Jump to content
FAS Goran

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 09/15/22 in all areas

  1. 8 points
    neshtry

    Funny photos

  2. 6 points
    knezevic76

    Funny photos

    E ovako se čuva auto od ogrebotina
  3. 5 points
  4. 3 points
    nemanja84bg

    Vozila koja treba izbegavati

    A kod nas 15 godina nov nov ch papirenzy vozila baka do poste po penziju
  5. 3 points
    OMP

    Vozila koja treba izbegavati

    To je ono o cemu ja odavno pricam, vecina tih placeva ili firmi, prodavaca kako god koji prodaju mlada kola ih mahom uzimaju osetecena, da li mehanicki ili fizicki nebitno ali na takvim kolima je najveca zarada, ima izuzetaka naravno...pritom takva kola su uglavnom jeftinija ovde nego tamo najjeftiniji na oglasima koji nije ostecen, pa ko je tu lud i gde je onda zarada ako je auto bio top stanje?? Vise puta su mi ljudi trazili da im preko nadjem mlad auto tipa 5-7god star i kad im kazem cenu takvog auta a pritom je to najniza cena tamo na oglasima oni misle da sam lud jer takav isti auto se kod nas moze kupiti za tipa 2000 manje Onda im objasnis da je mozda taj kod nas bio lupan i sl. pa sredjen oni kao skontaju ali idalje su u fazonu ipak 2000 nije malo sta me briga ako je bio lupan i ako je dobro uradjen, sto opet pije vodu ali koliko je majstora kod nas a pre svega prodavaca koji ce da plate da se uradi top i vrati na fabrciko stanje (poput onih rusa ili kineza po YT koji rastave auto u svaki detalj po svakom varu i punktu, razvuku na fabricke mere i sve to vrate u nulu), to mnogo kosta i to retko koji plac ili prodavac hoce da plati jer nema racunice.
  6. 2 points
    Dobar argument za skidanje cene sto se ne slaze za 8000km!? Bolje mu to ne pominji uopste jer vecina drugih je vracena miiinimum za 150hkm, a sretale su se po nekoliko x vece cifre Nemoj bacati pare na gluposti , razmisljati u nekom pogresnom pravcu. Za tih bacenih 2000din za carvertical si fakticki mogao da platis pregled auta u servisu i da znas na cemu si odmah. Jeftina i stara su to auta da bi gledao da li je imao nekad neku havariju ili koja ja prava km. I da nije imao nikakvu havariju garantujem da je farban na vise mesta, makar ovde prilikom uvoza. Послато са SM-A307FN помоћу Тапатока
  7. 2 points
    nesa 169

    Nešin Tipo 1,4 sedan

    Malo smo se juče merili. Bio sam na atestu za plin, pa je to uobičajena procedura. Auto je sad težak tačno 1285 kg. Doduše u saobraćajnoj će pisati 1360 jer oni zavode težinu sa vozačem u kolima. Malo mi je to bezvezno, ali dobro. U svakom slučaju je oko 60 kila lakši od mog starog Pikasa.
  8. 2 points
    Ivan-Topola

    Beli Bravo iz Topole

    Paucina se uhvatila u temi, red je da osvezi jednom slikom Inace kod bravise sve po starom
  9. 2 points
    037

