bi svaka od njih bila skuplja nego što je danas neka od njih (zbog povećanih troškova), ali to niko živ ne bi onda kupovao jer koja god varijanta da je u pitanju - bila bi pojedinačno preskupa. Mislim da je kupcima velikoserijskih automobila bitnije da taj menjač bude pouzdan, nego što nešto jure/pate da bude DSG a ne konvertorski (ili obrnuto).
  17. 2 points
    shuxx

    Funny photos

  18. 2 points
  19. 2 points
  20. 2 points
    @moron To je ona priča po sistemu da li je starija kokoška ili jaje? Da li su fabrike samo reagovale na činjenicu da su prvo kupci sve manje i manje kupovali varijante sa manuelnim menjačima, ili su ustvari fabrike bile te koje su prve povukle potez i oblikovale kupce tako što su izbacili manuelce? Plus, sa ovim modernim automobilima (ADAS, struja, ekologija) automatik i softver po kojem radi se čini kao najbolje rešenje da se sve to ukombinuje tako da radi glatko. Manuelni menjač u tom sve komplikovanijem sklopu postaje smetnja...
  21. 2 points
    Magicna cifra... [emoji16] "Idemo dalje" sto bi rekao pokojni Dragan Nikolic u istoimenoj seriji... Sent from my Redmi Note 9 Pro using Tapatalk
  22. 1 point
    Opet besmislena relativizacija... isforsirana i lazna maksimalno... Kao i kvazi sarkasticno iscudjavanje... Bukvalno zelis da kukas pa trazis gde si toboz ostecen. Izmisljas scenarije gde si hipoteticki ostecen jer eto neko ne nudi nesto sto bi ti zeleo... Kad vec pominjes 2 grama mozga u glavi kao neki reper racionalnog odlucivanja, cak bi i takvima trebalo biti jasno da se nije rodio jos ko ce celom selu udovoljiti, iako se fabrike trude da zadovolje vecinu potencijalnih klijenata... Mozes da spomenes recimo ferrari ili neki drugi ekvivalent auta podredjenih maksimalnom uzivanju vozaca, koji se prave kao automatici, pa da im objasnjavas kako su budale jer nude prokleti automatik, ko bi normalan u sportskom autu podredjenom uzivanju u voznji zeleo prokleti automatik u ferrariju, pogotovo ako kosta milione... Jeftin populizam ili makar pokusaj istog sa tvoje strane, makar se meni tako cini, a apsolutno nepotreban. Evo npr. alfa romeo tonale, ne nude zutu boju, mogu sad da krenem zalopojke kako su ovakvi i onakvi jer moze "sipak" da se bira zuta boja, evo ronim suze, sad cu da pisem romane sto ne mogu da kupim zuti tonale...
  23. 1 point
    AutoAnaliza: Mazda 323F Pravila se od 1989. do 1994. godine kao hatchback - auto koji izgleda brzo ali kojem motori to nisu ''ispratili'':
  24. 1 point
    Kineska G-klasa za 10.000 evra Kineske kopije poznatih automobila, najčešće iz premium segmenta, nisu retkost. Nedavno smo predstavili kineski Bugatti, Volkswagen Bubu i Range Rover, a sada stiže još jedan neverovatan slučaj. Kinezi su ''oskrnavili'' i Mercedes G klasu. Kopiju popularnog modela iz Štutgarta je napravila kineska firma Shanxi Huayu Technology koja ga prodaje na Alibaba.com. Cena? 10.000 evra! Osim što je osetno manji od originala (3.5 metara), ''kineski Mercedes'' ima mali električni motor koji mu pruža domet od 110 kilometara. Punjenje baterije na kućnoj utičnici struje traje osam sati. Pogon je na zadnje točkove, a maksimalna brzina skromnih 45 km/h. preuzeto sa - Auto Blog
  25. 1 point
    neshaoct

