Jump to content
FAS Goran

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 09/11/22 in all areas

  1. 8 points
    Kosta Smosta

    Funny photos

  2. 8 points
    dach@

    Funny photos

  3. 6 points
    shuxx

    Funny photos

    . Sent from my SM-A536B using Tapatalk
  4. 5 points
    Woodoo

    Funny photos

  5. 4 points
    totti

    Kolika vam je potrošnja goriva?

    Eh, sad... Kako da 1.4 atmo spuštaju drugom brzinom niz Bubanj potok? Ne ide to baš tako [emoji2] Sent from my SM-G770F using Tapatalk
  6. 4 points
    Ivan

    F1: Italija 2022

    Niko ne pominje De Vriesa? Sticaj okolnosti, ali u raspalom Williamsu, 4. red, uz svetskog sampiona . Slicno kao, opet sticajem okolnosti, Albon u Belgiji pre dve nedelje. Nisam ocekivao da ce onako odvozati kvalifikacije, opusteno je usao u Q2 (ispred klupskog kolege Latifija, Vettela, Strolla, Tsunode, Zhoua, Schumachera, Magnussena). Cak je i u poslednjem pokusaju u Q2, do greske, vrteo vreme bolje od Ocona i Bottasa. Da je izgurao taj krug do kraja, mozda je mogao i do nestvarnog Q1 . I to sve na debiju, i to u Monzi. Svaka cast, decko. Cisto sumnjam, ali mozda u nekom ludom raspletu otkine i debitantski bod. I pretekne Latifija i Hulkenberga u generalnom plasmanu .
  7. 3 points
    Zdravo svima! Da Vam se predstavim, ja sam Saša iz Čačka. Volim italijanske automobile još od malena, već 40tak god. Jer sam rođen u novoj Fići iz 1971. Pa posle otac kupio '77. novog FIAT 125p. Pa onda ja kupio novog Juga 55 '90. Onda novog Punta Кlasik 1,2 '09. Pre mesec dana stigla i Giulietta 1,4 TB gpl 120ks 2017. Valjda se podrazumeva da sam tifoza-ferarista već 40 godina. Elem, već nekoliko godina i ulazi na forum i pratim različite diskusije, vrlo konstruktivne i otvorene od članova koji su tehnički vrlo potkovani, ai ovih koji su vrlo entuzijastični i dele nesebično savete iz ličnog iskustva. Svaka čast! Ne zamerite mi, koristio bih ovu prliku da pokažem moju ljubimicu. Đulijeticu sa fabričkim plinom. Verzija je od 120ks iz 2017. Ja sam hteo Кu V, ali žena je bila izričita da to bude do 5 god. starosti. Tako da za novac koji smo imali na raspolaganju uzimamo ovu. I pravo da Vam kažem bez stida, zaljubiška sam se u nju do ušiju, kad sam joj skinuo "kondure" od 16" i popeo je na "štiklice od" 18" coli. Planiram različite apgrejte: čipovanje, spojlere prednje, zadnje, zadnji difuzor sa duplim izduvom, pragove... Jedino mi smeta malo povišeni serijski klirens, tako bi voleo da komplet sa sportskim vešanjem spustim auto i stavim zadnji i prednji disk 330mm sa prelepim crvenim Vrembo čeljustima sa Alfinim logom, kao što ima moj sin na svojoj Đulieti 1,4MA Sport Pack 170ks... Veliki pozdrav!
  8. 3 points
    ee pa i ja to mislim da svratim,al bolje drugi dan da gledamo košarku,a i loše je vreme,pa još ako ovi naši i u Monci i u Berlinu pobede ima da se napijem,evo samo jedna slika na brzinu,malo sam je provozao jutros,nadalje pišem na temi sa musavom,ona neide nigde
  9. 3 points
    totti

    F1: Ferrari

    Sent from my SM-G770F using Tapatalk
  10. 2 points
    lancije su vječne,nije što je moja al stvarno su odlični automobili
  11. 2 points
    knezevic76

    F1: Italija 2022

    Ma Ferrariju je ovo maksimum i dalje od ovoga ne mogu da dobace, to je činjenica. RB ima odličan bolid, odličnog vozača i vrhunskog stratega ŽENU koja bukvalno ponižava konkurenciju. To je to, tačka! Nik de Vris, svaka čast za momka.
  12. 2 points
    knezevic76

    F1: Italija 2022

    Užas, kakav aljkav završetak trke u Monci. Užas.
  13. 2 points
    SalacUE

    F1: Italija 2022

    Kako što? Pa moraju da se drže planova. [emoji1787][emoji1787][emoji1787]
  14. 2 points
    nesa 169

    Kolika vam je potrošnja goriva?