    Pneumatici...letnji, zimski, iskustva

    Kod nemaca je crvena na "Golfu" uvek malo crvenija od one na "Kadetu", "Eskortu"... danas "Astri" i "Fokusu", i daleko crvenija od te na francuskom ili italijanskom autu. I to vredi tri boda. Kontrolisao sam njihova laboratorijska ispitivanja, i to čuvenih marki - najprevarantskiji narod sa kojim sam bio u kontaktu ikada. Prave kvalitetno koliko mogu, a preko toga bezočno lažu i varaju. Džonatan Benson, tip sa "Tajer rivjuvsa", po meni, je malo naklonjen "Hankuku". Ali nemam neke konkretnije zamerke, uostalom, svako ima pravo na svoj ukus a ovo što vidim je u tim granicama. A i kada svi mislimo da navija za drugu marku, onda ispada kako je prilično realističan. Apropo testa, ispade kako je "Gudjer Vektor 4" poprilično korektan leti, iako ga svi na osnovi uzgleda smatraju starinskom (dakle, skoro zimskom) univerzalnom gumom.
  10. 1 point
    Zdravo svima! Da Vam se predstavim, ja sam Saša iz Čačka. Volim italijanske automobile još od malena, već 40tak god. Jer sam rođen u novoj Fići iz 1971. Pa posle otac kupio '77. novog FIAT 125p. Pa onda ja kupio novog Juga 55 '90. Onda novog Punta Кlasik 1,2 '09. Pre mesec dana stigla i Giulietta 1,4 TB gpl 120ks 2017. Valjda se podrazumeva da sam tifoza-ferarista već 40 godina. Elem, već nekoliko godina i ulazi na forum i pratim različite diskusije, vrlo konstruktivne i otvorene od članova koji su tehnički vrlo potkovani, ai ovih koji su vrlo entuzijastični i dele nesebično savete iz ličnog iskustva. Svaka čast! Ne zamerite mi, koristio bih ovu prliku da pokažem moju ljubimicu. Đulijeticu sa fabričkim plinom. Verzija je od 120ks iz 2017. Ja sam hteo Кu V, ali žena je bila izričita da to bude do 5 god. starosti. Tako da za novac koji smo imali na raspolaganju uzimamo ovu. I pravo da Vam kažem bez stida, zaljubiška sam se u nju do ušiju, kad sam joj skinuo "kondure" od 16" i popeo je na "štiklice od" 18" coli. Planiram različite apgrejte: čipovanje, spojlere prednje, zadnje, zadnji difuzor sa duplim izduvom, pragove... Jedino mi smeta malo povišeni serijski klirens, tako bi voleo da komplet sa sportskim vešanjem spustim auto i stavim zadnji i prednji disk 330mm sa prelepim crvenim Vrembo čeljustima sa Alfinim logom, kao što ima moj sin na svojoj Đulieti 1,4MA Sport Pack 170ks... Veliki pozdrav!
  11. 1 point
    OMP

    Vozila koja treba izbegavati

    Taj thp motor od 150 konja uglavnom se zna da je los i izbegava se a posebno sto je jak pa nema prodju u narodu, to se kupovalo samo novo i teralo dok se ne pokvari, mnogo ih je na oglasima sa problemom u radu, sa pokidanim lancem i sl. stvarima....slicna je prica i za vti motore samo sto je njih mnogo vise jer su malo bolji od thp i ima ga u vise modela koji su popularni u narodu ali i njih kupuju uglavnom oni koji nisu upuceni u problematiku. Kod tih pezoa i citroena jedino vrede motori 1.4 8v sa 75 konja i 1.6 16v sa 109 konja i to su PSA motori i bas dobri sve ostalo zali boze sto se benzinaca tice.
  12. 1 point
    nesa 169

    Nešin Tipo 1,4 sedan

    Da li je i kod tebe tako bilo? Ustvari oni uvek pišu tu težinu računajući kao prosečnog vozača. Ali merio sam se tu i ja (zato sam i pisao u množini) i težak sam otprilike toliko:
  13. 1 point
    knezevic76

    Nešin Tipo 1,4 sedan

    Nestaće "škripanje" kad padne temperatura.
  14. 1 point
    MiloshBg

    Vozila koja treba izbegavati

    Od tih benzinskih motora u tom modelu, iskljucivo i samo Pezo motor. Taj bmw motor je smece.
  15. 1 point
    Ako ako, samo neka bacaju. Još malo pa će da kupuju polovne od Kineza...
  16. 1 point
    OMP