    Novosti iz moto industrije

    Triumph Speed Triple 1200 RR u čast Džejmsa Bonda Britanski Triumph je zahvaljujući partnerstvu sa Džejms Bond franšizom predstavila nov Speed Triple 1200 posvećen čuvenom tajnom agentu. Speed Triple 1200 RR je najnpredniji motocikl renomiranog proizvođača, pa ne čudi što čini osnovu novog izdanja, punog imena Speed Triple 1200 RR Bond Edition. Ovaj dvotočkaš donosi Ohlins elektronsko ogibljenje, Brembo Stylema kočnice i Pirelli Diablo Supercorsa pneumatike. Bond Edition takođe dolazi s posebnom grafikom, koju karakterišu zatamnjene kombinacije boja sa detaljima iz dosada snimljenih 25 filmova o Agentu 007. Upravo se ''007'' nalazi na ručicama, suptilno skriven od pogleda, ali svakako dajući svoj doprinos ukupnoj pojavi ovog motocikla. Kako navodi kompanija Triumph Motorcycles, specijalno izdanje Speed Triple 1200 RR motocikla treba da privuče svojim izgledom, a poseban detalj su po meri izrađeni zlatni logotipi koji se nalaze svuda po mašini. Novo izdanje pokreće redni trocilindarski agregat zapremine 1.160 kubika, koji proizvodi 177,5 KS i 125 Nm maksimalnog obrtnog momenta. U čast 60 godina Džejmsa Bonda, Triumph će napraviti ukupno 60 primeraka ove serije. Svi će imati potvrdu autentičnosti s potpisom direktora kompanije, Nika Blura. Speed Triple 1200 RR Bond Edition će koštati 21.995 funti (oko 25.200 evra) i može se kupiti direktno na sajtu britanskog proizvođača. preuzeto sa - Auto Blog
  26. 1 point
    moron

    Menjači - manuelni vs automatski

    Da, baš zbog tih "drvenih točkova" i "fenjera" će i 11. generacija Civca Type R biti ponudjena samo sam jednom vrstom menjača Bez mogućnosti izbora. Pa i u Evropi ... Samo prokleti zastareli manuelni menjač Budale. Bez dva grama mozga u glavi ... Ko normalan bi ručno menjao stepene prenosa ... Šta drugo reći ... Ali, da nemogućnost izbora menjača bude dosledna kao i kod svih ostalih brendova, ako kupac Honde izabere 2,0T ne u Civicu Type R, već u Accordu ( koji nije dostupan u Evropi ), tada 2,0T dolazi uparen samo sa 10-stepenim automatskim menjačem sa hidrodinamičkim konvertorom. Tada ne može da se bira MT. A ako kupac poželi da Accord uzme sa 1,5T, onda neće dobiti sa AT-10, već sa CVT Konačno, ako izabere hibrid, tada je samo e-CVT. I, da li kupac po izboru modela i motora može da bira i menjač ili vrstu automatskog menjača? Može da bira - "šipak"
  27. 1 point
    Nisam ni ja nista o tome znao, ali eto, morah da naucim. Ovo sto je isplaceno se zove "nesporni deo" i tu nema odbijanja, to prodje kroz likvidaturu osiguranja i uplacuje se na racun bez odlaganja. Zalba ili tuzba se podnosi posle uplate; to je sledeca faza i radi se na bazi procene vestaka (on se sada prvi put ukljucuje). Osiguranje, po pravilu, izbegava sudsko procesuiranje i nudi nagodbu kroz "poravnanje", tj. dodatnu doplatu uz nase povlacenje tuzbe. To je to u najkracem. Sto bi rekli slepci, aj videcemo....
  28. 1 point
    dach@

    F1: Japan 2022

    Drugi trening Vožen po kiši. Pola treninga na plavim kišnim gumama a druga polovina na zelenim gumama za promenljivo vreme iako je bilo dosta vode na stazi. U suštini ko je najviše rizikovao on je imao i najbolje vreme.
  29. 1 point
    vagenovac

    Menjači - manuelni vs automatski

    Primer objasnio Naravno da svi kupimo ono sto nam (najvise) odgovara, e sad sto bi nam nesto drugo jos vise odgovaralo, a nema ga u ponudi za specifican ukus to je drugi par opanaka.
  30. 1 point
    @PremieRacing Sa kog modela na koji model? Može biti bitno za izbor načina i za mogućnosti prebacivanja Послато са M2007J3SG помоћу Тапатока
  31. 1 point
    Mijailović P.

    Fiat Tipo 1.4 City Life, HB 2021

    Doslovce!
  32. 1 point
    OMP

    Cene goriva...