    Pošto je drugi stepen tu veoma kratak ne verujem da to neko radi jer bi auto išao veoma sporo. Tu je stvar kompromisa. S jedne strane auto svakako treba na nizbrdici da bude u nekom stepenu prenosa. ali ne treba da bude ni prenizak jer ni forsirano kočenje samo motorom nije baš sretna kombinacija. Dosta se naprežu kvačilo i menjač. Najčešće zato koristim 1 stepen više nego što bih pri penjanju, mada stoji i ono staro pravilo koje je Ivan pomenuo. Onda dalje to zavisi i od situacije u samom automobilu. Nije isto kad je pun ili prazan, a recimo sigurno ste primetili i da je sa uključenim klima uređajem motorsko kočenje primetno jače.
  15. 2 points
    Ivan

    Kolika vam je potrošnja goriva?

    Prvo, najveca greska je sto je nebezbedno, inercija nizbrdo, kontrola vozila u krivini... Drugo, bespotrebno se akaju kocnice. Trece, vidim da masa njih na dugim nizbrdicama drze non-stop pritisnutu kocnicu. A po pravilu se na nizbrdici auto umiri kocnicom na trenutak, pa pusti krace vreme da se kocnice ohlade i tako u krug. Posle se cude kada konstantnim kocenjem na duzoj nizbrdici "spale" diskove (koji poplave) ili ulete u kisu/baru, pa se diskovi pokrive (a i oni su sve goreg kvaliteta). Cetvrto, ako se gleda "skolski", auto se spusta stepenom prenosa kojim bi se i peo uzbrdo (naravno, uz izuzetke). Peto i najmanje bitno - kocenjem motorom se na kraju i stedi gorivo jer je tada potrosnja 0.0 l. Voznja u leru bukvalno nema ni jedne jedine prednosti. Licno samo kada sporo prilazim raskrsnici, neki put "iskotrljam" na leru, da ne spustam bespotrebno kroz brzine i ne akam kvacilo, kada vec milim. A "skolski" gledano, cak ni to ne bi trebalo da se radi. Ili neznanje ili losa navika koja se kasnije stekne. Za mene to predstavlja i neko odsustvo osecaja za voznju, jer je sve suprotno zdravoj logici - ponasanje vozila, bezbednost, akanje kocnica, potrosnja...
  16. 2 points
    Ivan

    Kolika vam je potrošnja goriva?

    Tada trosi nekoliko dl/h , em akas kocnice, em najbitnije je sto je nebezbedno. A pri kocenju motorom potrosnja je nularica , em se vozi kako treba.
  17. 2 points
    dach@

    F1: Italija 2022

    Ako ne bude još nekih pomeranja ovo je za sada startni red za sutra posle sabiranja kazni zbog zamene motora ili drugih delova
  18. 2 points
    moron

    Fiat Freemont - saveti pre kupovine

    Jedan moj klijent-prijatelj koga znam preko dve decenije je imao kao prvi vlasnik i Freemont-a. Malo ga je vozio jer je više van Srbije nego u njoj, tako da mu je garancija istekla sa malo predjenih kilometara. Na jedva 40 hiljada km mu je crkao automatski menjač. Danas vozi nov Santa Fe 2,2 dizel. Što se tiče pitanja o 3 odvojena sedišta pozadi, imao ih je i 308 SW mk1 od prvoga dana. Ja sam ga imao. A 3 dečija masivna sedišta u njega pozadi nisu mogla stati mada je pozadi, unutra, u zoni kukova i ramena, bio širi od mnogih vozila i iz klase iznad, pa i u odnosu na mnoga vozila MPV C segmenta ( kucaj interior dimensions pa ćeš da vidiš ).
  19. 2 points
    ostoja

    Fiat servis ''Goran''