    Vozila koja treba izbegavati

    Itekako moze biti ocuvan auto a 15 godina star, sta je tu cudno, za nase pojmove je vecina njihovih kola top, nekim kolima samo treba malo vise paznje u smislu poliranja, dubinskog i sl. i stvarno zablistaju u punom sjaju, imao sam par kola koja su sa te strane bila zapostavljena, ali kad se operu, ispoliraju, ociste unutra bila su stvarno top ocuvana a imao sam neretko kola koja bukvalno ne moraju ni da se usisaju mogla su odmah na oglas. U CH sve to prilicno kosta, kod njih i obicno pranje i usisavanje u perionici kosta solidno a kamoli nesto vise tipa poliranje, dubinsko, zafarbavanje sitnica, itd. zato su im kola neretko zapostavljena sa te strane posebno kad planiraju da ih prodaju onda ih i ne usisavaju mesecima ali to ne znaci da su unistena
  17. 1 point
    https://vm.tiktok.com/ZMF1Puj5j/
  18. 1 point
    shuxx

    Funny photos

    . Sent from my SM-A536B using Tapatalk
  19. 1 point
    Sheriff

    Vozila koja treba izbegavati

    Mora se proceniti da li je nešto isplativo ili ne, ali sigurno se mogu naći primerci bez teških strukturnih oštećenja ili što bi se reklo "odvaljenih od života". Cena popravki, naročito u Švajcarskoj, je tolika da to često prevazilazi vrednost vozila, a pri tome oštećenje ne mora biti uopšte veliko, jer je satnica enormna, a delovi preskupi, jer prosečan Švajcarac ne ide po otpadima da traži delove, nego ode u servis, dobije predračun, pa računa. Ako je auto bio nešto stariji (5 I više godina) i vlasnik nije imao kasko, doviđenja, prodaje se veoma jeftino ili ide u kobasice. Ne isplati se to popravljati.
  20. 1 point
    Aj' nije me mrzelo, da proverimo za svaki slucaj... To ti je to sto sam ti rekao i iz glave:
  21. 1 point
    srdjos

    Vozila koja treba izbegavati

    mnogi nasi ljudi, a i Bugari a i Rumuni i vecina koja se bave automobilima ili fizicka lika koja hoce da kupe nesto takvo, slicno razmisljaju, tako da je velika potraznja al medjutim tu uglavnom ima modela sa mehanickim kvarom a koje retko ko kod nasih hoce da kupe, recimo oni VTI motori, hrpa ih je
  22. 1 point
    Ivan-Topola

    Beli Bravo iz Topole

    Fali fali, apsolutno se slazem. Razmotrice se to i jos neke stvari u naredom periodu Sto se boje tice, ovo mi je prvi auto u ovoj boji i mogu ti reci da mi se bas svideo, posebno sa ovim hrom detaljima i sto je zatamnjen pozadi, inace da nije toga, bio bi bas kao frizider
  23. 1 point
    Sheriff

    Vozila koja treba izbegavati

    Ima tu logike. Ja sam pre 4-5 godina kupio Pandu uvezenu iz Švajcarske. Bilo joj je oštećeno desno krilo i oboje desnih vrata (ta strana je farbana kompletna). Nakupilo se tu još nekih sitnica za sređivanje, ali ništa strašno. Taj auto je imao pravih 58.000 km, unutra bukvalno nov, motor i menjač perfektni, rđe nigde, svako dugme radi, dynamic oprema. Taj auto dan danas vozim i uvek kažem nikada bolji auto nisam imao :-) mada nisam nešto sklon čestom menjanju automobila.
  24. 1 point
    Branislav

    Beli Bravo iz Topole

    Sladak bravac, do duse fali mu kacket, pragovi, to mu daje na ozbiljnosti ovako mi je sav okrugao. Inace svidja mi se bela boja iako sam ja uvek za crnu. Bela mi nekako kao frizider
  25. 1 point
    neshtry

    Makete automobila

    Kupio sam još jednu Giuliu od Matchbox,stigao mi 500 polizia od Hotwheels iz Hrvatske i dva nova od Bburago u 1/64 iz Univera,corvette c8 i lambo
  26. 1 point
    Bingodalton

    BMW 330ci CS

    S obzirom da nakon otpustanja kocnice menjac mora da otpusti kvacilo, to je taj lag. Gledao si sigurno na CarWow koliko cesto kasne na startu automobili sa DSG menjacem, i kod ABT Daniela. Ne mogu da se simhronizuju da istovremeno krenu, moraju malo ranije da otpuste kvacilo. Posto kod BMW-a nije dct menjac, prakticno ga samo kocnica zadrzava, a menjac vec "otpustio" kvacilo. Cesto se vidi i kako vrti tockove u prazno pod kocnicom na startu dok ceka. Cak i oni koji su prvi put bili na 402 sa BMW-om su imali reakciju od 0.03 do 0.15, a moja najbolja 0.20.
  27. 1 point
    PremieRacing

