Jump to content
FAS Goran

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 09/20/22 in all areas

  1. 12 points
    Woodoo

    Funny photos

  2. 10 points
    Djuk85

    Funny photos

    Sent from my Redmi Note 8 Pro using Tapatalk
  3. 9 points
    neshtry

    Funny photos

  4. 8 points
    bane1321

    Solun

    Elem, preselih se ja (privremeno) u toplije krajeve, u bratsku nam Jeladu ili uobičajeno po latinskom - Grčku. Firma me poslala na školovanje, naravno prethodno sam debelo oznojio zadnjicu, a Bogami i platio časove da naučim Grčki na potrebnom nivou. Uglavnom, pre četiri nedelje sam stigao u ovaj fascinantan grad koji domaći stanovnici zovu Thessaloniki (Θεσσαλονικη u or'ginalu), Englezi Thessalonica, do Balkanskih ratova bio poznat kao Salonica, a mi ga zovemo po staroslovenskoj reči Солун. Grad je dobio ime po ćerki Filipa II Makedonskog, polusestri Aleksandra Makedonskog, čije ime opet znači Tesalijska pobeda. Uglavnom ostatak imate na wikipediji, a ja ću probati da u narednim mesecima, kako šta budem otkrivao, kačim ovde. Došao sam avionom, tako da sam ovde uglavnom osuđen na čari gradskog prevoza i đon trans. Zbog dnevnih obaveza, koje nekad imam do kasno ne isplati mi se da uzimam renta kar, jer je za kratak vremenski period 50+ evra, a recimo za vikend morate uzeti tri dana jer nedeljom ni Bog, a ni Solunjani ne rade. Kad smo kod toga i sredom popodne se sem kafića retko nađe nešto što radi (nedeljom su i supermarketi zatvoreni). Uglavnom smešten sam u delu grada koji se zove Kalamarija ili ti dobra Marija (postoji priča, neproverena, da je ime dobio po Mariji, devojačko Branković, kćeri Despota Đurađa) i spada u dobrostojeći deo grada. Ima odlično šetalište, sa dosta lokala, malu luku sa luksuznim jahtama i restorane koji idu uz to. Evo i par sličica Kalamarija se nalazi u istočnom delu soluna nedaleko od aerodroma "Makedonija" i opštepoznatog "Mediteran Kosmosa" Do centra se stiže linijama 2k i 3k i treba nekih po sata do Aristotelovog trga, do aerodoma voze 1h danju i 1k noću, a na kupanje se ide u obližnja sela Perea ili Agija Trijada kombinacijom 2k/3k (u suprotnom smeru od centra do Ikeje), a potom 72,73 ili 76 (ne staje u Perei). Elem uspešno sam se kupao u Agija Trijadi, jerbo tamo ima ovdašnja firma svoj klub i ležaljke su dž, a piće i klopa veeeoma povoljni (pivo 1e, kafa 1e, giros piato 4)... Pa evo i malo Agija Trijade: Inače, gledajući cene letovanja, Ag Trijada mi je skroz korektna, uzevši u obzir da se do centra kolima stiže za 45 minuta, a da oni koji ne žele da jure parking mogu doći za oko 15 minuta do Ikee, a potom uhvatiti 2k ili 3k i za sat su u nekoj od poslastičarnica na Aristotelovom trgu ili u Outlet centru "One Salonica" Kad smo kod Aristotela, evo i trga: A evo i kolača Toliko za sada, nastavljam sutra! P.S. Da se admiri ne naljute, d fiata se uglavnom voze Pandice svih generacija i paketa opreme, tu je i 500, Grande Puntiše uglavnom u jadnom stanju, videh i nekoliko Braviša, a danas mi je bio dan za Tipa - videh 5-6 komada, uglavnom bejzik! Dve najčešće marke su Toyota i Hyundai
  5. 8 points
    darkman14

    Funny photos

    @neshtry
  6. 7 points
    nemanja84bg

    Funny photos

  7. 5 points
    Axic

    Funny photos

  8. 5 points
    integralac

    Večita dilema, koji auto kupiti?