    Moja iskustva sa servisima su tamo-amo. Uglavnom srede jednu stvar, a pokvare drugu usput pa ides dvaput ako primetis, a mozda i triput (al kod drugog majstora). Ne i u ovom slucaju. U servis Goran sam prvi put otisao 2014., dan pre kupovine Stila, kad sam cuo da pred pocetak rada servisa vrse besplatnu proveru automobila. Obicno je problem zakazati proveru u bilo kom servisu, pogotovo kad treba kupiti auto. Stilo je "pretresen", popisani su nedostaci i procena cene otklanjanja istih. Nista hitno, ali nije bas ni kratak spisak bio. I nakon par nedelja od kupovine, nisam se mnogo razmisljao gde da odvezem auto, te opet kod Gorana, u smislu da se oduzim. Oni su meni izasli u susret pregledom vozila, majstor mi svakako treba, pa sto ne kod njih (iako nisu bas ni blizu, pa nije zgodna kombinacija) jer "svog" majstora nisam imao. Prvi utisak je bio dobar (pregled), sad da vidimo i drugi (servisiranje). Da sad ja ne bih puno pisao, od 2014e dodanas servisiram auto kod Gorana i vrlo sam zadovoljan. Samo jednom sam imao problem sa njima i to posle prvog malog servisa (treci dolazak u servis po redu), ulja je bilo nesto preko maksimuma na sipci. Sipali su po katalogu, a iz nekog neutvrdjenog razloga umesto 3.5 kod mene staje 3.1l do maksimuma. Uz silna izvinjenja su odvadili visak, ponovo naterali auto na "dizal'cu", pregledali karter na udarce, cak i merili duzinu sipke da sa njom nesto nije fiju zviz, jer je situacija cudna. Nista ocigledno nismo mogli da nadjemo. Nije ni do cedjenja, sledeci put smo radili vise stvari i bas dugo se cedio karter. Mislim da se i Goran seca cele te zavrzlame. Od tad, da kucnem u drvo, zakazem, odem, oni odrade sta treba, platim i ne razmisljam sto sam mogao mozda za crvenu jeftinije da prodjem u nekoj garazi koje bi me posle kostale vise (iskustva sa prethodnim autom i majstorom). Ovog sa uljem se secaju pa sipaju 3l pa sutra ako treba dolijem 1dl ili ne diram. Nije sve idealno, imam i par "zamerki": Goran nece da "budzi". Ili ce da uradi kako treba da se uradi ili ce da odbije da radi budzologiju. Zakazivanje servisa je nezgodno zbog silne guzve, pa cete morati 15ak dana ranije da zapocnete akciju zakazivanja, a pred sezonu godisnjih mozda i jos ranije. Sto je OK za redovne servise, nece nigde pobeci, a i znate kad sleduju; ali ako imate neki problem koji nije opasan ali vas nervira, moracete da se strpite i trpite. Za opasnije probleme ce reci da dodjete da pogledaju i probace da vas ubaci u prvi moguci termin. Tako da ako se neko razmislja da li ili ne kod Gorana, ako hocete da budete mirne glave, slobodno idite.
  20. 2 points
    bane1321

    Funny photos

  21. 2 points
    shuxx

    Funny photos

    . Sent from my SM-A536B using Tapatalk . Sent from my SM-A536B using Tapatalk
  22. 1 point
    nesa 169

    Nešin Tipo 1,4 sedan

    Dakle stigao je i taj dan. Preuzeo sam auto, malo ga provozao, napunio rezervoar i sad sređujem utiske. Kad smo već kod rezervoara stalo je samo 43 litara. Mislio sam da će više. Prodavac mi je pokazao sve oko toga, ali za resetovanje dnevne kilometraže izgleda nisam baš dobro razumeo, a nisam hteo da me čekaju vozači iza dok se s tim igram. Nema veze, dobio sam knjižicu s uputstvom pa ću naći valjda. Obično kad sipam poništim na nulu kako bi mi bilo lakše da računam potrošnju. Vožnja - fino mi je, zadovoljan sam. Klima izgleda malo drugačije radi nego na prošlom autu jer ovde na 18 u automatskom ne duva baš nešto, ali i to je svakako posledica nepoznavanja komandi jer mi je ovde sve novo. Uglavnom lepo sam se namestio, udobno sedim. Osetno je tvrđe ogibljenje od Pikasa, ali nisam još proveravao pritisak u gumama pošto su neki dobili sa prepumpanim. Volan je lak i prijatan i bez korišćenja City moda. To sam samo probao na parkingu čisto da vidim da li radi. Sve je tu u redu, onda sam isključio jer mi realno ne treba. I sa običnim je malo lakši od Pikasovog, mada mi ni onaj nije bio težak. Moraću malo više da se posvetim raznim opcijama kojih ima mnogo, ali šta da se radi, savremen auto. Vuče sasvim zadovoljavajuće za moj pojam. Menjač lepo radi, mnogo bolje od onog kojeg sam probao 2016. godine. Ukratko - prvi utisci su pozitivni, zadovoljan sam. Kasnije će biti još slika, pre svega vezanih za ono što ću dodati na njemu. Evo sad samo ona ispred salona dok ga još nisam ni vozio:
  23. 1 point
    BaneAK74