    Vozila koja treba izbegavati

    Da ga nije otkrio preprodavac za internet ofiranje pa su malo 'porazgovarali'...
  28. 1 point
    Budala!(što kaže Kesić)
  29. 1 point
    Grafit

    Funny photos

    @dach@ nedostaje ti potpis prve fotke: Prvi dan bez mame...
  30. 1 point
    neshaoct

    Novosti iz moto industrije

    Suzuki GSX1400 u novom izdanju Moderni snažni motocikli iz Japana, s rednim četvorocilindarskim agregatima su izuzetno praktični - veliki su, udobni, pouzdani i imaju dosta snage. Jedina mana je što vizuelno mogu da izgledaju pomalo dosadno. Mogu dosta da pređu, ali neki od njih izgledaju i zvuče kao velike šivaće mašine. Vlasnik ovog Suzukija GSX1400 iz 2008. godine je pravi ljubitej po meri izrađenih mašina. Ovo je drugi motocikl koji za njega radi Tom Gilroj i njegova ekipe iz Purpose Built Motor radionice. Prva kreacija je bio Honda CBX1000 kafe rejser, a koliko mu se dopao, Luk je odličio da mu nađe cimera u garaži podjednakog kvaliteta. Ovaj Suzuki je najviše koristio za turing vožnje. Ako ga uporedimo sa CBX, šta je Luk želeo za GSX? ''Naš prvi razgovor je bio o estetskim poboljšanjima, nekim manjih promenama na agregatu i boljim upravljačkim karakteristikama'', objasio je Tom. ''Nije teško učiniti motocikl boljim kada mu smanjujete težinu. Naš plan je bio jednostavan: ponovo napraviti uglasti podram radi oštrijeg stila.'' Prvi korak je bi rastaviti motocikl. Veći deo fabričkih komponenti je odbačen (osim rezervoara za gorivo). Još na samom startu je odlučeno da felne budu bele boje, pa su poslate na farbanje dok je krenuo rad na podramu. Zadnji deo je isečen, a po meri urađeno sedište od alkantare je naručeno iz radionice Timeless Auto Trip. Stavljeni su duži YSS amortizeri, što je povećalo ukupnu visinu motocikla. Prednji deo je takođe pretrpeo izmene. Upravljač je dobio novu boju, a tu je i po meri urađen blatobran. Pomenućemo i 4.5-inčni LED far. Daytona instrumenti su postavljeni na instrument tablu, zamenjene su fabričke ručice, a motocikl sada ima i ProTaper retrovizore. Motocikl ima Brembo hidraulično kvačilo i glavni kočioni cilindar. Pre nego što je počeo da pravi motocikle, Tom je radio na izradi elektronskih sistema po meri. Čitav paket dodatne elektronike je sada dostupan, od prekidača do kontrolnog modula. Tom je želeo da uradi nešto posebno s izduvnim sistemom, a iako je zadržao određene fabričke elemente, odradio je prigušivač po meri i Suzuki je dobio potpuno novi zvuk. Što se modifikacije agregata tiče, one za posledicu imaju 107 KS i 130 Nm maksimalnog obrtnog momenta. Nije loše za jednu turing mašinu. ''Jedino što je bolje od gledanja ovog motocikla je da ga provozate'', objasnio je Tom. ''To je prava zver i tako se ponaša u vožnji.'' U to verujemo. Snaga rednog četvorocilindarskog motora, zajedno s osetnim gubitkom težine i poboljšanjima ogibljenjima će vlasniku doneti jedno potpuno novo iskustvo u vožnji. Da ne pominjemo atraktivan izgled, inspirisan starijim Suzuki motociklima.
  31. 1 point
    neshaoct