    Ti Nemanja da se zaposlis u Amss da pravis one njihove cuvene kataloge vrednosti vozila, da nas ne deru vise...
  9. 5 points
    Woodoo

    Funny photos

  10. 5 points
    Woodoo

    Funny photos

  11. 3 points
    jovancha

    Fiat Tipo CROSS 1.0 100 KS

    NOVI TIPO CROSS Motor Benzin Turbo 1.0 100 KS - Aluminijumske felne od 17" sa dijamantskom završnom obradom - Cross - Prednja i zadnja LED svetla - Detalji Ice Matte spoljašnjosti: krovne šine, klizne ploče, bočni pragovi, donja rešetka i okvir maglenke, ručke na vratima - Zatamnjena stakla - Cross sedišta, kožni volan i ručica menjača, paneli na vratima obloženi crnim vinilom - Automatski klima uređaj, prednji i zadnji naslon za ruke, svetla za maglu, zadnje sedište koje može da se preklapa i savija - Sistem automatskog kočenja, sistem za pomoć pri kontroli brzine, pomoć u držanju pažnje, kontrola izlaska iz trake, prilagodljiva duga svetla, adaptivni tempomat - Instrument tabla u boji od 7" - Uconnect™ radio sa ekranom osetljivim na dodir od 7" USB, Bluetooth i CarPlay-Android Auto Nažalost nema prednje i zadnje parking senzore i nema fabričku navigaciju (sve ovo imaju prošlogodišnji modeli, a sada nemaju zbog nedostatka čipova, barem tako kažu u Fiatu). Boju nisam mogao da biram (tamno siva metalik).
  12. 3 points
    stex_pb

    Fiat Punto Evo 1.4 MultiAir 16v

    Neoprani
  13. 3 points
    Bogami ne gledas realno ni blizu. Bilo mnogo rivala u klasi koji su prismrdavali jedni drugima 2010. A bilo je i mnogo boljih rivala od djulijete. Ako gledamo najjace verzije, pa pocevsi od obicnog reno megana rs kome djulijeta qv ne moze da prismrdi, a bez jaccih verzija rs trophy, clubsport i trophy r... A bilo je jos tu jakih auta koji su tada pucali na kralja staze (reno megana). Da ne spominjem sad svr rivale. A ako gledamo normalnije i obicnije verzije onda i ford focus bez problema moze da prismrdjava djulijeti, pa cak i u upravljivosti i voznji. A audi bmw i mercedes da ne spominjemo jer je smesno i implicirati da im aktuelni modeli nisu sposobni u najmanju ruku da prismrde aktuelnim rivalima u klasi jer se tradicionalno guraju u vrhu. Послато са SM-A528B помоћу Тапатока
  14. 3 points
    moron

    Fiat Novi Tipo / Novi Fiat C segmenta

    @andreja.micovic Nemaš subvenciju na blage hibride, pa ni na taj 1,5 MHEV (samo na HEV, PHEV i EV), a inače negde od jula ove godine nije isplaćena ni jedna subvencija koja jeste prethodno odobrena (jer su za to namenjene pare potrošene ), ali je moguće da nakon formiranja nove Vlade dodje i do rebalansa budžeta za ovu godinu, pa da bude još nekih para ( ali svakako ne za bilo koji MHEV ). @knezevic76 Na onoj fotografiji se na gornjem delu naslona sedišta jasno vidi kakva u gornjem delu naslona poprečna "grba" postoji na spoju dve ravni ( dve boje presvlaka ) sedišta. Ko je one visine i dužine trupa za koju su sedišta projektovana ( a to su sve normalne osobe do one visine iz PR saopštenja Fiata ), taj tu grbu neće ni osetiti, jer će mu biti iznad ramena. Ali, "dugotrupni" će tu grbu da odmah osete gornjim (ramenim) delom ledja . A posle dužeg sedenja (vožnje ) bi im bilo jako neprijatno. No, da su sedišta vizuelno veoma lepa i da su materijali baš super u top varijantama, sve to stoji.
  15. 3 points
  16. 3 points
    The Punisher

    Kuda ide ovaj svet?

