Jump to content
FAS Goran

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 09/18/22 in all areas

  1. 10 points
    Axic

    Funny photos

  2. 10 points
    Axic

    Funny photos

  3. 8 points
    Dale

    Funny photos

    Umesto ucionica, na vratima pise pusionica.
  4. 6 points
    shuxx

    Funny photos

    . Sent from my SM-A536B using Tapatalk
  5. 6 points
    nemanja84bg

    Funny photos

    To e to
  6. 6 points
    knezevic76

    Funny photos

  7. 5 points
    Axic

    Funny photos

  8. 4 points
    totti

    Večita dilema, koji auto kupiti?

    Odakle ti ovo? Pa više ima delova u ponudi i lakše ćeš naći (i nove i polovne) za 15 godina star auto nego za 2 ili 5 godina star. Sent from my SM-G770F using Tapatalk
  9. 4 points
    Grafit

    Funny photos

  10. 3 points
    Sasa034

    Fiat Tipo HB CROSS

    Stigao početkom avgusta, ubrzo smo otišli na odmor i evo tek sad stigoh da se javim
  11. 3 points
    shuxx

    Alfa Romeo 156 / 156 GTA

    AutoMarket.hr: Busso - jedan od najboljih V6 motora u istoriji Jura je pronašao sjajnu Alfu 156 GTA, provozao je i objasnio sve o Busso motorima:
  12. 3 points
    Ivan

    Fiat Punto Evo 1.4 MultiAir 16v

    Nista dok to ne proba forumska popisna komisija , na celu sa @Dzimbo .
  13. 2 points
    Scentic

    Fiat Bravo 1.9 Mjet

    Drugari forumasi, kupljen je Fiat Bravo Sport, kao sto naslov kaze motor je 1.9 150 konja fabrika, nista budzen, spolja je meni prelep i dobio sam sve sto sam kod auta trazio evo i par slika da vidite Uradjen je veliki i mali servis, kocnice i zamajac, sve je predhodni vlasnik imao dokumentovano sa racunkm, tako da sam miran sto se toga tice
  14. 2 points
    Dale

    Funny photos

  15. 2 points
    OMP

    Večita dilema, koji auto kupiti?

    Komsija i drugar voze 9-3ke, motor je JTD tu nema problema, komsija ih je promenio nekoliko i ima jednog za delove a ovaj drugar se vozi evo par godina nema nikakvih problema, zajedno smo nasli taj auto u CH, onako na prvu nije delovao nesto top kad je stigao i po prici prodavca, kontakt brava zna da pravi problem (ista je kao kod crome) njemu je riknula (tako uzet) ceh bio oko 400e samo jedan covek u SRB je to mogao da resi, neki lik iz Bataje sto sabove rastura i radi. Drugar odradio servise, imao joe neka ulaganja koja su otkirvena pri servisu i ispostavi se da je auto skroz ok iako nije tako delovao na prvu, evo prelazi dosta sa njim, isao po evropi, zadovoljan je , oba su na oglasima, komsija kupi isto samo jaceg a drugar bi da kupi neksto novije.... Meni se taj auto svidja, masivan, kvalitetno uradjen, dobra oprema, lepo se vozi, razmisljao sam jedno vreme i o njemu ali mi ipak ne treba takav auto.
  16. 2 points
    neshtry

    Funny video / zanimljiv video

    Jura se fura-Alfa Romeo Busso
  17. 2 points
    OMP

    Večita dilema, koji auto kupiti?

    Skroz pogresno razmisljanje, pricamo u specificnim automobilima tj motorima a ne generalno, pa sad imas gomilu problematicnih kola i motora a mladji su od 10 godina.... pogleaj koliko je smeca napravljeno u zadnjih 10-15 godia, tipa htp, vti, eco boost, tsi, fsi, razni tdi motori za koje moras citati kodne oznake kako bi odabrao onaj koji ima najmanje problema itd. Danas bas ne mozes da se uhvatis za motor koji vredi.Za mene su automobili prestali generalno da budu lepi pre 20 godina, tad su imali i dusu i dizajn i nesto joe moglo da me odusevi, sad ima lepih kola ali sve je to konfekcija ko jaje jajetu, svi isti fazon,, gomila smeca ugradjenog koje pravi probleme, reciklirano, a sve lepo ulickano i upakovano. Delova ima na pretek i za kola iz 80ih tako da tu nema brige, samo nadjes auto koji ti odgovara i koji nije truo, lupan i sl. a to sto se nadje po neki motor koji nije nesto je retkost kad pricamo o starim kolima za razliku od novih.
  18. 2 points
    Ivan