    Pneumatici...letnji, zimski, iskustva

    Sledi novi rast cena zimskih guma Istraživanja dva internet portala Check24 i Alzura u Nemačkoj su pokazala da su cene zimskih guma više i do 21% u odnosu na prošlogodišnje. Check24 je za 100 najprodavanijih zimskih guma putem portala izračunao da će poskupljenje biti skoro 21%. Poskupele su i celogodišnje gume, ali ne u tolikoj meri (16%). U Alzuri je zabeležen rast nabavnih cena u maloprodaji od 18.9%. One su prvih dana septembra u proseku dostigle 83,27 evra po gumi. Poređenja radi, ta ista cena je pre godinu dana iznosila 70 evra. Do pre nekoliko meseci, industrija guma još uvek je uglavnom dobijala važne sirovine iz Rusije i Ukrajine. Takođe, visoke cene nafte, gasa i električne energije su povećale i troškove proizvodnje. preuzeto sa - Auto Blog
  32. 1 point
    bane1321

    Vozila koja treba izbegavati

    Moram javno da kritikujem kolegu! Vec duze vreme nemamo apdejt o situaciji u siroj okolini Babusnice, Vlasotinca i Gadzinog Hana. Pitaju se ljudi i ovde u Solunu, da li je sve u redu ili su se ipak pomirili oko medju!?
  33. 1 point
    Mišić

    Vozila koja treba izbegavati

    U ovom slučaju nije problem u konkretnom automobilu već u čitavom placu. Hteo sam samo da pomognem ljudima da ne bacuju gorivo kao ja i da poštede svoje živce.
  34. 1 point
    Axic

    Kolika vam je potrošnja goriva?

    Ma sipao seckano, bilo goriva pa dopunio 2.000, pa posle nasuo 3.000 pa jos 2.000 kad sam zavrsio i jos ima preko četvrtine.
  35. 1 point
    shuxx

    Funny photos

    . Sent from my SM-A536B using Tapatalk
  36. 1 point
    integralac

    Vozila koja treba izbegavati

    Kakva jadno dizajnirana tabla Ima jeftino od privatnog lica i sa normalnom km samo moras da lovis tj visis po oglasima vrlo cesto Kad kazem jeftino mislim na to da se uklope svi troskovi i da ostane neka pristojna zarada
  37. 1 point
    gorank82

    Seat Leon 1.4 tsi 92kw 2010.

    Zaslužio pranje a i dobio novu masku bez znaka
  38. 1 point
    vicent

    Kolika vam je potrošnja goriva?

    Menzura je grubo merenje. Pipeta je prava stvar ![emoji3] Poslato sa JSN-L21 pomoću Tapatoka
  39. 1 point
    to je ok ali izled auta jedino mogu da svarim u sport verziji, jesu to sitne razlike u izgledu ali ga drasticno menjaju sto se mene tice, uostalom kao i kod vecine automobila.
  40. 1 point
    Axic

    Pneumatici...letnji, zimski, iskustva

    Imamo i mi kolegu koji je najviše naklonjen Lassi, pa na onu skorašnju objavu sa slikom iste kako je deformisana verovatno bi bili komentari "loše skladištenje, nedovoljan pritisak u pneumaticima.."
  41. 1 point
    MiloshBg

    Vozila koja treba izbegavati

    To svi rade, velika vecina i dobro je "samo" kad prepolove km, da ne dele sa 3, 4.... a krajnja cifra bude 180k.
  42. 1 point
    meni bravo vredi samo u sport paketu, obicne ne bih ni gledao a isto vazi i za gp
  43. 1 point
    Axic