    Nikola Nedeljković je za Vidovdan na Gazimestanu nosio majicu "Кosovo je Srbija", uhapšen je i u Prištini osuđen na 8 meseci zatvora. Nikolu su zbog majice tzv. kosovski policajci, skinuli golog i stavili u ćeliju u kojoj je proveo 2 meseca dok nije stigla presuda od 8 meseci zatvora samo zbog toga što je poštovao Ustav i izneo da je Кosovo deo Srbije. Zanimljivo je to da je u tom istom sudu na istu zatvorsku kaznu osuđeno i 5 šiptara koji su 7 sati silovali jedanaestogodišnju srpsku devojčicu iz Prištine. Nikola je ostao da leži u prištinskom kazamatu, a šiptare koji su sa КiM juče došli u Beograd, naša policija nije skidala. Oni su pred hramom Svetog Marka gaće skidali sami. Pevali su pesme i klicali nezavisnom Кosovu, nosili su ukrajinske zastave i transparente na kojima su Srbe nazivali fa*ističkim go*nima, telima to i pokazujući. Da im ti Srbi ne naude, kroz obezbeđenje se pobrinulo 6.000 srpskih policajaca koje mi plaćamo. Ono što javnost ne zna je to da na gej paradama najmanje ima homoseksualaca. To su uglavnom ljudi koji su na dnevnicu došli da mašu zastavicama, plaćeni provokatori i drugosrbijanci koji su uvek u prvim redovima kad treba ljubiti skute našim dželatima. I naravno političari koji trebaju do kraja da sprovedu ovu gej agendu svojih šefova. Malo je država na svetu, a među njima je i Srbija, u kojima je moguće da se u centru glavnog grada umno obolele osobe ismevaju veri, gaze zastavu te države i skandiraju šta im je volja dok ih čuva policija te zemlje. Кafanskim žargonom rečeno, oni uriniraju po državi i narodu. To je moguće jer Srbija nije suverena zemlja, njom vlada strana obaveštajna agentura. Američki ambasador Кristofer Hil juče predvodi gej paradu i prolazi kraj spomenika žrtava bombardovanja, čije temelje je on udario sedeći '99. godine kraj Hašima Tačija. Pravni poredak Srbije ukinut je davno, ali juče je to urađeno na velikom platnu, javno. Suspendovane su sve institucije koje treba da služe narodu, a Srbima je država oteta i zvanično. Moraju da je vraćaju sami, kako god znaju i umiju. Srbima je ostalo da gase svetla, zavrću radijatore i deci ni slučajno da daju mleko. Da non stop strahuju od ratova, vйrusa, nedostatka životnih namirnica, gasa i benzina, dok najveći ološ vršlja njihovom zemljom. U prošloj objavi od ponedeljka sam objasnio kako se homoseksualni politički vrh poigrao sa masom i da će gej parada svejedno biti održana. Političari potpomognuti svojim internet sveštenicima koji su tu da opravdaju svaki njihov greh, izigrali su narod u još jednoj svojoj zabavi. Zapadne interese političari su uvili u oblandu patriotizma i baš juče su u Beogradu organizovali promociju kadeta Vojske Srbije, kako bi razvukli narod i ispod radara provukli svoju gej priču. Ili je gej priča bila paravan za nešto mnogo bitnije što je provučeno, a da ni svjesni nismo... Ni to nije bilo dovoljno pa su baš juče, nakon 83 godine u Beograd doveli i Formulu 1, a u zvuku paljenja guma mnogih bolida nastalo je naređenje da se svi monasi i monahinje na ulici pohapse. Jasniju poruku od ove nisu mogli da nam pošalju, hapsiti monahe, a braniti homoseksualce, samo po sebi je satanski čin. Jer jedina prepreka satanističkom svetskom poretku je religija. Ako pravoslavlje nestane, nestaće i narod. Verovaću da smo toliko samosvesni i pametni da nećemo dopustiti da nam se neko, ko god to bio, igra sa inteligencijom, i da nama, na našem pravoslavnom tlu ubacuje seme koje će, ukoliko ga odmah ne iskorenimo, uništiti porodicu, koja je stub našeg postojanja. Verom u Boga i iskrenom molitvom, učenjem naše dece pravim vrednostima možemo da pobedimo đavole koji nam diraju ono što je nama sveto, i pošaljemo ih direktno u pakao. A pakao je juče bio prazan, svi đavoli bili su u Beogradu... Piše: Deki RS https://www.facebook.com/DekiiTeoreticaristine
  17. 2 points
    OMP

    Večita dilema, koji auto kupiti?

    jel bi mu dao neko 400+k km??
  18. 2 points
    nemanja84bg

    Funny photos

    I idemo na kilo
  19. 2 points
    stex_pb

    Kolika vam je potrošnja goriva?