    Fiat Novi Tipo / Novi Fiat C segmenta

    Onda se, takodje kao i ja, dobro secas i Tipa DGT (sa digitalnom tablom) ili npr. Tipa Sedicivalvole . Pa Bravo/Brava kada su izasli, bili su pojam dizajna, Bravo recimo 1.8 GT ili HGT sa 2.0 20v petakom... A svi pomenuti nosili titule automobila godine, siroka paleta motora, dobra prodaja, pokrivenost u svim klasama... Zato nas je ovde sve manje vlasnika Fiata i prelazaka na modele iz drugih grupacija. Maltene niko od decenijskih i zagrizenih Fiatista se vise i ne interesuje za njihove "aktuelne" modele.
  19. 2 points
    nemanja84bg

    Funny video / zanimljiv video

    https://www.youtube.com/watch?v=N24f_YU-7es Merdza zapremina je to @neshtry
  20. 2 points
    IDzO

    Lepi i zanimljivi primerci iz oglasa

    http://www.polovniautomobili.com/auto-oglasi/20349033/zastava-750-kontras
  21. 2 points
    dach@

    Funny photos

  22. 2 points
    Woodoo

    Funny photos

  23. 2 points
    PremieRacing

    Večita dilema, koji auto kupiti?

    1. 1.6 thp 2. PSA 1.4 vti 3. bmw N63 4.4 biturbo 4. VW 1.2 tsi 5. Opel 2.2 ecotec 6. VW 1.8 tsi 7. Alfa 1.6 i 2.0ts 8. Mazda 1.3 vankel 9. Saab 2.0 i 2.3 10. Smart 600 i VW 1.0 tfsi Ako neko ne voli da gleda i sluša sve ove nabeđene mamlaze današnjice...svi do jednog su mi i gubljenje vremena.
  24. 1 point
    radomir.g

    .:: Fiat Panda 100HP ::.

    Kako uđem na forum jednom u pola godine, tako donesem gomilu novostu. Beli Punto Multiar je prodat - više o njemu možete pročitati u temi ispod: .::Punto Sport 1.4 MultiAir 135::. - Predstavljanje automobila članova foruma - Fiat-Lancia Club Serbia Forum Došla je privremena zamena na narednih 2 godine (sigurno) dok ne istekne probna vozačka kod devojke i nestane ograničenje u kolovatima. Fiat Panda 100 HP 2008. godište... U narodu poznatija kao Panda Abarth. Prvi utisak - fantastičan gradski autić. Drugi utisak - ništa njemu ne fali ni na duže staze. Motor je atmosferski 1.4 16V 6 brzina 100 ks i isto tako nekih oko 100 nm. Nije brz, nije divlji, ali ko god je ikada vozio bilo koju Pandu pa čak i onu najobičniju zna koliko je to startan i okretan gradski autić. Ovaj i sa preko 210 000km na satu ipak se ne da.. Preventivno odmah u prvoj nedelji nakon kupovine odrađeno: - mali servis naravno - ulje Shell 10W40 i nove svećice, - čišćenje benzinskih dizni u ultrazvučnoj kadi obzirom da je imao nepravilan rad prvih nekoliko sekundi nakon hladnog starta, - čišćenje klapne gasa, - zamena svih tečnosti - kočiono ulje, antifriz, ulje u menjaču. Gomilu sitnica je bilo potrebno doraditi, pritegnuti, namestiti... prethodni vlasnici su ga nekako više koristili nego lickali. Tako je odmah na početku dobio i mnogo kozmetičkih utezanja: - farbanje svih čeljusti u crveno priikom čeka su poskidani diskovi, očišćene glavčine tokova, podmazani nosači kočionih čeljusti, - jednoslojno poliranje kompletnog auta sa zaštitnom svih plastičnih i lakiranih površina, - očišćena površinska korozija na trapu te prefarbano sve u crno (više stvar estetike nego neke velike funkcionalnosti), - presvučen volan jer onako oguljenog nisam mogao dana da ga gledam, - sređeno sedište koje je propalo totalno, - zamenjeni fabrički zvučnicima kojima je propalo vešanje, - stavljen nov hladnjak klime koji je imao pukotinu, tako da sada klima hladi nenormalno dobro (čak i prejako za tako jedan mali auto i malu kabinu). Neko od prethodnih vlasnika ga je čak i voleo pa mu je stavio tipski Inoxcar zadnji lonac.. zvuk fantastičaaaan. Onako rezak i malo bučniji, a opet ni najmanje preglasan sa gomilom nepotrebne galame. Od mene je juče dobio tipski K&N panel filter vazduha i u kombinaciji sa Shell 100 oktana benzinom auto je postao mnogo agresivniji. Mislim da tek sada ovaj motor može da pokaže brojke sa papira kao kada je izašao iz fabrike. Siguran sam da će naredni meseci doneti još gomiluuuu drugih modova i promena (to mi je u srži, ne mogu pobeći od toga). Do tada uživajte u slikama.
  25. 1 point
    darkman14