    Funny photos

  44. 1 point
    shuxx

    Funny photos

    . Sent from my SM-A536B using Tapatalk
  45. 1 point
    shuxx

    Funny photos

    . Sent from my SM-A536B using Tapatalk
  46. 1 point
    Salu na stranu, drugarski ovde uvek "posavetujem" (iz svog skromnog iskustva, ako sam uopste kompetentan) sta gledati i od kog godista, za sta od opreme vredi dati malo vise... Jer se za nesrazmerno malu doplatu dobija totalno drugaciji dozivljaj auta i potencijalno manje problema. Eto npr. o mogucim problemima sa ESP (uz listu ispravki na restyle) sam pisao mnogo pre sto se Banetu uopste i desio problem, cak me ranije par kolega iz drzava okolo (BiH, MK) cimalo da iskopamo centrale ovde i organizujemo prevoz. Da ne pricam o sitnicama tipa izgorelih maglenki ("Mako", turski komponentas pod "Al", tj. Magneti Marellijem), "Al" projektora za menjanje, oljustenih koza volana/menjaca/rucne ili pozutelih otvora ventilacije na modelima pre restyle, izolaciji... Dovoljno je da na par stvari izgubis novac/vreme, pa se vraca ono sto si pokusao da ustedis. Da ne pricam o starijim modelima iz uvoza, koji traze dodatno inicijalno ulaganje, kao i svaki polovnjak. I opet ovde vidis da ljudi mahom pitaju za ulazno 2007. godiste, pa ih kasnije vidis u Tehnickim temama. Ja sam "izrod", pa sam se svesno igrao sa motorizacijom (iako su me maltene svi odgovarali), i za sada, da kucnem u drvo, prosao odlicno. I sa odrzavanjem, cenama, pouzdanoscu, performansama, potrosnjom... Kod Intera smo na druzenju nedeljom (kad ko vec stigne), uvek pozovem zainteresovane za kupovinu da navrate da se upoznamo i ispricamo, da pogledaju sta ih zanima, probaju i provozaju, bace pogled na servisne knjizice, cene, odrzavanje, itd. Kod vlasnika cacnemo i popravimo sta moze onako sa nogu, odradimo dijagnostiku, sredimo firmware, mape... I naravno meni najbitnije i kako sve dozivljavam - automobili su samo povod za druzenje .
  47. 1 point
    knezevic76

    Pneumatici...letnji, zimski, iskustva

    Glava me zabole od ove teme i kombinacija [emoji23]
  48. 1 point
    Ma da, sad je ogroman hajp oko te serije i te scene. Mada skoro prisustvujem sceni gde dva tinejdžera pričaju o muzici i ovaj jedan oduševljen starim stvarima od Riblje Čorbe a ovaj drugi u fazonu "riblja šta?"
  49. 1 point
    ortakov