    Fiat Bravo 1.4 T-Jet 150hp

    Zamenih danas sva tri nosaca. Definitivno su bili zreli za zamenu. Levi i desni nosac sam uzeo impergom, a kosku lemforder. 17k sve ukupno. Osetno manje vibracije pri paljenju auta i na leru. U toku voznje nisam primetio neke promene, do duse napravio sam samo krug po kraju.
  24. 1 point
    shuxx

    Funny photos

    . Sent from my SM-A536B using Tapatalk
  25. 1 point
    OMP

    F1: Italija 2022

    pa moze sve to okvirno da se predvidi, da krenu sa nekoliko litara vise goriva jer kao sto rekoh ta varijanta bi znacila samo u slucaju da SC izadje u zadnjih npr. 5 krugova a sanse da se to desi su jako male u sezoni a pod SC se svakako vozi sporim tempom pa je i potrosnja manja njima i sad ostaje goriva za jos par krugova sigurno. Sa druge strane moze se napraviti varijanta da SC ne sme duze od npr. 3 kruga da predvodi kolonu i onda znas da ti treba gorivo za jos 3 kruga i to uracunas od starta, a ko hoce da se kocka da mu nestane gorivo njegov problem. U tom slucaju bi sudije morale jako brzo da reaguju u odluci da li da izadje SC, ako procene da staza moze da se sredi za 3 kruga ili da se pravi prekid trke ako je veci posao za sredjivanje staze. Npr u ovom slucaju bolid moze da se pomeri jako brzo i nema dileme da treba SC ali kad se ostete barijere ili ima krhotina, prolivene tecnosti i sl. onda prekid. FIA je ovde dala odgovor da nisu mogli brzo da izguraju bolid jer nisu mogli da ga izbace u ler pa je morao traktor da dodje a da incident nije bio ozbiljan da bi se trka prekinula, sto u neku ruku i jeste realno ali da li redari nisu znali da izbace bolid u ler ili nisu mogli to ne znamo, ako nisu znali onda treba biti obaveza vozaca da bolid ostavi u N kad se tako parkira sto vrujem da nije problem.
  26. 1 point
    YUgisa

    F1: Italija 2022

    Ne znam da li ti mogu zbog goriva, ali definitivno mislim da je besmisleno ovo. Barem jedan krug normalne voznje ako ne mogu nesto radikalnije.
  27. 1 point
    Molba da se drzimo teme, a to je kupovina Freemonta. Za generalnu pricu oko izbora izmedju vise automobila, imamo odgovarajuce teme: https://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?/topic/46612-večita-dilema-koji-auto-kupiti https://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?/topic/64016-kupovina-automobila-do-xxxxx-eura Takodje i posebnu temu o decijim sedistima: https://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?/topic/48481-sedišta-za-decu/
  28. 1 point
    Mijailović P.

    Kolika vam je potrošnja goriva?

    Svakome ko je prošao pravu obuku i polaganje to ne treba posebno naglašavati.
  29. 1 point
    Vožnja u leru je pre svega opasna u nekim situacijama i zato je ne treba praktikovati.
  30. 1 point
    Hvala na savetu!
  31. 1 point
    shuxx

    Kolika vam je potrošnja goriva?

    Glavna "fora", dok sam vozio auto bez bord komp, je bila da izbacim u ler na nizbrdici. Verovao da se stedi gorivo. Posle su mi rekli da gresim. Ali od kad se vozi auto sa bord komp, cesto mi je trenutna potrosnja na kompu, i lepo se vidi da na nizbrdici, u leru trosi nesto, a u max brzini npr 5 oj, ne trosi nista. Tako da je nacin voznje u leru, potpuno izbacen iz upotrebe. Povremeno kad se vozm s nekim, primetim da izbace u ler, nekome i prenesem iskustvo, nekima nema pomoci, jednostavno to im je debelo uslo u naviku. Sent from my SM-A536B using Tapatalk
  32. 1 point
    totti