    Večita dilema, koji auto kupiti?

    Jedno vreme bio popularan kod BG taksista
  26. 1 point
    U auto kući gde smo uzeo nov auto su mi rekli da sipam običan benzin u motor koji je tek izašao na tržište a sam motor zadovoljava EURO6 standarde! A čuj 1.4 fiatov koji je izmišljen pre aditiva i benzina sa 100 oktna štucaa na običnom, pa komedija. Što se SAABova tiče, stariji modeli su u problemu sa delovima i to debelo. Naš baš korpa biti snalažljiv ako imaš Saba.
  27. 1 point
    neshtry

    Večita dilema, koji auto kupiti?

    Daewoo Espero je prepakovana Ascona C iz 1983. a 1997. je to bila već 15 godina stara priča koja nažalost nije završila GM J platformu,u USA su se proizvodili još neku godinu preko 2000. …. U Evropi je već bila aktuelna Vectra B Daewoo je karakterističan primeršto se delova tiče, jer je nestao kao brend,a Chevroleti su mahom bili prepakovani Opeli… Laganca i Espero nisu uporedivi
  28. 1 point
    nesa 169

    Večita dilema, koji auto kupiti?

    Jeste, a delove ćeš naći gde? Nigde! Izbegavajte brendove koji odavno više ne postoje. Ono o podeli delova s Opelom je najčešće bilo da je to nekako slično, ali ne baš to. Zavisi koji. Ako je neki koji možeš videti na ulici jednom mesečno ili ređe onda teško. Onu Leganzu se ne sećam kad sam video poslednji put, a baš se ja stalno i svuda vozim.
  29. 1 point
    stex_pb

    Fiat Punto Evo 1.4 MultiAir 16v

    Evo stigao sa korekcije klapne gasa i čišćenja. Ponaša se kao drugi auto. Uspot so zamenili i iberlauv crevo koje je privremeno zalepljeno izolir trakom koja je privremeno prešla 25 000 km
  30. 1 point
    neshtry

    Večita dilema, koji auto kupiti?

    Posle odlaska Daewoo/Chevrolet ostali su mnogi automobili koji se mahom snabdevaju delovima sa donor automobila sa otpada,tako da se slažem…nisu oni ni imali neku prodajnu/servisnu mrežu osim Auto Centar Aca u Novom Sadu i još nekoga u Zemunu… a šteta,izdržljivi autobili,napunjeni opremom,udubmi za vožnju mislim da je Saab sledeći…
  31. 1 point
    nemanja84bg

    Večita dilema, koji auto kupiti?

    Otprilike se sve svodi na to da ispod 10te godine je to to, nula niti ima delova , iako ima ne gadjaju se nego se budzi i to je to a samo kod nas to drzi cenu ? za sta? da prodajemo nigeriji i tamo negde togonogo zemljama? odatle ljudi beze i idu ka evropi i americi i sl. cak i kod nas na aerodromu u okolini ljudi ostave kola na cuvanje i videcete da ih nikad vise nece preuzeti natrag i to ce da bude djubriste smetliste metala i toksicne materije, migracije su ogromne a trziste puca , ekonomski tigar se izduvao ko busan slauf e vala ako je
  32. 1 point
    neshtry

    Večita dilema, koji auto kupiti?

    motor je od australijskog Holdena,koji je takođe GM grupa,a vešanje je tehnički isti fazon kao opel,ali su dimenzije drugačije. zato su brzo nestali
  33. 1 point
    shuxx

    Nešin Tipo 1,4 sedan

    traka, gumena... neki DIY ili .... odlična stvar ja volim karavane, i oduvek mi se sviđalo rešenje na Pug 207 SW, zaštita od grebanja, ne baš na braniku ali razumeš...
  34. 1 point
    MiloshBg

    Večita dilema, koji auto kupiti?