    Pa naravno
  33. 1 point
    darkman14

    Cene goriva...

    Nije Bosna tako daleko Opet ce krenuti kolone preko mostova.
  34. 1 point
    Dale

    Funny video / zanimljiv video

    Sve animacije su mu vrhunske! Velika preporuka!
  35. 1 point
    moron

    Menjači - manuelni vs automatski

    A, reci mi, može li neko kome baš odgovara neki model VW-a, da izabere automatski menjač sa hidrodinamičkim konvertorom, jer je prosto alergičan na DSG? Ili, neko ko baš želi, da lupim, običnu karavansku BMW trojku, da izabere automatki menjač sa dvostrukim kvačilom, jer mu se takav AT više dopada od onog sa hidrodinamičkim konvertorom ? I šta onda tu kupac bira kao prioritetno? Da li prvo izabere vrstu automatskog menjača, pa tek onda model kola ili to ide obrnuto ili na neki treći način ? Npr, najpre izabere onaj jedan te isti AISIN koji koriste modeli BMW-a sa prednjim pogonom, ali i PSA vozila, pa posle bira da li će PSA ili BMW. Ili, šta da radi onaj ko bi kod BMW-a baš da mu AT bude ZF menjač, a neće i zadnji pogon? To ti je priča o mogućnosti izbora ( pa i vste automatskih) menjača od strane kupaca. Sve ti je to već proizvodjač za tebe izabrao, a kod kupca samo stvorio privid da je na njegovoj strani mogućnost izbora.
  36. 1 point
    neshaoct

    Menjači - manuelni vs automatski

    Ok, plus što mislim i da dobar deo priče oko modova vožnje može da posluži istom cilju. Već se izmerilo širom Evrope/sveta da u onim sportskim/dynamic (ili kako već koji proizvođač odluči da zove taj mod) mogu da imaju više konja nego što je deklarisano jer fabrike realno zvanično treba da deklarišu snagu u jednom od tih modova (default), ne moraju u svakom od njih. Više konja ne može samo od više vazduha, a kad je više goriva u pitanju onda mora i više sagorevanja da bude na auspuhu... Mada, bez obzira na motive fabrika, mislim da ne treba previše kukati za MT. Za tebe, mene i 99.5% ljudi na planeti automatik je bolja opcija na kraju - sa aspekta komfora/brzine/vrlo verovatno i potrošnje (posebno u onim raznim eco modovima)...
  37. 1 point
    Mijailović P.

    Kuda ide ovaj svet?

    Trening za vatrogasce i alpiniste. Super!
  38. 1 point
    shuxx

    Funny photos

    Funny or Scare you Sent from my SM-A536B using Tapatalk
  39. 1 point
    neshaoct

    500L Cross Pino Silvestre

    Po knjižici: 2021. Fiat 500L Cross u verziji sa motorima 1.4 16v 95KS & 1.3 16v MultiJet, iz fabrike je izlazio sa jednom od varijanti točkova: 195/65 R15 91H na felni 6Jx15 H2 ET39 205/55 R16 91V na felni 6Jx16 H2 ET36.5 205/55 R16 94V na felni 6½Jx16 H2 ET39 225/45 R17 91V na felni 7Jx17 H2 ET41 225/45 R17 91Y na felni 7Jx17 H2 ET41 225/45 R17 94V na felni 7Jx17 H2 ET41 225/45 R17 94Y na felni 7Jx17 H2 ET41 2021. Fiat 500L Pro Cross u verziji sa motorima 1.4 16v 95KS & 1.3 16v MultiЈet & 1.6 16v MultiЈet, iz fabrike je izlazio sa jednom od varijanti točkova: 205/55 R16 91V na felni 6Jx16 H2 ET36.5 205/55 R16 94V na felni 6½Jx16 H2 ET39 225/45 R17 91V na felni 7Jx17 H2 ET41 225/45 R17 91Y na felni 7Jx17 H2 ET41 225/45 R17 94V na felni 7Jx17 H2 ET41 225/45 R17 94Y na felni 7Jx17 H2 ET41 2021. Fiat 500L Pro u svim verzijama, iz fabrike je izlazio sa jednom od varijanti točkova: 205/55 R16 91V na felni 6Jx16 H2 ET36.5 205/55 R16 94V na felni 6½Jx16 H2 ET39 225/45 R17 91V na felni 7Jx17 H2 ET41 225/45 R17 91Y na felni 7Jx17 H2 ET41 225/45 R17 94V na felni 7Jx17 H2 ET41 225/45 R17 94Y na felni 7Jx17 H2 ET41
  40. 1 point
    djole81ar