    Toyota Aygo X

    Ljudi su sami krivi što (većinski) progutaju sve što im se kaže. Kapitalizam i profit na prvom mestu u svom najboljem izdanju. Eno ga i primer BMW-a koji će da izbaci prirodnu kožu (zbog kravljeg metana [emoji2]) i ubaci neku veštačku tvorevinu. Baš sam mislio da je tu ekologija u glavnoj ulozi, a ne dodatni profit.
  33. 1 point
    Ivan

    F1: Italija 2022

    Leclerc osvojio pol poziciju za VN Italije Vozač Ferrarija uspeo je da obraduje domaće navijače na stazi u Monci. Kao što je to bilo slučaj tokom jutra i popodne vladali su dobri vremenki uslovi na Nacionalnom Autodromu u Monci. Tako je temperatura staze iznosila 38 a vazduha 27 stepeni a bilo je sunčano i bez kiše. Inače kada se kvalifikacije završe krenuće se sa primenjvanjem kazni a veliki broj vozača ovoga puta nose penalizacije. Vozači su odmah od početku Q1 prionuli na posao, pa se tako posle prve runde brzih krugova na čelu izdvojio Ferrarijev dvojac gde je Leclerc imao najbolje vreme od 1m21.280s ispred Sainza koji je kasnio samo 68 hiljaditinki. Treći je bio Russell pa je onda sledio i Red Bullov dvojac dok je Hamilton bio na sedmom mestu iza Norrisa. Na odličnoj osmoj poziciji bio je de Vries ispred svog timskog kolege a u opasnoj zoni tada su se nalazili Magnussen, Bottas, Stroll, Schumacher i Vettel. U završnih pet minuta Q1 Verstappen uspeva da poravi svoj učinak i dođe do prvog mesta krugom od 1m20.922s a isti slučaj bio je sa još nekolicinom vozača uključujući i de Vrisa prvi deo završio na 12. mestu i prošao u narednu rundu. Na kraju plasman u Q2 nisu izborili: Latifi, Vettel, Stroll, Magnussen i Schumacher. Uz malu pauzu početak Q2 otvorili su vozači Red Bulla ali odmah za njima izašlo je i većima drugih bolida. Tako je posle prvih brzih krugova Sainz došao na prvu poziciju jer je stazu u Monci izvezao za 1m20.878s dok je Verstappen za njim kasnio oko tri desetinke. Treći je bio Perez a iza njega opet dvojac Mercedesa dok je Leclerc napravio grešku i odustao od prvog pokušaja. U svom drugom krugu vozač iz Monaka došao je do druge pozicije sa nešto manje od tri desetinke zaostatka. Na pet minuta do kraja Q2 u opasnoj zoni bili su Bottas, de Vries, Zhou, Ricciardo i Tsunoda. U samoj završnici na stazi su se pojavili svi osim vodeće četvorke a vizu za Q3 nisu izvadili Ocon, Bottas, de Vries koji je napravio grešku u brzom krugu, Zhou i Tsunoda koji nije izašao na stazu. U treći deo kvalifikacija svih deset vozača je uskoro pa u istom trenutku izašlo na stazu, pa su tako svi tražili prostor na stazi pre početka brzog kruga. Tako je posle prvih brzih pokušaja Sainz imao najbolje vreme od 1m20.584s ispred Leclerca, Verstappena, Pereza, Russella, Norris, Hamiltona, Ricciarda, Gaslya i Alonsa koji nije imao upsan mereni krug. U samom finišu kvalifikacija u psolednjem pokušaju Leclerc je uspeo da se poboljša i krugom od 1m20.161s osvoji pol poziciju za VN Italije što je naišlo na veliko radovanje publike. Drugi je bio Vesratppen koji je kasnio više od 1 desetinke a treći je Sainz. Četvrto mesto pripalo Perezu a iza njega bili su Hamilton, Russell, Norris, Ricciardo, Gasly i Alonso. Rezultati sa kvalifikacija za VN Italije (zbog velikog broja kazni kočan raspored na gridu biće naknadno objavljen): Preuzeto sa: pole-position.rs
  34. 1 point
    silenci

    F1: Italija 2022

    Bravo za Leklerka,odlicno odradjuje kvalifikacije i samo sutra ovi u Ferariju da nesto ne useru,sutra ce izbor pneumatika biti bitniji,nego u kom krugu da se menjaju gume.
  35. 1 point
    neshaoct