    Bezi od jts!
  35. 1 point
    bosiljkov92

    Funny photos

    Dobra kafana, šteta što ne radi više Sent from my Redmi Note 8 Pro using Tapatalk
  36. 1 point
    Scentic

    Fiat Bravo 1.9 Mjet

    @OMP hvala kolega @andreja.micovic slazem se, manja briga i nema "sta ako", ali otom potom, sredicemo, prvo jos malo da se navozam, jer bas uzivam u njemu ni u jednom autu do sada nisam uzivao toliko, nije mi mamio osmeh na lice koliko to radi Bravo. Stvarno su ga napravili svaka im cast.
  37. 1 point
    moron

    Toyota Corolla / Corolla Cross

    Pogledah danas cene za Corolu Cross u Nemačkoj, gde su sa 2,0 (unapredjenim) hibridom (sada 196 ks) dostupna samo u dva paketa opreme, a koje cene se za 2WD varijantu kreću u rasponu 38.600 do 43.200, dok su u AWD varijanti cene veće za po 2.000 evra ( 40.600 i 45.200 ). Biće cene u Srbiji vesele
  38. 1 point
    sa ITA stranice. Morao sam ovako da prevedem
  39. 1 point
    nesa 169

    Nešin Tipo 1,4 sedan

    Hvala. Uvek mi je smetalo što mi se gornji deo branika izguli zbog brojnih kofera koji pređu preko njega. Na Pikasu sam imao bezbojnu foliju. Probao sam to i ovde, ali nije baš ispalo kako sam hteo. Zato sam pre neki dan stavio ovo:
  40. 1 point
    nesa 169

    Fiat Tipo HB CROSS

    Hvala, meni je baš najlepši u limuzinskoj verziji. Visine sam se malo zasitio u Pikasu. Jeste lepše kad ulazim i izlazim, ali kad sam već u njemu ovako mi više odgovara.
  41. 1 point
    evo nova djulijeta sto su dobili momci sto sam kupio djulijetu kod njih,a imaju i jednu qv https://www.polovniautomobili.com/auto-oglasi/20444691/alfa-romeo-giulietta-14tbqvnavtct?attp=p0_pv0_pc0_pl1_plv0
  42. 1 point
    shuxx

    Funny photos

    . Sent from my SM-A536B using Tapatalk
  43. 1 point
    knezevic76

    Funny photos

    .
  44. 1 point
    nemanja84bg

    Funny video / zanimljiv video

    Jesu, mada ni oni 2.5 benz nisu losi kad su ubacili 5-o brzinac one e serije volim te mecke pogotovu one starije, buljavko imao isto komsija auto bio ko casa a unutra kao u brodu da se vozis pliva na drumu bukvalno, za mene je to srpski kadilak
  45. 1 point
    totti

    Funny photos

    Original... još i ćelav [emoji3] Sent from my SM-G770F using Tapatalk
  46. 1 point
    Woodoo