    Moj 1.4 MA mora do vrha da izađe šestom. Ako me slučajno neko uguši pa da moram u nižu, ja se vratim pa ponovo. Bord promenim na nešto drugo da ne gledam potrošnju. Kad pominjete tu vožnju na leru, ja sam za vreme obuke vožnje u jednom trenutku lerao kamion nekih par metara kroz raskrsnicu (polagao sam za C), i instruktor mi je rekao da se za to pada vozački automatski i da slučajno više to ne ponovim A to sa leranjem sam naučio od "predaka" za vreme sankcija, kada se niz Zlatibor vozilo čak i sa ugašenim motorom, jer karburatorski motori troše i pri motornom kočenju, za razliku od CR motora. Štednja je bila tolika da se i Raketin harmonika autobus lerao na nizbrdicama bez motora.... jezivo.
  20. 2 points
    horvat

    Menjacko ulje

    Ja volim sipati Liqui Moly aditiv za menjace, u onim tubicama...
  21. 2 points
    MiloshBg

    Menjacko ulje

    Aditiv ne moze da skodi, a menjac i lezajevi u njemu se vec vrte ~15 godina...
  22. 2 points
    Megan RS i Gia QV nisu rivali. Megan RS je rival sa tom gornjom kategorijom, poput Honde Civic type R, a Gia QV je jedna pod-kategorija ispod toga. A ni u obicnim verzijama nisu rivali, jer se totalno drugacije voze. Mercedes je 2010. godine pravio ovo : Golf GTi (obican) je bio rival po snazi, ali po ceni nikako. Klot GTI (ali potpuno klot) se tada kretao od 30k, pa na gore, dok se Gia QV u solidnoj opremi (ali ne i total full) mogla kupiti vec od 26.5k. Pandan opreme su bile najmanje 10.000e razlike. BMW i Audi su takodje bili znatno skuplji, iako ne znam konkretne cifre, kao sto se secam za Golfa i Giu. Od svega sto si nabrojao, jedino je Focus zaista bio pravi konkurent, i po ceni i po karakteristikama. Kome se on estetski svideo vise od Giuliette (?!), morao je da se pomiri sa famoznim "ecoboost" benzincima, koji su se potpuno raspadali tih godina, dok je Alfa gurala 1.4 blok, koji se pokazao neuporedivo bolje i pouzdanije. A sto se tice dizela, Focusa 2.0 je bilo bas dosta tesko nabaviti, dok je Giuliette 2.0 jtdm bilo u normalnim kolicinama (u odnosu na ostale motore iz ponude). Ovo pricam za nove, jer je blizak drugar pokusao da kupi Focusa 2.0 tdci 2011. godine, i bukvalno nisu mogli da mu nabave. A i sad ih je polovnih daleko manje (procentualno) nego Giulietta 2.0 jtdm. Giulietta je projektovana tako da bude predstavljena negde ~2008. godine, ali je zbog krize odlozeno za 2010. Ni ostali u tom segmentu nisu uradili bog zna sta u tom periodu, tako da kada je ona izasla, bila je poprilicno dobar izbor za entuzijasticnog kupca C segmenta. Uz naravno sve mane koje smo vec sto puta naveli...
  23. 2 points
    MiloshBg

    Menjacko ulje

    Sipaj odgovarajucu Tutelu i neki Liqui moly aditiv i ne beri brigu. Nemas potrebe da bacas pare na kojekakva fensi ulja tipa marly itd.. Taj menjac je tenkovski!
  24. 2 points
    Fiat voli da pozadi okaci "Hybrid" oznaku, cak i kada su u pitanju samo njihovi MHEV (blagi hibridi). Znaci nemaju nikakav domet na struju, pokrece ih standardni motor sa unutrasnjim sagorevanjem, a elektricni motor samo pomaze glavnom motoru (pri ubrzanju ili preuzima na sebe neke sisteme) i na taj ostvaruje nesto manju potrosnju, tj. CO2 emisiju. Samim tim su i subvencije na cao-zdravo, kao sto vec rece kolega. A kada vec pricamo o "vrhunskim" sedistima, zaboravili smo naslone za glavu na nasim Fiatima - koji uglavnom nemaju funkciju (sem u slucaju, ne daj Boze, cimanja glave unazad). Predvodnik bande koja ovde godinama (da ne kazem decenijski) kucka, pomazemo se, konsultujemo, organizujemo i saljemo delove kada zatreba... - ali tesko da nas udostoje druzenja i zezanja uzivo (cak i na godisnjim rostiljima) je ubedljivo moj drugar @Mijailović P.. Sa manje staza ali prilicno sadrzaja ovde, za vrat mu disete i ti i ovaj @moron (opet izvini kolega), koji nece bar bajsom za 5 min da se provoza do ekipe . A ima i meze, ima cuge, ima balona po kuci (TLN)...
  25. 2 points
    shuxx