    DTM Šampionat - aktuelno, novosti

    Denis Olsen osvojio prvu DTM trku Spa-Frankoršampu Poršeov vozač Denis Olsen slavio je u prvoj trci DTM vikenda na Spa-Frankoršampu, ispred aktuelnog šampiona Maksimilijana Geca i svog kolege po brendu Tomasa Prajninga. U kvalifikacijama za prvu DTM trku na belgijskom autodromu najbolje vreme je postavio Olsen u Porscheu 911 GT3R, ispred Prajninga. Sa treće startne pozicije u trku je ušao Lukas Auer u Mercedesu AMG GTR. Rene Rast se kvalifikovao na devetom mestu, dok je vodeći u generalnom, vozač BMW Šeldon van der Linde, ušao u trku tek sa 22. mesta. Dve pozicije ispred njega startovao njegov, do sada glavni, konkurent Mirko Bortoloti u Lamborghiniju. Olsen je zadržao prvo mesto na startu dok je Prajning na prolasku kroz krivinu O-Ruž imao blagi kontakt sa Auerom, što je rezultovalo poluokretom i Porsche je sišao na travu, ali je uspeo da se vrati na pistu na osmo mesto. Auer je ovo iskoristio da se domogne druge pozicije, dok je Maksimilijan Gec došao do trećeg mesta. Prve posete garaži zbog redovne promene guma krenule su na kraju petog kruga. Prvi od vodećih koji su to obavili bili su Mercedesov vozač Maro Engel i Tomas Prajning, krug kasnije. U sedmom krugu je iz trke odustao Filip Eng, timski kolega Šeldona van der Lindea. Lukas Auer je imao veoma sporo stajanje, jer prednji levi točak nije bio dobro pričvršćen, ali je uspeo da izađe na stazu ispred svih konkurenata koji su menjali gume. Denis Olsen je, iako je zakačio zid na izlasku iz pit lejna uspeo nakon svog stajanja da se vrati na stazu kao ''vitruelni lider''. Maro Engel je, u pokušaju da što pre pretekne vozače ispred sebe koji nisu menjali gume, imao kontakt sa Rolfom Inihenom u Lamborghiniju što je rezultovalo probušenom zadnjom levom gumom na Mercedesu. Nemac je nekako uspeo da se vrati do ''pit-lejna'', ali je na ulazu u isti usporio Šeldona van der Lindea koji se našao iza tromog Mercedesa. Lukas Auer je napravio grešku u 17. krugu i blokirao mu je prednji levi točak, zbog čega je spalio pneumatik koji je pukao, te je Austrijanac morao da odustane. Nakon što su svi vozači promenili gume, Olsen se vratio na vodeću poziciju, ispred Geca i Prajninga na trećem mestu. Rene Rast je napredovao do četvrtog mesta, ispred svog timskog kolege, Kelvina van der Lindea. Na početku 20. kruga, na nešto manje od četiri minuta do kraja trke, kiša se pojačala i brisači su počeli aktivno da rade na svim automobilima, ali se ni jedan tim nije odlučio za promenu guma, iako su neki imali pripremljene pneumatike za kišu. David Šumaher, koji se do tada vozio na osmom mestu, izgubio je dve pozicije, od Nika Kasidija u AF Corse Ferrariju i Mirka Bortolotija u Lamborghiniju ekipe Graser. Bortoloti je potom pretekao i Kasidija za osmo mesto, dok je David Šumaher izbugio desetu poziciju i od Marka Vitmana. Denis Olsen prošao je prvi preko ciljne linije i doneo drugu pobedu Porsche-u u DTM, ispred aktuelnog šampiona Maksimilijana Geca, koji je postavio najbrži krug trke i osvojio dodatni poen i kome je ovo prvi podijum u sezoni. Treći je na cilj stigao Prajning, kao drugi predstavnik Porsche-a na pobedničkom postolju. Od četvrte pozicije sledi trojac Audija Rene Rast, Kelvin van der Linde i Niko Miler. Felipe Fraga je završio trku na sedmom mestu za AF Corse Ferrari, ispred Bortolotija i Marka Vitmana koji je u finišu trke pretekao Nika Kasidija za deveto mesto. U generalnom plasmanu, Šeldon van der Linde je i dalje vodeći sa 110 poena, ispred Renea Rasta koji ima 93 poena, isto koliko i trećeplasirani Bortoloti. Ovom pobedom Olsen se domogao četvrtog mesta u generalnom plasmanu sa 87 osvojenih poena. Druga DTM trka na autodromu Spa-Frankoršamp je na programu sutra od 13.25. preuzeto sa - Auto Blog
  36. 1 point
    neshtry