    500L Cross Pino Silvestre

    Ili je suština u tačnosti brzinomera pri različitim dimenzijama tj. obimu guma... Kada bi stavili 205/60 16 pokazivao bi manju brzinu za skoro 3% što nije dozvoljeno...
  41. 1 point
    djole81ar

    500L Cross Pino Silvestre

    Baš svašta, realno glupost... ok da nije po propisima tj. tehnički ispravno da neki auto stavi mnogo šire gume, ali baš ovaj primer 205/60 R16 ne može jer fabrika nije navela već je osmislila da taj model auta ide na 205/55 R16, a drugi neki može na 205/60 R16 ne verujem da kod fabrike ima baš neke tehničke potkovanosti toga, verovanto više izgled i namene auta, primer Fiat Sedici ima 205/60 R16 verovanto jer je model 4x4 namenjen i za van puta. Kao i kad kupiš bicikl, ako kupiš drumski naravno da nemaš off road gume i da ne možeš da voziš po šumi, al to ne znači da bi ti tehnički bio neispravan bicikl ako promeniš gumu i staviš kramponku.
  42. 1 point
    moron

    Pneumatici...letnji, zimski, iskustva

    Jutros na poslovnog "Jareta" stavih AS gume Good Year. Videćemo kakve su u odnosu na ostale AS koje vozim.
  43. 1 point
    Woodoo

    Funny photos

  44. 1 point
    bane1321

    Funny photos

    Možda kad bi prestao da menjaš komentare, kad ti neko skrene pažnju da čas kucaš jedno, čas drugo, možda bi idalje trošio svoje vreme. Ovako, isključujem se iz dalje diskusije!
  45. 1 point
    bane1321

    Funny photos

    Čekaj zar ti nisi negde preko?
  46. 1 point
    Woodoo

    Kuda ide ovaj svet?

    Kako li si iz gore napisanog ovo shvatio, da mi je znati?
  47. 1 point
    totti

    Kompilacija sudara...

    https://vm.tiktok.com/ZMFNMgLH3/ https://vm.tiktok.com/ZMFNM7ruv/ Sent from my SM-G770F using Tapatalk
  48. 1 point
  49. 1 point
    dellas

    BMW 330ci CS

    U praksi je to ovako (ne smem mnogo , stedim ove gume imam druge za to nego nikako da ih iskoristim ) Naravno ovo je na zatvorenom delu puta, gde nema saobracaja
  50. 1 point
    Hyundai će razvijati novu generaciju benzinaca i dizelaša Hyundaijev izvršni tehnički savetnik Albert Biermann je u razgovoru sa novinarima pričao i o budućnosti motora s unutrašnjim sagorevanjem. ''Nastavljamo sa sledećim nivoima motora sa unutrašnjim sagorevanjem i pripremama za strože emisije izduvnih gasova. Nemamo drugog izbora. Mislim, mi ne odustajemo od motora sa unutrašnjim sagorevanjem, mi smo globalni igrač. U nekoliko regija nema dostupne infrastrukture za električna vozila. Ovo je situacija o kojoj smo mnogo puta govorili - nije svaka regija u svetu spremna za EV revoluciju i stopa usvajanja električnih vozila uveliko varira od zemlje do zemlje. Ako neke države u SAD-u i neke zemlje u Evropi i Aziji ulažu milijarde u EV infrastrukturu, postoje druge zemlje i čitave regije koje još nisu ni počele da grade stanice za punjenje. Sve dok automobili na baterije ne postanu pristupačniji i upotrebljiviji, Hyundai će nastaviti da radi na motorima sa unutrašnjim sagorevanjem.'' Hyundai očigledno razvija i novu generaciju motora za Evropu, koji će ispuniti stroge Euro 7 norme.
This leaderboard is set to Belgrade/GMT+02:00

 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...