    Funny photos

  26. 2 points
    Sasa034

    Fiat Tipo HB CROSS

    Stigao početkom avgusta, ubrzo smo otišli na odmor i evo tek sad stigoh da se javim
  27. 1 point
    Zdravo svima! Da Vam se predstavim, ja sam Saša iz Čačka. Volim italijanske automobile još od malena, već 40tak god. Jer sam rođen u novoj Fići iz 1971. Pa posle otac kupio '77. novog FIAT 125p. Pa onda ja kupio novog Juga 55 '90. Onda novog Punta Кlasik 1,2 '09. Pre mesec dana stigla i Giulietta 1,4 TB gpl 120ks 2017. Valjda se podrazumeva da sam tifoza-ferarista već 40 godina. Elem, već nekoliko godina i ulazi na forum i pratim različite diskusije, vrlo konstruktivne i otvorene od članova koji su tehnički vrlo potkovani, ai ovih koji su vrlo entuzijastični i dele nesebično savete iz ličnog iskustva. Svaka čast! Ne zamerite mi, koristio bih ovu prliku da pokažem moju ljubimicu. Đulijeticu sa fabričkim plinom. Verzija je od 120ks iz 2017. Ja sam hteo Кu V, ali žena je bila izričita da to bude do 5 god. starosti. Tako da za novac koji smo imali na raspolaganju uzimamo ovu. I pravo da Vam kažem bez stida, zaljubiška sam se u nju do ušiju, kad sam joj skinuo "kondure" od 16" i popeo je na "štiklice od" 18" coli. Planiram različite apgrejte: čipovanje, spojlere prednje, zadnje, zadnji difuzor sa duplim izduvom, pragove... Jedino mi smeta malo povišeni serijski klirens, tako bi voleo da komplet sa sportskim vešanjem spustim auto i stavim zadnji i prednji disk 330mm sa prelepim crvenim Vrembo čeljustima sa Alfinim logom, kao što ima moj sin na svojoj Đulieti 1,4MA Sport Pack 170ks... Veliki pozdrav!
  28. 1 point
    OMP

    P: 2008 Opel Meriva 1.6b

    Uvoz iz CH, motor 1.6 benzin, 105 konja, 162.000km na satu. Auto je u jako dobrom stanju, vizuelno skoro bez ogrebotine. Enterijer jako lepo ocuvan. Motor lepo radi i ide, menjac i kvacilo odlicno. Ima servisnu knjigu, po onome sto je upisano veliki servis uradjen prosle godine a pre manje od 10.000km Na staklima su 8ice tako da ce i po homologaciji biti 2008. 2 kljuca daljinca. Gume m+s 5,5-6,5mm Prodaje se na ime kupca, placena carina i homologacija, kupcu ostaje samo registracija. Cena je 2850e...Kontakt pp ili 062 421 076
  29. 1 point
    djole81ar

    Fiat Tipo HB CROSS

    One dugačke tj. široke su izgleda samoo za reklamu, ili uz žešću doplatu
  30. 1 point
    Kako ? Da li imam i levu stranu, isto pored Rakovica-e ? Ma naravno ! @nemanja84bg Evo bato, top nije sigurno, više je TOOP, što bi u oglasima rekli, je l' ? Tako da ništa ni od pops, ni od bangz, jbg. Al' oće da zareži kad ga stisneš, kojom prilikom i motor pokazuje želju da podeli dobre vibracije sa ostatkom karoserije ...
  31. 1 point
    dach@

    Moto GP: Počinje nova sezona

    Markez previše rizikuje biće ovoga još,pitanje i sam on kako će završiti sezonu i koliko padova će još biti za njega. Pa na ovoj stazi u prvoj krivini Lorenco se razbio zbog njega i do kraja sezone nije više ponovio one vožnje u Dukati u. Pitanje koliko bi i izdržao u trci da bi se ljudima mešao u šampionat. Na testu pre nedelju dana jedva je odradio trećinu krugova.Jedino što kad se saberu svi vozači Honde opet je Markez bio najbrži na tom testu. Kod Kvartarara je proklizao ali kod Japanca je bilo čisto laktanje pa i Honda je to potvrdila nazvala je to vozačkim instiktom za trkanjem.
  32. 1 point
    nemanja84bg