    Funny photos

  37. 1 point
    shuxx

    Nešin Tipo 1,4 sedan

    Ako je dobro podesen TNG sistem, dobra mapa, trebalo bi da ti pokazuje istu potrosnju na TNG kao i kad si vozio na BMB. Ako se razlikuju, onda treba da se podesi mapa. A potrosnja na TNG, je kod mene bila jedno 20 do 25% veca. Sent from my SM-A536B using Tapatalk
  38. 1 point
    horvat

    Opel 159

    Posle ukupno 6 nedelja cekanja, gotovi tapaciri… not great, not terrible
  39. 1 point
    Kao pčelar savetovaću te preventivno i direktno Preventivno delovanje Proleće i čitavo leto Plastičnu bocu od 2l izbušiš 10cm od dna, cigarom na 5-6 mesta, rupe tolike da stršljen može da uše, sipaš pivo šećer i malo vode, ne jednu flašu, ba 4-5. Flaše vezati sa čepom, da vise, na skrivena mesta. Najbitnije je to prolećno istrebljenje, jer zimu preživljavaju samo najsposobnije ženke. Direktno delovanje protiv gnezda osa i stršljenova. Ako imaš gnezno stršljenova tu šale nema, kaciga za motor kompletna, ne ona na pola, 5-6 slojeva debele garderobe, najjači raid sprej, i u sumrak pristupiš prskanju gnezda, nikako ne smeš to sam raditi, uvek mora biti neko daleko od tebe u stanju da ti fizički pomogne da se izvučeš u slučaju mnogobrojnih uboda. Ose samo raid ne treba ti ništa od opreme isto u predveče, noću ne lete, ne štedi raid spej [emoji6]. Sutradan ujutro uništi gnezdo fizički. Konstantno vodim rat protiv ovih insekata. [emoji6].
  40. 1 point
    neshtry

    Funny photos

    Kralj!
  41. 1 point
    Axic

    Funny photos

  42. 1 point
    darkman14

    Fiat Freemont - saveti pre kupovine

    @Danijel Beograd Zavisi i od tipa dečijeg sedišta koje imaš. Ukoliko imaš ona fensi nabudžena, ne mogu stati tri sedišta, međutim ukoliko imaš ona obična, spartanska (tipa nania i tako nešto), može stati. Za 3 sedišta pozadi, lično bih ti pre preporučio nešto od PSA grupacije, tipa neki c4 grand picasso koji ima veća sedišta pozadi
  43. 1 point
    Ivan

    Fiat 500L - hrom poklopci retrovizora

    @IvanZiri Proveri u Lucasu, da li imaju na stanju: https://www.yulucas.rs/sr/proizvod/poklopac-retrovizora-hrom-112 Uvek imas mogucnost i da presvuces poklopce u neku kvalitetniju Chrome Satin foliju (najjeftinija varijanta). Meni je licno ta Satin verzija poklopaca (mat hrom, kao fabricki poklopci na Alfama npr.), mnogo lepsa nego "ogledalo" hrom varijante koje se prodaju kao aftermarket: Prodavao je covek pre neku godinu i na forumu za vise modela. Verujem da vise nije aktuelno ali nista te ne kosta da pozoves i proveris:
  44. 1 point
    clockwork_orange