    Funny photos

  47. 1 point
    shuxx

    Funny photos

    . Sent from my SM-A536B using Tapatalk
  48. 1 point
    shuxx

    Funny photos

    .
  49. 1 point
    shuxx

    Funny photos

    . Sent from my SM-A536B using Tapatalk
  50. 1 point
    moron

    Fiat Novi Tipo / Novi Fiat C segmenta

    Perica Rajković i "AutoRepublika" u epizodi Fiat Tipo Cross 1.0 T3 100 – Urbani kros "Nahvali" ga Peki, samo tako ... ( "Šta mu prebacujem? Pre svega slab odziv na gas u najnižim obrtajima, iako na papiru stoji da maksimalni obrtni moment razvija počevši od 1.500 o/min. Malo morgen, kako smo to imali običaj da kažemo pre par decenija (ne znam da li se među mladima ovaj izraz još uvek upotrebljava?), da bi se pokrenuo iz mesta često se mora „napumpati“ gas, tj. podići obrtaji i potpomoći kvačilom... Čim se zavrti iznad 2.000 o/min prodiše punim plućima, performanse koje obezbeđuje ovom Tipu nisu za podsmeh (12,2 s do 100 km/h i maksimalna brzina od 183 km/h). Ispade na kraju da je Tipo Cross znatno prijatniji u vožnji na otvorenom putu, podrazumeva se i ekonomičniji. Naravno da smo daleko od obećanih 5,7 l u proseku, ovu potrošnju ostvaruje isključivo pri konstatnoj brzini, između nekih 70 i 110 km/h...No, čim se krene sa snažnijim ubrzanjima i preticanjem, eto nas na 7 l, koliko sam zabeležio i na auto-putu. Na ukupni prosek od oko 9 l (opa bato) uticala je svakodnevna gradska vožnja, ko ovde uspe da siđe ispod 10 l mora da živi u nekoj vojvođanskoj palanci, ravnoj k’o tepsija, sa semaforima koji se mogu izbrojati na prste jedne ruke. " ) Fiat Tipo Cross 1.0 T3 100 – Urbani kros Do restilizacije s početka godine Fiat Tipo uglavno se distancirao diskontnom cenom. Danas, posebno dolaskom verzije Cross, može da računa na privlačniji dizajn i bogatiju opremu, kao i novi trocilindarski blok 1.0 od 100 ks… Tokom pet godina postojanja recept koji primenjuje Tipo je jednostavan. Mnogo muzike za malo para, dobitna je kombinacija, posebno u Srbiji gde se ovaj Fiat prodaje po damping cenama, neuporedivo nižim od onih koje se primenjuju u zemljama EU. Dakle solidni gabariti i relativno moderno vozilo u C segmentu, koje se prodaje jeftinije nego li mnogi mališani u B segmentu! Čak i famozna Dacija Sandero znala je biti skuplja, pod uslovom da se kupci zadovolje osnovnom ponudom Tipa, pokretanim praistorijskim 1.4 od 95 ks. No, čim su poželeli da se malo „razbaškare“, odnosno da posegnu za dizel agregatom i karavan karoserijom, uvoznik ih je lupio po džepu, pa je tako nedavno predstavljen Tipo SW 1.6 MultiJet/130 dostigao cenu od bezmalo 22.000 evra. Oko 10.000 evra više od osnovne trovolumenske karoserije (Sedan), verujem da su zbog toga mnogi zainteresovani odustali od kupovine ovog odličnog karavana. Nakon što pogledah cene ovde predstavljenog Cross pomislih da ni on neće bolje proći (kataloška iznosi oko 20.000 evra), ali je uvoznik brže bolje ponudio i promotivnu, jedva iznad 16.000 evra. Korektno, ali nedavno voženi Citroen C4, s isto tako krosover atributima, nije mnogo skuplji, uz to je koncepcijski moderniji i naravno udobniji! Krenimo redom. Najzad dostupan Kada sam već izgubio nadu da ću se jednoga dana dokopati Cross verzije, najzad dobih potvrdan odgovor iz pres voznog parka Fiata za Francusku. Jupiiii, mada je efekat iznenađenja izostao, nakon test vožnje karavana uglavnom smo saznali kakve je izmene donela restilizacija. Sve verzije imaju dakle novu prednju masku, na kojoj nije više dobro poznati znak proizvođača, već velika slova FIAT. Izmenjena je i svetlosna grupa, kao i branici, no Tipo je dalje svima prepoznatljiv. Pozadi izmene su zanemarljive, ovde je zadržana dosadašnja značka Fiata, jedino je zadnja svetlosna grupa u LED tehnologiji. Da, ali novi Cross ima još par jakih aduta u rukavu, gde pre svega mislim na veće odstojanje od tla za bezmalo 4 cm, plastične zaštite na prorezima za točkove, izmenjene branike napred i pozadi i krovne nosače. Iaku tu nema nekih posebnih dizajnerskih bravura, uopšte ne izgleda loše, posebno uz ovu narandžanstu boju, gde još više dolaze do izražaja off-road atributi... https://autorepublika.com/2021/12/18/fiat-tipo-cross-1-0-t3-100-urbani-kros/
This leaderboard is set to Belgrade/GMT+02:00

 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...