    Fiat Tipo HB CROSS

    Taj sa tehnickog moze da te vrati za sta hoces, onog trenutka kad ti auto udje kod njih ucementiran je i posle toga dolazi obrazlozenje a ako ga nema , izmislice. Da li je ovlasceni prodavac (diler ne volim tu rec) nesto cackao petljao taj sa tehnickog nece da razmislja o tome i drugo nigde nece naci zvanican podatak o tom vozilu i opremi sem na racunu otpremnici od prvog prodavca fabrike sta god ili naknadno pribavljenog od istog po vinu ukoliko pruze naravno a posto mi nismo u eu ni to nisu duzni (ali pribavlja se ta potvrda prilikom uvoza pa to jos nije problem) tako da plati pa se klati. Imas automobile po specijalnoj narudzbini odnosno kupio nov, obelezio tamo sa sport branicima i ako se izgubi taj papir to je to nece te pustiti, ali uvek mozes da ih pitas "druze odakle ti to znas i jel si 100% siguran" jeste taj na tehnickom masinske struke ali ga nije pravio i da znas ostri su tako da moras ostro sa njima. Kad srednjoskolac hoce da zaradi na fakultetliji to je ono.
  33. 1 point
    Jel ima top pozadi? jel baca vatru na pops'n'bangs?
  34. 1 point
    Ivan

    Fiat Tipo HB CROSS

    Mislim da vec poodavno ne mora za fabricke sijalice/balaste od 25W i do 2000 lm (zargonski "mali ksenon"). Za 35W xenon, tj. preko 3000 lm, obavezna je prskalica+autonivelacija. Btw, za mene su te prskalice farova uvek bile glupost - em ne ociste far kako treba, em trose tecnost, em za*eru ostatak auta ako nije kisa (a upaljena svetla). Kao i ceo auto, nista dok se far lepo ne ocisti sundjerom i krpom, mada i to ne utice nesto preterano na snop ako je far "normalno" prljav (ne racunam neki glib i sl.).
  35. 1 point
    knezevic76

    Fiat Tipo HB CROSS

    Za Xenone moraju prskalice jer drugačije bacaju svetlost (kroz sočivo) i kad se zaprlja ta površina ispred sočiva, onda lošije osvetljavaju, to sam osetio na BMWu. Led radi slično običnim sijalicama, LED modul, koliko sam video, se nalazi sakriven u gornjem delu fara i baca svetlost na reflektujući površinu fara , slično običnim H sijalicama. Iskreno, isto sam se pribojavao šta će biti kad se far zaprlja, ali bez razloga, jer dosta dobro svetle i kad je musav far. Jednom ću baš da snimim farove kad su prljavi, stvarno se slabo prljaju, dal zbog oblika i konstrukcije, ne znam. Na kraju krajeva, drastično manje trošim tečnosti za šoferku, tj farove, od kad nemam ksenone. Primera radi, na BMWu sam mesečno sipao 2-3 puta tečnost od jeseni do proleća, a sada mi NISovo pakovanje traje par meseci.
  36. 1 point
    Ivan

    Fiat Novi Tipo / Novi Fiat C segmenta

    Kod mene kontra konstitucija na istu visinu, bivsi sportista i dugacke noge . Zato npr. pozadi sednem bez problema za glavu, ali nemam gde kolena (da vidis tek cirkus kad mi zena pokaze slike snalazenja, tj. svih polozaja mojih nogu kada putujemo negde duze avionom ). Znaci ipak je sam oblik sedista u pitanju, ako definisu visinu coveka koji u njih moze "da stane", dobro sam pretpostavio. Svasta, iskreno prvi put cujem tako nesto , Fiat i sedista, sacuvaj Boze.
  37. 1 point
    Ivan

    Punto Evo 1.4 Turbo MultiAir Sport

    Znaci, reketirao si ga .
  38. 1 point
    Puno gluposti je u ovom videu navedeno. Jedina realna mana Giuliette je jeftina plastika u unutrašnjosti i loša sjedala, ostatak je stvarno kvalitetno sastavljen i svi problemi su jeftini i lako rješivi.
  39. 1 point
    Nikako da se setim da prijavim, konsultovao sam drugara (servisera kompjutera) oko mikroprekidača u bravi brava, i dobio na zajam limenku K2 kontakt spreja ... One thing led to another, i bi svetlo u gepeku ... Evo i jedna fotka, da ne bude prazan post ... kežual, što bi rekli ...
  40. 1 point
    PremieRacing

    Avantime

  41. 1 point
    dekirs

    Večita dilema, koji auto kupiti?