    Volos

    Nije Volos ali zbog bolje geografske lokacije neka bude Volos Od Beograda do Volosa ima oko 800km sto ga svrstava u rang Sitonije ili Tasosa po kilometrazi a to je po meni neka kilomtraza koja se opusteno vozi u jednom danu pogotovo sto je sve osim od Evzonija do Soluna autoput. O samom putu do Volosa necu da pisem jer je sve vec odavno poznato Pelion ili Pilio kako ga Grci zovu je poluostrvo koje se pruza jugoistocno od Volosa i do najudaljenije tacke Trikeri ima jos oko 100km sa istocne strane je Egejsko more a sa zapadne Pagasetik zaliv, poluostrvo ima Beogradsku klimu tj zime su sa snegom i temperaturama ispod -5C a leta do +30C , pretezno je planinskog reljefa gde su najvisa sela na preko 1200 mnv gde je najpoznatije selo Zagora u cijoj blizini se nalazi i skijaski centar. Reljef je vrlo brdovit sa mnogo vrhova koji su preko 500 mnv sto ovo poluostrvo cini idealnim za bicikliranje i planinarenje pogoto sto na svakom koraku postoje izvori, potoci i recice koji se slivaju u more Sa vozacke strane istocna strana poluostrva je veoma zahtevna putevi su uzani, strmi i veoma krivudavi cesto se desi da ne moze da se mimoidje sa vozilom koje nailazi iz suprotnog pravca, preticanja skoro da i ne postoje dok je zapadna strana malo pitomija ali svakako prosecna brzina je oko 40kmh ali lepota prirode je takva da je i 40kmh mnogo Da, more, plaze... Ne ocekujte Halkidiki Tasos, Olimpsku regiju to ovde ne postoji sem u Kala Neri, pescane plaze sa milion suncobrana i kafica restorana gde je konstantna guzva i buka Ovde nema masovnog turizma nema fast fudova nema luna parkova plaze su divlje ili polu divlje. Gde ima lezaljki naplacuju se i veoma su udaljene jedne od drugih i popunjavaju maksimalno 20-30% plalze Na Egejskoj strani su pretezno pescane ali cesto duva vetar te ima i talasa dok na zalivskoj strani preovladava sljunak i more je veoma mirno Naravno da na svakom cosku postoji kafana na plazi u kojoj mozete da sedite i uzivate gledajuci na more i plazu na kojoj nema lezaljki i suncobrana gde ljudi slobodne stave svoje rekvizite i uzivaju jednostavno gledate ljude kojima je lepo a ne leze slozeni kao sardine u lezaljkama Sva sela su lepo snabdevena u svakom postoji bar dva marketa i jedna pekara a i sama blizina Volosa omogucava bezbrizno letovanje Panorama poluostrava je takva da pruza beskrajne maslinjke borove sume vocnjake sa jabukama i kivijem dok morski pejzazi neodoljivo podsecaju na one iz fima Big Blue (ko nije gledao to je obavezna lektira) Obavezno obici sela u planini koja imaju neodoljivi grcki sarm sa stogodinjim platanima iznad trgova ispod kojih se nalaze najbolje restoranske baste i pruzaju nezaboravne poglede na more Za one koji vole prirodu, da voze, planinare, bicikliraju obilaze druze se sa lokalcima ovo je idealna destinacija Ja sam konkretno nasao smestaj u selu u sred poluostrva na 550 mnv i na 10km od najblize plaze, Mir i tisina na planini i more u dolini, slusam cvrcke nocu i ukljucujem grejanje, komsiluk ne postoji (ili se ne cuje) sa parkingom nemam problema Ovo je za mene jedna druga dimenzija letovanja u kojoj maksimalno uzivam i ne znam zasto sam ovo podelio sa vama jer kad svi navalite ovamo sve cete da mi pokvarite
  45. 1 point
    Ivan

    Funny photos

  46. 1 point
    Axic

    Funny photos

  47. 1 point
    knezevic76

    Funny photos

    .
  48. 1 point
    rocket

    Funny photos

    Nije smesno al je slatko. Dosao covek u Prag da nas gleda. U stvari kad razmislim, smesnije je od vecine tekstova ovde objavljenih...
  49. 1 point
    Ivan

    Kolika vam je potrošnja goriva?

    Mali uzorak po boardu (kao sto je ovde postalo moderno). Potrosnja u skladu sa nedeljom pojacane radarske kontrole . A i velikom vecinom su ostali vozili mirno, pa sam i ja kulirao uz laganu muzikicu i terao na vr' gasa. Prvo 102 km magistralom, uz penjanje/spustanje na 640 mnm i malo krivina: I jos 40-ak km autoputem: Bravo Sport 1.4 MultiAir Turbo 140 je u pitanju. PS: Juce je bilo prilicno patrola tamo gde ih nikad nisam vidjao. Na AP posle Bubanj Potoka, sa dve strane hvataju posle rampe i merenja prosecne brzine. Usput na autoputu na 4 mesta videh upaljene rotacije, na parkiralistima sa strane. Tako da polako, posto predstoji i petak uvece i vikend, a akcija traje do kraja ove nedelje.
  50. 1 point
    Daj mi sluzbenog punta... Da vidis kako ide kroz blato.... Samo prsti... Ne bi verovao sta sve moze...
This leaderboard is set to Belgrade/GMT+02:00

 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...