    Vozila koja treba izbegavati

    Vidim da mnogi spominju "propisno" održavanje, ovlašćene servise i sl. i kao, to je vrlo važno kao odabir za kupovinu auta. A ja mislim da automobil koji nije udaran, vožen normalno (ne mislim na način vožnje već na pređenu km) do svoje 10. godine neće imati ništa da održava, jednom godišnje menja ulje (do 30 000 km) i potrošni delovi (kočioni sistem) i jednom u tom periodu svi kaiševi i zatezači. Tada je već auto spreman za drugu zamenu tih istih kaiševa (oko 250 - 300 000 km) ali sa dodatkom da se sve zapušilo (kod dizela egr, usisna grana, pitanje je na koji način radi turbo, kvačilo itd.) a kod benzinaca je verovatno već spremno za "osvežavanje" karikama u najboljem slučaju. Tada su već i amortizeri spremni za zamenu, bez obzira na stanje u kakvom se nalaze, luftovi počinju da se pojavljuju u volanu, trapovima, creva i cevi postaju porozna itd. To su kola, koja su jednostavno za otpad ili za Balkan. Ova priča, kao 300 000 km, nije ništa, to može još da se vozi je toliko glupa da je to neverovatno. Da, može da se vozi, pa ljudi i danas voze yuga i keca, ali to ne znači da su to dobra i ispravna kola. To što je naš standard loš, pa moramo da vozimo kola od 250 + hiljada km, to je neka druga priča, ali da su to dobra kola, nisu i ne treba lagati sebe. I naravno, da su bolja kola od 150 000 km od kola koja su prešla 300 000 km, (ista kola. slični uslovi eksloatacije) to samo može da izjavi neko ko ili je lud ili glup ili laže (sebe, pre svega pa i druge). A niko ne spominje čvrstinu školjke - šasije tog auta, koji se ugiba kad skrećeš, koji se ugiba kada se natovari, izloženost suncu, kiši (čak i kada je garažiran, nekada pada kiša kada se voziš, pa ako više voziš, verovatno voziš i zimi, po snegu, ideš na zimovanje, leti na letovanje itd a sve to utiče na čvrstinu nosećeg materijala, svih creva (-10/15 do + 30/35 stepeni)). Svaki automobil ima servisne intervale koje je propisao proizvođač i oni su vrlo jasni. Ja sam za fiat tražio predviđene servisne intervencije za 7 godina i prosečno pređenu km od 15 000 km godišnje. Za tih 7 godina održavanje košta oko 1100€ u ovlašćenom servisu i to je to, tu su sve intervencije predviđene planom proizvođača (svećice ja mislim na 30000 km, kočioni diskovi na 60 000 i pločice, remeni i zatezači na 120 000 km ili 5 godina - nisam sad siguran, nije me ni briga, oni o tome vode računa) i to je to. Meni je bitno da imam pomoć na putu (Fiat) u tih 7 godina, da automobil upali svaki put kad sednem u njega i da me odveze tamo gde sam pošao. Posle toga, prelazi u drugi režim (vozi žena po kraju) pa me briga i da stane negde (uzgred, osigurao sam ženu, ne menjam joj kočnice i kočiona creva ) I tako voze i ljudi na zapadu, izvozaju dok ne dođe do neke tačke gde već sve počinje da se kvari (a sve već počne da se kvari posle 10 godina, pa da je u garaži stajao i tek povremeno vožen) i prodaje se. Ako je manje prešao, nije udaran i lepo je očuvan, skup je, a ako je dobro vožen i nije mnogo pažen, jeftiniji je. Ovde završava 95% lomova i tek 5% dobrih auta i to je cela filozofija. Problem je što preprodavci pokušavaju da te lomove predstave kao "dobra" kola u kojima još ima "života".
  50. 1 point
    Nista novo kod mene, mali servis se radi redovno na 10k sa original i Mann delovima, Castrol uljem i NGK setom svecica. Na poslednjem malom uradjen servis DSG-a, zamenjeni zadnji diskovi i plocice, iz originala. Napred sam u medjuvremenu menjao plocice, stavio ATE. Inace na originalnim zadnjim pise ATE takodje. U maju na red dolazi zamena kocione tecnosti i servis haldexa. Pre neki dan otkrijem da mi je jedna sirena crkla videcu sta joj je, mozda proradi, sad svira samo visokotonska. Razmisljam da menjam solje i lezajeve amortizera napred. Lupka malo, a trapadzije kazu sve utegnuto i predlazu proveru solja. Dilema, original ili Lemforder, kazu i za taj original da nije kao prva ugradnja, a kosta duplo od Lemforder koji hvale na VW i Skoda forumu. Inace su SKF i Febi OE. Letnji set felni ofarban u hyper silver (po proizvodjacu postoji i ta varijanta), moglo je i bolje, ali boja je posebna i nezgodna. Cekam neke sive cepovebumesto crnih da upotpunim izgled. Stavljene nove gume Michelin Pilot Sport 5 i za sada sam bas zadovoljan kako drze i osetno su udobnije cak i od zimskog 18" seta koji omeksa na visim temp. Dilema je bila PS4S ili SportContact7. PS4S sledece god dobija naslednika i vec se tesko nalazi, porucivanje nije moguce. Nasao sam DOT april 2021, ali opet, ako ne mogu da nabavim odgovarajucu gumu u slucaju nuzde, preskocicu. SportContact7 je brutalna guma, iako UHP, po testovima je bolja od svih UUHP guma, pa i PS4S, ali...veliko ali je trajnost. SC6 recino traje upola od PS4, a SC7 je navodno 5% bolja, sto nije pohvalno i ne bih da menjam gume nakon 2 leta, iako je bila povoljnija od PS5. I otud krajnji izbor PS5, nova guma, poboljsana, ionako je PS4 bio uz bok sa PS4S uz izuzetak voznje na stazi, sto ne radim. PS5 je verujem jos blize PS4S, videcemo na narednim testovima kako se nosi sa SC7. Sent from my SM-G960F using Tapatalk
This leaderboard is set to Belgrade/GMT+02:00

 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...