    Vratite se temi.
  42. 1 point
    vicent

    Večita dilema, koji auto kupiti?

    Sinko, nisi ti iz opštenarodne priče. Svako od nas se pruža po svojim mogućnostima. Ima puno automobila kpji su 20 god. +. Poslato sa JSN-L21 pomoću Tapatoka
  43. 1 point
    Dule 021

    Večita dilema, koji auto kupiti?

    Činjenica je da je što novije to gore. Euro norme ubiše dušu u automobilima tj prave se neki šklj motori koji će da zadovolje te norme. Eto juče mi bio lik da gleda Doblo a vozi Tipo 1,4 i kaže da auto nece da radi normalno na benzin 95 nego mora da uzima onaj od 100 oktana ii tako su mu rekli i u ovlašćenom servisu da je sve u redu i da sipa jači benzin. Kaže da se auto preporodio sa sipanjem tog jačeg benzina. I dok smo u stara kola od 20 godina sipali šta smo hteli i uživali u životu sad smo robovi novim modelima. Te nemoj ovo te nemoj ono a senzora i kojekakvih gluposti je više nego ikada. Davno sam ja još rekao da ćemo euro 3 praviti od blata. Ali sačekajte samo sledeću godinu pa kad krene merenje izduvnih gasova pa kad se počnete uveravati u ovu moju izjavu kako je tačna.
  44. 1 point
    OMP

    Večita dilema, koji auto kupiti?

    Skroz pogresno razmisljanje, pricamo u specificnim automobilima tj motorima a ne generalno, pa sad imas gomilu problematicnih kola i motora a mladji su od 10 godina.... pogleaj koliko je smeca napravljeno u zadnjih 10-15 godia, tipa htp, vti, eco boost, tsi, fsi, razni tdi motori za koje moras citati kodne oznake kako bi odabrao onaj koji ima najmanje problema itd. Danas bas ne mozes da se uhvatis za motor koji vredi.Za mene su automobili prestali generalno da budu lepi pre 20 godina, tad su imali i dusu i dizajn i nesto joe moglo da me odusevi, sad ima lepih kola ali sve je to konfekcija ko jaje jajetu, svi isti fazon,, gomila smeca ugradjenog koje pravi probleme, reciklirano, a sve lepo ulickano i upakovano. Delova ima na pretek i za kola iz 80ih tako da tu nema brige, samo nadjes auto koji ti odgovara i koji nije truo, lupan i sl. a to sto se nadje po neki motor koji nije nesto je retkost kad pricamo o starim kolima za razliku od novih.
  45. 1 point
    Sa 75 godina prvi put vozio preko 320 km/h Maksimalna dozvoljena brzina na javnim saobraćajnicama je u većini zemalja 130 km/h, ali ipak mnogi u vlasništvu vole da imaju tjunirani supersportski auto. Jedan od njih je Barry Bigwood iz Južne Afrike. Ponosni je vlasnik Nissana GT-R iz 2012. godine, jednog od najboljih supersportskih automobila uopšte. Ipak, on je odlučio da ga tjunira, pa je auto 2015. godine poslao u Veliku Britaniju. V6 ispod haube sada ima 4.1 litra zapremine, a nakon modifikacija vrti se do 8000 obrtaja. Nove su i turbine, a auto može da vozi na etanol. Zbog ogromne snage radilo se i na menjaču. Procenjuje se da motor ima oko 1.200 konja. Auto je u međuvremenu još dorađivan, pa je Nissan na trci ubrzanja skinuo skalp Bugattiju. Ipak, Bigwood nije nikad imao priliku da isproba koliko je Nissan zaista brz. ''Ne trkam se, ali tu i tamo radim bezobrazne stvari'', priznao je. Zato je sada odlučio da vozi 800 km do aerodroma Uppington gde će na skoro pet kilometara dugoj pisti moći da isproba auto i vozi ga preko 320 km/h. Smešak na njegovom licu govori sve:
  46. 1 point
    Mijailović P.

    Kolika vam je potrošnja goriva?

    @Branislav Kakav bre uspon na B. Potok za mašinu od 150 konjića. Pa ja na plinu uzlećem levom trakom, doduše sa manjim teretom. Ne sme da štucne! Jedino se nađe neki Pug 206 ili slični da moram na kočnicu i u nižu brzinu. Ni klimu ne oseća 1.4.
  47. 1 point
    totti

    Kolika vam je potrošnja goriva?

    Eh, sad... Kako da 1.4 atmo spuštaju drugom brzinom niz Bubanj potok? Ne ide to baš tako [emoji2] Sent from my SM-G770F using Tapatalk
  48. 1 point
    Ivan

    Kolika vam je potrošnja goriva?

    Prvo, najveca greska je sto je nebezbedno, inercija nizbrdo, kontrola vozila u krivini... Drugo, bespotrebno se akaju kocnice. Trece, vidim da masa njih na dugim nizbrdicama drze non-stop pritisnutu kocnicu. A po pravilu se na nizbrdici auto umiri kocnicom na trenutak, pa pusti krace vreme da se kocnice ohlade i tako u krug. Posle se cude kada konstantnim kocenjem na duzoj nizbrdici "spale" diskove (koji poplave) ili ulete u kisu/baru, pa se diskovi pokrive (a i oni su sve goreg kvaliteta). Cetvrto, ako se gleda "skolski", auto se spusta stepenom prenosa kojim bi se i peo uzbrdo (naravno, uz izuzetke). Peto i najmanje bitno - kocenjem motorom se na kraju i stedi gorivo jer je tada potrosnja 0.0 l. Voznja u leru bukvalno nema ni jedne jedine prednosti. Licno samo kada sporo prilazim raskrsnici, neki put "iskotrljam" na leru, da ne spustam bespotrebno kroz brzine i ne akam kvacilo, kada vec milim. A "skolski" gledano, cak ni to ne bi trebalo da se radi. Ili neznanje ili losa navika koja se kasnije stekne. Za mene to predstavlja i neko odsustvo osecaja za voznju, jer je sve suprotno zdravoj logici - ponasanje vozila, bezbednost, akanje kocnica, potrosnja...
  49. 1 point
    bit

    Kuda ide ovaj svet?

    Mračno doba je već počelo, ako se nisi probudio, blago tebi. Jedan izuzetno mlad čovek sa svojih 22 bolje vidi od tebe. https://youtu.be/egzlaXj5hHQ Boki druže ti veruješ u sistem, sistem ne postoji, i poslednji ćeš to shvatiti. Sve ali sve je stvar interesa i novca. Milioni ljudi stradaju ovog sekunda zbog nečijih materijalnih interesa, i ti sav pun samopouzdanja kažeš teorije zavere.Možda su i bile do momenta od kad je predsednik rusije javno objavio planove zapadne elite o zlatnoj milijardi, novom svetskom poretku. Do tog momenta mogao si da se koprcaš sa tim uljuljkanim mišljenjem, od tog momenta trebao si svoj prst da staviš na čelo. Oni zaista žele da na svaki način pobio većinu svetske populacije, rat je u toku i rezultati su neizvesni. Očigledno nisi svestan vremena u kom živiš.
  50. 1 point
    ivica su

    Fiat Tipo HB Street 1.4 95ks

    Neka te lepo služi. Lep i iskren opis. Volim kada neko napiše tako kako jeste. Po meni u opisu jedino još fali ono što mene uvek najviše muči, kako podnosi naše puteve, da li je previše tvrd? Nekako na tom polju niko nije bio dovoljno jasan i to je jedina stvar koja mene odbija od tog auta, iako mi je prelep. Naravno, fale i fotografije, bez toga ne može Za motor mi je sve poznato što si napisao pošto imam isti u 500L, potpisujem sve vrlo korektan za nekoga ko ne pati za performansama, već mu je bitno da radi posao. Ja bih kao manu dodao potrošnju na AP-u... Obično ne prelazim 115-120 jer na 130-140 već poprilično srče. Da li je to zbog karoserije debelog fiće, ili je tako i u Tipu, to ne znam. Sa dizelom na to nisam obraćao pažnju, između 100 i 140 razlika u potrošnji bila ne veća od pola litre.
This leaderboard is set to Belgrade/GMT+02:00

 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...